13 Юни, 2023 09:45 31 872 20

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

  • bmw-
  • x7-
  • m60i-
  • тест

Големият триредов луксозен SUV има повече мощност и повече функции, но ще трябва да свикнете с новия облик

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му) - 1

Обичате го или го мразите, противоречивият стил на BMW е тук, за да остане. Решетките стават все по-големи, фаровете стават все по-странни, но въпреки това продажбите на марката остават силни. Този път е ред на големия SUV X7 за лицева хирургия. Моделът от 2023 г. има актуализиран външен вид, предназначен да го приведе в съответствие с новото поколение на седана от серия 7. В новия X7 обаче има нещо повече от ревизиран дизайн на предната и задната част, тъй като моделът също така разполага с подобрени двигатели, подобрен интериор и няколко нови стандартни и допълнителни функции.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

Докато предишният X7 изглеждаше доста като разтегнат и напомпан X5, сега новата предница е доста по-авангардна със своите подобни на вежди дневни светлини над квадратните фарове, монтирани по-ниско върху предната част. BMW признава, че не е първият автомобилен производител, който приема този вид на т.нар. обърнати фарове, но не можем да не отбележим, че по-ранните превозни средства, които изпробваха този стил, като Jeep Cherokee и Nissan Juke, или бързо го изоставиха, или бяха напълно отхвърлени. Въпреки това, няма да се изненадаме, ако X5 и X6 в крайна сметка също приемат това лице. С други думи дизайнът на предницата е противоречив.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

Задната част на X7 е по-приятна за окото, тъй като добавената хромирана лента и ревизираните задни светлини създават конкретен за марката външен вид. Има и нови дизайни на джантите, включително масивна 23-цолова опция. Тези големи джанти обаче е най-добре да се избягват, тъй като X7, който карахме с 23-ки, има груба возия през големи неравности. 21- и 22-цоловите се представят значително по-добре и освен това запълват добре "гнездата" на колелата. Новото X7 предлага избор между шестцилиндров или V8 двигател. BMW казва, че по-голямата част от купувачите избират модела xDrive40i с 3.0-литров редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор и това е двигателят, който е получил по-значителните подобрения. Той получава 40 конски сили повече и мощността му вече е 375 коня - надминавайки Mercedes -Benz GLS450.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

По-интересен обаче е 4.4-литровият V8 мотор с битурбо, който също получава 48-волтова система, но мощността му е непроменена при 523 конски сили. Не се заблуждавайте от новото обозначение на модела M60i на V8 версията, което заменя предишния M50i. BMW казва, че тази промяна в номенклатурата е предназначена само за приравняване на нивата на оборудване на двигателите с вътрешно горене с електрическите модели, включително и с новия iX M60. За да бъдем честни, M60i успя да оправдае по-големия си номер на емблемата, като предостави по-добри резултати по време на нашия тест. Той достигна 100 км/ч за 3.8 секунди, побеждавайки предходния X7 ​​M50i с 0.3 секунди. Този спринт от място до 100 км/ч е само с 0.1 секунда зад значително по-мощния, 612 к.с. 2021 Alpina XB7. Но Alpina разполага с още по-голяма мощност от 630 к.с.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

Надстройките на силовото предаване не променят много характера на двигателя. Както и преди, V8 мотора е забавен, с хъркаща нотка на ауспуха и възхитителен въртящ момент. Трябва да се отбележи перфектната тяга в голям автомобил като този. Редовият шестак не е толкова плавен и приятен. Макар и по-неикономичен (средният разход по време на нашия тест бе 11.4 литра на 100 км, а по-заводски данни той е 9) осмакът, с тихото си поведение, е много по-подходящ за луксозен автомобил, като този. Точното кормилно управление, добрата видимост и доброто шаси помагат на X7 да се усеща по-малък, отколкото е в действителност. Въпреки че има много накреняване на каросерията в "хлабавия" комфортен режим на стандартното въздушно окачване, X7 се държи доста по-добре в "по-здравия" спортен режим, с изненадващо висок праг на сцепление.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

Въпреки това, X7 е най-приятен, когато се настаните в големите седалки и просто пътувате по магистрала. Интериорът включва скъпи материали и много нови стандартни функции, включително повече настройки на предните седалки, панорамен люк и четиризонов климатроник (пет зони са опция, с пета настройка за тези на третия ред). Новият извит екран на арматурното табло, който се налага в гамата на BMW, включва 12.3-инчов клъстер с цифрови измервателни уреди и 14.9-инчов централен сензорен екран. Можете да контролирате последния с контролера iDrive на централната конзола, а най-новата операционна система на BMW остава сравнително лесна за използване предвид нейната сложност.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

