Lucid Air Sapphire, известен със своята бързина и луксозен интериор, получи значителна модернизация от американската компания US Armor Group. Тази поръчкова бронирана версия на електрическия седан може да се похвали с впечатляваща защита, като в същото време запазва своите възможности за ускорение.
Оборудван с лека ламинирана прозрачна броня, способна да спре куршум .44 magnum, Air Sapphire предлага високо ниво на сигурност, без да прави компромис с теглото. Вратите и панелите на каросерията са подсилени с лек композитен материал, за който се твърди, че е десет пъти по-здрав и пет пъти по-лек от балистичната стомана.
Въпреки допълнителната броня Air Sapphire наддава само със 174 кг, като общото му тегло достига 2595 кг. Забележително е, че бронираният автомобил все още може да достигне максимална скорост от 320 километра в час и запазва впечатляващото си ускорение, като времето от 0 до 98 километра в час е 1,89 секунди.
За тези, които търсят още по-голяма защита, US Armor Group предлага допълнителни опции, като например електрошокови дръжки на вратите, дозатори за лютив спрей, джонове за оръжие, защита/откриване на отровни газове и по-силна защита, способна да спира по-големи куршуми и експлозиви.
Освен с физическа сигурност, бронираният Air Sapphire разполага и с усъвършенствани технологични характеристики. „Непробиваемият“ WiFi пакет предпазва от хакери, а специална система осигурява достъп до местните полицейски и пожарни служби. Освен това точка за достъп позволява незабавна връзка с US Armor Group за допълнителна помощ.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Голем пъпеш
11:49 29.08.2024
2 да ги ограничават до 50 км/ч
11:55 29.08.2024
3 дон Вито
Колко ГХц е не пише....
12:15 29.08.2024
4 инж Попофф гермънофилски
12:18 29.08.2024
5 Ха ха ха
Коментиран от #6
12:20 29.08.2024
6 Кинетика
До коментар #5 от "Ха ха ха":
Точно колкото енергия е необходимо да се ускорят 3 т до 100 километра в час, точно толкова енергия е необходимо за да се намали скоростта от 100 до нула. При автомобил с ДВГ тази енергия отива в дисковете на спирачките и се превръща в топлина. При електромобилите се връща обратно в батерията, за да я ползваш за следващото ускорение.Коментиран от #9, #14
12:40 29.08.2024
7 Тъжно
12:46 29.08.2024
8 ФАКТ
13:01 29.08.2024
9 Факт
До коментар #6 от "Кинетика":
Естествено това не е вярно защотомимаш фактор въздушно съпротивление което съм сигурен че не си отчел.13:02 29.08.2024
10 Фон дер Миндер
13:19 29.08.2024
11 Истината
13:24 29.08.2024
12 Див дядо
15:16 29.08.2024
13 Ракетата
Вие качвали ли сте се на Боинг 747? Същото е, само на 4 гуми-баници и по-бързо.
На старт ти къса веждиците и топките ти удрят сливиците
18:14 29.08.2024
14 ???
До коментар #6 от "Кинетика":
А къде слагаш неизбежните загуби от преобразуването на енергията от един вид в друг и после обратното? Май някакъв нов модел перпетуум мобиле измисли набързо.21:43 29.08.2024
15 Живанши
Коментиран от #16
15:09 30.08.2024
16 не е ли
До коментар #15 от "Живанши":
малко тъпичко да сравняваш електричка с бензинова кола?19:48 30.08.2024
17 Эфстати
09:36 31.08.2024