Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието
Денис Льо Вот е главен изпълнителен директор на Dacia и в интервю за mobile.bg, което той даде по време на провеждащото се в момента автомобилно изложение в Париж, той разказа защо последните ходове на марката са такива, като на първо място, Льо Вот говори за най-новия модел на марката - Bigster.
"Макар приликите в дизайна да са очевидни, това е напълно различен модел от Duster. Новият Bigster предлага всички удобства и функции на компактен SUV, с оборудване и системи, които никога досега не са предлагани в Dacia... но на разумна цена: по-малко от 25 000 евро. Цената е важна за нашата марка, тъй като днес средната цена за компактен SUV надхвърля 35 000 евро. Така че много хора се преориентират, заявявайки: "Не мога да си позволя толкова скъпи коли, може би ще отида да видя Bigster."
По отношение на голямата конкуренция, която се среща в последно време, особено с пристигането на китайски марки в Европа, Льо Вот даде да се разбере какво е Dacia и причината за нейния успех.
"Ние не правим компромис с качеството, но и не предлагаме супер технологични коли. Ние сме много по-фокусирани върху функциите, от които клиентите се нуждаят на възможно най-добрата цена. Това е нещо, което все още знаем как да правим по-добре. Що се касае до цената на Spring, шефът на Dacia заяви, че независимо от новите мита за китайски автомобили (бел. ред Spring се произвежда в Китай), то тя няма да се повиши. "Има от къде са компенсираме новите тарифи и ще го направим", заяви Денис Льо Вот.
Тема на разговор беше и Dacia Sandero. Най-продавания автомобил в Европа, въпреки че не предлага това, което прави конкуренцията, но който не е поскъпнал толкова много, колкото конкурентите си: "Sandero има по-малко електроника, но и по-ниско тегло, като цяло това е кола с малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. И предвид факта, че всички части и компоненти поскъпват, то увеличението на цената ще е пропорционално по-малко от това на останалите коли в този сегмент.
Денис Льо Вот също намеци за бъдещето: „Цялата ни гама е обновена и се основава на една и съща платформа във всички наши фабрики. Платформата CMF-B работи перфектно. През следващите години ще пуснем още два автомобила, които ще имат различни каросерии от настоящите, но за тях все още не мога да кажа повече.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
12:42 15.10.2024
2 Калоян
Коментиран от #19
12:44 15.10.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Павел пенев
Коментиран от #24, #33
12:51 15.10.2024
5 Факт
До коментар #3 от "дачиЙ":
Тоя "боклук" е 100 пъти по кола от премиум на 20 годиниКоментиран от #7, #29
12:57 15.10.2024
6 честен ционист
13:07 15.10.2024
7 СЗО
До коментар #5 от "Факт":
Това твърдение е доста дискусионно.....13:11 15.10.2024
8 ТаУмВзе
13:11 15.10.2024
9 бачо
Коментиран от #13, #14
13:21 15.10.2024
10 Никола
Коментиран от #15
13:23 15.10.2024
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Ще чакам Дачия Сандман
13:26 15.10.2024
13 честен ционист
До коментар #9 от "бачо":
Власите ще свършат по-зле и от укропчики.13:26 15.10.2024
14 честен ционист
До коментар #9 от "бачо":
Власите ще свършат по-зле и от укропчики.13:26 15.10.2024
15 Фалшива новина
До коментар #10 от "Никола":
Дачия Бигстър все още няма официална цена, така че не може да се говори за увеличение. На другите модели последната цена е от 4 септември т.г.Коментиран от #20, #49
13:31 15.10.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Каращ Дъстър
До коментар #16 от "Некаращ Лайначия":
Добър виц написа! Оправи ми настроението.Коментиран от #23
13:35 15.10.2024
18 Нощен
13:55 15.10.2024
19 баго неудачия
До коментар #2 от "Калоян":
китайка с ембела на лъскар14:04 15.10.2024
20 Директора
До коментар #15 от "Фалшива новина":
Отвори поне сайта, преди да говориш глупотси!14:23 15.10.2024
21 влах..
