Знаете ли какво ще стане, когато приемем еврото? Да, няма да има нужда да си обменяте парите, когато отивате в Гърция на море, но пък и много вече ще забравят за морето там, защото нацията ни за един ден ще стане с 30% по-бедна. В това число и вие. Лично!
Не пазете левчето, защото дизайнът му е много страхотен. Не и по някакви патриотични подбуди. Не защото имало някакъв конник, ако ще и да е Мадарски. Не го пазете, защото на банкнотите има портрети на велики българи. Пазете го, за да не станете с 30% по-бедни. 30% е оптимистичната прогноза. А ако вие станете с 30% по-бедни, някой някъде в някаква абсолютно недостъпна и анонимна офшорна зона ще стане с 30% по-богат. Защото както се сещате – с везните така става.
Виждали ли сте дизайна на новите евра? Те вече са готови и чакат. Хубавички са. И някак дават внушение, че сме част от Европа. Но Европа отдавна не е на две скорости. Тя е на три, а ние сме постоянно на задна. Под задна имам предвид скорост. Медиите вече се държат така, все едно всичко с приемането на еврото е предрешено. И май е така.
„Време е да скопим българския Лъв“ – беше казал един евроатлантик преди време. Скопяването на Българската идентичност в лицето на Българския лев ще направи щастливи и богати определен кръг хора, както и куп европейски корпорации, наместили се удобно по нашите земи. Вие не сте от тях. Дори и да бозаете оттам пак не сте от правилната страна на портмонето.
Представители на банки и финансови институции ще ви подуят главата как всичко ще е наред, но бъдете интелигентни. Майната и на интелигентността. Дори ще е достатъчно само да бъдете наблюдателни. Вижте Хърватия и разберете, че това чака и нас. Вас. Дори по-лошо, защото Хърватия е доста по-уредена държава.
Не се връзвайте на макроикономическите доктрини. Вие макроикономика не ядете и никога няма да проядете. Не в макроикономически, а в човешки план всеки ден границата минават автобуси, пълни с бедни българки, които сменят памперси на сенилни старци в Атина за жалки пари. Това е, защото ние сме бедни. Макроикономически първенци, и микроикономически бедняци.
Банките няма да ви отпускат безлихвени кредити, защото са ви много благодарни за приемането на еврото. Няма да ви опростят ипотеките на къщите. А вие ще имате нужда от пари, защото бедният има нужда от пари. Никой няма да ви пожали дори с една стотинка, пардон, евроцент.
Разбира се за това обедняване ще бъде обвинена спекулацията, инфлацията, дребната човешка алчност, ганя и какво ли не. Тази спекулация, инфлация и какво ли още не ще бъдат порицани от държавата, от държавните институции. Леля Стефка от кварталното магазинче ще бъде атакувана от ГДБОП и това ще го дават на живо по всички официални телевизии. Разни финансови организации и прилежащите им експерти ще дадат своето компетентно мнение. Финансови съвети от сорта, че трябва да се отнасяте по-сериозно към финансите. Дори и съчувствие ще получавате и дотам. Вие ще се събудите с 30% по-бедни.
Извърнете глава към Хърватия – според техните последни новини услугите им са поскъпнали от 10 до 80 процента. Стоките в магазините почти с 20%. Всичко това вече се случва пред очите ви. Достатъчно е да го погледнете. Фактите се прескачат с официалните репортажи, че всичко е 6 и клони към 7! Но в света, в който живеем е напълно нормално 6 да е равно на 7 или на колкото трябва стига някой да печели от това.
Но това няма да сте вие.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Българин
Коментиран от #6, #11, #23, #29, #59, #87
07:52 02.02.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #22
07:54 02.02.2023
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Говедо
Коментиран от #12, #56, #64, #181, #187, #208
07:54 02.02.2023
6 Псевдоним
До коментар #1 от "Българин":
Защото им се плаща, за да защитават евроатлантическите измишльотини.07:55 02.02.2023
7 ХАХАХА
07:57 02.02.2023
8 300 процента умен рубладжия
Коментиран от #61
07:58 02.02.2023
9 Макс
Коментиран от #34, #101, #126
07:59 02.02.2023
10 Много интересно
08:00 02.02.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Не не
До коментар #5 от "Говедо":
Това не трябва да отбелязва .Хахаг
Никой не си спомня 1996
08:02 02.02.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Българка
Коментиран от #36, #47, #65, #209, #213
08:04 02.02.2023
16 Госあ
Коментиран от #108
08:04 02.02.2023
17 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #11 от "ДДДД":
ФАКТ08:06 02.02.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 гост
Коментиран от #24, #201
08:07 02.02.2023
20 Госあ
08:07 02.02.2023
21 Въпрос
08:08 02.02.2023
22 ТТТ
До коментар #3 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
То пък при бай ти тошо сигурно много си бил цъфнал и вързал.Коментиран от #35, #90
08:09 02.02.2023
23 И аз това казвам като прочетох
До коментар #1 от "Българин":
написаното от вас. Ама какво да се прави демокрация.08:11 02.02.2023
24 По-бедни сме,
До коментар #19 от "гост":
защото ни управляват такива разбойници и крадци комунисти като Тиквата.Коментиран от #98
08:12 02.02.2023
25 Гост
08:12 02.02.2023
26 Афтора да каже:
08:16 02.02.2023
27 Знайко
За същия период в България без да сме въвели еврото гждишната инфлация е 15%-16%.
Някой хора или са много некомпетентни или много лъжат. Някой знае ли да сподели информация, кой му дава "заплата" на този некомпетентен "автор" Емил Йотовски?
Само един пример от 2000 г. до сега в България е натрупана инфлацията от 250%. Т.е. и без да сме въвели еврото пак имаме инфлация и доста голяма. Вярно, че по-голямата част от тази инфлация е от последните години след 2020 г. се натрупаната огромна инфлация от около 100% за 2-3 години. В България през изминалите 2 гждини имаме годишна инфлация около 50%, без да сме въвели еврото. За нея обвиняват войната в Украйна, коронавируса ... истината е малко по различна, основната причината е сбърканата "зелена политика" и борбата с климатичнитефппомени. Причината е най-вече лошо планираното затваряне на въглищните централи.
