25 Септември, 2024 13:47 8 902 25

Какви са основните слабости на употребявана Toyota RAV4

  • автомобилът на старо-
  • употребявани коли-
  • toyota-
  • rav4

По-конкретно става дума за третото поколение на модела

Какви са основните слабости на употребявана Toyota RAV4 - 1

Toyota RAV4 е един от най-продаваните кросоувъри в световен мащаб, като това важи и за нашата страна. В случая акцентираме на третото поколение на модела, което се произвежда през периода от края на 2005 до 2012 година.

Именно това поколение е най-търсенето на родния пазар на употребявани автомобили. Ето и накратко основните плюсове и минуси на третото поколение употребяван кросоувър Toyota RAV4.

Какви са основните слабости на употребявана Toyota RAV4

Според бошинството експерти двигателите, независимо дали са дизелови или бензинови, са надеждни, но при едно условие. А то е двигателите и скоростните кутии на Toyota RAV4 да са били подложени на редовна поддръжка и внимателна експлоатация. Само тогава те са много надеждни.

Проблем обаче е CVT скоростната кутия, която е мудна и не се препоръчва от специалистите. При добра поддръжка обаче и тя може да изкара повече от 150 хиляди километра без основен ремонт.

Слабо звено на този модел се крие и в кормилната рейка, която често изисква подмяна на всеки 50 хиляди километра, а в същото време не е никак евтина. Повредата на устройството възниква поради износване на втулките, независимо от начина на експлоатиране.

Какви са основните слабости на употребявана Toyota RAV4

В допълнение, колата има слабо покритие от боя и лак, което е причина за бързо "настаняване" върху лака на драскотини и появата на ръжда на специфични места. Затова ако сте се ориентирали към такъв екземпляр, то огледайте каросерията за ръжда и драскотини, и проверете кормилната рейка.

Ако тези два недостатъка на модела все още не са се проявили, то не сте сбъркали с избора си. А какви екземпляри от третото поколение на Toyota RAV4 се предлагат на българския пазар и колко струват, можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    8 5 Отговор
    Потвърждаван написаното в статията. Като цяло са здрави машинки
  • 2 Hito

    11 6 Отговор
    Че е грозен и беинтересен
  • 3 Тайота форум

    12 12 Отговор
    Ръжда. Лоши двигатели. Проблемите на бензиновите и дизелите се знаят отдавна
  • 4 ДИЗЕЛ

    19 2 Отговор
    Нови дюзи 6000 лв. Честито на печелившите (не се ремонтират)

    Коментиран от #15

  • 5 Скъпи части

    16 4 Отговор
    Да не ти се наложи да влезеш в сервиза с тоя кош
  • 6 Боклук

    11 3 Отговор
    На тия ръждата е като въздуха. Има я навсякъде
  • 7 Тойотите

    9 10 Отговор
    Харчат повече масло от кюмбе
  • 8 Не благодаря

    12 5 Отговор
    Масларници. Проблемни двигатели след 100 000 км, тънки ламарини, лош комфорт, скъпи части
  • 9 Пежо

    14 4 Отговор
    Honda CR-V е по-добра от тая Тойота...

    Коментиран от #11, #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 в грешка си

    9 11 Отговор

    До коментар #9 от "Пежо":

    Хондите са мното по-ниско качество от тойота
  • 12 Имал съм

    9 5 Отговор

    До коментар #9 от "Пежо":

    Багай далече от Хонда и БМВ. Само проблеми ще имаш
  • 13 Враца

    6 0 Отговор
    Е па оно си е пустиняк баце
  • 14 гост

    7 0 Отговор
    Цитат "А то е двигателите и скоростните кутии на Toyota RAV4 да са били подложени на редовна поддръжка и внимателна експлоатация. Само тогава те са много надеждни"

    Това е валидно за всеки автомобил

    С и внимателна експлоатация и редовна поддръжка (ако всичко ремонтираш постоянно) , всеки автомобил ще изкара
  • 15 Боби Турбото

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "ДИЗЕЛ":

    Toва важи за D-CAT 177кс. Старият D-4D 136кс е доста по -надежден.

    Коментиран от #16

  • 16 Прав си но

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Боби Турбото":

    Така е, но стария D-4D вече са прекалено стари. Всичко вече е D-CAT
  • 17 Селянин

    14 1 Отговор
    Рядко тъпа и некомпетентна статия.
    Освен кормилната рейка има още доста проблеми. Първо, това недоразумение е он деманд, за разлика от предходните два Рава. Дизелите са: 136 коня, който страда от текваща гарнитура на главата на около 200к км. Налага се пълно разглобяване на двигателя. Другата печка е 177 коня, който страда от дюзи, които не подлежат на ремонт и са 6 бинки. Отделно заради катализатора има 5та дюза и гори литър отгоре. Бензиновият е 2.0 150 коня, който не става на газ, че на 60к свършват клапаните без значение каква магария за смазване на дюзите ще ти сложат и какво ще ти наговорят газаджиите. Отделно гори зверски. Съединителя издържа две качвания на по висок бурдюр. Кормилната колона умира. Отделно вътре всичко тропа и скърца. Изобщо това е проектирано като ефтин транспорт за фермите, тук обаче се продава за луксозен малък сув.

    Коментиран от #18

  • 18 много модели еднакви отвътре

    6 2 Отговор

    До коментар #17 от "Селянин":

    Това което си изброил е малка част от проблемите им. Не само РАВ, всичките им модели са такива боклуци, защото споделят двигатели и скоростни кутии, и ползват еднакви възли и компоненти в различните модели.
  • 19 и кво от това?

    7 4 Отговор
    Японска кола не се разваля! Това казват автотърговците
  • 20 Джуган

    5 2 Отговор
    Имах РАВ4 за период от 4 години, бензин, втори собственик, сменил съм само една крушка. Продадох я за 3000 лева по-малко отколкото платих за нея. Продажбата отне два дни. Купувачът я закара на доверен сервиз за проверка и констатацията беше "Споко, ще те надживее"

    Коментиран от #23, #25

  • 21 Хасковски каунь

    0 2 Отговор
    Имам РАВ I I дизел на 360 000. Сменял съм демпфер и скороства кутия. На 7000 км харчи 0,5 л масло
  • 22 Лют

    1 1 Отговор
    Основният проблем е ...че е на 20 години.
    Аз такива коли виждам вече много рядко.
  • 23 Крушки мрушки, тия ги обеснявай на друг

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Джуган":

    Интернет лафове
  • 24 Чушкопек

    0 1 Отговор
    Имам дизелов РАВ на 540 000 километра. Имам го от 12 години и за тия години съм сменил само гумите и едната чистачка
  • 25 Защо така прецака новия собственик

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Джуган":

    Да беше сменил поне венъж маслото. Сега товия собственик ще страда