Зърнопроизводителите не протестират, че държавата е превзета от Мафията.
На тях не им пука, че са крепостни селяни в нивите на феодали и велможи.
Те не се интересуват от качеството на продукцията си и високата цена за крайния потребител…
Техният протест не е за това, че някой искал да “убие” родното производство (то пък едно производство!).
Това е протест на зърнената мафия, която иска повече милиарди от държавата годишно, защото 2 млрд. лева не ѝ стигат.
Зад зърнарите стои същата Мафия, от която уж всички реват, но като наивници, които цял живот са лъгани, виждат само вноса на украинско зърно и дерат гърла, за да напълнят отново гърлата на Мафията!
България е превзета държава, но не от някой отвън, а отвътре.
Основният закон не е Конституцията на Република България, а Корупцията в Република България (КРБ), като страната се управлява институционално и на улицата от Организирани престъпни групи и Мафията. И затова още дълго ще гледа Еврозоната и Шенген през крив макарон, а “нови свежи инвестиции” ще е само мираж!
Но, повярвайте ми, както всяко нещо има начало, то има ѝ край. И този край наближава!
Светлината в тунела, макар и слаба, започва да се вижда - с нови хора, нови партии, стари закрити, лица в затвора…
The New is coming!
Soon!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #58
10:07 16.09.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Никола
Да, остават им пари за коли. Да, някои път им връзва. Да, местните са принудени по места да бачкат там на каквито условия им предложат. Да, има субсидии и не плащат акциз за гориво.
Но произвеждат, и при сегашните ренти и разходи не им излиза сметката. И е логично ако не защита, то поне държавата да не ги прецаква. Тъпо изпълнение, нищо общо с ДДС-то за ресторантите.
Дано не копаем мравуняци след време... За който е чел приказката.
Коментиран от #10, #205, #232
10:09 16.09.2023
4 Вдигни очи, народе!
Коментиран от #35, #64, #66, #160
10:10 16.09.2023
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 а ааа
Коментиран от #16, #25, #224
10:11 16.09.2023
7 Фактически
10:12 16.09.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 фен
10:13 16.09.2023
10 питам си
До коментар #3 от "Никола":
Ти къде си на хранилка???Коментиран от #169, #225
10:13 16.09.2023
11 Дреновица
Коментиран от #133
10:15 16.09.2023
12 Коста
Коментиран от #19, #226
10:16 16.09.2023
13 Проблемът, кратуно зелена
Проблемът е, че това е поредното решение на това правителство да прокара нечии чужди интереси.
Както беше с БТР-ите, с реакторите, сега зърното.
10:16 16.09.2023
14 Много
10:16 16.09.2023
15 Зърнарите
Коментиран от #22
10:17 16.09.2023
16 Последния Софиянец
До коментар #6 от "а ааа":
Нали искахте капитализъм?Произвежда се това от което се печели.Коментиран от #26
10:18 16.09.2023
17 За сведение
До коментар #8 от "Копейка":
На вас ви казват, а ние викаме винаги за нашите, това е разликата, центче!10:18 16.09.2023
18 Тези милионери
Коментиран от #24
10:18 16.09.2023
19 И не създадоха
До коментар #12 от "Коста":
нищо ! Само грабиха неистово , толерирани от свои депутати и ортаци !10:18 16.09.2023
20 гнус
Коментиран от #28
10:19 16.09.2023
21 Кънчо
До коментар #8 от "Копейка":
Нещо ше черпат ли?10:19 16.09.2023
22 Какво липсва на молците
До коментар #15 от "Зърнарите":
В този случай, зърнарите са косвена жертва, а преките са собствениците на земи и потребителите. Едните са ощетени от дъмпинг на цените, а другите от нискокачествен и дори вреден продукт, заместващ нормалното зърно. За да го осъзнаеш обаче трябват две неща, мозък и съвест!10:21 16.09.2023
23 Шофьор
10:21 16.09.2023
24 Aлфа Bълкът
До коментар #18 от "Тези милионери":
Тези милионери, кой ги създаде - Тиквата!10:22 16.09.2023
25 Защото традицията на българските
До коментар #6 от "а ааа":
технически култури приключи след 9 септември. Спомнете си даваха по 100 кв.м.земя за КОНФУ, домати и краставици се отглеждаха на акорд, деца бригадири прибираха реколтата и работеха в консервените фабрики и т.н. Така беше унищожена земеделската култура на българина, новите латифундисти-комунисти засяват само пшеница, слънчоглед, защото са лесни за обработка с машини. На границата пак са застанали "другари", които пропускат за пари отровните гръцки, турски и македонски зеленчуци и така убиват местното производство!Коментиран от #48
10:22 16.09.2023
26 верно ли
До коментар #16 от "Последния Софиянец":
То и намакяти вълната искахме ма не ни я дадоха.Коментиран от #32
10:23 16.09.2023
27 Мисленето не е за всеки
10:24 16.09.2023
28 Гнусльо,
До коментар #20 от "гнус":
Баш са фермери.Виж тракторите им,Джон Дийър,Кейс,Ню Холанд.В краен случай Класа.Нещо не се виждат Беларус,Нива.
Коментиран от #68
10:24 16.09.2023
29 Българка
Докога?! Народе............
10:25 16.09.2023
30 Гостът
10:26 16.09.2023
31 Българин
Държавна сигурност и нейните касички са проблема.
Обикновените дребни земеделски стопани са използвани като инструмент за натиск срещу всяко правителство и управление, което не се съгласи да му бъдат извивани ръцете с този рекет и което пречи на гигантските им кражби (с които се финансират и Майбасите и Бентлитата), с които се финансират и политически протести.
10:27 16.09.2023
32 Последния Софиянец
До коментар #26 от "верно ли":
Така е.При капитализма няма справедливост.Сами си го избрахтеКоментиран от #34, #36
10:27 16.09.2023
33 Някой
И никакво самокритично мислене, че може да работят не в интерес на народа, а в чужд такъв. Всъщност, те си знаят кой им плаща и за кого точно работят...
