12 Април, 2024 18:08 2 471 75

VW ще инвестира 2.5 милиарда евро в Китай

  • vw-
  • volkswagen-
  • център-
  • производство

Те ще послужат за направата на иновационен хъб

VW ще инвестира 2.5 милиарда евро в Китай - 1
Снимка: Shutterstock

Volkswagen представи амбициозни планове за инвестиции в размер на 2,5 милиарда евро в Китай, което е сигнал за значително разширяване на производствения и иновационния център в град Хефей, разположен в провинция Анхуей.

Като част от това развитие в момента тече подготовка за производството на два модела на марката Volkswagen, които се разработват съвместно с китайския партньор Xpeng. Производството на тези модели е планирано да започне през 2026 г., което представлява стратегически крайъгълен камък за присъствието на Volkswagen на китайския пазар.

Ралф Брандщайтер, член на управителния съвет на Volkswagen Group в Китай, подчерта, че заводът в Хефей ще играе ключова роля за ускоряване на въвеждането на най-съвременни технологии на пазара. С ангажимента за увеличаване на производството на електромобили Volkswagen цели да ускори внедряването на тези постижения с до 30% в завода в Хефей.

Тази значителна инвестиция идва в момент, когато Volkswagen е изправен пред силна конкуренция в бързо развиващия се автомобилен пейзаж в Китай. След като в края на 2022 г. отстъпи позицията си на най-продаваната автомобилна марка в Китай на местния производител на електромобили BYD, Volkswagen засилва усилията си да електрифицира продуктовото си портфолио и да си възвърне пазарния дял.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Немските приятели

    22 1 Отговор
    Да бяха инвестирали в приятелска България! А те не в лошия Китай!

    Коментиран от #4, #14

  • 2 випваген

    17 2 Отговор
    залезът на прехвалените скъпи счупелници
  • 3 ЕСССР

    14 4 Отговор
    Чудно, що да инвестират в ЕСССР, санкциите работят!?

    Коментиран от #6

  • 4 Така трябва

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "Немските приятели":

    Китай са 400 пъти повече от нас като население.....огромен пазар....пък и китайския червен капитализъм върви уверено по стъпките на Запада.
  • 5 Алооууу, WV!!!

    13 0 Отговор
    Що бягате от немско бре!?!?
    И на врага помагате!

    Коментиран от #7

  • 6 Фолксваген

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "