1, 2, 3, 4,5 секунди понякога е = на смърт! Брой до почти пет, защото след това си убил човек. Това е равносметката на пътя. Във ФАКТИ вече писахме, че разковничето на катастрофата край Аксаково, при която загина човек, а в нея участва кола на НСО, в която е бил съпредседателят на „Продължаваме промяната“ Кирил Петков, е в скоростта на движение. Дори и вътрешният министър Калин Стоянов каза, че автомобилът на възрастния човек, който загина, е отнел предимство. Това било станало ясно… Нали има назначени експертизи? Или вече те са готови, но не са обявени пред обществото, но министърът ги знае… Това, както се казва, са подробности. Свикнали сме политическите лица да говорят…
Какви са фактите
Трагедията край Аксаково стана на кръстовище. Възрастният човек се включва от второстепенен път на път с предимство… Пред ФАКТИ хора, които често пътуват от там, споделиха, че няма пряка видимост към пътя - който се намира вдясно, от който се включваш на пътя с предимство. Неслучайно ръководителят на Военно-окръжната прокуратура в Сливен Христо Тинев коментира, че е „… възможно да има съпричиняване на инцидента от двамата водачи“. Това ще видим. Но…
Ако погледнем чл. 14. (1) от Закона за движение по пътищата, там пише на какво разстояние трябва да се постави знакът, указващ скоростта на движение:
(Доп. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътните знаци и другите средства за сигнализиране трябва да са видими от разстояние, което позволява на водача своевременно да предприеме действия за осигуряване безопасността на движението.
(2) Минималното разстояние за видимост на пътния знак (в m), в зависимост от скоростта на движение V (в km/h), е, както следва:
1. при V до 30 km/h - 50 m;
2. при V до 50 km/h - 100 m;
3. при V до 90 km/h - 150 m;
4. при V над 90 km/h - 250 m.
(3) Когато разстоянието за видимост по ал. 2 не може да се осигури:
1. пътният знак се дублира над или отляво на платното за движение;
2. пътният знак се поставя предварително, като с допълнителна табела Т1 се указва разстоянието, след което пътният знак е валиден.
При ограничение 60 km/h – 150 метра. Този знак за 60 km/h го виждаме на всяко кръстовище извън населено място.
Какво време за реакция имаме
От Института за пътна безопасност анализираха мястото на инцидента и отбелязаха, че от страната на ул."Добруджа" действително има знак "Стоп", който задължително трябва да се спази от водачите поради големия трафик по другия път, който няма разделителна линия. На това място път 29 представлява десен завой със сравнително голям диаметър около 400-600 м. Независимо от това обаче завоят е толкова остър, че при движението на колите към Варна първата възможност на водачите да видят спряла кола на знака "Стоп" е на около 140 м от кръстовището. ТАМ ИМА БУЙНА РАСТИТЕЛНОСТ, ТАБЕЛИ И КРИВ ПЪТ. Но чистата видимост към кръстовището е на по-малко от 140 метра.
Проста сметка за скоростта показва следното
При движение с 60 km/h 150 метра ги минаваме за около 9 секунди.
При движение със 100 km/h 150 метра ги минаваме за около 4,5 секунди.
Ако разстоянието, позволяващо добра видимост, е 120-130 м, това може да е достатъчно да се спре, ако се кара с 60 км/ч. Но при скорост около и над 100 км/ч, няма да броим до 4,5 секунди, а се УДРЯМЕ в каквото и да е пред нас – кола, каруца, тир, камион, кокошка, дива свиня и т.н.
Също се отбелязва и това, че завоят е десен и не осигурява добра видимост, защото там има и няколко големи табели и дървета, които допълнително затрудняват видимостта между двамата водачи. Така че е възможно пострадалият водач да е спрял на знак "Стоп", да е изчакал и когато е тръгнал, да не е видял изобщо друга кола, идваща от ляво. За 2-4 секунди - колкото ще отнеме на един автомобил от спряло положение да навлезе в платното си за движение, една кола с 60 км/ч би изминала 50 метра, но една кола движеща се над 110-120 км/ч, би изминала над 100 метра, т.е. практически е почти невъзможно да се спре и да се избегне катастрофа.
