15 Ноември, 2021 10:44 6 960 20

Любопитно за новото VW - задно предаване, 300 коня и пробег от 500 км

  • volkswagen-
  • id.5-
  • gtx

Volkswagen ID.5 е SUV купе от изцяло ново поколение автомобили с марката VW

Любопитно за новото VW - задно предаване, 300 коня и пробег от 500 км - 1

Моделът, който бе представен наскоро и за който вече ви разказахме, ще отбележи пазарната си премиера като ID.5 със задвижване на задните колела и мощност във варианти 128 кВт (174 к.с.) и 150 кВт (204 к.с.), но и като ID.5 GTX със система за електрическо двойно предаване и максимална мощност 200 кВт (299 к.с.). Ето и няколко любопитни акцента за системата за задвижвание и за силовите агрегати.

• Най-новата електронна платформа и поколение 3.0 на софтуера – високоефективен хардуер и софтуер от последно поколение, позволяващи безжични ОТА актуализации и ъпгрейд. Клиентът може да добавя допълнителни функции след покупката.

• Задно предаване с двигател на задния мост. Разположените отзад електрически двигатели с мощност 128 кВт (174 к.с.) при версията ID.5 Pro и 150 кВт (204 к.с.) при ID.5 Pro Performance осигуряват впечатляваща мощност.

Любопитно за новото VW - задно предаване, 300 коня и пробег от 500 км

• Двумоторна система за двойно предаване. Топверсията ID.5 GTX ползва електродвигатели на двата моста за максимално сцепление. Максимална мощност 220 кВт (299 к.с.). 0–100 км/ч за 6,3 секунди, максимална скорост 180 км/ч.

• Три варианта по отношение на двигателите, една акумулаторна батерия. Голяма батерия с капацитет 77 кВтч за ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance и ID.5 GTX.

Любопитно за новото VW - задно предаване, 300 коня и пробег от 500 км

• Автономен пробег, достатъчен за дълги пътувания – прогнозният пробег на ID.5 с едно зареждане е до 520 км (според WLTP). Високата максимална мощност на зареждане от 135 кВт (стандартно) осигурява кратки престои при зареждане.

• Динамична ходова част с отлично балансирани характеристики – Управлението на задвижването и ходовата част работят в тясно взаимодействие и позволяват постигането на оптимален баланс на комфорт, динамика и безопасност в поведението на пътя. По избор: Прогресивно управление и регулирана DCC ходова част.

Любопитно за новото VW - задно предаване, 300 коня и пробег от 500 км

• Интелигентно зареждане с двупосочно зареждане по избор – Новите модели предлагат интелигентен енергиен мениджмънт и автоматична регистрация в зарядните станции както в домашни условия, така и на път. След изграждането на подходяща инфраструктура, ID.5 ще даде възможност за двупосочното зареждане у дома, превръщайки се в ефективен модул за съхранение на енергия.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 6969

    24 9 Отговор
    Не може кола, струваща 40хил. евра, да се нарича народна...

    Коментиран от #2, #9, #15, #20

  • 2 Този

    23 4 Отговор

    До коментар #1 от "6969":

    Ами за средностатистическият европеец е народна.... Не може и заплатите ни да са по 1000 лв, ама за това никой не реве...

    Коментиран от #3, #13

  • 3 Край

    28 1 Отговор

    До коментар #2 от "Този":

    То с реване ако се дигат заплати българите да са милиардери до един
  • 4 ок но

    6 1 Отговор
    Всичко хубаво, ама да си разкарат информационната система и да сложат CarPlay, защото е бълно дръвце!
  • 5 закономерност

    9 6 Отговор
    На всички "бивши" комунистически държави заплатите са ниски.

    Коментиран от #17

  • 6 Дфен

    3 6 Отговор
    То прилича на тесла
  • 7 Норге

    4 4 Отговор
    Докато тези всички партийки в момента са на власт,няма да се карат такива пари в бг.
    Или ще ги карат само олигарсите и мафиотите.

    Коментиран от #8

  • 8 Норге

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Норге":

    Сори,коли.Няма как да се карат такива коли в бг.
  • 9 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "6969":

    Сред електричеките е на ниска цена, да. Колите от този клас, но с двойно и тройно по-ниска мощност, струват пак толкова. Рено Аркана например, е 30х.евро, хибрид, 140кс., а това е двойно, голям пробег, само от таксите са паркиране в столицата.
  • 10 Ти да видиш! Ти да видиш!

    8 5 Отговор
    Започна се и от Фолксваген. Май не обърнахте внимание на най-важната част от новината:

    "След изграждането на подходяща инфраструктура, ID.5 ще даде възможност за двупосочното зареждане у дома, превръщайки се в ефективен модул за съхранение на енергия."

    Тоест този автомобил ще се превърне в power bank на колела, който ще е идеалното допълнение към двата милиона фотоволтаични покрива върху къщите на германците и ще решат проблема с отрицателните цени на тока, защото излишната възобновяема енергия няма да се губи или подарява на околните страни, а ще се съхранява в автомобилите, а после ще може да се ползва, когато цените на тока са високи в пиковите часове, когато всички се приберат от работа.

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #10 от "Ти да видиш! Ти да видиш!":

    това е ясно, че така е добре, ала нямат такава инфраструктура. в англия има, тесла също правят бета тестове от една година та такава платформа. въпросът е, че може да намериш колата си с 20%, а не с 60% с колкото си я оставил например, вероятно ще има настройка за лимит или часови пояс. другите страни се развиват, ние дърпаме назад.

    Коментиран от #12, #19

  • 12 Няма начин!

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Автомобилът ти знае графика и ти дава най-доброто предложение, като задължително ти оставя резерв поне 100 километра. Ако ти изникне пътуване или промяна на графика, просто задаваш маршрута и часа на пътуване, а той сам преценява дали да зареди още ток или просто да спре да връща в мрежата. Ако си спазваш зададения график за деня, автомобилът винаги ще те посреща със заредена батерия.

    А ако внезапно ти изникне дълго пътуване, винаги имаш опция да спреш на бърза зарядна станция за 15-тина минути, както би направил с бензинов автомобил. Разликата е десетина минути в полза на бензиновия. Но ако си спазваш графика, няма да се налага да губиш 5-10 минути да зареждаш бензин на бензиностанцията.
  • 13 kaput

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Този":

    В Германия, средна заплата 4000 евро, 1500 за наем, 800 данъци и пр. И за германеца 40х са много пари. Българските претенции са изсмукани от приказките и холивудски филми.

    Коментиран от #16

  • 14 жорко

    1 5 Отговор
    Предпочитам Голф 5 дизел за 3000 лева , пред този фритюрник.
  • 15 куку руку ку

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "6969":

    При 7-8 хиляди евра заплата си е народна.
  • 16 навсякъде

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "kaput":

    Навсякъде наема гълта не малко.
    Било то в София, било то в Берлин.
  • 17 не точно

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "закономерност":

    На всички не господарски държави заплатите са ниски.
    Ето - в Алжир и Арженитина също са ниски, а не са били комунистически... ;)
  • 18 Шофьор

    2 3 Отговор
    180км.ч максимална скорост и 300 умрели понита ! Смях ! 0-100 8сек.
    Пълна трагедия ! Къде по бързи стари и евтини кошове на бензин има ! Да си карат електричките будалите!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 123

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "6969":

    В България е 50хил евро!!!!!!!!!!!!! Нищо народно няма в тези цени