Сега разни "политици" и "експерти", ни манипулират, че видите ли, в Хърватия за инфлацията било виновно въвеждането та еврото. Ами в останалата част от света инфлацията е къщата като в Хърватия, там каква е причината, като не са въвежсали евро?
Коментиран от #99
08:16 02.02.2023
28 Гневен
08:25 02.02.2023
29 ГЕРБ=ДПС=ВМРО=БСП
До коментар #1 от "Българин":
"интересно защо се дава трибуна на откровени оли....ни,пишещи абсолютни лъжи ????????????"Всичко се прави за едни пари-"рубли". Москва вместо да се грижи руснаците да забогатяват, се грижи бризките географски до нея държави да западат за да ги погълне териториално. За да се оправи света, или поне Европа, трябва да изолира Русия. Трябва да се изгонят още дипломати и да се сложи лимит на финансите, с които руското посолство в България може да разполага. За да се пресече купуване то на всякакви предатели. Ако бяхме началото на 20 век можеше да решим по-кардинално нещата. Александър Македонски е убивал всички предатели, които са му сътрудничели. Казал е, днес предават своите хора, ако не ги убия утре ще предадат мен.
08:29 02.02.2023
30 Просто човек
Коментиран от #109
08:29 02.02.2023
31 Тони
демия която са ни подготвили който откаже да се ваксинира просто ще му блокират банковата сметка .
08:30 02.02.2023
32 Софиянец
Вярвам на Стив Ханке, а не на нашите продажници.
08:30 02.02.2023
33 ДДРОнег
А България от над 25 години НЯМАМЕ независими Бъгалрски лев, защото е вързан за .. .ами точно за еврото !!!
Ако искате да имаме независим Български лев, то отй трябва да бъде отвързанот еврото, но преди това да имаме стабилна икономика и политика , свързана с нашите партньори от ЕС, не за рузия !!!
Но тъй като в Бъгалрия има много пp0zd народ, който и сега ще гласува за мафията и ще си останем твърдо на дъното, то единственото спасение за България си остава ЕВРОТО !!!
08:31 02.02.2023
34 Е па
До коментар #9 от "Макс":
Живеем в Европа и ти казвам че си слепец08:31 02.02.2023
35 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #22 от "ТТТ":
ВИЕ стеНЕТ провокативен ТРОЛ и БОТДОВИЖДАНЕ
08:32 02.02.2023
36 Сандо
До коментар #15 от "Българка":
Мисловните ти способностти са способни само да четат етикетите,а какво се крие зад тях за теб е велика тайна.И като теб са всички наплодили се за 30 години умнокрасиви безродни хрантутници.08:33 02.02.2023
37 zagreb-info Вижте датата!
Публикувано от Д.Ш. -1 февруари 2023 г.
ПЪРВИТЕ данни за януарската инфлация показват, че въвеждането на еврото, както в други страни, няма голямо влияние върху общата инфлация, според Хърватската национална банка (CNB).
„Движенията през януари показват, че въвеждането на еврото в Хърватия може да има сравнително леко въздействие върху общата инфлация, което е в съответствие с опита на други страни“, се казва в изявлението на ЧНБ.
08:34 02.02.2023
38 да питам
08:39 02.02.2023
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 крис
08:45 02.02.2023
41 2622
Коментиран от #51, #68
08:47 02.02.2023
42 zagreb-info Вижте датата!
08:47 02.02.2023
43 Шансът ни е
08:47 02.02.2023
44 Ал Бунди
Коментиран от #69
08:47 02.02.2023
45 НЯКОЙ
Коментиран от #52, #157
08:48 02.02.2023
46 Марков
Успешен ден на всички!
08:49 02.02.2023
47 Българин
До коментар #15 от "Българка":
Тъй като явно четенето не ти се отдава ще ти дам един цитат от статията: "Вижте Хърватия и разберете, че това чака и нас. Вас. Дори по-лошо, защото Хърватия е доста по-уредена държава."...иначе казано ако литър мляко в Хърватия преди еврото е било 2 лева, сега е 2.40, то при нас от 3.40 ще стане 5 лева.08:50 02.02.2023
48 един
08:50 02.02.2023
49 Гост
Коментиран от #141
08:53 02.02.2023
50 За протокола
Това, че в Хърватия били допуснали спекула не е сериозен аргумент. Освен това не си спомням хърватите да имаха валутен борд, който нас практически ни е привързал вече към еврото.
08:54 02.02.2023
51 Некой си
До коментар #41 от "2622":
Като питаш- да ти кажа. Точно за хляба. Живея в по-голямата част от годината в Гърция.Хлябът там е 2,2 евро,кг. Скъпичко, да. Ама е хляб , а не някакъв дунапрен. С две филийки съм сит, а в Бг сгъвам един хляб и все едно не съм ял..разбираш ли къде е разликата...? За мен правило е -Евтинджоса винаги излиза скъпо. А в България и боклуците се продават като екстра качество..всеки иска да пичели..ама не става така..Коментиран от #63, #66
08:55 02.02.2023
52 Реалност
До коментар #45 от "НЯКОЙ":
Защото няма нужда да обяснява, всеки, който не е пълен идиот му е ясно как ще обеднеем с 30%! Понеже не спадаш към тази категория ще ти дам най обикновен пример - хляба сега е 1.40 лв или 72 цента, след еврото каква мислиш, че ще му е цената 70 цента или 80 цента или дали няма да е закръглена на 1 евро, както стана в Хърватска.Коментиран от #60, #133
08:56 02.02.2023
53 злато
08:59 02.02.2023
54 Емилееее
08:59 02.02.2023
55 Иван Иванов
А тези, които искат еврото, да не пишат тук, а да бягат да сменят памперси, че старците в Атина отново са се подмокрили...
08:59 02.02.2023
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Глупости опорки, опорки
09:01 02.02.2023
58 Краси Марков
Обяснявам като за хора със специални потребности. В момента България поддържа валутен резерв на Валутния борд от 33 милиарда евро. Това са пари отделени от залъка на българския народ, кървави пари. Познайте от три пъти какво ще се случи с тези пари след приемането на еврото, когат няма да има нужда от валутен борд и съответно от валутен резерв за него...
Точно така. ЩЕ ГИ ОТКРАДНАТ! От Вас ще ги откраднат, от Вашите деца.
Няма да има дори теоретическа възможност някога да ги видите отново.
