Следващото поколение Toyota RAV4, което е планирано да излезе през 2025 година, едва ли ще претърпи драстични промени. Като най-продаваният кросоувър на Toyota, компанията възприема еволюционен и предпазлив подход, давайки приоритет на стратегическите подобрения пред радикалните промени.
Само в САЩ RAV4 представлява близо една четвърт от продажбите на Toyota през първата половина на 2024 година с 248 295 бройки. 111 526 от тях са хибриди и 17 074 са plug-in хибриди, което е 52 процента от продажбите. В Европа този кросоувър също се продава изключително добре.
„RAV4 е лесен. Имаме и други предизвикателни сегменти на пазара, но клиентите ясно са казали какво искат от RAV4: размер, оборудване и нива на мощност, технология. Бихме могли да продадем 500 000 от тези коли годишно, ако можехме да ги произведем, така че не искаме да прецакаме тази формула “, каза Купър Ериксен, ръководител на продуктовото планиране на Toyota Motor.
Според топ мениджъра, компанията не иска да разваля работната формула на популярния кросоувър и планира само да подобри технологичния арсенал на новия продукт, както и леко да подобри нивото на емисиите на бензиновите двигатели на кросоувъра. Андрю Хилеланд, ръководител на автомобилните операции за Toyota Motor, каза, че през последните 10 години RAV4 се е превърнал в новата Camry по отношение на продажбите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коиловци брадърс
11:21 25.07.2024
2 Край
12:45 25.07.2024
3 Дам
12:50 25.07.2024