Моделът, който бе представен наскоро и за който вече ви разказахме, ще отбележи пазарната си премиера като ID.5 със задвижване на задните колела и мощност във варианти 128 кВт (174 к.с.) и 150 кВт (204 к.с.), но и като ID.5 GTX със система за електрическо двойно предаване и максимална мощност 200 кВт (299 к.с.). Ето и няколко любопитни акцента за системата за задвижвание и за силовите агрегати.
• Най-новата електронна платформа и поколение 3.0 на софтуера – високоефективен хардуер и софтуер от последно поколение, позволяващи безжични ОТА актуализации и ъпгрейд. Клиентът може да добавя допълнителни функции след покупката.
• Задно предаване с двигател на задния мост. Разположените отзад електрически двигатели с мощност 128 кВт (174 к.с.) при версията ID.5 Pro и 150 кВт (204 к.с.) при ID.5 Pro Performance осигуряват впечатляваща мощност.
• Двумоторна система за двойно предаване. Топверсията ID.5 GTX ползва електродвигатели на двата моста за максимално сцепление. Максимална мощност 220 кВт (299 к.с.). 0–100 км/ч за 6,3 секунди, максимална скорост 180 км/ч.
• Три варианта по отношение на двигателите, една акумулаторна батерия. Голяма батерия с капацитет 77 кВтч за ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance и ID.5 GTX.
• Автономен пробег, достатъчен за дълги пътувания – прогнозният пробег на ID.5 с едно зареждане е до 520 км (според WLTP). Високата максимална мощност на зареждане от 135 кВт (стандартно) осигурява кратки престои при зареждане.
• Динамична ходова част с отлично балансирани характеристики – Управлението на задвижването и ходовата част работят в тясно взаимодействие и позволяват постигането на оптимален баланс на комфорт, динамика и безопасност в поведението на пътя. По избор: Прогресивно управление и регулирана DCC ходова част.
• Интелигентно зареждане с двупосочно зареждане по избор – Новите модели предлагат интелигентен енергиен мениджмънт и автоматична регистрация в зарядните станции както в домашни условия, така и на път. След изграждането на подходяща инфраструктура, ID.5 ще даде възможност за двупосочното зареждане у дома, превръщайки се в ефективен модул за съхранение на енергия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 6969
Коментиран от #2, #9, #15, #20
10:53 15.11.2021
2 Този
До коментар #1 от "6969":
Ами за средностатистическият европеец е народна.... Не може и заплатите ни да са по 1000 лв, ама за това никой не реве...Коментиран от #3, #13
10:55 15.11.2021
3 Край
До коментар #2 от "Този":
То с реване ако се дигат заплати българите да са милиардери до един11:01 15.11.2021
4 ок но
11:08 15.11.2021
5 закономерност
Коментиран от #17
11:08 15.11.2021
6 Дфен
11:17 15.11.2021
7 Норге
Или ще ги карат само олигарсите и мафиотите.
Коментиран от #8
11:39 15.11.2021
8 Норге
До коментар #7 от "Норге":
Сори,коли.Няма как да се карат такива коли в бг.11:39 15.11.2021
9 гост
До коментар #1 от "6969":
Сред електричеките е на ниска цена, да. Колите от този клас, но с двойно и тройно по-ниска мощност, струват пак толкова. Рено Аркана например, е 30х.евро, хибрид, 140кс., а това е двойно, голям пробег, само от таксите са паркиране в столицата.12:20 15.11.2021
10 Ти да видиш! Ти да видиш!
"След изграждането на подходяща инфраструктура, ID.5 ще даде възможност за двупосочното зареждане у дома, превръщайки се в ефективен модул за съхранение на енергия."
Тоест този автомобил ще се превърне в power bank на колела, който ще е идеалното допълнение към двата милиона фотоволтаични покрива върху къщите на германците и ще решат проблема с отрицателните цени на тока, защото излишната възобновяема енергия няма да се губи или подарява на околните страни, а ще се съхранява в автомобилите, а после ще може да се ползва, когато цените на тока са високи в пиковите часове, когато всички се приберат от работа.
Коментиран от #11
12:43 15.11.2021
11 гост
До коментар #10 от "Ти да видиш! Ти да видиш!":
това е ясно, че така е добре, ала нямат такава инфраструктура. в англия има, тесла също правят бета тестове от една година та такава платформа. въпросът е, че може да намериш колата си с 20%, а не с 60% с колкото си я оставил например, вероятно ще има настройка за лимит или часови пояс. другите страни се развиват, ние дърпаме назад.Коментиран от #12, #19
13:18 15.11.2021
12 Няма начин!
До коментар #11 от "гост":
Автомобилът ти знае графика и ти дава най-доброто предложение, като задължително ти оставя резерв поне 100 километра. Ако ти изникне пътуване или промяна на графика, просто задаваш маршрута и часа на пътуване, а той сам преценява дали да зареди още ток или просто да спре да връща в мрежата. Ако си спазваш зададения график за деня, автомобилът винаги ще те посреща със заредена батерия.А ако внезапно ти изникне дълго пътуване, винаги имаш опция да спреш на бърза зарядна станция за 15-тина минути, както би направил с бензинов автомобил. Разликата е десетина минути в полза на бензиновия. Но ако си спазваш графика, няма да се налага да губиш 5-10 минути да зареждаш бензин на бензиностанцията.
14:14 15.11.2021
13 kaput
До коментар #2 от "Този":
В Германия, средна заплата 4000 евро, 1500 за наем, 800 данъци и пр. И за германеца 40х са много пари. Българските претенции са изсмукани от приказките и холивудски филми.Коментиран от #16
03:29 16.11.2021
14 жорко
07:25 16.11.2021
15 куку руку ку
До коментар #1 от "6969":
При 7-8 хиляди евра заплата си е народна.07:34 16.11.2021
16 навсякъде
До коментар #13 от "kaput":
Навсякъде наема гълта не малко.Било то в София, било то в Берлин.
09:31 16.11.2021
17 не точно
До коментар #5 от "закономерност":
На всички не господарски държави заплатите са ниски.Ето - в Алжир и Арженитина също са ниски, а не са били комунистически... ;)
09:32 16.11.2021
18 Шофьор
Пълна трагедия ! Къде по бързи стари и евтини кошове на бензин има ! Да си карат електричките будалите!
22:15 16.11.2021
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 123
До коментар #1 от "6969":
В България е 50хил евро!!!!!!!!!!!!! Нищо народно няма в тези цени22:20 18.11.2021