Извод за шофьорите
СПРЕТЕ СЕ! КАРАЙТЕ ПО-БАВНО! Като пише 60 км/ч, намалете. По-добре е да ви свиркат и псуват, отколкото да опяват. НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА, за да стигнете от точка А до точка Б, където някой ви чака.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 яяя
Коментиран от #11, #14, #17, #38, #39
13:29 20.05.2024
5 свидетел
Коментиран от #7
13:30 20.05.2024
6 Извода
13:30 20.05.2024
7 Абе
До коментар #5 от "свидетел":
Убийците са политиците, тия от НСО са просто поредният инструмент.13:31 20.05.2024
8 Хасковски каунь
При 60 км/ч нямаше да има нищо.
Коментиран от #12
13:34 20.05.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Петър
И двамата твърдяха, че аудито е отнело предимство( без да споменават скороста на колата на НСО) и че разрешената скорост на мястото е 90 км/ч
13:36 20.05.2024
11 Стършел
До коментар #4 от "яяя":
Ти там ли беше, когато са му казали да бърза, а другарю!Коментиран от #18
13:41 20.05.2024
12 мислиш
До коментар #8 от "Хасковски каунь":
ама няма ограничениеКоментиран от #19, #24
13:43 20.05.2024
13 един
Коментиран от #31, #41
13:44 20.05.2024
14 ще има и още
До коментар #4 от "яяя":
Всъщност катастрофата като ситуация и като пътни условия преповтаря едно към едно същата катастрофа от 2019г. , случила се край Момчилград с участник - известен политик.Само че ролите тогава бяха разменени. Загина бебе. Реалния виновник беше бясно каращият баща на загиналото дете, а "отнелия предимството" беше политика.
Реално, точно както и тук човека "отнел предимството" не е отнел нищо - просто е карал бавно защото току що е потеглил.
Но ето че вече пет години се чудят като как да го оповестят защото в очите на хората, човек с професия политик си е виновен по презумция....хем е вярно, хем в случаи като този отпреди 5 години се задейства закона за лъжливото овчарче - един път истината е на негова страна но никой не му вярва.
Коментиран от #20
13:47 20.05.2024
15 ЕвроАтлантически убиец
Нека да го кажа напълно ясно - колата на НСО е карала с превишена скорост, защото така е наредил Кирил Петков. Явно много е бързал. Това е причината, защото другото обстоятелство, заплаха за живота на пътниците в колата, не е било налице. Всеки, който е ползвал парламентарни коли или такива на НСО знае, че при нормална ситуация шофьорите карат бързо само ако им се нареди от този, когото возят! Редно е Петков да поеме отговорността за взетото от него решение и да се оттегли от предизборната надпревара...“
13:47 20.05.2024
16 Юуп
13:49 20.05.2024
17 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #4 от "яяя":
Основно правило за всеки шофьор, е:При ограничена видимост ,дебне смърта.....Тоест да ви го преведа за,ганчоовци.При ограничена видимост вдигаш копитото си от газта и понякога леко пулсиращо натискаш спирачката!тези знаци 60км не ги спазвайте,но поне на такива места не преминавайте със 150-200 без да сте уверени ,че пътят ви е чист.Това го преподава всеки учител по кормуване,поне по времето когато карах курсовете-Гришата дано е жив и здрав го повтаряше!13:52 20.05.2024
18 Шамара
До коментар #11 от "Стършел":
Пчеличката Мая си ти , при катастрофа с 60км. човека щеше да е жив!Коментиран от #27
13:52 20.05.2024
19 име
До коментар #12 от "мислиш":
Няма кръстовище на междуградски път без ограничение на скоростта, още пове че в други статии ти описаха къде са сложени табелите при това кръстовище след завой.Коментиран от #22, #26
14:00 20.05.2024
20 Опорка
До коментар #14 от "ще има и още":
Напротив, доколкото помня, на другия водач му повдигнаха обвинение за съпричиняване. Да видим сега дали ще се случи същото.Коментиран от #35, #43
14:08 20.05.2024
21 Инспектор Брезов
1. Ако излизащият от страничния път не е виждал идващата кола, то той не е отнел предимство. Тъй като това все още не е известно, коментара на министъра за отнетото предимство всъщност е опит да повлияе на разследването.
2. Съдейки по пораженията, ударът е бил с доста висока скорост, много над 60 км/ч. При 60 км/ч водачът от НСО е щял да има много повече време за реакция за да избегне удара и дори да спре. Другата кола също е щяла да има няколко секунди в повече за да се изтегли.
