Стратегията на Audi за електрически превозни средства е изправена пред значителна промяна, тъй като последните неуспехи налагат преоценка на амбициозната цел за 2032 г. за изцяло електрически превозни средства. Слабите продажби на Q8 E-Tron предизвикаха затварянето на завода в Брюксел, а цялостното търсене на електромобили за марката спадна през 2024 г. Това доведе до вероятно продължаване на разработването на автомобили с двигател с вътрешно горене (ДВГ) след първоначално планираната крайна дата 2026 г.
Въпреки тези предизвикателства, Audi продължава с експанзията си на EV, като измества фокуса към по-достъпен модел от начално ниво. Първоначално предвиден за 2027 г., този изключително важен електрически автомобил е ускорен до 2026 г. Главният изпълнителен директор Гернот Дьолнер потвърди в интервю появата на електромобил от сегмента A3, който ще бъде произвеждан в Инголщат, Германия.
Точното естество на този електромобил от начален клас остава в сферата на спекулациите. Очертават се два основни сценария: производно с премиум маркировка на Volkswagen ID.3 или версия, базирана на предстоящия ID.2all. Докато ID.3 вече е утвърден, ID.2all, с неговата прогнозна стартова цена от 25 000 евро, предлага по-убедителна основа за вариант на Audi, макар и на по-висока цена от тази на VW. Това все пак би било значително по-ниско от Q4 E-Tron.
Версията с марката Audi на следващото поколение електрически Golf се счита за малко вероятна, като се има предвид появата му в края на десетилетието и съвместното разработване на платформата SSP от Rivian. Архитектурата MEB на VW Group с нейните варианти със задвижване на задните колела (ID.3) и предните колела (ID.2) осигурява по-непосредствено и икономически ефективно решение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 В китаи
10:53 25.03.2025
2 Възмутен
И още ще спада и не само на електромобили защото "немското качество" е вече само стар спомен - новите модели на всички европейски производители са много скъпи боклуци. Китайците вече предлагат много по-евтини и качествени коли и колкото и мита да слагате няма да предотвратите края на автомобилната индустрия в Европа.
То не става без суровини и евтини енергоносители да сте конкурентно способни - да не говорим за разликата в заплатите. Сърдете се на урсулките и макарончовците.
10:58 25.03.2025
3 50 боня за батерия и таблет
11:16 25.03.2025
4 фвек
12:02 25.03.2025
5 Васил
12:44 25.03.2025