Коментиран от #51
10:28 16.09.2023
34 Българин
До коментар #32 от "Последния Софиянец":
В България няма Капитализъм, а Комунокрация.10:29 16.09.2023
35 2345678
До коментар #4 от "Вдигни очи, народе!":
В България има регистрирани 132 742 земеделски стопани, всичките ли карат майбаси? И като фалират и последните идиоти, които все още се борят някак да произвеждат въпреки неравностойното субсидиране, по-леко ли ще ви стане? Защо не коментирате искането за ПРОВЕРКА на украинските стоки, защото тук не става дума само за пари, става дума за здраве!Коментиран от #39, #40, #42, #49, #73
10:29 16.09.2023
36 ей мърляч
До коментар #32 от "Последния Софиянец":
Нищо не сме избирали. Комунистите ни го направиха този уродлив капитализъм по съвецки модел. Не се прави на интересен.Коментиран от #47
10:30 16.09.2023
37 да помислим
Коментиран от #231
10:31 16.09.2023
38 БРАВО
10:31 16.09.2023
39 Българин
До коментар #35 от "2345678":
И Баба Пена с два декара чушки е "замеделски стопанин" но тя не е на "протестите" на ЗЪРНАРИТЕ с Майбасите, така че нарочно се опитваш да вкараш в "протеста", "всички земеделски произвдители"Коментиран от #74
10:31 16.09.2023
40 ха ааа
До коментар #35 от "2345678":
Май се правиш на умен а???!!!10:32 16.09.2023
41 Гост
Вместо да отварят пазара за украинското зърно, да направят механизъм за по-справидливо разпределение на субсидиите между различните браншове. Да ограничат същите на зърнарите.
С отварянето ще съсипят малките, а големите ще станат още по-големи.
Коментиран от #45
10:32 16.09.2023
42 Майбасите
До коментар #35 от "2345678":
Не, но сто от тях получават 2,8 милиарда, 1 милиард е за останалите хиляди. Стоте да дойдат с майбасите, защото те са организаталорите.10:32 16.09.2023
43 !!!?
10:33 16.09.2023
44 Скоро
Коментиран от #55
10:34 16.09.2023
45 Българин
До коментар #41 от "Гост":
Кои "опорки" имаш предвид?Кое от написаното не е вярно?
10:35 16.09.2023
46 Сталин
10:36 16.09.2023
47 Последния Софиянец
До коментар #36 от "ей мърляч":
Нали скачахте по площадите?Коментиран от #50
10:37 16.09.2023
48 Забележка
До коментар #25 от "Защото традицията на българските":
За дейността на "другарите" след като се раздругарихме сте прави, но заленчукопроизводството не е загинало, а се сви до възможностите на пазара и ако е атакувано от някого, то това са Правителството и хранените им фирми.10:38 16.09.2023
49 Другар, научи се да смяташ !
До коментар #35 от "2345678":
Тези 132000 регистрирани земеделски стопани държат до 20% от земята. А останалите 80% са вашите хора, я виж колко земеделци е имало през "фашизма ви"!Защо не сметнеш колко "кулаци" с по 50 дка земя бяха избити от вашите джелати!
10:38 16.09.2023
50 Тарикат а?
До коментар #47 от "Последния Софиянец":
Ххахаха. ТЕБ СЪЩО те крадат въпросните зърнари, при това ВСЕКИ ДЕН.10:38 16.09.2023
51 В Раша
До коментар #33 от "Някой":
Има,ли такива протести!М?10:38 16.09.2023
52 плокма
Коментиран от #59, #164
10:40 16.09.2023
53 А50
Коментиран от #86
10:40 16.09.2023
54 Баламосват ни
10:40 16.09.2023
55 как да стане
До коментар #44 от "Скоро":
ЕС не дава пари за животновъдство и зеленчукопроизводство. От друга страна полското отглеждане на зеленчуци е невъзможно след като съсипаха и окрадоха "Напоителни системи". Как се отглеждат зеленчуци без вода? Европейските субсидии са на декар площ, което предполага отглеждане само на зърнени култури или такива като лавандулата, която западняците изкупуват евтино и след преработка продават от скъпо по-скъпо. Що за хора сте, бе? Когато българският интерес е противопоставен на чужди интереси, всички сме длъжни да си защитим нашия, не чуждия интерес. Мен лично интересът на Монсанто изобщо не ме вълнува. Интересува ме каква храна купувам и какви са цените на горивата и електричеството.10:41 16.09.2023
56 анонимен
Коментиран от #63
10:45 16.09.2023
57 Когато фактите говорят
10:45 16.09.2023
58 Aлфа Bълкът
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Където е мафия, където шепа хора отговарят на някакви европейски изисквания. И при Бай Тошо е имало кажи речи същите стандарти на отглеждане на животни в населено място, както в ЕС.При Бай Тошо е било селянина да не остава гладен, но да не стане производител.
В ЕС също е да имаш право да си имаш животно в двора!
ЕС максимум животни в населено място
10 овце.
2 коня или магарета.
50 кокошки и пернати.
2 крави.
10 заека.
5 пчелни семейства
Такива са били разпоредбите и при Бай Тошо горе-долу, зная от баба си и дядо си.
На Житновъдите дето са регистрирани земеделски производители им се позволяват до
50 овце/кози и поколението им.
10 крави и поколението им.
А се гледат по 150-200 овце и 50-100 крави, това без поколението им. Отделно никой няма не покрива и
минимални площи на саи/обори за отглеждането им.
Някой не покриват и необходимите пасища също.
За площадки и ями за торта да не говорим.
И то не е още тор, кара се на такива площадки и ями за да стане тор.
Тъй че, ако се вземе се затегнат мерките както трябва 80% от житновъдите ще изчезнат.
Никой не си купува нова техника или да си построи необходимите съоръжения, а гледа да си купи нова кола или си строи нова къща в другия край на селото далеч от старата и обора.
10:45 16.09.2023
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Подаръчно пликче
Коментиран от #78
10:45 16.09.2023
61 зеленчукар
Коментиран от #67, #81
10:47 16.09.2023
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Не съ бой
До коментар #56 от "анонимен":
Ще има кой да работи ,ти кажи колко хора работят при теб.Броят се на пръсите на една ръка и колко земя обработваш.10:48 16.09.2023
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Мястоо
До коментар #61 от "зеленчукар":
Ами не си на правилното място. Не си зърнопроизводител. На теб ти пречат тези, които внасят зеленчуците от Турция и Полша. Все пак човек трябва да знае какво прави и какво точно иска.10:51 16.09.2023
68 Aлфа Bълкът
До коментар #28 от "Гнусльо,":
На снимката няма трактор под цената на 100м² апартамент в български областен град.Ама тия с копторите в панелките са запритеснявали за горките зърнари.