Тъй като става вече задължително сред пълноразмерните луксозни SUV автомобили, и списъкът с функции за подпомагане на водача на X7 е доста по-богат и включва функция за т.нар. асистирано шофиране. С толкова много камери и сензори на борда, BMW добавя и функции като асистент за ремарке и система за асистент при паркиране, която може да "запомни" определени маневри и автономно да ви насочи към или извън тесен гараж.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)

Що се отнася до цената, то както и очаквате, този луксозен всъдеход не е евтин - нашият тестов автомобил M60i е с цена от 284 942 лева, а базовата версия на обновения модел започва от 239 850 лв с вкл. ДДС. Но многобройните подобрения, а именно подобрени задвижвания и привлекателен набор от технологии, само затвърждават позицията му на върха в сегмента. И въпреки че X7 никога не е бил страхотен красавец, няма и да бъде - новата предница наистина е една ултрамодерна нотка, която макар и противоречива, ще се хареса на мнозина.

Тествахме топ версията на новото BMW X7 (Вижте и БГ цените му)


Поставете оценка:
Оценка 3 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калоян

    20 3 Отговор
    Много добро ревю, но както се намеква и в статията, моето мнение е същото, а то е, че предницата е красива. Демек новият дизайнерски стил на марката е гола вода. Иначе колата е много добра.

    Коментиран от #2

  • 2 Калоян

    24 4 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    Извинявам се - исках да пиша НЕ е красива
  • 3 Стоян 79

    28 0 Отговор
    Уникални са , но цената е много завишена !! В Щатите са по 85000$ 20% ддс и 5000€ транспорт прави общо около 205000 лв !!

    Коментиран от #5, #13

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 4.4

    17 2 Отговор

    До коментар #3 от "Стоян 79":

    Нормално да са толкова там, защото в САЩ се произвеждат.

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Стоян 79

    15 0 Отговор

    До коментар #5 от "4.4":

    Знам , даже съм бил във фабриката им в спарите Бург , Южна Каролина . Но ако прочете какво съм писал ще видиш , че съм включил 20% ддс и 5000 евро транспорт !! И защо цената в Германия е с 34790 лв по евтина ???

    Коментиран от #8

  • 8 4.4

    18 0 Отговор

    До коментар #7 от "Стоян 79":

    Защото богатата ни държава може да си позволи по-скъпи стоки от немците ;) И алчните търговци също са фактор, ненапразно много хора си купуват автомобилите директно от немски представителства, за да избегнат един посредник тук. ;)
  • 9 Цензура - трият вече 2 коментара

    20 6 Отговор
    За този кашон за 300 хил лв. С предница на Нисан Жук. Явно си плащат от БМВ за реклама на това недорузомение.
  • 10 Гостот

    14 0 Отговор
    А, какво прави двойката, която се вижда на последната снимка?

    Коментиран от #12

  • 11 Компира

    20 5 Отговор
    Бутнете го в някое дере тоя коптор
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Тираджия

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Стоян 79":

    И базова версия е с повече екстри от европейската
  • 14 Бивш фен

    15 3 Отговор
    Доста грозна и непрактична кола. Само за едното име не си струва.
  • 15 М Константинов

    13 2 Отговор
    абе за мутри е красива и колкото е по-скъпа, толкова по важен е мутрака. Ама няма значение дали е политик или медик, професор или агресор. Така, че за крадени и измамени пари това е нищо цена, виж ако е за милион долара, като на магарешки или други мутроподобни примати е нещо друго, защото колата можеш да погледнеш, а мутрата не искаш и да я виждаш..
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Шентов

    4 1 Отговор
    Отлична статия за един отличен автомобил, за съжаление вече не дотам красив. Новият дизайн на bmw та хич не ми допада.
  • 18 1529

    6 0 Отговор
    Много грозно
  • 19 лично мнение

    6 1 Отговор
    едно може да им признаем - вече безспорно надминават по грозотия китайските недоразумения, които се бълваха до скоро. Но и китайците се светнаха и си пипнаха дизайна докато тези направо им се чудя с какъв акъл продължават да бълват от грозно по-грозно, не разбират ли колко потенциални клиенти отблъскват само заради визията си?!?
  • 20 уео

    2 5 Отговор
    Поредния пирон в ковчега на тази марка. Още един модел предварително обречен на неуспех. Лошото е, че стават многотакива.
    Скоро ще преустановят производството поради липса на интерес. Дори Лада вече имат повече продажби в ЕС от BMW