19 Юни, 2023 09:41 3 353 4

BMW M се отказва от скоростната кутия с двоен съединител

  • bmw-
  • m-
  • скоростна кутия-
  • двоен съединител-
  • автоматик

От компанията са взели решение за новите М-ки да се използва традиционна автоматична скоростна кутия

BMW M се отказва от скоростната кутия с двоен съединител - 1

Подразделението BMW M, което е специализирано в производството на наточени модели на баварската марка, обяви отказа си от трансмисиите с двоен съединител.

Както каза ръководителят на отдела за развитие на BMW M, Дирк Хакер, такава скоростна кутия е надживяла себе си и повече не може да бъде модернизирана.

От компанията са взели решение да се използва традиционна автоматична скоростна кутия с преобразувател на въртящия момент. Според експертите този вариант е по-удобен за ежедневно шофиране.

Хакер отбелязва още, че автоматичната скоростна кутия е "по-плавна" при ниски скорости от кутиите с двоен съединител.

Заключението на специалиста е, че съвременните "автоматици" вече са изпреварили роботите с двоен съединител по отношение на скоростта на превключване.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чекмедже бабаит

    6 6 Отговор
    На кратко казано Сервизите имат нужда от клиенти

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    16 2 Отговор

    До коментар #1 от "Чекмедже бабаит":

    То щото тия с двоен съединител въобще нямаха нужда от сервиз , повечето едвам изкарват гаранцията !! Както винаги една добре изглеждаща идея в практиката се оказва неприложима или поне силно надценена !! На практика кутията с двоен съединител е много по-сложна от обикновен автоматик и съответно много по податлива на проблеми !! Съвременен планетарен автоматик със заключване на хидротрансформатора след потегляне практически има ефективност на ръчна кутия със 8-9 предавки , които никой нормален човек няма да има концентрация и търпение да сменя постоянно , особено в града !! Естествено най-добрия вариант е да се изхвърли цялата тази машинария и да се мине на електродвигател , който е по-малък и по-лек от самата кутия , да не говорим за вързаното с нея кюмбе , а отгоре на всичкото много по-мощен и надежден от тях !! И именно това предстои за БМВ и всички останали , така че изхвърлят едно по едно изкопаемите !

    Коментиран от #3

  • 3 Съгласен

    0 5 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    ДВГ е допотопна технология,която отдавна е изчерпала ресурса си за развитие.Едва ли някой който вече си е купил електромобил,би го заменил за бензинов или дизелов.
  • 4 себестиян

    0 0 Отговор
    Типично за Ханс а е всяко нещо го усложнява да такава степен ,че не само майсторите но даже и сервизите не могат да решат някои от проблемите . Ханса преследва една единствена цел ; Как да печели от клиента не само като си му купил автомобила ни и докато ползваш неговата марка -често, постоянно да посещаваш сервиза им да си клиент който обича както футбола така и сервиза да свикне да го обича а не да се оплаква ,че е ходил пак там.( лично мое мнение никога Немска кола повече не бих купил имах и то от новите продадох ги и се родих ).