Audi спря вноса на коли в САЩ

8 Април, 2025 12:33 11 293 38

  • audi-
  • внос-
  • мита-
  • такси-
  • сащ-
  • тръмп

Причината са високите мита

Audi спря вноса на коли в САЩ - 1

Дейностите на Audi в САЩ се оказаха внезапно блокирани, като автомобилният производител спря доставките на автомобили за дилърите в цялата страна. Тази драстична мярка идва като пряко следствие от наложените от администрацията на Тръмп 25% вносни мита, които нарушават установената верига за доставки на Audi и изправят дилърите пред потенциален недостиг на наличности.

Мащабното въвеждане на митата от страна на правителството на САЩ, влязло в сила на 2 април, предизвика шокови вълни в автомобилната индустрия, като Audi реагира с решително спиране на вноса от своите чуждестранни заводи. Според доклади на Automobilwoche дилърите на Audi в момента разполагат с приблизително 37 000 автомобила на склад, което представлява приблизително 60-дневен запас. Въпреки че в пристанищата за внос в САЩ има допълнителни автомобили, тяхното разпространение до дилърските центрове е спряно в очакване на по-нататъшно развитие.

Предстоящите месеци са критичен момент за присъствието на Audi в САЩ. Потенциалът администрацията на Тръмп да отмени или промени митата дава искрица надежда за връщане към нормалността. Ако обаче тарифите останат в сила, Audi ще бъде принудено да проучи алтернативни стратегии, за да запази пазарния си дял в САЩ.

Audi спря вноса на коли в САЩ

Един от потенциалните пътища включва използването на съществуващите производствени мощности на Volkswagen Group в Тенеси. Този вариант обаче е свързан с логистични предизвикателства и може да не осигури незабавно решение. Най-вероятният резултат, поне в краткосрочен план, е значително увеличение на цените на автомобилите за потребителите в САЩ.

Германското издание Handelsblatt предложи използването на предстоящото производствено съоръжение на Scout, но това остава дългосрочна перспектива, тъй като до оперативния статус на завода остават още две години. Освен това собствените производствени изисквания на Scout вероятно ще ограничат капацитета му да посрещне нуждите на Audi.

Въздействието на тези тарифи се простира отвъд Audi. Jaguar Land Rover също обяви спиране на вноса в САЩ, сигнализирайки за по-широка реакция на индустрията на ескалиращото търговско напрежение. Неизбежните увеличения на цените, произтичащи от тези тарифи, вероятно ще засегнат потребителското търсене, което представлява значително предизвикателство както за Audi, така и за други засегнати автомобилни производители.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 19 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Щото

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "АНАЛена":

    Не си видяла как я правя като си с краката нагоре.
  • 4 Мда

    32 1 Отговор
    Вчера имаше статия за Audi, дето спрял ИЗНОСА на автомобили за САЩ. Днес има статия, където Audi спрял ВНОСА на коли в САЩ. А де...

    Коментиран от #9

  • 5 Хохо Бохо

    38 14 Отговор
    След Русия дойче бракмите загубиха и Американскоя пазар. Остана им Южна Америка и Африка. Санкциите работят, митата също

    Коментиран от #33, #38

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Центарко Мамин Галин

    20 9 Отговор
    Ми като няма АУДИ, ша си джиткам със Събърбъна... Мноо важно!
    Пък за празници ша вадя Ескалейда!
  • 8 AUDI НЕ СЕ

    18 8 Отговор
    ТАЧИ В САЩ. ТАМ ЗАНЯТ ЗА BMW И MERCEDES.

    Коментиран от #20

  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    16 3 Отговор

    До коментар #4 от "Мда":

    Вчера статия за Митю дето ударил шамар на Пешо, а днес статия за Пешо дето му ударил шамар Митю ‼️ А де , как да го сФанеш, като си ФНГЛ по новому ‼️
  • 10 ДОНЧО ГОРСКИЯТ

    17 1 Отговор
    ОЧАКВАЙТЕ НОВИ ГОЛЕМИ СЪКРАЩЕНИЯ В ЗАВОДИТЕ НА АУИДИ
  • 11 Евала душа

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "АНАЛена":

    Така ми говори,мелодия е за моите уши.И аз уважавам истанбулската врата.
  • 12 Ах Ох

    20 5 Отговор
    Еми като завода им за Северна Америка е в Мексико. Да го преместят в Сащ, да направят инвестиция, да отворят работни места, чичо Дони не е балък.

    Коментиран от #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Гориил

    15 6 Отговор
    Колко неприятно е това. Не можете да продавате на Русия. Пазарът е пълен с отлични, висококачествени и евтини китайски автомобили.
  • 15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ах Ох":

    А дали Джон ще бачка за 1 000 $ в Майами, като Хуанес в Мехико 🤔❓

    Коментиран от #21

  • 16 Гориил

    15 5 Отговор
    Москва намали тарифи върху китайските автомобили. Те могат да бъдат закупени от най-нископлатения работник или домакиня.Между другото, в Русия вече има 100 милиона автомобили от всички видове и класове, включително камиони и автобуси.