14:27 15.10.2024
22 Туй дето него знаеш
До коментар #3 от "дачиЙ":
Гладна кокошка просо сънува. Смяташ ли че народна фолсваген трябваше отдавна да бъде преименувана на КОЖОДЕРСКА прехвалена немска щайга.14:59 15.10.2024
23 Паднал от небето
До коментар #17 от "Каращ Дъстър":
Коя година е дъстара ти.15:01 15.10.2024
24 Туй дето него знаеш
До коментар #4 от "Павел пенев":
Нещо за кожодерските немски щайги да кажеш15:05 15.10.2024
25 какво да ви
Коментиран от #26
15:41 15.10.2024
26 Колко
До коментар #25 от "какво да ви":
по-висок клас?Коментиран от #37
16:06 15.10.2024
27 Нямам срам
Коментиран от #39
16:16 15.10.2024
28 Формулата
16:28 15.10.2024
29 Име
До коментар #5 от "Факт":
Предпочитам лексус GS(чист бензин) след 2011 пред коя да е дачия.Коментиран от #42, #50
16:57 15.10.2024
30 Симо
Направо дизайна ти бърка в джигера и
почва да те втриса .
Визия , нула .
17:48 15.10.2024
31 Коментари
17:55 15.10.2024
32 Луд
17:58 15.10.2024
33 сектант
До коментар #4 от "Павел пенев":
вие си говорете много е хубаво да ви чета коментарите от епъл кар плея на дъстъра ми докато ме гали лукса вътре18:02 15.10.2024
34 Браво на румънците
18:27 15.10.2024
35 Смях в залата
18:32 15.10.2024
36 Нено
Коментиран от #46
20:01 15.10.2024
37 Гост
До коментар #26 от "Колко":
Е колко, най високия, като правописа му!20:44 15.10.2024
38 От Европа
20:49 15.10.2024
39 Истината
До коментар #27 от "Нямам срам":
Добре че са фирмените та да карате нови коли, щото личните премиум са от майстор на майстор купени повечето с кредити...ГАНЬОВЦИИИИ21:10 15.10.2024
40 12345
Коментиран от #41
21:17 15.10.2024
41 ама не си го карал
До коментар #40 от "12345":
И петгодишен не си го виждал. Съчинения по картинка.Коментиран от #43
22:23 15.10.2024
42 Твоето е емоционален избор
До коментар #29 от "Име":
Ако дне взимаш кола, която да караш 10 години, към края на периода ще имаш 23 годишна тойота, кръстена лексус, и 10 годишна дачия. Имаш ли представа колко ще ти е струвала поддръжката за този период?Коментиран от #45
22:26 15.10.2024
43 12345
До коментар #41 от "ама не си го карал":
Карал съм стария коолрей докато живях в Дубай, топ е. Много обичам опити за врачуване.Коментиран от #44
23:14 15.10.2024
44 ама не си го карал
До коментар #43 от "12345":
Ами говори за него - как си го карал и най-важно колко време си го притежавал. За новия ще говориш като му дойде времето. Тук по принцип караме колите малко повечко време и ценим издържливостта.Коментиран от #47
23:51 15.10.2024
45 Име
До коментар #42 от "Твоето е емоционален избор":
Няма емоция! Колко ще е подръжката? Колкото и да е, няма да дрънчи като нова дачия.00:16 16.10.2024
46 Име
До коментар #36 от "Нено":
Върши една и съща работа, но как? Това е важният въпрос, как? При евтината кола, главата ти става на шиник от шумове, седалките са неудобни, и т.н.00:18 16.10.2024
47 12345
До коментар #44 от "ама не си го карал":
Карах го цяла година и половина, нула проблеми.Почва автосалонът в София, тази седмица, отиди и си направи сам изводите, новото Геели ще го има изложено, заедно с астматичния пластмасов Бигстер.
Няма точка по която Геелито да не е по-добро, дори старото.
Коментиран от #48
00:25 16.10.2024
48 ама не си го карал
До коментар #47 от "12345":
Не ти ли казаха как се казва? Джили, Геели е някой друг.07:29 16.10.2024
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 ивелин
12:35 16.10.2024
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Никси
15:38 16.10.2024