09:04 02.02.2023
59 ами
До коментар #1 от "Българин":
и аз това се чудя като ти чета коментарите...:)09:04 02.02.2023
60 Нереалност
До коментар #52 от "Реалност":
Понеже явно ти имаш ясновидски способности и знаеш всичко и не си идиот а интелектуалец-макроикономист, знаеш ли че търсенето определя предлагането. Като не му купя скапания хляб от едно евро къде му остава да си го завре?Коментиран от #79
09:05 02.02.2023
61 Ъхъ
До коментар #8 от "300 процента умен рубладжия":
демек като приемем еврото и те ще станат два пъти но ниски ли?09:05 02.02.2023
62 Цурвула си е цървул!
Коментиран от #143
09:07 02.02.2023
63 6287
До коментар #51 от "Некой си":
А мислиш ли че като съседът еврото хляба ще стане добър.Глупости всичко ще е същата помия но много по скъпа.09:09 02.02.2023
64 Студопор
До коментар #5 от "Говедо":
Да, защото лева е вързан към еврото. Като приемем еврото, няма да има валута, към гоято да го вържем и ще ударим стремглаво дъното.Отвори си очите! Лева не е стабилен просто, защото!!
09:10 02.02.2023
65 Студопор
До коментар #15 от "Българка":
Много си зле... Не гледах Хърватия сега спрямо България сега. Сравни Хърватия преди еврото с Хърватия след еврото! Тоаава ще видиш разликата.09:11 02.02.2023
66 От Варна
До коментар #51 от "Некой си":
А ти откъде си сигурен, че като струва “евро”, качеството на хляба ще се изравни с това в Гърция? Защото ще го правят същите български майстори. Няма да го внасяме от Гърция, нито ще дойдат гърците. И това ще си важи за всичките “боклуци” на пазара, както се изразяваш. Защото има и друга мъдрост-Не винаги най-скъпото е най-доброто. Качествените неща са за богатите, за редовите-ерзац качество!09:12 02.02.2023
67 Студопор
Пак няма да ни приемат!
09:13 02.02.2023
68 един
До коментар #41 от "2622":
Първо се изясни какво искаш да питаш и тогава питай/или просто да се намираш на работа/?Лев-Евро е в съотношение почти 2:1 така че за 800лв. ще получиш 400€!Второ,хляба/и всичко други храни/ и сега можеш да го направиш двойно по-скъп стига да има кой да го купи,и не забравяй че сме в пазарна икономика и все пак съществува реална конкуренция!Така,че ако някой е решил да вдигне цената на хляба със много,то ще има производители които ще продават на по-ниска цена и ще спечелят от по-голямо производство и продажба!Коментиран от #72, #111, #137
09:14 02.02.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 хахаха
09:16 02.02.2023
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 друг
До коментар #68 от "един":
ако си купил кило брашно за 1 евро, няма как да правиш по-евтин и качествен хляб от нкой друг производиел, който също е купил брашното по 1 евро килото...та това за свободния пазар и бляблябля...си го заври някъде...ако беше така, у европата нямаше да дават милиарди евра субсидии на селското стопанство и хранителната промишленост...Коментиран от #75, #134
09:19 02.02.2023
73 Тва
Коментиран от #78, #85
09:19 02.02.2023
74 абсолютно
09:20 02.02.2023
75 Знаещ
До коментар #72 от "друг":
Ти въобще си нямаш представа субсидиите за селското стопанство за какво са, а най-личи по това, че мислиш, че са само за едно нещо (не са, те на различни места изпълняват различни функции).09:21 02.02.2023
76 Логик
До коментар #69 от "За Ал Бунди":
Тоест, цялата ти "Теза" е, че ако шефа ти не ти вдигне заплатата двойно, значи си прецакан. И цените няма просто да се обърнат СЪЩИТЕ в евро. Ако това беше вярно, колко ще струва литър бензин? Искаш да кажеш, че ще струва двойно повече отколкото в Германия ли?09:24 02.02.2023
77 Пример
Коментиран от #92
09:24 02.02.2023
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Реалност
До коментар #60 от "Нереалност":
Сега цените ни са с 50% по високи от европейските, но да си видял някой да си завира стоката някъде:) И пет евро да стане хляба ще ревеш и ще плащаш:)Коментиран от #91
09:25 02.02.2023
80 АРЕС
09:27 02.02.2023
81 Смотаняк
Коментиран от #93
09:28 02.02.2023
82 Трак🇺🇦🇯🇵🇩🇪🇮🇹🇧🇬🇮🇷🇦🇹
09:29 02.02.2023
83 Иво
09:31 02.02.2023
84 Опорко
09:34 02.02.2023
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Кой68
До коментар #1 от "Българин":
Явно визирате себе си!👍В момента това е в Хърватия!
Но с тази разлика че тук в Хърватия се спазват някакви норми и закони,а на хората се обясняваше всеки сен какво и как ще стане при смяната куна-евро!
Но хърватите са като нас .........българина в кръчмата/ресторанта,а хърватина в кафето бистрят политиката.
Но цените скочиха много
Коментиран от #96
09:36 02.02.2023
88 Харалампи
Коментиран от #121
09:37 02.02.2023
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #22 от "ТТТ":
МОЛЯ я ПАК при СОЦА имахме ДЪРЖАВА СПОКОИСТВЕ РЕД ЗАКОНИ БЯХМЕ ХОРАИ не ми е БИЛ бай ТИ не съм го ПОЗНАВАЛ ЛИЧНО
ДОВИЖДАНЕ
09:38 02.02.2023
91 Нереалност
До коментар #79 от "Реалност":
Именно. Защо цените ни са с 50% по-високи след като не сме приели еврото?09:38 02.02.2023
92 Логик
До коментар #77 от "Пример":
Колко ще струва литър бензин ако приемем еврото? Според "прогнозите" ти, де :))09:39 02.02.2023
93 Ха ха
До коментар #81 от "Смотаняк":
Хубав ник имаш.Приляга ти.09:39 02.02.2023
94 Жалка статия
09:39 02.02.2023
95 Бойко Българоубиец
09:40 02.02.2023
96 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #87 от "Кой68":
МНОГО сте ПРАВ09:40 02.02.2023
97 хи хи хи
09:41 02.02.2023
98 Ивелин Михайлов
До коментар #24 от "По-бедни сме,":
Щото гласувате масово за тях09:41 02.02.2023
99 Кой68
До коментар #27 от "Знайко":
В Хърватия за разлика от България се спазват закони и норми!Хърватите ако не бе подръжката на Германия,Австрия,Холандия,Италия и Франция нямаше да видят евро и най-вече Шенген.........в момента се виждат техните пропуски с границата.