10:53 16.09.2023
69 Хайде пак ново комедино шоу
10:53 16.09.2023
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Зърнар с ,,Дачия,,
Коментиран от #75, #102, #112
10:55 16.09.2023
72 Чудя се,
10:57 16.09.2023
73 Aлфа Bълкът
До коментар #35 от "2345678":
Как ще фалираш, като животновъда ще си купи зърно за 400лв за тон реална пазарна цена, а не за 700лв на тон както искат зърнарите?Коментиран от #110
10:58 16.09.2023
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Българин
До коментар #71 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
Колко ти е субсидията от ЕС? На декар.Какви облекчения ползваш от държавата?
Коментиран от #80
11:00 16.09.2023
76 бобо
11:00 16.09.2023
77 Зърнар с ,,Дачия,,
Коментиран от #187
11:00 16.09.2023
78 А50
До коментар #60 от "Подаръчно пликче":
Пожелавам ти успех с насочването на европейските субсидии в други сектори на селското стопанство. Още ли не сте разбрали че в ЕС има планова икономика, също като едно време, и на нас това са ни отредили новите ти съюзници. Кога холандия ще ти дава пари , за да отглеждаш ти домати - никога. Така че негодуването ви трябва да се насочи срещу ЕС те режат баницата. При нас се дават субсидии за декър, което прави неконкурентно зеленчукопроизводството което е много трудоемко, но вие продължавате да ръсите упорки без да мислитеКоментиран от #79, #82, #109
11:00 16.09.2023
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Зърнар с ,,Дачия,,
До коментар #75 от "Българин":
36 лева на декар, колкото един килограм кашкавал.Коментиран от #83
11:02 16.09.2023
81 като си
До коментар #61 от "зеленчукар":
Зеленчукар рупай зеле и подкрепяй майбахарите.Коментиран от #128
11:02 16.09.2023
82 Мдааа
До коментар #78 от "А50":
"Кога холандия ще ти дава пари , за да отглеждаш ти домати - никога."Даже познавам едър оранжериен производител на домати. 12 тона НА ДЕН. Със субсидии от ЕС.
Коментиран от #94
11:03 16.09.2023
83 Българин
До коментар #80 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
Нека позная: зърнарите с Майбасите са измислица, тракторите им за по 200 хиляди също, едва свързват двата края, и ще си вземат по 3 месеца болнични, за да не фалират?11:05 16.09.2023
84 Макробиолог
11:07 16.09.2023
85 Проблемът е
Коментиран от #95
11:09 16.09.2023
86 Баце
До коментар #53 от "А50":
Зърнарите крадат/от държавата от цената и от теб накрая/ а ти за някакви копейки защитаваш кражбитеКоментиран от #89
11:10 16.09.2023
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Електра🇪🇺🇱🇷🇺🇦🇧🇬
11:13 16.09.2023
89 Българин
До коментар #86 от "Баце":
Най-смешно е, че защитават точно тези, които ги скубят като за последно.И това е във ВСИЧКИ области - защитават руския монопол върху горивата - Лукойл ги скубе с цените, скубе ги и като не плаща данъци, защитават руския монопол върху телекомуникациите, докато ЕС не скръцна със зъби, плащаха най-високите цени, защитават руския газов монопол, и тогава и сега се опитват пак да защитават договора с БОТАШ, ГАзпром ги скубеше с цените, защитават зърнарите, които ги скубят с цената на хляба и с "усвояването" на държавните субсидии, защитават окупираното от руските групировки Бетономорие, но реват за чистота и цени (а, и за източването на държавата чрез украинските емигранти).Те защитават ВСИЧКО, което им бърка в джоба, но иначе се пишат "тарикати".
11:17 16.09.2023
90 У нас се е
До коментар #70 от "Що в":
провела тотална и пълна колективизация през 50-те години докато в Полша е било доброволно и половината земя е била в ръцете на частници през соца. За Чехословакия не знам как е, но в Полша частниците просто взеха колективната зема и се разшириха. У нас нямаше частници и такива станаха бившите председатели на ТКЗС,партийните секретари - все наши хора.11:18 16.09.2023
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Наблюдател
Коментиран от #103
11:19 16.09.2023
94 А50
До коментар #82 от "Мдааа":
Питай го какви сортове произвежда, защото това са консервни такива, а масово на Българския пазар за пряка консумация са вносни. Дано да има успех твоя познат защото аз знам цяло поле със зеленчуци на дребни производители дето спряха да произвеждат. Много е трудно за дребните да оцелеят и пак се получават едри зърнари или зечукопроизводители което е сбъркана политика на ЕС.Коментиран от #107
11:20 16.09.2023
95 Зърнар с ,,Дачия,,
До коментар #85 от "Проблемът е":
Първо вземат проба в лабораторията на пристанището във Варна и като не показва необходимите качества за нитрати и влажност на зърното, не ти го приемат. Просто гондолата прави обратен завой.11:21 16.09.2023
96 Бай Иван
11:22 16.09.2023
97 Георги
11:22 16.09.2023
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Начо
11:23 16.09.2023
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Сандо
Коментиран от #104
11:25 16.09.2023
102 Aлфа Bълкът
До коментар #71 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
Ти си първият зърнар с 50 човека работника, дето виждам. Сигурно си стабиляга и обработваш40 000-50 000дка земя?
11:26 16.09.2023
103 А50
До коментар #93 от "Наблюдател":
С такива лозунги убихте един път българското земеделие преди 30г и упреквате за това комунистите. А вие какви сте сега пак със същите номераКоментиран от #115
11:27 16.09.2023
104 .....
До коментар #101 от "Сандо":
Браво точен коментар11:28 16.09.2023
105 Бай Иван
Коментиран от #111
11:28 16.09.2023
106 инж. Ганчо Илков
Протестите на Зърнопроизводителите организирани от 22 Организации (в Европейските Фермерски Държави Фермерските Организации са значително по-малко и обхващат целия Спектър на Фермерските - Технически, Технологични и Пазарни Интереси) говори за огромно Разминаване с Принципите на Пазарната Икономика. Пазарната Икономика и Рекета са Несъвместими. Внушаването на наличието на Уран и едва ли не насилственото Вменяване Опасности за Здравето на Потребителите е Манипулация от Времето на Болшевизираната БКП. Държавните Институции са Предназначени да Упражняват Контрол, а не да Субсидират Корумпирани Олигархични Псевдо Пазарни Организации.