3. Ако страничният удар е неизбежен, опитните шофьори знаят, че трябва да се ударят в колонката на колата между двете врати. Това е най-слабото място и съответно с най-малко рискове от тежки наранявания за удрящия, но и с най-големи и тежки наранявания за ударения. От снимките се вижда, че Аудито е ударено точно там. Като шофьор на НСО, водачът със сигурност е бил обучаван как да действа при такива ситуации и как да се удря "правилно" за да запази "скъпоценния живот" на возещите се.
14:16 20.05.2024
22 умен
До коментар #19 от "име":
на това липсва. Виж в гугъл мапс. Аз не видях знак за ограничение от последния знак , който премахва ограничението от 60 и предупреждава за път без предимство отдясно.Коментиран от #25, #32
14:18 20.05.2024
23 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
14:18 20.05.2024
24 Има има
До коментар #12 от "мислиш":
Има ограничение до 60км/ч.Коментиран от #28
14:20 20.05.2024
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 а ти
До коментар #19 от "име":
минавал ли си оттам или само четеш какво ти пишат мисирките?!? Маса снимки извадиха, само не извадиха снимката с това ограничение 60, що ли?!?Коментиран от #65
14:22 20.05.2024
27 Никой
До коментар #18 от "Шамара":
Има и друга хипотеза. Ако автомобила на НСО вече е бил в зоната на видимост,карал е с 60 / колкото и да е невероятно/ и изведнъж колата не спира на знака,,Стоп" ,а излиза пред джипа мислейки че ще се изтегли пред него.За жалост не успява.Пак повтарям,това е само хипотеза, защото до момента се коментира една-единствена.Евентуална превишена скорост на джипа. Единствената възможност е джипа да избегне удара е като опита да мине вдясно,тоест, зад задницата на аудито.Но инстинкта винаги те дърпа наляво ако пред теб внезапно изскочи препятствие.14:22 20.05.2024
28 свидетел
До коментар #24 от "Има има":
има от вчера !14:23 20.05.2024
29 умен
Коментиран от #47
14:24 20.05.2024
30 Айде
14:34 20.05.2024
31 Ужас безкрай
До коментар #13 от "един":
Не само виждам снимката, а и познавам пътя. Пътят е широк преди отбивката за Аксаково, идвайки от Добрич и доста шофьори си позволяват да карат бързо. Понякога има полиция на уширението, но не винаги. Колите идвайки от Аксаково, спират на стоп и потеглят по наклон нагоре. Видимост наляво, почти никаква. Това прави левия завой на излизане от Аксаково доста опасен. И да. Може да си прав, че камерите и знаците карат шофьорите да се съобразяват със скоростта, но да не забравяме, че въпросната кола с шофьор са на НСО. А техните служители не се съобразяват с нищо на пътя. Нито със закони, нито с хора, нито с други МПС.Коментиран от #37
14:38 20.05.2024
32 някои ще ходят
До коментар #22 от "умен":
на проверочен! Знак А27-Кръстовище с път без предимство отдясно не отменя действието на пътен знак В26 - Забранено е движението със скорост, по-висока от означената. В случая той важи до кръстовището. Въпросът е има ли такъв знак преди кръстовището?!?Коментиран от #34
14:41 20.05.2024
33 КАТеричок
14:52 20.05.2024
34 умен
До коментар #32 от "някои ще ходят":
други на очен и на четене с разбиране. Знак ограничаващ скоростта НЯМА. Виж с гугъл мапс. От последните знаци за прекратяване на ограничението от 60 и път без предимство отдясно други до кръстовището няма!14:52 20.05.2024
35 ще има и още
До коментар #20 от "Опорка":
Визирам политика "отнел предимството", а не другия водач. А това че и на другия водач бе повдигнато обвинение е най-ясната индикация, че онзи първия е невинен ( като никога....) но както написах вече, чудят се как да го оповестят в предвид обществения отзвук, който ще последва.А иначе не е сложно - навлизаш в голям път с предимство. Правиш ляв за теб завой. Като шофьор го знам - в този случай първо гледаш наляво, ако не видиш коли - потеглш бавно и цялото ти внимание вече е в дясно, където предстои да се включиш по посока на движението на това твое дясно. Реално ако в този момент изад дългия десен завой от твое ляво изкочи дивак със 100 - 150 км.ч. ти не го виждаш защото цялото ти внимание е в дясно. За Дивака ти също си изкочило "неочаквано" препятствие на пътя. Онзи от 2019г. реагира инстинктивно по човешки - бута леко в ляво за да избегне удара но както в публикацията е посочено - не му стига времето но все пак удара е в предната част на колата на политика.