Това никъде не се споделя в EU!Но тук здраво се контролират медиите.......здраво!
Коментиран от #103
09:42 02.02.2023
100 така така
09:42 02.02.2023
101 Ха ха
До коментар #9 от "Макс":
Да .От 20 год.съм в Европа.Абсолютно прав е авторът.И всичките ми приятели мислят така.Тежко и горко на България .То аз не знам дали освен името ни остана вече нещо наше на тази територия .Коментиран от #105
09:43 02.02.2023
102 ДаСкопимПаситто
Да,но все още не сте се опомнили!
Събуди се българино и се опомни!
Напролет им е..и майката и кажи "НЕ" на продежните ни и корумпирани политици, изкормили пред очите ни подредената ни и просперираща държавица, окрали народеца и превърнали Родината ни в жалка, но добре преджобена англо-краварска колония !
09:43 02.02.2023
103 Наблюдателен
До коментар #99 от "Кой68":
Хърватите вече са с еврото и нищо кой знае какво не се случи в държавата им. Хората на Радевшенко по цял ден ни заливат с по мия колко страшно щяло да бъде. Говорим за ЕДНОКРАТНО събитие.09:44 02.02.2023
104 ????
09:46 02.02.2023
105 Мдаа
До коментар #101 от "Ха ха":
"Да .От 20 год.съм в Европа.Абсолютно прав е авторът." Странно, че изглежда нарочно не казваш къде "в Европа" си. "Авторът" е "прав", че му се подава кепето с червената пето лъчка от джоба.09:46 02.02.2023
106 Прав е
Коментиран от #177
09:48 02.02.2023
107 Поредният....
09:48 02.02.2023
108 Ха ха
До коментар #16 от "Госあ":
Стигат ни Макро(Метро),Кауфланд,ЛИДЛ.Ние храната не си подсигуряваме вече 33 години,ти очакваш Мерцедес и Рено да ти дойдат на крака.Коментиран от #110
09:49 02.02.2023
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Любопитен
До коментар #108 от "Ха ха":
Що, стоките в Кауфланд и Лидл откъде са? От Луната?Коментиран от #122
09:53 02.02.2023
111 На теория
До коментар #68 от "един":
Така пише по книжките,но практиката е измислила картели,договорки на гърба на потребителя и много други неща.Лидл и Метро продават в Испания на по високи цени отколкото в Германия.Странно ,но в бедна България те са още по високи.Вярваш,че ще свалят цените? Не си в ред .Коментиран от #114
09:53 02.02.2023
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Христо
09:57 02.02.2023
114 Знаещ
До коментар #111 от "На теория":
Пълни глупости за наивници. В Лидъл повечето стоки в България ВЪОБЩЕ НЕ СЕ ПРОДАВАТ в Германия, тъй че и дума не може да става да се прави сравнение. Като казвам "повечето" имам предвид едно 80%. А за останалите 20% ефективно Лидл използва "марката" си за ценообразуването. Лидъл продава в Испания обикновената херинга скъпо, защото това е чужд за испанците продукт и се води "деликатесен". Същата риба в Германия в Лидъл е по-евтина, но и ОБРАТНОТО - кило портокали или лимони в германския лидъл е по-скъп, отколкото в Испания. Става дума за обикновена "политика на марката", а не специално отношение към България.Коментиран от #128, #146
09:58 02.02.2023
115 Банкер
-Защо Правителството на България не се заинтересува защо 6 страни все още не възнамеряват да приемат еврото?
-Защо еврото не издържа теста във Великобритания през 1997г., проведен от Гордън Браун, тогавашен министър на финансите?
-Защо не се дискутира бъдещото на ЕС и Еврозоната, след като данните са обезпокояващи именно по отношение повишение на дълга и при това на водещите страни.
-Следва ли България да споделя този дълг, която остава най-бедната страна в Европа, но и с най-нисък дълг ? Няма ли това да доведе до още по-голямо обедняване на населението?
-Как България ще отстоява националния интерес за икономическо развитие, респ. следва ли до последва участта на Гърция Италия, Португалия, след като нейното участие в БВП на ЕС е едва 0,3% и евентуално около 6-7 % евентуално участие в капитала на ЕЦБ. Каква тежест ще имат тези проценти при вземане на решения от нея?
-Защо не се обсъжда в обществото какви условия следва да поставим при приемането ни в Еврозоната?
-Защо не се дискутират различни сценарии-песимистичен, оптимистичен и реалистичен и на тяхна база да се избере оптималния, както и условия към Еврозоната/ЕЦБ. В договора за присъединяване към ЕС няма ограничения за поставяне на условия при ангажимента за приемане на еврото?
Коментиран от #119, #163
10:00 02.02.2023
116 Един от всички
До коментар #89 от "Ха ха ха":
Авторчето е сериозен писател. А ти какъв си? Какъв капацитет си?10:00 02.02.2023
117 Абсолютни глупости
Чететете авторитетни издания!
Коментиран от #158
10:02 02.02.2023
118 Това е истината
10:03 02.02.2023
119 Солей
До коментар #115 от "Банкер":
Какво работиш? :)))10:04 02.02.2023
120 Един от всички
Лоша работа става с нацията ни, новото поколение е "диванно" - няма бъдеще за България!
Коментиран от #129
10:04 02.02.2023
121 Да бе
До коментар #88 от "Харалампи":
Че тя твоята инфлация е по голяма от тяхната.10:04 02.02.2023
122 До любопиткото
До коментар #110 от "Любопитен":
Дали 30%от стоките са с български произход?Внос от Гърция,Турция,Холандия,Германия.Ние нямаме достатъчно конкурентни фирми ,които да доставят целогодишно качествен продукт за цели вериги.Да не говорим,че биха могли да зареждат и ЛИДЛ в чужбина,но ...с какво и на каква цена?Помня в Испания бяха вкарали на промоция бира Шуменско.Шишенцето по 90 евроцента.Две палета седяха в магазина цял месец и не се продадоха повече от десетина бомбички 0,330 .Немска бира (0,5л стъкло)струваше по това време около 40 цента.Беше преди 4-5 години.Не съм чул и видял наша стока вече в Лидл.Само някакви замразени баници на немска фирма под името балкански продукти.Дори кисело мляко няма кой да продава в Европа.10:06 02.02.2023
123 Евро мевро
Коментиран от #125
10:06 02.02.2023
124 Солей
Коментиран от #132
10:06 02.02.2023
125 Солей
До коментар #123 от "Евро мевро":
КАжи сега Путин фашистки диктатор ли е или не? :)))10:07 02.02.2023
126 Дааа бе!