Коментиран от #146
11:28 16.09.2023
107 Мдааа
До коментар #94 от "А50":
Произвежда главно розови домати, а не ми е известно те да се ползват за "консерви". Той също казва, че не му е лесно, но за 15 години откакто се занимава с това, си е изплатил инвестициите от над 3.5 милиона евро (с други хора заедно и финансиране от ЕС започнаха) и засега поне произвежда. Доколкото знам, изключително за българския пазар. Лесно никъде няма, но като чета как всеки втори тук се тръшка как "никой не помагал" и "няма начин" и ми е ясно, че тия си прдставят, че парите просто ще валят от небето. НЕ става така.Коментиран от #117
11:29 16.09.2023
108 Българин
11:30 16.09.2023
109 Подаръчно пликче
До коментар #78 от "А50":
"О"порките" ги ръси ментора ти в президенството, а грамотността е от нивото на интелектуалните възможности на индивида.11:30 16.09.2023
110 да бе, да
До коментар #73 от "Aлфа Bълкът":
А правиш ли разлика между хлебна и фуражна пшеница и знаеш ли, че между двата вида има голяма разлика в цената? Да не мислиш, че животновъдите ще купят за животните си хлебна пшеница? А украинското жито и за животни не става, защото дори да не отрови животните, чрез млякото и месото ще трови хората.Коментиран от #114, #126
11:30 16.09.2023
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Зърнар с ,,Дачия,,
До коментар #71 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
Ще оставя само,,Европа - гард,, да охранява техниката и ще спестя от отопление през зимния период на работилници , битови помещения и канцеларии. В икономията се крие самото оцеляване на фирмата.Коментиран от #132
11:31 16.09.2023
113 А50
11:33 16.09.2023
114 Българин
До коментар #110 от "да бе, да":
Искаш да кажеш, че "украинското зърно не става", обаче същевременно зърнарите протестират, че ще влиза в страната?И като влезе в страната и "не става" КОЙ ЩЕ ГО КУПИ? КОЙ животновъд или производител на нещо ще купи зърно което "ще трови хора и животни"?
Още нещо, КОЙ в България има КАПАЦИТЕТ за СЪХРАНЯВАНЕ на зърно? Не са ли пак същите ЗЪРНАРИ?
11:33 16.09.2023
115 Наблюдател
До коментар #103 от "А50":
ФАКТ Е, че 90% от големите капиталисти в България, включително и чокоите земеделци произлизат от БКП и ДС номенклатурата. Именно те нанесоха пораженията в селското стопанство концентрира ще земеделската земя и развивайки единствено производството на субсидирани култури.Коментиран от #124
11:34 16.09.2023
116 Бай Иван
11:36 16.09.2023
117 А50
До коментар #107 от "Мдааа":
Със сигурност е трудно, но това са еденични примери за цвят. А преди изнасяхме вагони всякаква селскостопанска продукция11:36 16.09.2023
118 даммм
11:37 16.09.2023
119 Българин
Тази статия е жалък опит да бъдат настроени хората срещу цял един отрасъл който храни България и за да се оправдае това престъпление да внасяме опасното ГМО и радиоактивно зърно на Монсанто от уКрайна
11:38 16.09.2023
120 ПРОСТО КИРО И ШАЙКАТА НИ УНИЩОЖАВАТ
11:38 16.09.2023
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Бай Иван
11:41 16.09.2023
123 Хххххххххх
Коментиран от #131, #134
11:42 16.09.2023
124 А50
До коментар #115 от "Наблюдател":
Желю Желев и Васил Гоцев значи са защитавали интересите на БКП и ДС. Може и така да е но вие гласувахте за третия ешалон номенклатура СДС ДСБ НДСВ ГЕРБ ПП.Сега ще гласувате и за кмет на СОФИЯ пряк потомък на ДС. А най гадни са бояджиите, значи сте се оставили да ви лъжат на всички избори уж с нови десни проекти, важното е че го разбирате малко , помалко11:42 16.09.2023
125 ПОПРАВКА
11:43 16.09.2023
126 Aлфа Bълкът
До коментар #110 от "да бе, да":
40ст е цената на фуражната пшеница. До декември ще стане 70ст при забрана на внос на украинско зърно.Затова реват зърнарите, че им спират 3-4 пъти по-висока чиста печалба.
11:44 16.09.2023
127 100 % е истина ! Проверете го !
Коментиран от #155
11:45 16.09.2023
128 зеленчукар
До коментар #81 от "като си":
Не ми пречи, поне е здравословноДа помним историята :
"Когато дойдоха за профсъюзите,
аз мълчах;
не членувах в профсъюз.
Когато дойдоха за евреите,
аз мълчах;
не бях евреин.
Когато дойдоха за мен
- вече не бяха останали хора,
които да ме защитят. "
11:47 16.09.2023
129 Байрактар"70
11:47 16.09.2023
130 Баш софиянец
Коментиран от #143
11:49 16.09.2023
131 дано
До коментар #123 от "Хххххххххх":
Дай, Боже!Все си мислех, че след борисов и петков по-голямо дъно няма, но явно съм сгрешил
Коментиран от #136, #156
11:49 16.09.2023
132 Aлфа Bълкът
До коментар #112 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
А бе въобще хал хабер имаш ли си от земеделие.В селото двама братя обработват 3000дка земя сами!
2000дка лична и 1000дка под рента. Плащат само за комбайн. Имат всякаква друга техника и прочие, ти с 50 човека колко земя обработваш бе?
Гаранция си Последния Софиянец влязъл в амплоато на зърнар. Пиши общи приказки дето чул оттук оттам и шараните кълват, ама пред някой запознат издишаш!
Коментиран от #150
11:52 16.09.2023
133 1020
До коментар #11 от "Дреновица":
Крепостните селяни не дават под аренда. Крепостния селянин работи чужда земя, няма собствена. И няма право да я напуска. Нещо понятията си объркал.11:52 16.09.2023
134 Аз от нашето Село
До коментар #123 от "Хххххххххх":
Ха дано Господ те чуе! Това ако се случи, на много места ще има курбан!11:53 16.09.2023
135 Блокиране на границите !
