Volkswagen, германският автомобилен гигант, е в процес на значително преструктуриране, за да се справи с нарастващите разходи и икономическите предизвикателства. Компанията има за цел да намали разходите си с 4 млрд. евро, което включва редица драстични мерки, които могат да засегнат както служителите, така и производството.
Едно от най-спорните предложения е намаляване на заплатите на служителите с 10 %, както и замразяване на заплатите за две години. Освен това компанията обмисля ограничаване на бонусите за служителите от висшия ешелон и намаляване на допълнителните плащания за годишнини на служителите. За да намали още повече разходите, Volkswagen проучва възможността за закриване на производствени обекти в Германия - ход, който предизвика значителен дебат и загриженост сред работниците и профсъюзите.
През септември 2024 г. Volkswagen прекрати няколко дългогодишни трудови споразумения в Германия, което засегна шест от заводите му. Това решение може да доведе до съкращаване на работни места и значително намаляване на работната сила. Компанията също така се стреми да предоговори съществуващите трудови споразумения, като цели да намали разходите за труд и да увеличи гъвкавостта.
Докато Volkswagen предприема тези драстични мерки, за да подобри финансовите си резултати, компанията също така инвестира много в електрически превозни средства и други бъдещи технологии. Дългосрочната стратегия на компанията включва преминаване към по-устойчив и печеливш бизнес модел. В краткосрочен план обаче фокусът е върху намаляването на разходите и подобряването на ефективността, за да се преодолее предизвикателният икономически климат.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хасковски каунь
17:09 28.10.2024
2 Хохо Бохо
17:10 28.10.2024
3 Али Берлин
17:12 28.10.2024
4 Санкциики
17:14 28.10.2024
5 голям смях
ще търпите
17:14 28.10.2024
6 голям смях
тя си мисли че като във секса и филмите въвкоито е участвала че ще събори путин ама не е познала ха ха ха
17:15 28.10.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 от село
17:17 28.10.2024
9 авто мото
17:17 28.10.2024
10 Нова
Коментиран от #21
17:18 28.10.2024
11 само питам
Коментиран от #14
17:18 28.10.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Браво
Volkswagen от години не предлагат автомобили с някакъв по модерен и различен дизайн от старите си модели.
Пример визия на Голф 4 и визия на последният Голф 7, 8 или 9 не знам, не ми и трябва. Различават се само пп формата на капачката на резервоара и фаровете.
Абсолютна СКУКА откъм дизайн.
Не знам какво харесват хората в тях.
Така е с всичките им модели.
17:23 28.10.2024
14 Kaлпазанин
До коментар #11 от "само питам":
Ами не сме чули да умират от глад ,ама в укрия няма ток и зима доди17:25 28.10.2024
15 И Киев е Руски
17:44 28.10.2024
16 Санкциите работят ха-ха
Доста добър за нея урок - да не слуша тези, които й желаят зло.
17:47 28.10.2024
17 Иво Инджев
Коментиран от #19
17:51 28.10.2024
18 Дядо Йоцо гледа
18:15 28.10.2024
19 Хм Хм
До коментар #17 от "Иво Инджев":
Тоочно така, включително новият шесттактов двигател на Порше.18:51 28.10.2024
20 иво
Коментиран от #24
19:35 28.10.2024
21 Джоуи
До коментар #10 от "Нова":
Тук не става въпрос дали ти харесва или не или дали на мен ми харесват. Работата е, че VW и други компании като тях са гръбнакът на германската икономика. Ако Германия потъне, потъват и останалите. Предполагам живееш в Европа, нали? И когато покупателната способност на хората падне, няма да има пари и за китайски коли.Коментиран от #22
19:41 28.10.2024
22 О. Ч. З
До коментар #21 от "Джоуи":
И за това България ще подаде ръка на потъваща Европа като приемем евротоПо този начин ще почнем да плащаме заемите на останалите държави и ще бъдем солидарни със тях
Са очаквам тия заводи да се вземат от китайците и да почнат да правят техните коли вътре във Европа и тогава да видим какви санкции ще им наложат направо ще избият конкуренцията
20:40 28.10.2024
23 Нане
22:06 28.10.2024
24 Ония с фордо
До коментар #20 от "иво":
Японеца ги настигнат и ги изпревари , дишат му праха .Мицубиши Ево за 7 години изкара 10 модификации а VW Golf за 36 години само 8 а деветата зацикли и може евентуално да излезе през 2029 !
22:25 28.10.2024
25 Сър Мастър Бейтс
Коментиран от #28
23:17 28.10.2024
26 Няма страшно
00:07 29.10.2024
27 Кандидат купувач
10:59 29.10.2024
28 Шефоветв
До коментар #25 от "Сър Мастър Бейтс":
Разбираме, обаче сме зависими от плащане на високи заплати, бонуси на борда на директорите, дивиденти на акционерите и очакванията за "непрекъснат растеж". За целта, не можем да гоним качество, а само печалба. Нужни са ни доходи от сервизна дейност и влагаме "програмирано стареене" в частите на колите, за да си осигурим оборот и печалби. Всички правят така... Освен Tesla. Те имат поток от клиенти и реки от пари. Имат предостатъчо работа и не се занимават с мишкарски номера.Коментиран от #29
19:30 29.10.2024
29 Сър Мастър Бейтс
До коментар #28 от "Шефоветв":
Първата част за Фолксваген е 100% истина. Браво! При Тесла, обаче, нещата не са много по-различни...22:22 29.10.2024