До коментар #9 от "Макс":
То според соросоробската ти главичка и Григор Сарийски е некомпетентен? Само Парумянът, химикът, патриций от Кремиковци е компетентен и продажните паразити от НС. Я скачай на тротинетката и фиууууууууууууууууууууууууу със 100 към някой стълб, като съратничката ти хЕмили.10:07 02.02.2023
127 оня с коня
Коментиран от #130, #139
10:13 02.02.2023
128 Не си прав
До коментар #114 от "Знаещ":
ЛИДЛ си има свои марки.И правя сравнения на тези цени.На бира,безалкохолни,салами,кашкавали,кисели млека,подправки.Не ти говоря за пресни меса и млека( където пък въобще сме трагични).Като куриоз преди години акция на гръцки стоки в Испания и в България.Гледам рекламите по нашата ТЕ и не повярвах на очите си.Гръцка бира кенчета в Испания 2 пъти по евтина отколкото в България .Говорех с брат ми в този момент и му снимах брошура на ЛИДЛ в Испания и му я изпратих.Коментиран от #131
10:16 02.02.2023
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 да допълня
До коментар #52 от "Реалност":
Така стана и в Германия,когато въведоха еврото!Знам,защото бях там и видях с очите си как се закръглиха цените и то винаги нагоре!За германеца може и да не е било чувствително 20-30 цента нагоре,но за нас,обикновенните българи ще е адски болезнено!Никой не може да ме убеди,че ще сме по-богати с еврото!30% ще са долната граница!10:24 02.02.2023
134 3552
До коментар #72 от "друг":
Знам, исках да ми отговориш.От тези 400 евро като ти вземат за данъци, какво става.Какво ще си купиш с останалите евра,и кой работодател сега може да ти даде още толкова?, Сега когато сме най-бедните първо трябва да се стабилизира държавата,тогава да се мисли,а не от криза в криза. Защо Англия не взе еврото, защото са умни хора.10:25 02.02.2023
135 Остава да попитам
Коментиран от #140
10:27 02.02.2023
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 или
До коментар #68 от "един":
Ще им пратят"данъчни"с голям номер на ризите и с дървена писалка,за да си коригират цените!10:30 02.02.2023
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Ти си
До коментар #127 от "оня с коня":
А да ли е така ? Защо пък да не се получи обратното на твоите теории ?Само един обикновен пример - Англия, една от основателките на ЕС не прие еврото , те по-глупави ли са от нас , те по-зле ли са икономическ от нас ? Дания ,как е там - стандарт , цени , инфлация ?
Хайде нема нужда от твоите фантазии - незабравим че това е България ....
10:31 02.02.2023
140 Миии
До коментар #135 от "Остава да попитам":
Ако имаш икономически познания отговаряш на коментар - 115, за другите без икономически познания остава писаното от Йотовски и мигането на парцали.Коментиран от #144
10:32 02.02.2023
141 Никакви измишльотини и лъжи
До коментар #49 от "Гост":
няма в статията. ПЪЛНА ИСТИНА Е. От 1990 до 2005г живях и работих в Германия. Бях свидетел при въвеждането на еврото и заедно с всички там усетих "прелестите" от натрисането му. Само ще дам най - простото за пример: Ако си получавал заплата 1000 марки, после получаваш 500 евро. Ако 1 хляб струваше 1 марка, после струваше 2 евро. Това бе само в началото, после цените започнаха да изплуват нагоре. Лека - полека, метода на сварената жаба.За нас - загубваме и последния си суверенитет. ВСИЧКО ЩЕ СЕ РЕШАВА САМО ОТ ЕЦБ. Ние ще сме длъжни само да изпълняваме, ще бъдем донори на задлъжнелите държави и ще им плащаме СОЛИДАРНО ДЪЛГОВЕТЕ.
И НАЙ - ВАЖНОТО: ВЛЕЗЕШ ЛИ В КАПАНА НА ЕВРОТО, НЯМА НИКАКВО ИЗЛИЗАНЕ. НАРОЧНО НЕ Е ПРЕДВИДЕН ТАКЪВ МЕХАНИЗЪМ.
Стив Ханке и Григор Сарийски, и др. предупреждават за това, и са категорично против влизането ни този капан, и на разбираем език описват какво ни чака. Ти по - голям икономист и от тях ли се мислиш?
Коментиран от #142
10:33 02.02.2023
142 Германец
До коментар #141 от "Никакви измишльотини и лъжи":
Що лъжеш бе? :)))) Нито цените се промениха както твърдиш, нито заплатите станаха от 1000 марки 500 евро :))))Коментиран от #171
10:36 02.02.2023
143 Само
До коментар #62 от "Цурвула си е цървул!":
ако пишеш за себе си, си абсолютно прав.10:37 02.02.2023
144 Мдаа
До коментар #140 от "Миии":
Йотовски не е дал никакви икномически аргументи и не е привел никакви ФАКТИ и ЦИФРИ в подкрепа на твърденията си. ДОРИ и със страни, които са преминали към еврото. А не го е направил, защото може да се провери дали "логиката" му ще издържи, и той знае, че няма. Затова удрИ с пропагандата и внушенията и, който клъвне - клъвне. Както винаги е вървяла проруската лъжа. Неслучайно акцента е върху "по-бедни", а не смее да даде примери с това какво става с инфлацията в страните които са с еврото. Или с техните ЛИХВИ по кредитите.Коментиран от #153
10:40 02.02.2023
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 До знаещия
До коментар #114 от "Знаещ":
Дали наши чушки и домати могат да се продават в Германия?Имаме ли кисело мляко там,а консерви,а вина?А знаеш ли каква е цената на австралийските и чилийски вина (бутилирани в Германия,ЛИДЛ)в Испания и в България?Норвежката сьомга в Испания и България дали е на една цена.И накрая за политиката на ЛИДЛ -след като най- високи са цените у нас, след това в Испания и най- ниски в Германия ,защо заплатите са в двоична прогресия ,но в обратен ред в тези страни .Бъди сигурен,че в София има по големи и пълни с клиенти магазини,отколкото в Испания.Т.е.българските работници(и испанските отчасти) вадят заплатите на германските такива .Коментиран от #152
10:42 02.02.2023
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 2854
Коментиран от #149, #151
10:42 02.02.2023
149 Глупости на кг
До коментар #148 от "2854":
Вчера купих олио за 3,43 лв.л.А това, че тук е по скъпо, защото европейските субсидии не са еднакви. Франския и германския фермер получава 3-5 пъти по- голени субсидии от бълг. фермери. За това и все повече хора са за излизане от ЕС - защото няма справедливост.
