18 Февруари, 2021 14:44 15 233 26

Как шофьорите провокират появата на ръжда по каросерията на нова кола

  • ръжда-
  • автомобили-
  • съвети

Много собственици на автомобили дори не осъзнават, че самите те провокират появата на ръжда по каросерията на новата им кола. Ето някои действия, които правим без да знаем, че така причиняваме появата на ръжда по автомобила

Как шофьорите провокират появата на ръжда по каросерията на нова кола - 1

Ако шофьорът е управлявал автомобила си активно през зимата в подкалниковите арки се натрупва мръсотия, който често е пълна с размразяващи реагенти, които не са благосклонни към метала. Към почистващата процедурата трябва да се подхожда много отговорно. В края на краищата, ако пропуснете няколко автомивки през зимата, тогава със сигурност ще се появи корозия. Ръждата ще нарасне, но водачът ще я види едва когато избие над повърхността на боята.

Споменаваме и една не толкова честа операция, като инсталиране на защита на двигателя, тъй като тя също може да причини сериозна корозия. Ако поставите самоделна защита, тогава обменът на въздух в отделението на двигателя ще бъде нарушен. Мръсотията и реагентите ще се натрупват върху подрамката, причинявайки корозионни процеси. В резултат на това след няколко години в скритите кухини ще се появи сериозна ръжда.

И още едно непрепоръчително действие от страна на водачите. Често след закупуване на нова кола шофьорите залепват винилово фолио върху капака и калниците, което има за цел да предпазва въпросните каросерийни детайли от камъчета и дребни драскотини, а често се използва и за подобряване на визията на автомобила. Много хора обаче забравят, че преди да се залепи фолиото, панелите трябва да са подготвени.

Преди започване на работа колата се измива старателно и по-важното - всички части се обработват със специално съединение. Ако се опитате да спестите пари и да не нанесете въпросната "вакса" тогава процесът на окисляване на метала със сигурност ще премине под фолиото. И тъй като трайността на винила е поне пет години, това е достатъчно време за корозията, която ще нанесе непоправими щети на металните части.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ъъъчко

    42 19 Отговор
    Тоя опел на снимката много запазен, къде го намериха ?

    Коментиран от #2, #26

  • 2 Това е

    42 10 Отговор

    До коментар #1 от "Ъъъчко":

    Това е vw , а не опел

    Коментиран от #3, #6, #10, #17, #21

  • 3 Ъъъчко

    27 3 Отговор

    До коментар #2 от "Това е":

    Абе и аз се зачудих, къде го намериха толкова здрав опел да го снимат ? Ама щом казваш, че е ваген ?

    Коментиран от #8, #24

  • 4 Hellish

    46 8 Отговор
    А всъщност, човек ако огледа колите по улиците и обявите, ще осъзнае, че Мерцедес гният най много

    Коментиран от #18

  • 5 дърт шофьор

    57 3 Отговор
    Вода, ръжда и жена тръгне ли, спиране няма!
  • 6 Въй

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Това е":

    Да не си го позна.
  • 7 А бе

    21 16 Отговор
    Вземеш ли японец и нов да е след 3 години ще играе СО-то.
  • 8 Истината

    38 9 Отговор

    До коментар #3 от "Ъъъчко":

    Личи си, че не знаеш как се поддържа кола и, че не си имал Опел от по-ново поколение. От години карам Опел и така го поддържам, че никъде няма ръжда и гнилоч, имам приятели с 20 годишни Опели и също са в перфектно здраве. Не знам, защо мундарите си мислите, че проблемът е в автомобила... няма лош автомобил, има лоши стопани.

    Коментиран от #9

  • 9 Hellish

    30 6 Отговор

    До коментар #8 от "Истината":

    Карам 32 годишно БМВ Е34, и ако го погледнеш, ще разбереш, че грам не са го подържали, обаче няма точка ръжда и от смяна до смяна не гори капка масло. Затова почнах да го възстановявам да стане отново лъскачка.
    Та не е до подръжка, до заводска антикорозионна защита плюс от коя страна е вкарана.
    Италианки, Испанки са ок. Но коли от Австрия и северна Германия обикновенно са леш.
    Тя като дойде в бг 10 годишна и със стартирала ръжда навсякъде по купето, успех да направиш нещо.

    Коментиран от #16

  • 10 Ивайло

    24 0 Отговор

    До коментар #2 от "Това е":

    Без значение от марака - рано или късно всеки автомобил се превръща в опел, хахаха!!! ;)))

    Коментиран от #11

  • 11 Ивайло

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ивайло":

    Поправка - марката*
  • 12 Едмонд Дантес

    5 6 Отговор
    На всеки 2,3 дена почистване от вън и вътре . Автомивка , и подсушаваме на ръка . Така е по комфортно и няма ръжда .

    Коментиран от #22

  • 13 ГЕРБ

    12 1 Отговор
    МИЕНЕ , ЛЪСКАНЕ И В ГАРАЖА ТАКА ВСЕКИ ДЕН , РАБОТА , РАБОТА , РАБОТА ................................
  • 14 ПКП

    7 2 Отговор
    ПКП , ПКП !
  • 15 Ами много

    6 1 Отговор
    лесен е отговора на този въпрос,който си е мурдар си му личи и по колата,който не е също много личи. Мурдарите обаче май започнаха да вземат превес.
  • 16 Аз пък

    13 2 Отговор

    До коментар #9 от "Hellish":

    имам 53 годишно Рено и няма проблеми с ръждата,но е благодарение на баща ми и моя заслуга,защото с мизерията не е стояло и винаги е било почиствано както трябва. Преди 53 години антикорозионните препарати не са били ползване масово и само благодарение на добрата поддръжка оцелява.

    Коментиран от #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 ???

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "Hellish":

    Мазда
  • 19 упс

    2 9 Отговор
    Това на снимката прилича на ''японка''
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Японецо

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "Това е":

    Това не е немски боклук, а моята Мазда!!!
  • 22 КОРОЛА

    7 0 Отговор

    До коментар #12 от "Едмонд Дантес":

    Превръщаш се в роб на колата
  • 23 Трудовакъ

    18 1 Отговор
    Има процес, наречен поцинковане и калайдисване, както и хром-никелово покритие. Който е карал "ГАЗ - 21" (Волга) знае за какво иде реч. Един път на заден ход и с леко завиване изкъртих с предната броня циментово блокче, поставено явно против паркиране на тротоара. Блокчето бе изцяло изтръгнато от плочките, а по стоманената хромирана броня остана една тъка и къса резка, два косъма дебелина. При това не усетих нищо, докато не слязох от колата, защото видях блокчето пред капака на Волгата. Искам да кажа, че важното е и за кого е произведен автомобилът, за какъв клас потребители и на какви изисквания трябва да отговаря. Така че всеки случай е отделен, но истината е, че съвременните автомобилостроители просто не искат да произвеждат качествени и здрави коли, затова и сме постоянни клиенти на сервизите (много повече, отколкото би следвало), сякаш научно-техническия прогрес върви наобратно...
  • 24 Вагин

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ъъъчко":

    Щото кара опел
  • 25 Като гост

    2 0 Отговор
    Това на снимката е типично за Субару. При това пазено Субару.
  • 26 Dron

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ъъъчко":

    Тва на снимката е Ондъ Цвък 5 или 6 :) Характерно за тия оризови компости е гумената лайсна дето е на веждата по ръба.