11:54 16.09.2023
136 Ххххххххххх
До коментар #131 от "дано":
Това ще е игра на нерви. От правителството са или прости или нарочно правят така да ги свалят от власт, понеже знаят че няма как да останат на власт още дълго.11:55 16.09.2023
137 мафията са тези 124
11:55 16.09.2023
138 Логос🇧🇬🇧🇬👊👊👊
ПРИЧИНИТЕ КОИТО ИЗТЪКВАТ ОТ БРАТИСЛАВА СА,ЧЕ УКРАЙНСКОТО ЗЪРНО Е ОБРАБОТВАНО С ЗАБРАНЕНИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ В ЕС ПЕСТИЦИДИ ,КОИТО СА ОПАСНИ ЗА ЗДРАВЕТО.
ДРУГА ПРИЧИНА ЗА ОТКАЗ НА ВНОС НА УКРАЙНСКО ЗЪРНО И ЗЕМЕДЕЛСКИ КУЛТУРИ Е ОПАСЕНИЕТО НА СЛОВАКИЯ,ЧЕ СЛЕД БЕЗРАЗБОРНОТО ИЗПОЛЗВАНЕ ОТ ВСУ НА МУНИЦИИ С ОБЕДНЕН УРАН ,ТОВА Е ДОВЕЛО ДО ЗАРАЗЯВАНЕ НА ПОЧВАТА И НА ТАЗИ ПОЧВА АГРО КУЛТУРИ КУЛТУРИ С РАДИАЦИЯ.
С ЕДНА ДУМА СЛОВАЦИТЕ КАЗВАТ,ЧЕ ЗЪРНОТО ОТ УКРАЙНА Е РАДИОАКТИВНО И ВРЕДНО И ОПАСНО ЗА КОНСУМАЦИЯ ,А ТУК УПРАВЛЯВАЩИТЕ ИZРОДИ С ЛЕКА РЪКА ЗА КЕФА НА ЕДНО ПОСОЛСТВО И ШЕПА КОРУМПИРАНИ ФИРМИ ОКОЛО ВЛАСТТА,СЪЗНАТЕЛНО ЩЕ ТРОВЯТ И УБИВАТ НАС И ДЕЦАТА НИ.
ТЕ НА ТОВА СЕ КАЗВА ПЛАНИРАН ГЕНОЦИД И ЗАТОВА Е ДЪЛГ НА ВСЕКИ БЪЛГАРИН ДА ПОДКРЕПИМ ПРОТЕСТИТЕ НА ЗЪРНОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ И ЦЕЛИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ СЕКТОР КОЙТО ОБЯВИ ,ЧЕ ЩЕ СЕ ВКЛЮЧИ В СПРАВЕДЛИВИТЕ ПРОТЕСТИ.
Коментиран от #141
11:55 16.09.2023
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Лотария
11:58 16.09.2023
141 Aлфа Bълкът
До коментар #138 от "Логос🇧🇬🇧🇬👊👊👊":
Споко, ние ще им го продадем като българско поЕС стандарт! 👊👊👊
Зърнарите са хитри, ама търговците са още
по-хитри! Слава на България! 🇧🇬🇧🇬🇧🇬💪💪💪💪💪
11:58 16.09.2023
142 За протокола
Пример е Италия, където тя надживя фашизма и ВСВ, както и всички специални мерки за борба с нея.
По същия начин тя е неизкоренима и у нас с обикновени мерки, като разни закончета, агенцийки и бла-бла. Мафията по дефиниция е обединение на организираната престъпност с властта и като такава, никога няма да тръгне срещу себе си с мерки на властта. Решенията са 2:
1. Бавно продължително, систематично прилагано антикорупционно и антимафиотско законодателство и мерки, и
2. Революция, при която да бъдат сменени из основи всички съществуващи системи и органи, които са обхванати от мафиотските структури.
При всички случаи борбата с мафията изисква масово участие, а не такова на няколко служебно назначени лица, които не получават никаква сериозна подкрепа.
11:59 16.09.2023
143 Българин
До коментар #130 от "Баш софиянец":
Ние сме на страната на БЪЛГАРИТЕ.Зърнарите са на страната на Държавна сигурност и руските им шефчета.
ВИЕ може и да сте на една страна с тях, но НИЕ сме на противоположната - на страната на България, която бива ограбвана от проруската мафия, към която принадлежат и въпросните Зърнари с Майбасите.
Коментиран от #153
12:00 16.09.2023
144 българската управляваща мафия
12:00 16.09.2023
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 мале
До коментар #106 от "инж. Ганчо Илков":
Правилно си написал но народа изобщо не мисли по тези въпроси!! Още сме на "Кой не скача е червен" .....12:01 16.09.2023
147 Краят ви наближава
12:02 16.09.2023
148 Народи
12:03 16.09.2023
149 Бай Иван
12:04 16.09.2023
150 Зърнар с ,,Дачия,,
До коментар #132 от "Aлфа Bълкът":
Даже имам 2000 декара с маслодаен слънчоглед, който изсъхна от сухото време, няма да го жъна защото ще съм на загуба, само в края на 2024 година ще му направя една дълбока оран и няма да го сея с никакви култури. Нека си почива земята. Но пък отдрута страна трябва да извадя 160 000 лева за рента на именно тези 2000 декара и да раздам на собствениците на земята за текущата 2023 година . Мислите ли, че ми е лесно!!!Коментиран от #166
12:06 16.09.2023
151 Здрасти
12:06 16.09.2023
152 Това
АМЕРИКАНСКАТА ЛЪЖА СЕ ВИЖДА ОТ ЦЕЛИЯ СВЯТ!
12:09 16.09.2023
153 Баш софиянец
До коментар #143 от "Българин":
Т.е.искаш да ядеш украинско отровно зърно, от което печелят американски фирми? И твърдиш, че това е правилната страна?Коментиран от #158, #165
12:10 16.09.2023
154 Бай Иван
12:11 16.09.2023
155 Небудала
До коментар #127 от "100 % е истина ! Проверете го !":
Че има ли някой нормален в България да вярва, в нашето безопастно производство на храни! Всичко произвежда с вредни примеси и химикали, а държавния контрол е пропит от корупция. Някой да се е замислял, защо сме на последно място в Европа по обществено здраве! Но това е - прост народ, като стадо ходи.12:12 16.09.2023
156 Биволъ
До коментар #131 от "дано":
Най-голямото дъно беше след Борисов. Петков беше поставен с указ от президента за министър въпреки двойното гражданство. Тези години на президентското управление ни доведоха до това падение и изолация от демократичните сили в света. България стана за посмешище от "разкрачената" политика за подпомагане на Украйна и защитата й от агресора.12:12 16.09.2023
157 Прокуратурата да се сезира моля !