Този дивак обаче за да запази живота на возещият се "народен любимец" е трениран да удря без да му мигне окото и това е и направил..........
14:53 20.05.2024
36 Eдин
14:53 20.05.2024
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 дом
До коментар #4 от "яяя":
Шофера на НСО е летял. Носи вина за смъртта, която е причинил. Надявам се да бъде справедливо наказан. Макар че от кого ли...15:10 20.05.2024
39 Дом
До коментар #4 от "яяя":
Дори така да е, той не е длъжен да изпълнява нарежданията. Той е водач, той носи отговорност. Киро може да му каже да се метне от моста, пак не е длъжен.15:10 20.05.2024
40 Марко
на стопа водач / това е поне 5-6 метра назад от позицията на фотографа/, ясно се вижда, че пътят от ляво е напълно закрит от табелата и храсталаците до един физически наличен репер - това е високата стойка с пътните камери!
Мерим от кръстовището до стойката и са......110 метра.....Ако се дръпнем 5 метра по назад, видимостта намалява още и е неповече от 90 метра.
Само за протоколо - автомобил, движещ се със 120, взима тия 90 метра за по-малко от 3 секунди.
Преведено, ако към момента на потеглянето шофьорът на джипа е бил зад табелата, то от потеглящата кола по никакъв начин не са виждали продължаващата промяна, което иде за да ги размаже!
Но има и един друг проблем, на снимките с колите след удара позицията и на джипа, и на Аудито по никакъв начин не съответстват на очакваното им разположение, ако са се ударили на кръстовището.
Както и да е, дано разследващите установят обективната истина, дано съпругата на починалия оцелее, за да разкаже как са се движили в този ден - от Аксаково към Варна или от Варна към Аксаково. Дано полицията има достойнството да публикува видеозаписите от пътните камери, от видеорегистратора и тракера на джипа - там ско
Коментиран от #42
15:27 20.05.2024
41 000013
До коментар #13 от "един":
Мислиш ли че шофьорите на НСО се съобразяват с ограниченията и правилата по пътищата когато шефа на задната седалка каже че бърза ?15:37 20.05.2024
42 Ония с Фордо
До коментар #40 от "Марко":
На мен ми намирисва на технологически грешка от страна на експертите по пътна безопасност наКАТ и АПИ !
Коментиран от #45
15:44 20.05.2024
43 333
До коментар #20 от "Опорка":
На другият водач, бащата на загиналото детенце, светла му памет, му е повдигнато обвинение най-вече заради това, че детето на 6 месеца не е било в столче. Което е пряка причина да загине, защото е изхвърчало от автомобила. Пълно е с безотговорници, които си возят децата така, без да съзнават, че за тия деца и 30км/ч е опасна скорост.Коментиран от #50, #53
15:48 20.05.2024
44 Айсамани
15:50 20.05.2024
45 Марко
До коментар #42 от "Ония с Фордо":
Това е извън всякакво съмнение:1. Липсват задължителните повтарящи се знаци за намаляване на скоростта преди кръстовището.
2. Табелата закрива видимостта, а за да не го направи - спокойно можеше да бъде качена на стойката на видеокамерите и тогава нямаше да закрива пътя толкова опасно.
3. Растителността не е окастрена.
4. Не са се сетили за полагане на специализирана "сигналлизираща" настилка преди конфликтното място.
И все пак това не отменя отговорността на шофьора от НСО за превишената скорост.
И напълно отменя отговорността за засичане на починалия шофьор, няма как да засечеш джигит, когото не виждаш и който хвърчи със 100++ в зоната без видимост.
Това е истината.
Истина е и че МВР/КАТ се държат безобразно с обвиненията си за засичане, на един опитен пътен полицай и 5 минутен оглед би бил достатъчен за да е наясно, че виновникът за тежкия инцидент е шофьорът, летял с колата на НСО!
