28 Октомври, 2024 17:06 1 950 29

Тежки времена: VW намалява заплатите на своите служители

  • vw-
  • volkswagen-
  • заплати

Очакват се до 10% по-малки възнаграждения

Тежки времена: VW намалява заплатите на своите служители - 1

Volkswagen, германският автомобилен гигант, е в процес на значително преструктуриране, за да се справи с нарастващите разходи и икономическите предизвикателства. Компанията има за цел да намали разходите си с 4 млрд. евро, което включва редица драстични мерки, които могат да засегнат както служителите, така и производството.

Едно от най-спорните предложения е намаляване на заплатите на служителите с 10 %, както и замразяване на заплатите за две години. Освен това компанията обмисля ограничаване на бонусите за служителите от висшия ешелон и намаляване на допълнителните плащания за годишнини на служителите. За да намали още повече разходите, Volkswagen проучва възможността за закриване на производствени обекти в Германия - ход, който предизвика значителен дебат и загриженост сред работниците и профсъюзите.

През септември 2024 г. Volkswagen прекрати няколко дългогодишни трудови споразумения в Германия, което засегна шест от заводите му. Това решение може да доведе до съкращаване на работни места и значително намаляване на работната сила. Компанията също така се стреми да предоговори съществуващите трудови споразумения, като цели да намали разходите за труд и да увеличи гъвкавостта.

Докато Volkswagen предприема тези драстични мерки, за да подобри финансовите си резултати, компанията също така инвестира много в електрически превозни средства и други бъдещи технологии. Дългосрочната стратегия на компанията включва преминаване към по-устойчив и печеливш бизнес модел. В краткосрочен план обаче фокусът е върху намаляването на разходите и подобряването на ефективността, за да се преодолее предизвикателният икономически климат.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хасковски каунь

    38 4 Отговор
    Ю Ес Ей! Ю Ес Ей!
  • 2 Хохо Бохо

    61 4 Отговор
    Сбогом Газпром!!! Помните ли говеждият вой?
  • 3 Али Берлин

    49 3 Отговор
    Санкции !
  • 4 Санкциики

    29 3 Отговор
    Ахахаха
  • 5 голям смях

    47 3 Отговор
    важното е че на руснаците им е гадно и санкцийте работят

    ще търпите
  • 6 голям смях

    31 2 Отговор
    на бербокова аналлната не и пука за скапаната кола на фюрера

    тя си мисли че като във секса и филмите въвкоито е участвала че ще събори путин ама не е познала ха ха ха
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 от село

    25 1 Отговор
    Скоро ще питат къде друсат гладните , а по важно е да са обгрижвани езаците !!
  • 9 авто мото

    43 2 Отговор
    идват евтини китайски коли, на кои му пука за тая фалирала компания със скапани коли бхяа коли едно време сега никой не ги кара вече
  • 10 Нова

    43 3 Отговор
    Никога не са ми били симпатични. Високи начални цени, висока поддръжка, кратък гаранционен срок, мислят се за велики, а Дизайна им дълбоко в 80те години на миналия век. Чупливи таратайки. Прецакани клиенти. Реклама за бавноразвиващи се. Зяпащи кухи лейки и лейковци гледат тъпоумно докато минава прескъпата бракма. С шаренко се опитват да привлекат последния заблуден клиент. Никога няма да им купя недоразумението. Да си търсят клиентела на луната

    Коментиран от #21

  • 11 само питам

    32 2 Отговор
    абе дали вече руснаците ядат яйца? че нямаха яйца и чипове от перални? някой дали знае как е сега? още ли крадат перални?

    Коментиран от #14

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Браво

    34 2 Отговор
    Това се очакваше.
    Volkswagen от години не предлагат автомобили с някакъв по модерен и различен дизайн от старите си модели.
    Пример визия на Голф 4 и визия на последният Голф 7, 8 или 9 не знам, не ми и трябва. Различават се само пп формата на капачката на резервоара и фаровете.
    Абсолютна СКУКА откъм дизайн.
    Не знам какво харесват хората в тях.
    Така е с всичките им модели.
  • 14 Kaлпазанин

    20 2 Отговор

    До коментар #11 от "само питам":

    Ами не сме чули да умират от глад ,ама в укрия няма ток и зима доди
  • 15 И Киев е Руски

    17 1 Отговор
    10 те процента са при зеления фюрер
  • 16 Санкциите работят ха-ха

    19 2 Отговор
    Просто им трябваше време да дадат добър урок на Русия.