12:15 16.09.2023
158 Баш селянин
До коментар #153 от "Баш софиянец":
С какво доказваш,че украинското зърно е "отровно" или ментора ти те е научил да повтаряш тази глупост на всеки ред.12:16 16.09.2023
159 Aлфа Bълкът
В момента на един зърнар, ако му остават 100лв чиста печалба на 1тон, до декември зърното ще по-скъпне с поне 20ст на кг. Тогава чистата печалба на тон ще е 300лв. Затова хитрите зърнари реват, защото ако има ембарго ще вземат 3 пъти повече!
И АЗ ДА СЪМ, И АЗ ЩЕ РЕВА😭, ВИЕ НЯМА ЛИ ДА РЕВЕТЕ ЗА ТРИ ПЪТИ ПО-ВИСОКА ЗАПЛАТА, АКО ИМА ЧАЛЪМ?
12:17 16.09.2023
160 За сравнение
До коментар #4 от "Вдигни очи, народе!":
До 89-та година България е 15-тс по развитие в света (втора по образование, пета по здравеопазване), а сега под американски ботуш е 90-та, без армия, без земеделие, без животновъдство, със съмнително образование и здравеопазване, с опасни язовири благодарение на корумпираните храненици на Козяк Доган, Костов, Борисов, непочтения Петков и мн. други. Опорката за "лошия социализъм" вее е несъстоятелна. Оплюването и криенето на истината за постиженията на българите до 1989-та само изобличават Голямата американска лъжа! Фабриката за лъжи ЦРУ никога не спира...Коментиран от #161, #162, #177
12:20 16.09.2023
161 Българин
До коментар #160 от "За сравнение":
Само с опорки не става, другарю.Знае се ВСИЧКО за "великата" България преди 89та - в цялото й изгнило "величие". За това има доказателства.
12:23 16.09.2023
162 Ха ха
До коментар #160 от "За сравнение":
Доган и Козяк!!! Човече Дотан е руско отроче...12:24 16.09.2023
163 Бай Иван
Коментиран от #167
12:25 16.09.2023
164 Някой си
До коментар #52 от "плокма":
Ти па ко се газираш бе..да не мислиш, че нашите не те тровят.. акъл та лъже. А краденото украинско жито, което изнася Русия..то как не е отровно..аман от проруски термити..Коментиран от #168
12:26 16.09.2023
165 Българин
До коментар #153 от "Баш софиянец":
Разликата между нормалните българи и путинофилите хвърлящи се за Зърнената мафия на ДС е, че аз не вярвам и в една дума за "отровно" украинско зърно.Внасяме украинско зърно от ДЕСЕТИЛЕТИЯ, как пък стана "отровно", когато господарите ви поведоха война с Украйна?
Коментиран от #171
12:26 16.09.2023
166 Aлфа Bълкът
До коментар #150 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
След слънчоглед се обработва с дискова брана първо.Сигурно го знаеш или си чувал? 🤣🤣🤣
А защо знаеш ли?
12:26 16.09.2023
167 Да ти кажа..
До коментар #163 от "Бай Иван":
Съсипваме го ние самите, с лакомията и безотговорното си поведение...само като чуят нашите търгаши, че се качва минималната и надуват веднага цените..каквото сам си направиш, друг не може да ти го направи..аксиома, доказана през вековете. На крива ракета Космоса и виновен..12:28 16.09.2023
168 Българин
До коментар #164 от "Някой си":
"А краденото украинско жито, което изнася Русия..то как не е отровно..аман от проруски термити.."Аааа, то вече е "руско", "руско е" и затова изведнъж от "отровно" става "манна небесна".
П.С. Истината е, че руските и украинските зърнопроизводители използват ЕДНИ И СЪЩИ семена, торове, източници за напояване и т.н. т.е. всичко, което оказва влияние върху качеството на зърното. Ако някой твърди, че украинското е "отровно", това значи същото и за руското. По това ще познете руските драскачи, че драскат, че имало "разлика". Неслучайно руснаците могат да крадат украинско зърно от окупираните територии и да го продават за руско - то е неразличимо като качество.
12:30 16.09.2023
169 Коментатор
До коментар #10 от "питам си":
Питам се, коя част от референдум обявен за антидемократичен от ДБ, те кара да защитаваш марионетката Денков?!Питам се още, какво мислите (вие центаджиите) ще се случи на наведените защитници на външни интереси, ако или когато успеят да ядосат нашия народ?!
Не вървете срещу народът си!
Хубав лош, това си е нашия народ и нашата земя!
Всеки който ги предава и подаравя, да погледне историята какво се е случило с предходните продажници и предатели!!!
12:31 16.09.2023
170 Хаха
Коментиран от #172, #175
12:31 16.09.2023
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Българин
До коментар #170 от "Хаха":
"Мафиот на полето още не съм видял."Аз съм виждал - Зърнарите с Майбасите, когато идват на проверки от ЕС за това за какво и къде се харчат парите им, и от Министерството на земеделието ги "помолят" само за проверката " да не идват с Майбаха".
12:34 16.09.2023
173 Бай Иван
Коментиран от #176, #180, #183
12:36 16.09.2023
174 Българин
До коментар #171 от "Някой си":
Достатъчно е само да вкараш логика и да проследиш малко по-дълъг период от време от една година и лъсва как се обръщат като палачинки на всеки ъгъл, в зависимост какво й изнася на Москва.Едно време се опитваха да ни обясняват какво значи "еничарин". Когато се запознах с тази група ми стана ясно: хора, които са обучени да работят и воюват срещу род и родина при това с жестокост и цинизъм, който не е типичен дори за враговете ни от други народи.
12:37 16.09.2023
175 Да ти кажа..
До коментар #170 от "Хаха":
Как ще ги видиш..те са на риболов в Гърция, на почивки с любовниците , аз не знам притежател на нов Мерцедес мОрен вОда да е пил..ти ако знаеш, покажи го../ за тия с Майбасите изобщо дори не става на въпрос, те са Крезовете в селското стопанство/..12:39 16.09.2023
176 Българин
До коментар #173 от "Бай Иван":
Ааа, да, горките "арендатори", които вместо да касират, без да правят абсолютно нищо, сега ще трябва да печелят по-малко.И защо, защото ги използват за политически инструмент руската мафия в България да краде още повече.