10:50 02.02.2023
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 Германец
До коментар #148 от "2854":
Няма такова нещо като "българско олио" в Германия, а цените на олиото в Германия са ТОЧНО 3.50 евро за литър. :)))))10:52 02.02.2023
152 Знаещ
До коментар #146 от "До знаещия":
"Дали наши чушки и домати могат да се продават в Германия?Имаме ли кисело мляко там,а консерви,а вина?" Отговора на ВСЕКИ един от тези въпроси е "ДА". Не само, че "можем" ами в Германия РЕДОВНО се появяват в Нето и Лидъл български краставици и то от Био асортимента им. Чушки също. Домати много рядко, защото дистрибуцията им явно е по-трудна ако се берат в зрялост.Българско кисело мляко се продава в ТУРСКИТЕ магазини в Германия, както и български кашкавал и сирене. Вина сщо се продават, и то немалко.Коментиран от #170
10:55 02.02.2023
153 Миии
До коментар #144 от "Мдаа":
Така и предполагах, и ти нямаш икономически познания, за това не отговори на 115за нет търсачката:
- Информационната мъгла около Еврозоната -
ето тук има икономически познания и факти, като държиш толкова на тях
Коментиран от #155
10:59 02.02.2023
154 Бисер
Справка всеки който е имал разговор с испанец на тази тема!
Коментиран от #159, #166
11:00 02.02.2023
155 Мдаа
До коментар #153 от "Миии":
Значи нищо не можеш да кажеш, освен да ми пробутваш руска пропаганда. Дай ФАКТИТЕ ТИ, не ми бутай "видеа" . Можеш ли?Коментиран от #165, #174
11:00 02.02.2023
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Елементарно,Уотсън .
До коментар #45 от "НЯКОЙ":
Сменят левовете в евро само в банки.Опашки,нервни хора,ако имаш кеш допълнително такси от банката.Ако имаш( дай Боже) стотина хиляди в буркани,трябва и да ги узакониш.Масово започва покупка на коли,телевизори,перални,злато .В резултат на търсенето цените се вдигат,Чейнчбюрата дали ще продават евро за 1.995?А търговците лесно вместо да сменят цените само сменят буквичките лв.с euro.За кумова срама ще напишат ОФЕРТА 70% на някои стоки.Коментиран от #212
11:03 02.02.2023
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Солей
До коментар #154 от "Бисер":
Ахам, всяка руЗЗка опорка подкрепена с "вервайте ми" :)))) Ми, нЕма да ти вЕрваме, както не вЕрваме и на шефа ти. :)))11:06 02.02.2023
160 коко
11:06 02.02.2023
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 Само питам
До коментар #156 от "Солей":
Ти сигурен ли си в това?Я виж КОЙ е най- големият инвеститор в България- българският емигрант .Влага пари в къщи,бяла техника,храна плащайки 20%ДДС на държавата.Апропо хляба,млякото и др.стоки вече са почти без данъци и акцизи в Испания.Градските и крайградски влакове са безплатни,картите за метрото и автобусите намаляха с 50% в Мадрид.Ако това се случи в България ,какъв ще ни стане БВП%Коментиран от #173
11:11 02.02.2023
163 За протокола
До коментар #115 от "Банкер":
Аз искам да попитам, след като политиците ни са толкова некадърни, неморални, алчни и продажни, какво би ни предпазило от сваляне на валутния борд и един повторен сценарии като Виденовата зима с хиперинфлация, за да изядат спестяванията на хората и да опоскат и изсмучат за пореден път държавата и банките.Ако не знаеш, тогава билетчето за трамвай от стотинки, стана 200 лв, а кило сирене беше 8 000 - 10 000 лв.