    Доста добър за нея урок - да не слуша тези, които й желаят зло.
  • 17 Иво Инджев

    22 0 Отговор
    След 1.9 tdi всичкото ВАГ е боклук като двигател

    Коментиран от #19

  • 18 Дядо Йоцо гледа

    20 1 Отговор
    Затова ли Бербок в Китай никой не я посрещна , слезе от самолета като обикновена селянка 😉😁
  • 19 Хм Хм

    7 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иво Инджев":

    Тоочно така, включително новият шесттактов двигател на Порше.
  • 20 иво

    14 4 Отговор
    От 80 години Немците бяха лидери в автомобилно строени ето не само в Европа ни и в Света . Качеството им беше на високо ниво но след въвеждането на Европейските --от 15.01.2005 година за Емисионните норми качеството на Немските коли рязко падна тъй като целият горивен процес се регулира по електронен път. Немската електроника е слаба , много сложна и проблемна като добавим и евтините електрони компоненти които се използват. Software им е много слаб няма intellect scan за автоматично сканиране и не може да открие грешката в кой модул е и затова вечно светещи диод ни лампи особено при най малкото change Еngine вечно светеща . Като добавим ,че акционерите решават , и тях ги интересува не качеството ? печалбата и от 2022 година високите енергийни ресурси всичко това е закономерно което се случва естествено е и това е и началото и краят на Немската автомобилна промишленост.

    Коментиран от #24

  • 21 Джоуи

    11 5 Отговор

    До коментар #10 от "Нова":

    Тук не става въпрос дали ти харесва или не или дали на мен ми харесват. Работата е, че VW и други компании като тях са гръбнакът на германската икономика. Ако Германия потъне, потъват и останалите. Предполагам живееш в Европа, нали? И когато покупателната способност на хората падне, няма да има пари и за китайски коли.

    Коментиран от #22

  • 22 О. Ч. З

    15 1 Отговор

    До коментар #21 от "Джоуи":

    И за това България ще подаде ръка на потъваща Европа като приемем еврото
    По този начин ще почнем да плащаме заемите на останалите държави и ще бъдем солидарни със тях
    Са очаквам тия заводи да се вземат от китайците и да почнат да правят техните коли вътре във Европа и тогава да видим какви санкции ще им наложат направо ще избият конкуренцията
  • 23 Нане

    9 0 Отговор
    Че си запалим къщата за да изгори на Вуте плевнята ! И те така .
  • 24 Ония с фордо

    12 4 Отговор

    До коментар #20 от "иво":

    Японеца ги настигнат и ги изпревари , дишат му праха .
    Мицубиши Ево за 7 години изкара 10 модификации а VW Golf за 36 години само 8 а деветата зацикли и може евентуално да излезе през 2029 !
  • 25 Сър Мастър Бейтс

    10 3 Отговор
    Една идея за шефовете на Фолксваген - вдигнете качеството си и няма да имате нужда от съкращения и свиване на разходите. Никой не иска коли, които след гаранцията са директно за скрап.

    Коментиран от #28

  • 26 Няма страшно

    4 0 Отговор
    И те ще се наиграят. Засега само редят красиви думи.
  • 27 Кандидат купувач

    3 0 Отговор
    А цените кога ще намалим? Може ли Golf R комби да гони 100к нов?
  • 28 Шефоветв

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "Сър Мастър Бейтс":

    Разбираме, обаче сме зависими от плащане на високи заплати, бонуси на борда на директорите, дивиденти на акционерите и очакванията за "непрекъснат растеж". За целта, не можем да гоним качество, а само печалба. Нужни са ни доходи от сервизна дейност и влагаме "програмирано стареене" в частите на колите, за да си осигурим оборот и печалби. Всички правят така... Освен Tesla. Те имат поток от клиенти и реки от пари. Имат предостатъчо работа и не се занимават с мишкарски номера.

    Коментиран от #29

  • 29 Сър Мастър Бейтс

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Шефоветв":

    Първата част за Фолксваген е 100% истина. Браво! При Тесла, обаче, нещата не са много по-различни...