Коментиран от #182
12:41 16.09.2023
177 Сър Пичук
До коментар #160 от "За сравнение":
Тези ги разправяй на хлапетиите.Ние сме живели по онова време и много добре знаем и помним как беше.
Помним и дефицитите и опашките и купоните и режимите на тока и водата.
Помним и много други работи.
12:42 16.09.2023
178 Този коментар е премахнат от модератор.
179 Бай Иван
12:46 16.09.2023
180 Да ти кажа..
До коментар #173 от "Бай Иван":
Ами бе..като не им е изгодно в зърнарството, ще обърнат в зеленчукопроизводсто, а не да ни хранят гърци и турци..за това не можем да се изхраним, защото всички се юрнаха зърнопроизводители да стават.. че е по-лесно- трима тракторист-комбайнери да им сеят и жънат, а те само да лапат... не е като зеленчукопроизводството трудоемко ... дето се вика- кесим си на Халкидики и парите сами идват при нас.. искаш ли да ти говоря с имена на такива пишман арендатори.. при рента в Гърция 150-200 евра, тия негодници да плащат 50-60 лева..а стига бе..ти верно ли..12:47 16.09.2023
181 Бамбука
12:52 16.09.2023
182 Бай Иван
До коментар #176 от "Българин":
Добре бре пич.... при 50 лв. на декар рента ....а догодина ще е 25 -30 лв на декар рента и при цена на декар примерно 1600 лв колко години ще ти трябва да си избиеш инвестицията в земя да питам и при 4% основна лихва на ЕЦБ ...... Даваш ли си сметка че ако хората почнат масово да продават земеделската си земя какво ще се случи и до къде ще стигне комасирането и кой ще се награби ? А ако Адванс терафонд и другите почнат да чистят масиви ? А ако и Шиков от Ромфарма почне ?????......Коментиран от #184, #186, #188
12:57 16.09.2023
183 Да ти кажа..
До коментар #173 от "Бай Иван":
Помниш ли един зърнар- негодник, Илчовски..тоя, същия, изкупуваше земята на хората по-700-800 лева/дка, в много случаи дори под оценката..напълни гушата като пеликан, продаде същата прекрасна българска земя по 3000 лева/дка и сега храни румънците..да фалират, изобщо не ми е жал за тия престъпници..както и безсрамниците на оня, нечистоплътния, Алибегов, дето не свалиха цените когато държавата свали ДДС-то.. лапане му е майката, нали??? Такива негодници защитаваш...пфу!!!!12:57 16.09.2023
184 А стига бе...
До коментар #182 от "Бай Иван":
1600 лева/дка..а стига бе. Днес вицове ли ще ни разправяш..абе, май и ти си зърнарче, а? Като гледам какви небивалици разправяш..приказки от шипковия храст..13:00 16.09.2023
185 скрийте се
13:01 16.09.2023
186 Българин
До коментар #182 от "Бай Иван":
Ооох, загрижил си се за арендаторите, че не могат бързо да си избият инвестицията ли? Че ОТКОГА се хвърляш за ЧАСТНИ инвеститори? Пука ли ти, когато някой си е купил апартамент с кредит, дали ще го изплати? Пука ли ти, ако някой е взел кредит за бизнес дали ще го изплати?И изобщо, откъде знаеш, че тия хора ВЕЧЕ не са си изплатили заемите. Повечето от тях отдават от ДЕСЕТИЛЕТИЯ. Или трябва да мисля за лимузините, които са си купили с доходите, дали са новички?
ХАйде да не си играем на слаби ученици, ясно е, защо сте толкова "загрижени": защото Зърнарската мафия ви каза да "скачате". Точно както шефа й излезе с юмручето и викаше "мутри вън" и всички мутри се качиха по върховете на властта и икономиката отново.
13:02 16.09.2023
187 Капиталист
До коментар #77 от "Зърнар с ,,Дачия,,":
Не, не ТРЯБВА, а МОЖЕ. Не си мисли, че ще чакат само на твоето благоволение. Освен ако не си ги обезщетил за това време.13:03 16.09.2023
188 Да ти кажа..
До коментар #182 от "Бай Иван":
Тоя, същият, Илчовски, плащаше за декар по 25 лева, 5 кг жито и една бутилка олио... даже много години дори нищо не изплащаше..все преразход бил..ту град го ударил/ а то капка дъжд даже не бе падал/ ту житен бръмбар го натиснал..ту африкански скакалец кацнал... айде бягай се скрий с твоите опорки.Коментиран от #191
13:07 16.09.2023
189 Бай Иван
Коментиран от #190
13:07 16.09.2023
190 Някой си
До коментар #189 от "Бай Иван":
ХА.. ТИ ПА КАКВИ СМЕШКИ РАЗПРАВЯШ БЕ.. Че то от зърнари земеделие не остана бе.. лук и чесън- от Китай и Виетнам.. чушки от Турция..домати от Гърция..зеле от Македония..ябълки от Полша..ТИ КЪДЕ ВИДЯ ТУК ЗЕМЕДЕЛИЕ...?????Нарочно пиша с големи букви, белким ми дадеш сносен отговор..само не ми давай дежурните опорки, че държавата... или ЕС ....или филанкишията били го разсипали...13:14 16.09.2023
191 Остави го тоя Илчовски
До коментар #188 от "Да ти кажа..":
Кой има полза от решението ма МС и парламента е въпроса ? Общо са 15 фирми маслари а шапката са 3-4 само ..... вярно е че БВП създават но относно бюджета данъчно са абсолютна нула поради експортната им на 86% насоченост ! В целият им бранш масларски заетите са по малко от 1900 души ! По малко от персонала на който и да е фаст фууд ..... За миналата година целият Масларски бранш е платил данъци под 10 милиона лева !!! При три милиарда приходи....Коментиран от #193
13:17 16.09.2023
192 Този коментар е премахнат от модератор.
193 Да ти кажа..
До коментар #191 от "Остави го тоя Илчовски":
Аз с тоя измамник съм имал допир..за това го давам за пример. А другите не са по-различни, ама хич дори...13:36 16.09.2023
194 Този коментар е премахнат от модератор.