11:12 02.02.2023
164 ами
До коментар #138 от "Солей":
очевидно си леееееко....умен...БВП е паричен израз на продадени стоки и услуги в страната за една година...нали ти е ясно, че ако инфлацията е 50% , БВП ще се повиши и той..няма да е с 50% , защото при такава инфлация потреблението и производството ще се свият, но с едно 5-10% ще се качи...11:14 02.02.2023
165 Миии
До коментар #155 от "Мдаа":
Каква руска пропаганда бе? В текста са цитирани правилата на ЕЦБ с които трябва да се съобразяваме ако приемем еврото.Коментиран от #168
11:14 02.02.2023
166 Точно така
До коментар #154 от "Бисер":
Веригата магазини "100песети" стана "1 евро".За справка 1евро=166 пести.Това не е ли увеличение от 60% ?11:15 02.02.2023
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 Мдаа
До коментар #165 от "Миии":
Ти си нямаш представа какво значат тези правила. Затова ти казвам, че цялото ти постване е "руска пропаганда". Еврото си има предимства и недостатъци и големите европейски държави са се съгласили, че предимствата са повече от недостатъците. Има държави, които по различни причини не мислят така, но те могат да си го позволят. Чехия може да си държи кроната, защото де факто индустрията й е германската и може да си прави каквото си иска - само германските им инвестиции са сдостатъчни за да им дават стабилност. В България такива феномени няма, и фискалната и монетарната стабилност са ни важни. България е във Валутен борд, но според някои (същите, които сега скачат срещу еврото) това също ни ограничава. Любопитно би било как би иглеждала днес България без Валутния борд. По същия начин, по който е любопитно да "гледаш" катастрофа.Коментиран от #176
11:21 02.02.2023
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 До всезнайкото
До коментар #152 от "Знаещ":
В турските магазини казваш.И в румънските и руските в Испания се продава кисело мляко,сирене наше,ракия и вино.Цените са колкото в България в лв .,толкова в Испания ,но в евро.Та питам мислиш ли,че някой купува "Сливенска перла"и "Манастирско шушукане" на цени по високи от "Балантайс" или "Риоха"резерва?От носталгия може би,но това е бизнес тип подблоковите павилиончета в София.И знам ,че от 5 магазинчета български в Испания четири фалираха .Коментиран от #172
11:23 02.02.2023
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Знаещ
До коментар #170 от "До всезнайкото":
С други думи, умишлено излъга, че не се продавали български стоки на Запад, при положение, че си ЗНАЕЛ, че се продават. Дотук ясно. Сега да видим другото: щом магазините го държат, значи има търсене, иначе биха ги разкарали с 300. Обясняваш, как това било само заради "сантиментите". Ако е заради това, това си е също бизнес стратегия. Или ти мислиш, че други стоки не се продават заради "сантименти"? Да не говорим, че това НЕ Е ВЯРНО. Продават се, защото хората са СВИКНАЛИ с тях, тъй че на един българин не му продаваш БЪЛГАРСКО кисело мляко ( с нашия вкус, а не този на "йогурт") за щото е "българско", а защото вкуса му е различен. Балантайнс е уиски, и има съвсем различен ароматен профил от една традиционна ракия. Факта, че ги сравняваш едно към едно показва, или че пиеш каквото ти падне, само да е "алкохол", или пак слъгваш на дребно.Коментиран от #179, #185
11:29 02.02.2023
173 Солей
До коментар #162 от "Само питам":
Това ВИНАГИ е било така, и не оказва влияние върхо скорошната тенденция на двуцифрена инфлация. А в последните години емигрантите вкарват все по-малко пари, тъй че се опитваш да изместиш аргумента си с ... нещо неоределено, за да не признаеш, че предния ти аргумент не струва.Коментиран от #180
11:32 02.02.2023
174 Този коментар е премахнат от модератор.
175 Този коментар е премахнат от модератор.
176 Миии
До коментар #168 от "Мдаа":
Мдааа, явно за вас правилата за еврото от ЕЦБ не са това което са... много яко!!Четете както дявола Евангелието, само и само да погубите последното българско нещо..
Коментиран от #184
11:54 02.02.2023
177 Ха ха
До коментар #106 от "Прав е":
Блажени са вярващите.В момента социалистите в Испания разследват BBVA(най- голямата банка ) за нерегламентирани ипотеки.Печалбата на тази банка е нараснала по време на Ковида и след 24/02/22 на повече от 30%..Не зная дали завърши и разследването за "белите"карти преди 3-4 години.Кредитни карти специално за депутати,безлимитни и само за сметка на банката.Как ти се струва това ?По-голямо мошеници от евробанкерите са само в Щатите.Ти рупай колците на доматите.Коментиран от #203
11:55 02.02.2023
178 Българин
11:58 02.02.2023
179 До всезнайкото
До коментар #172 от "Знаещ":
Български стоки на Запад в десетократно по голям размер се продаваха преди 10/11/89.А нормално е при толкова емигранти да се развие и продажба тип"куфарна"търговия .Апропо: българските капанчета в Испания оцеляват благодарение на превоза и на товари и за България,но най-вече и от нелегалните продажби на тютюн и цигари.Но все по трудно им се случва и затова намаляват драстично с времето .Та лютениците и сиренето са само параван.Недей повече да пишеш .Елементарен и безинтересен си .Коментиран от #183
12:02 02.02.2023
180 Хаха
До коментар #173 от "Солей":
Емигрантите видяха,че пълнят каца без дъно .По-добре да спонсорират обучението на децата си и да спомогнат за емиграцията им,отколкото да пълнят гушата на тази поне 240-главова ненаситна ламя.12:06 02.02.2023
181 Калбо
До коментар #5 от "Говедо":
Драсканици за балъци иди попитай хърватите колко са балъците там целият народ само олигарсите и мошениците печелят от тази работа с евротоА обикновеният хърватин загуби спестяванията си и ще живее много по-трудно
12:10 02.02.2023
182 Токайто от Пазарджик
банкова и парична система ,ще ни става все по-евтино и по-евтино и по-евтино и по-евтино и по по по по по..
12:11 02.02.2023
183 Знаещ
До коментар #179 от "До всезнайкото":
"Български стоки на Запад в десетократно по голям размер се продаваха преди 10/11/89." Източник на информацията? "но най-вече и от нелегалните продажби на тютюн и цигари." Впрочем, хубаво е да знаем защо бившите гастарбайтери в Европа-та са се върнали в България и сега така пламенно ненавиждат "Запада". Не са им провървели бизнес начинанията с нелегален внос на цигари и алкохол за белите държави и те се чувстват "ощетени" от "гадните" западняци. Егати провалите сте :))))12:14 02.02.2023
184 Мдаа
До коментар #176 от "Миии":
Ти вече показа, че си нямаш идея от "правилата на ЕЦБ". Нито знаеш какви са, нито знаеш какво значат, нито имаш друг вид образование, да говориш по тези въпроси. Да ви имам и "самочувствието" на скъсаните цървули.Коментиран от #189