    Коментиран от #29, #37

  • 17 това е чудесно

    7 8 Отговор
    Тръмп направи Америка отново велика. Великаните ще плащат с 25% повече за вносните стоки, но това е тежката съдба на Великаните.
  • 18 българина

    15 0 Отговор
    що бе, американските заплати са с 25 пр по високи от европейските, ще ги понесат.....всичко е въпрос на себестойност и цена, пазар има

    Коментиран от #35

  • 19 ауди мауди

    20 5 Отговор
    За секунда прочетох "ауди прекратява производството на автомобили" и си казах, че беше крайно време.
  • 20 Малко инфо

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "AUDI НЕ СЕ":

    Само малко на Западния бряг и тук-там на Югоизток в по-големите градове. Никъде другаде не може да видиш евро каляска от какъвто и де е вид.
  • 21 Мехисо

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Няма мексиканско име "Хуанес". пробвай пак.

    Коментиран от #24

  • 22 Кгхлйхх

    8 1 Отговор
    Ами то това е и целта на митата: да се намали вноса.

    Коментиран от #23

  • 23 разбира се

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Кгхлйхх":

    Но когато има свръх пройзводство на местни фирми. Има ли такова в САЩ, или ще доведе до катастрофален дефицит?

    Коментиран от #26, #32

  • 24 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 4 Отговор

    До коментар #21 от "Мехисо":

    Когато покажеш природата-
    Умният вижда цялата гора, а
    НЕумният се взира в първото дърво‼️
    Нямам намерение да пиша
    отделен ПОСТ само
    заради един П(р)ОСТ‼️
  • 25 Минувач

    13 0 Отговор
    Ало, журналистите ....
    Ауди не внася, а изнася автомобили. Затова и Ауди може да спре износа, а не вноса. Вносът може да се спре от САЩ.
    Правилното е: Ауди спря ИЗНОСА на коли ЗА САЩ.
  • 26 ХЗхзхс

    12 0 Отговор

    До коментар #23 от "разбира се":

    Бе, струва ми се, че не е като да са останали без производство на автомобили в САЩ. Сега дали са толко убави, колкото Ауди е въпрос на лично мнение, но като цяло си имат вътрешно производство, така че американските потребители няма да трябва да ходят пеш.

    Малко като във времената на социализма тук в България се получава, че караш, каквото си надробиш, но пък от друга страна САЩ вече са го прожектирали този филм с мита за автомобили още през 70-те години, които принуждават японците да направят заводите си там.

    В смисъл, тая задача няма еднозначен и едносричен отговор, ама нали всички сме специалисти по всичко в тоя Интернет....
  • 27 Абе уважаеми

    2 1 Отговор
    Внася. Изнася. Кой. Какво. И така нататък. Има си чсловоред и още за правилен български език. Или знаете само пиджин английски?
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 ляво леке

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "Гориил":

    ми ВЗИМАЙ РУСКО ГРАЖДАНСТВО И БЕЖ ДА ТЕ НЯМА...ТУК СИ САМО ЕДНА ПРОСТА КОПЕЙКА
  • 30 Трифонов

    9 0 Отговор
    От всички европейски производители, само БМВ е на печалба от цялата работа. Най-големият им завод е в САЩ. Всички Х модели са правят там, които държат и най-голям пазарен дял от продажбите на БМВ. Идеал Петров им се получи... за кой ли път. Съвсем скоро, единственият премиум автомобил ще бъде БМВ. И след това вече ще идват супер и хиперкарите, но с намаляващи продажби с всяка изминала година. Иде световен "просветен авторитаризъм"... каквото и да значи това, хах...
  • 31 голяма работа

    4 0 Отговор
    за една седмица 10-пъти го пишете това не ви ли омръзна? ще си намерят други миксерчета не е проблем
  • 32 честно ли си

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "разбира се":

    написал поЙзводство??? неможе да има толкова глупави хора чак толкова вече е прекалено наистина си заслужаваме управниците при толкова много негамотни ниско интелигентни индивиди..!
  • 33 Българин

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Хохо Бохо":

    Много точно казано."Да живее ЕС , Урсула и компания".
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Мексо

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "българина":

    А автомобилите им бяха с поне 20 процента по евтини. Имаха възможност за изплащане на лизинг по 120 долара на месец.
  • 36 попа

    4 0 Отговор
    най добре и в Европа да ги спрат
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Роко

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Хохо Бохо":

    Споко няма да го загубят американския просто америте ще плащат по - скъпо (както не загубиха и руския просто в момента са на двойни и тройни цени за който иска да ги има). Приятелю замисли се в пристанищата има стотици автомобили (може би хиляди все пак в статията се говори за кораби с Аудита) които вместо да се разтоварят преди да влязат в сила митата чакат. Защо ли? Ми логично за да бъдат продадени на новите цени. При пазарната икономика ако един продукт липсва на пазара цената му расте. Пример с Рассия няма качествени автомобили и това което има се продавана баснословни цени Буханка вече се продава за близо 2 милиона рубли, цената на обикновена Лада започва от 2,6 милиона рубли без АBS, без въздушни възглавници и останалите "глезотийки"