195 Бай Иван
13:43 16.09.2023
196 Васил
14:14 16.09.2023
197 ха ха
14:14 16.09.2023
198 фактите
14:21 16.09.2023
199 456
Коментиран от #200
14:24 16.09.2023
200 Българин
До коментар #199 от "456":
"А западняците защо не ядат укрински зърно, а ни го пробутват на нас?"Другаре, в една опорка твърдите, че
"огромна част от украинското зърно е отишло в западните държави, а не в бедните и гладни африкански"
а в друга
"защо западняците не ядат украинско зърно"
Решете накрая за какво ще лъжете и се придъжайте само към него.
Коментиран от #201, #203
14:39 16.09.2023
201 Aлфа Bълкът
До коментар #200 от "Българин":
Тия хора хал хабер си нямат от земеделие и животновъдство. Тоя дето си му отговорил, го питай от какво зърно е ял хляб преди да влезем в ЕС?Един тук дето се правеше на зърнар му зададох 2 въпроса и се скри под друг ник.
15:44 16.09.2023
202 Митев
16:58 16.09.2023
203 Украинското зърно
До коментар #200 от "Българин":
се изкупува на Запад защото те имат парите да го платят. Зърното се доизсушава, част от него се мели и се съхранява правилно в силозите. Когато ЕС реши да се помогне на гладуваща Африка се отпускат пари и с тях се закупува съотвеното количество. ЕС има горчивия опит зърното да се развали от неправилно съхранение или да се открадне от местни мафиоти ако е доставено направо там.16:58 16.09.2023
204 Всичките тези
Нямаше да ги има, ако
Селското ни стопанство беше структурирано
Като в Сърбия. Но затова ни трябват държавотворни НЕЗАВИСИМИ ПОЛИТИЦИ,
А НИЕ ТАКИВА НЯМАМЕ. ЗАЩО ЛИ?!
17:32 16.09.2023
205 Не точно
До коментар #3 от "Никола":
Какви коли бе човече, цели самолети имат една шепа хора от района на Добрич. Парите не си знаят, но явно не им стигат. Човешкият фактор в сектора е сведен почти до нула, т.е. и работна ръка не генерират, но смучат най-много евросубсидии от всичко.17:35 16.09.2023
206 Реалност
Да си знаете, комуняга и коза нямат наяждане.
17:44 16.09.2023
207 РЕАЛИСТА
17:56 16.09.2023
208 Тъп та дрънка
От гората ли ви събират, бе??
18:47 16.09.2023
209 ГОЧО БУЛГУРА
КОМАНДВА ОТ. ВСЕ. ОЩЕ СТАРИТЕ. МУТРИ. НА. БКП. И
ТЯХНАТА. ДС-$$ / КГБ.ВСИЧКО
Е. ТЕХЕН. КАМУФЛАЖ.
ЗЪРНАРИ ДРУГ. ПЪТ ТОВА. Е
ЕДНА. ОТ. БРАНШОВИТЕ МАФИИ
НА ПО ГОРЕ. СПОМЕНАТИТЕ.А
ЧЕ. ИМА ДА. СЕ. ПРОМЕНЯТ
НЕЩА. В. СЕЛСКОТО. СТОПАНСТВО. ИМА , ТАКА. СА. СЕ ОКОПАЛИ. ЧЕ. И. ЗА ТОВА
И. ПРОМЯНАТА. СТАВА. БАВНО.
МНОГО. ХОРА. ОТ. БИВШИ. И
НАСТОЯЩИ. УПРАВНИЦИ, А. ЗА
МЕН. УЗАКОНЕНИ МАФИОТИ СА
ЗА. ДЪЛГОГОДИШЕН ЗАТВОР
Коментиран от #219
18:55 16.09.2023
210 Този коментар е премахнат от модератор.
211 ФИНЦИ
21:07 16.09.2023
212 ТАЯ ГОДИНА ЗЪРНАРИТЕ СА СУБСИДИРАНИ
21:54 16.09.2023
213 ДОГАН НЕ Е РУСКА А АМЕРИКАНСКА ПОДЛОГА !
22:16 16.09.2023
214 Веднага
00:22 17.09.2023
215 Този коментар е премахнат от модератор.
216 Хммм
01:35 17.09.2023
217 Иван
02:28 17.09.2023
218 Каунь
06:24 17.09.2023
219 Забравихте
До коментар #209 от "ГОЧО БУЛГУРА":
старите БЗНС, които бяха заедно с БКП по време на соца. Тях никой не критикува, но те се наредиха доста добре, като извличат само блага, без вреди.07:36 17.09.2023
220 Алчни са
07:53 17.09.2023
221 Този коментар е премахнат от модератор.
222 666666
09:17 17.09.2023
223 Нещо си в
09:46 17.09.2023
224 Всичко друго е
До коментар #6 от "а ааа":
Разбито точно от контрабандния внос на селско стопанска продукция .09:48 17.09.2023
225 Нещо много
До коментар #10 от "питам си":
Си обидчив .09:50 17.09.2023
226 Зеленчуковото
До коментар #12 от "Коста":
Производство го разбиха с контрабандния внос през границата и вноса на занижени цени и неплащането на данъци .09:52 17.09.2023
227 Ей като
09:55 17.09.2023
228 Абе Денков
10:05 17.09.2023
229 ганю
втори начин с атомна бомба
17:03 17.09.2023
230 ганю
окрали държавна собственост и закупили за жълти стотинки
като Костов дето дъщерите му са в Италия.
затова е така сега от 90г до сега много от тях са за затвора
"и всичките са невинни"
17:40 17.09.2023
231 Милан
До коментар #37 от "да помислим":
Можеше и по кратко. ТИМ с политическото си лоби в държавата срещу малкото лобисти на чужди политикомафиотски интереси. Така е когато цялата икономика на една държава се държи от политиците по групи сектори с подставени лица и роднини. Има едни около 200 фамилии , сходно до броя депутати , владеещи Бг. Те са свързани с местните феодали кметове крадящи и зад гърба им. Народ намаляващ с все неизменен брой яхнали го фамилии вече около 80 години. Младите ще продължат да бягат . А зърнарите вдигат цените от години и преди Ковид ,и преди войната. Отдавна хората се отказаха от животновъдство точно заради тяхната политическо вродена алчност.09:22 18.09.2023
232 666
До коментар #3 от "Никола":
На който не му излиза сметката - фалира! И идва друг по-грамотен. Така е в целия нормален бял свят, само тук хрантутниците все от държавата искат да лапат и да регистрират огромни печалби (нереални дори)16:46 18.09.2023