1 Декември, 2023 16:05 5 447 20

Близо 4000 търговци на автомобили молят Байдън да забави развитието на електромобилите

  • електромобили-
  • търговци-
  • сащ

Те имат редица опасения, които държавната администрация може да реши

Близо 4000 търговци на автомобили молят Байдън да забави развитието на електромобилите - 1

Група от 3 882 търговци на автомобили са изпратили официално писмо до президента на САЩ Джо Байдън с молба да забави темпото на популяризиране и продажби на електрически автомобили в бъдеще. Те цитират редица опасения, които неговата администрация може да реши.

В писмо от 28 ноември 2023 г. дилърите казват, че макар електромобилите да са идеални за много хора, то „търсенето им към днешна дата не е в крак с големия поток от електромобили, навлизащи в нашите представителства“. Писмото също така казва, че правилата за продажби са нереалистични въз основа на текущото и прогнозираното клиентско търсене.

В очите на търговците основният проблем на навлизането масово на електрическите автомобили е слабото развитие на инфраструктурата за зареждане. Отбелязва се още, че клиентите, които нямат възможност да зареждат вкъщи, са принудени да разчитат на обществената мрежа, но тя не е достатъчна.

Освен това търговците отбелязват, че някои клиенти трябва да се справят и с лошото време, което значително намалява пробега, други се сблъскват с липса на зарядни станции по магистралите, а им се налага да карат на дълги разстояния, а трети трябва да теглят ремаркета, което също значително намалява пробега.

Но си струва да отбележим, че дилърите не се грижат само за своите клиенти. Те инвестират десетки милиони долари годишно в лобиране, за да повлияят на различни разпоредби, защото те наистина не обичат конкуренцията и са готови да харчат, за да избегнат загуби в бъдеще.

Проучванията показват, че търговската надценка сама по себе си е отговорна за от 35 до 60% от цялата инфлация, свързана с увеличенията на цените на автомобилите в САЩ.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кирил Георгиев

    23 24 Отговор
    Е, де, е, де, а стига простотии де! От това едни да си продават нефта, а други автомобилите, се засра цялата планета! Това ви го казва, човек дето е имал над 20 коли, включително порядъчен камион с V8 Вортек. Отговорното поведение изисква да се карат електроавтомобили. И в момента електроавтомобилите са толкова достъпни в САЩ, че всеки може да си ги позволи. Така, че стига лъгане, мазане и оплакване за някой и друг долар, докато планетата гори.

    Коментиран от #2, #13

  • 2 Възможно е да те изтрият

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кирил Георгиев":

    Този автор трие такива постове.
  • 3 С едно съм съгласен

    14 14 Отговор
    Към момента няма адекватна инфраструктура за зареждане на електромобили. Другото е чист лобизъм.
    Имам много колеги, роднини и познати които желаят следващия им автомобил да е електричка /не хобрид/.
    Това което ги възпира е инфраструктурата. Особено в големите градове без достатъчно парко места. От тези които вече имат електрички никои не иска и да си помисли за автомобил с ДВГ. И да ви успокоя - не се майтапя и не съм дилър на електрички. Следващата ми кола обаче ще е такава.
  • 4 мани беги

    10 8 Отговор
    ба напрао да забраняват електричките навсякъде и собствениците им да гу дуат, и тфа е
  • 5 Бай май

    11 3 Отговор
    Аз разбирам дилърите, че шоурумите им се напълниха със скъпи и неатрактивни електрички, разбирам и клиентите им защо не ги купуват , единствено не мога да разбера Байданчо какво може да направи по въпроса. Той сигурно вече нещо не може да направи по въпроса да не се изпуска в гащите, камо ли нещо друго. Човека едвам качва и слиза по стълби, защо не го остават на мира .
  • 6 Койчо

    16 1 Отговор
    Не разбирам защо не остават свободния пазар да реши и всички да купува каквото си иска.
    Защо трябва да има лобизъм, рушвети и прочие.
    Да премахнат субсидиите за всичко , вк!ючително за петролните компании и да оставят всичко на принципите на свободата и пазарната икономика всичко ще се нареди .
    И по добрата технология накрая ще победи! Убеден съм

    Коментиран от #11

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Виж по темата

    16 0 Отговор
    Търговец = Дилър = Представителство = Шоурум със сервиз

    Проблема идва от начина на работа на представителствата в Америка. Така наречените дилъри, представители или търговци на автомобили. Тези близо 4 хиляди наречени в статията "търговци" не са просто никакви лица - хора, а са огромни мултимилионни фирми, със стотици служители, продавачи, приемници, монтьори и т.н. Те държат представителствата , така да се каже. Много от тези търговци имат не един , а десетки понякога стотици шоуруми в повече от един щат.

    Всеки от тези фирми-търговци имат договори с големите производители като ФОРД и Дженерали Моторс в които договори се казва че търговеца получава еди какви си цени на едро при еди какви си количества, условия на плащане и още хиляди клаузи , като някои от клаузите са че дилъра трябва да предлага цялата гама предлагана от производителя. Отделно тези дилъри (търговци) имат 60 - 90 - 120 дни да платят доставената продукция. Зависи от конкретния договор.

    Когато кризата с доставките и чиповете свърши (това стана тази година) , производителите напълниха шоурумите на търговците с електрички, но понеже продукцията им все още е скъпа и относително некачествена се продават бавно и шоурумите се задръстиха. В същото време обаче идва и време за изплащане на продукцията от търговеца към производителя на автомобила и търговеца трябва да вкара свеж капитал за да плати залежала стока която изобщо не знае кога и как ще продаде.
    Та затова всички изпищяха на умря
  • 9 Виж по темата още

    13 0 Отговор
    Та затова всички изпищяха на умряло сега когато дойде видов ден, за плащане на сметката.

    Проблема идва от модела на работа наложен последните сто години , който вече бива разклатен от по модерни начини на работа , като например продажби онлайн , каквито ползват много китайски марки и Тесла.
    Нали никой не е чувай дилър на китайски производител да се оплаква.

    Преди 20 години работих 8 месеца в представителство на Шевролет, та затова имам някаква представа.
    Желая хубава вечер на всички любители на хубавите автомобили. 🫠😙🙃
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 А дано ама надали

    7 5 Отговор
    Защото свободния пазар вече не решава нищо - нещата се решават от бюрократи независимо дали са във Вашингтон или Брюксел. Тия бюрократи налагат правила които производителите трябва да спазват като норми на замърсяване, дотации за Ел. колите и тн. Така първо масово се появиха малолитражк - така наречения :даунсайзинг. После разни старт-стоп системи, филтри и тн. Обаче СО2 нормите растат непрекъснато и производителите за да не плащат глоби са принудени да правят Ел коли въпреки че за тях трябва да наливат много средства за разработка. Та свободния пазар е илюзия както и много други свободи
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Бай Дън

    2 1 Отговор
    Мога да спра и гората да се разлиства

    Коментиран от #18

  • 16 Крал Джулиан

    3 5 Отговор
    До 2025 година, тези електрически клозети няма да съществуват!
    До тогава, колкото балами уловят, това ще им е.
  • 17 Крал Джулиан

    2 5 Отговор
    До 2025 година, тези електрически клозети няма да съществуват!
    До тогава, колкото балами уловят, това ще им е.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.