15:55 20.05.2024
46 Приятел,
Коментиран от #49
15:59 20.05.2024
47 А50
До коментар #29 от "умен":
Има знак за ограничение на скороста 60км/ч за 1900м след знака, той малко след разклона за Албена. Излиза че в този участък до Аксаково скороста е ограничена до 60. Дори с 90 да е карал пак щеше да намали за 100м и нямаше да убие човек, а и другата кола може да се изтегли за тази малка разлика от време. А Василев каза, че няма морални проблими така че както и да караме те пак ще продължат да избутват коли от пътяКоментиран от #54
16:07 20.05.2024
48 справедлив
Коментиран от #52
16:17 20.05.2024
49 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #46 от "Приятел,":
измислено е отдавна и е аксиома.При ограничена видимост дебне смърта.За това са сложени тези 60км.не ги спазвай,карай към Билото на пътя с 200км и чакай като пуснеш да няма никой....в твоята лента....Рано или късно ще получиш спрял....камион на аварийни......Знаеш ли що народ преди теб си е отишъл така щото е мислил като теб....Знаеш ли що народ са затрили службите по този начин.....Този супермен от НСО,така подготвен като теб , следващият път ще нацели 200годишен дъб и ще пребие някой дупетати себе си!А,ти гледай знаците.....Много е важно да знаеш номерацията на знаците.....Коментиран от #56
16:19 20.05.2024
50 Злогош
До коментар #43 от "333":
Хайде глупости , сигурно теб бащата ти все в кошче на "Maxi-Cosi" те е возил в колата.Коментиран от #60
16:19 20.05.2024
51 Винкело
16:21 20.05.2024
52 Винкело
До коментар #48 от "справедлив":
Яко! Хем щяха да си останат на мястото на удара - в насрещната лента. А не сега да мажат и лъскат...16:23 20.05.2024
53 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #43 от "333":
Децата ми са се возили в Съветска кола без Столче......Има колани на задни седалки ,но не са с тройно хващане.......Как са оживели,без столче и то при Съветска кола????Не е важно столчето ,а ЗАД-Воланното устройство , преятелю!Андреев спечели тежък мач.Пишете за това,по-добре!Коментиран от #55
16:24 20.05.2024
54 умен
До коментар #47 от "А50":
Има знак отменящ ограничението! За пореден път казвам виж гугъл мапс. Ако е карал с 160, както твърдят някои, аудито щеше да е на 2 парчета. Всички видяхме джипа в Пловдив при 200 на какво приличаше. Удара е бил силен, но не като за над 100км/ч!Коментиран от #67, #70
16:26 20.05.2024
55 Ооо, ще ти кажа
До коментар #53 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
1988 година - 1135 загинали на пътя.Коментиран от #61, #62
16:29 20.05.2024
56 2626
До коментар #49 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
пожелавам ти само добро от тук натамКоментиран от #59
16:34 20.05.2024
57 милиони камери
ко стана с баш турчина дето уби семеъсвотурци с дете ?
делото се влачи още .
16:36 20.05.2024
58 К Петков е бил пътник в колата на НСО.!
16:41 20.05.2024
59 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #56 от "2626":
Ти не си разбрал,ще ти кажа.И добото и лошото зависят от човека.При мен и при вси по-умни хора всеки следващ ден е по-лош от предишният!Тоест утре ще бъда по зле от днес,а днес съм по-зле от вчера.А,специално на теб ще кажа:Не копай гроб другиму....за да не се озовеш ти в трапа!Коментиран от #63
16:41 20.05.2024
60 333
До коментар #50 от "Злогош":
Аз като съм бил на тия години не сме имали кола. Сега е задължително, нали?Ако някой те блъсне и ти си невинен и пострадаш, и си без колан, съдът ще ти присъди някакъв дял съпричиняване.
