23 Юли, 2024 10:17 1 641 11

И Ford дава "задна" с електромобилите в Европа

  • електромобили-
  • ford-
  • европа
И Ford дава "задна" с електромобилите в Европа - 1

Ford силно вярваше в успеха на плановете си за пълна електрификация на моделната гама, но сега стана известно, че компанията е променила намеренията си да рекламира електрическите автомобили като твърде амбициозни.

В интервю за Autocar Марин Гияя - главен оперативен директор на подразделението за електрификация на Ford Model E, каза, че автомобилният производител е преразгледал плановете си за електрификация на собствената си линия.

„Мисля, че клиентите гласуваха и ни казаха, че е твърде амбициозно. Смятаме, че преминаването към изцяло електрически електромобили до 2030 година в ​​Европа няма да е добър избор за нашия бизнес и особено за нашите клиенти “, каза Гияя.

Преди това ръководството на Ford направи гръмки изявления, че моделната гама на марката в Европа ще стане изцяло електрическа до 2030 година. Сега се очаква компанията леко да забави скоростта на предлагане на електрически превозни средства на фона на намаляващото търсене от страна на клиентите.

Интересното е, че през май генералният мениджър на Ford за Европа Мартин Сандер каза пред Automotive News , че двигателите с вътрешно горене могат да продължат да се предлагат в Европа дори след 2030 година в случай на голямо търсене сред купувачите. В същото време компанията не направи изявление за съдбата на електрическите си автомобили в САЩ.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тъй шъй

    5 0 Отговор
    Сега функционално грамотният, ще обяснява, че това е нормално. Така е защото само една марка може да прави елкари и само там нещата са превъзходни. А, май и китайски се добавят към можещите. Объркани мисли. Бих насочил такива персони към специализирана помощ. Там се опитват да лекуват мании и обсесии.

    Коментиран от #4

  • 2 Не просто задна -

    6 0 Отговор
    Направо им дойде из отзад на пламенните радетели на авто електрификацията! Като оспорвахме недоносените им бълнувания, те ни иронизираха. Да кажат сега нещо!

    Коментиран от #10

  • 3 ДВГ няма да изчезне

    3 2 Отговор
    скоро и напълно. И сега има парни машини, лъкове, стрели, копия, мечове, платноходи, каруци и каляски, радиолампи. Всяко от тия стари изобретения си е намерило мястото. ДВГ е незаменим във военната техника особено тежката, селското стопанство, пътно-строителните машини, витловата авиация. Добивът на нефт ще продължи защото масла са необходими и за елколите, промишлеността, битум за асфалта, нефтохимията, керосин за реактивната авиация, текстила, пластмасите и др. приложения. Ще стане така, че пропан-бутана, бензина, дизелът и мазута ще са "отпадни" продукти както е меласата при производството на захар.
  • 4 Тъй тъй

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "тъй шъй":

    Маниите и обсесиите ти към Toyota и към водорода ли имаш предвид?
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор
    Ледът се пука , дами и господа....‼️
  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор
    ЕвроНЕЗРЕЛИТЕ(зелени) се отказват от забраната на ДВГ 🤔
  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 0 Отговор
    Европейската народна партия (ЕНП) започва обсъждане за отмяна на забраната за продажба на нови коли, отделящи емисии, която Европа се готви да приеме от 2035 г. Това заяви председателят на най-голямата парламентарна група в Европейския парламент Манфред Вебер, цитиран от БНР.

    Коментиран от #9

  • 9 След дъжд качулка

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Голямата им грешка беше, че въобще позволиха производството на електромобили. Първия път успяха да спрат навреме първият успешен електромобил на general motors ЕV1. Дори успяха да го конфискуват от доволните клиенти и да унищожат всички бройки, за да забавят навлизането на електромобилите.

    Сега и да се откажат европейските автомобилни производители, останалия свят ще продължи да произвежда електромобили и да развива технологиите на батериите. Политиците ще забавят преминаването към електромобили, но е невъзможно да го спрат.
  • 10 Казвам нещо

    0 6 Отговор

    До коментар #2 от "Не просто задна -":

    Никой не бяга от хубавото, ако може да си го позволи. И ти би си купил maybach или lamborghini ако беше по-евтино за покупка и поддръжка от автомобила който караш. Не ми обяснявайте, как автомобила който карате е най-добрия в света и по-добър няма! Карате само това което можете да си позволите. Електромобилите вече предлагат повече за по-малко пари. ДВГ няма да го забранят. Просто ще го направят по-скъп, ако електромобилите не станат по-евтини и през 2035 ДВГ ще карат само богатите. И при ДВГ ще важи правилото - щом питаш за цената, значи не можеш да си го позволиш.

    Хайде ти кажи нещо сега?

    Ако и това не проработи, ще въведат синтетичните горива и ще ти се отще да погледнеш ДВГ, дори да не е забранено.

    Коментиран от #11

  • 11 Казвам:

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Казвам нещо":

    Защо синтетичните горива трябва да ме отвратят от ДВГ?!? И разбери - ел колите не ни харесват, не защото са скъпи, а защото са скапани - и като качество, и като усещане при шофирането! Защото са направени от IT бастуни, които нямат идея, какво е да се наслаждаваш на живота, а не да гониш само рационалното!
    Кажи сега ти нещо!