12:17 02.02.2023
185 До всезнайкото
До коментар #172 от "Знаещ":
Нарочно ти писах"Сливенска перла"и "Манастирско шушукане". Напитки,които и цар Киро не би направил, се изнасят навън защото са евтини ментета за да се прави бърза печалба .Сиренето също е смес палмово масло и сухо мляко- евтин сиреноподобен продукт. В саламура се превръща в бяла кашица. А колкото дали разбирам от алкохол-барман- коктелеро съм и пия от всичко що е качествено.Дори идея си нямаш какви ракии френски мускатови и грапи енвехесиади има тук.Шльоковицата от Сливен я оставям за теб .Коментиран от #190
12:22 02.02.2023
186 Ван дер Любе
12:54 02.02.2023
187 Гост
До коментар #5 от "Говедо":
То, еврото може и да държи лева ,ама сети се средния европеец колко евра взема,в сравнение с тук .Някоя беше казала размера има значение ,аз ще добавя пък, че размера в евро има значениеКоментиран от #188
12:55 02.02.2023
188 Валутен борд
До коментар #187 от "Гост":
Ако премахнем валутния борд много бързо размерът ще стане голям. Хлябът ще почне да струва с хиляди и както някой беше написал ще станем милионери. Т.е. ако сега размерът е малък, няма как да стане внезапно по-голям. Трябва време, а някои размери стават само по-малки.12:59 02.02.2023
189 Миии
До коментар #184 от "Мдаа":
Добре, ти щом знаеш и разбираш отговори на ком-115Коментиран от #192
13:01 02.02.2023
190 Знаещ
До коментар #185 от "До всезнайкото":
"А колкото дали разбирам от алкохол-барман- коктелеро съм и пия от всичко що е качествено" Това можеше да се очаква, че един руЗЗофил е неграмотен. Обаче освен да фантазираш за това какво е качеството на въпросните български стоки, се провали в това да обясняваш, че такива на Запад няма, и какво кара хората да ги купуват. За да ти го покажа, ще ти кажа, че ТОЧНО Сливенска перла е от ракиите, които се правят все пак от ИСТИНСКО грозде, защото познавам хората, които се занимават с производството й. Това , че има нейни фалшификати, не означава, че "не става" или че оригинала е некачествен. И е хубаво да не говориш какво знае и какво не знае човека отсреща, след като нито го познаваш,нито някога си го виждал. Когато съм пил уискита МаКалан от специални серии (тия с годините, нали си разбирач) сигурно още си въртял коктейли в някой соцбар на морето или в някоя подземна кръчма. Ако те хвана на тема качествени питиета ще ти съдера шортите (както е приказката). Коктейлите са най-долната проява на алкохолните питиета. Истинските ценители на алкохола МНОГО РЯДКО прибягват до такива, което показва и отношението им.13:06 02.02.2023
191 Урюрвкос
13:11 02.02.2023
192 Мдаа
До коментар #189 от "Миии":
На някои отговорих, с коментара за Чехия, но ти си неграмотен по темата и не го разбра. Други въпроси са пълна глуспост като това за сравнението на големината на икономиките и "интереса" ни. Изобщо, мътеницата в главите ви е такава, че не виждам как ще я оправите (най-вероятно няма). И за да прекратя тролействането ти - "мнението" на тоя господин можеше да е интересно (дори и ако е срещу приемането на еврото) ако си беше послужил с няккви конкретни ФАКТИ и СРАВНЕНИЯ, с които да илюстрира позицията си. С жалък популизъм от сорта на "ще сте по-бедни" само показва, че освен, че някой нещо му е заръчал, нищо друго не знае. Това е.13:12 02.02.2023
193 Сиромах
14:03 02.02.2023
194 Защо
14:04 02.02.2023
195 Балкан Турист
Познайте коя ?
14:35 02.02.2023
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 Жалка статия
17:14 02.02.2023
198 Алибаба
17:18 02.02.2023
199 амасиклоун
17:56 02.02.2023
200 горкия ми агитагор
18:01 02.02.2023
201 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #19 от "гост":
Хайде бе, само с 30% ли? Ми,че лично го изчислих, не 30, а 230%.18:07 02.02.2023
202 Да да да
22:27 02.02.2023
203 Знам знам
До коментар #177 от "Ха ха":
Помня от 1997 г. При Виденов. Ехе какъв лев имахме. И с колко нули беше . Най богати бяхме в Европа. И ония в землянките задминах ме. Всеки българин имаше в джоба милиони. Ееее какви времена бяха. А банките ни най много в Европа. С 50000 лв. Банка правиш. А в джоба милиони. Ееее Златен лев беше. Но да дерзаем то и Коцето е като Виденов. Умни и талантливи.22:38 02.02.2023
204 Този коментар е премахнат от модератор.
205 Този коментар е премахнат от модератор.
206 Този коментар е премахнат от модератор.
207 Матей преображенски
11:29 03.02.2023
208 ахоихо
До коментар #5 от "Говедо":
Освен да те държи стабилен на тоалетната чиния,няма какво друго да ти направи,специално на теб.Пускай водата и да заминава онова с еврото в канала13:04 03.02.2023
209 Бульо
До коментар #15 от "Българка":
А сега го сметни и в евро,щом е 3,40 лева,кат си вземеш еврото,тази ценичка ще е 3,40,ама евро.Схващаш ли?Само че заплатката ти няма да е 1600 евро,а в левове 1600 лева.Демек 800 евро,схващаш ли за какво ти пише авторът?Потупай се по "умната" кратуна да изкънти яко и пак си помисли.13:09 03.02.2023
210 Иво
14:14 03.02.2023
211 стоян георгиев
14:42 03.02.2023
212 Този коментар е премахнат от модератор.
213 Коста
До коментар #15 от "Българка":
Госпожо, някой има грешка.....Цените на най-оборотните стоки са вдигнати с над 40% , в т.ч. мляко ,сирене , зеленчуци, плодове. Единствено свинското месо е поскъпнало с 25%. Хлябът...свалиха ДДС-то и той поскъпна с 30%, отчитайки намалението на грамажа и други търговски трикове - т.е. хлябът е поскъпнал с...50 % , защото ДДС-то се покрива от Държавата , а тя взима парите за това от нас. Така че не знам откъде идва това...17% .Може би от желанието на Депутатите. Но Народът е на друго мнение....16:36 04.02.2023
214 Шаран БГ
2,. Кой в Европата работи за около 300 евро и живее с тях ?
3. В коя евро-държава в ЕС пенсионер получава за 45-50 г работа 235 евро на месец и живее с тях ?
Няма народ в Европа, който да не е пропищял при въвеждане на евро - валутата !! Колко са спечелили съответните държави, банки, корпорации не ме интерес,ува. Обикновените хора навсякъде години наред брояха евроцентовете и ругаеха !! След 7-10 години се позамазват нещата и простите капиталисти " понадигат савака", за да има работна сила. Те и за това в ЕС се "набълбукаха" умишлено с емигранти ! Недостиг имаше , че и сега я има за "черната работа. Мнозина от нашите български граждани / около 2 милиона/ след 1900 година се пръснаха по белия свят. Тука бяха оставени без препитание , а оттатък дават малко по добри пари за труда им !!
23:47 09.02.2023