Коментиран от #68
16:41 20.05.2024
61 333
До коментар #55 от "Ооо, ще ти кажа":
Е, сега има много по-сигурни автомобили и столчета. Ако детето беше в столче, вероятно Юсеин нямаше да погребва дъщеричката си.16:47 20.05.2024
62 333
До коментар #55 от "Ооо, ще ти кажа":
При 4 пъти по-малко автомобили. Трафика няма нищо общо.16:48 20.05.2024
63 2626
До коментар #59 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
не бих казал, че доброто зависи от някой. Това е природният закон и който не го спазва поради неразбирането му или несещането за него, си търпи последствията. Всичко извън доброто е като болест, която ти се усмихва.Коментиран от #64
17:13 20.05.2024
64 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #63 от "2626":
Доброто и лошото са кармични състояния.Не зависят от възпитание и семейство!!!Идат от миналите прераждания.За това като вземеш роза гледаш не цвета ...А корена.Бхагавад гита е решила тези казуси още преди много хиляди години! Запомни в източните религии,никога не се желае Добро,защото Доброто е аксиома!В арабските страни никога не се гледа на човека в очите,а винаги около носа.Очите са енергия и ако това не се знае не е хубаво за човека ,който прави това.Тези Народи като Индия и мохамеданите имат по човешка религия от християнската.Ученията ,които тук превърнахте в спорт не са били за всеки.Както Карате и йога така и другите!Нашата Християнска религия е Завоевателна.Така както са завоевателни отделни течения на исляма!Това ти го пиша за да култивираш вътрешният си аз!Чети и се учи от хора ,които наистина знаят и се мъчат да ти помагат като ти казват кривиците.от другите бягай!Коментиран от #66
17:25 20.05.2024
65 име
До коментар #26 от "а ти":
Това, че няма знак, не означава, че няма ограничение 60. На знака може всичко да му се е случило, да го краднат, да го отнесе някой, на държавата не и пука. Щом пътя е регулиран с ограничение, ще ти напишат акт. Няма как на това междуградско кръстовище на завой да няма ограничение. А дали в случая ще се опитат да го потулят за да изкарат шофьора на НСО по-малко виновен, това е друг въпрос.17:35 20.05.2024
66 2626
До коментар #64 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
вече споменах фиксирания начин на мислене...интелигентостта се развива, води до желание да научи и да предизвика себе си, не се отказва лесно от доброто, да положи усилие и научи от критичното добро. Вдъхновение!17:39 20.05.2024
67 Марко
До коментар #54 от "умен":
Определено не сте в състояние да разберете каква е разликата между кола и вековно дърво.Характерно е за хора с дървени глави....
17:40 20.05.2024
68 Злогош
До коментар #60 от "333":
Не е задължително а принудително (прокарано от застрахователите) и ползата от тия " помощни предпазни средства" все още дискутира сред експертите .17:58 20.05.2024
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Добре де
До коментар #54 от "умен":
Дори и 100 да са 40 км отгоре мислиш ли че е незначителна скорост . И аз не мисля че удара е със 160 иначе киропростото нямаше да говори по телевизията , но минимум 100 е имало а е трябвало да са 60 ...40км отгоре са многоооКоментиран от #77
18:41 20.05.2024
71 Уса
18:56 20.05.2024
72 направих си труда
Не разбрах и каква експертиза ползват тези, които твърдят че скоростта е била такава или онакава?!?
19:10 20.05.2024
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Манбат
20:30 20.05.2024
75 Монбат
Постнах го пак !
20:33 20.05.2024
76 Бай Благой
Няма как да караш със 80-90 и да влачиш колата тежаща 1,3тона над 20-30м....
Нямал е и спирачен път...това показва че дори не е реагирал...
Убиецът от НСО трябва да е в затвора - незабавно...
Друг е въпроса защо Киро - тъпото ползва кола на НСО.
08:42 21.05.2024
77 умен
До коментар #70 от "Добре де":
ЗНАЦИТЕ! Къде виждаш на гугъл мапс ограничение 60?!10:39 21.05.2024
78 Шаран БГ
ЗАВОЙ до изхода от Ул."Добруджа" на Аксаково !! Там разстоянието до табелата за населеното място АКСАКОВО може да е на около 140 метра. Но до разклона е не по вече от 90 метра !! Вижте колко добре е оформен изхода , с вход за идващите от горе и изход за теези отдолу !
1/ Само на около 400 метра преди този завой има друг десен завой - малко по остър. И странното е, че точно и на този завой на път № 29 има пресичене от второстепенен път. Там положението е още по страшно !! Видимост за идващия отдолу, от Аксаково в двете посоки е почти нулева !!
2/ Табелата АКСАКОВО е под /след/ това кръстовище. Така че кръстовището е ИЗВЪН НАСЕЛЕНОТО МЯСТО !!
3/ Никъде не видях знак за намаление на скоростта преди това кръстовище, преди този завой.
За мен единствено прав е г-н Христо Тинев. За катастрофата са "помогнали " и двамата водачи !
Единият с голямата скорост и с презумпцията, че е с предимство и е "голямата работа от НСО"
Другият при тръгване не е виждал от ляво кола, но влязъл вече в кръстовището , с периферийното си зрение "вижда " и "усеща " връхлитащата кола. И ....подаваа газ, увеличава скоростта , за да пресече по бързо !! Ударът е в лявата лента на движение на НСО машината !?
Ако НСО водачът е набил спирачки и е задържал колата си в дясната лента на движение, удар нямало да има !!
Ако !?
13:48 21.05.2024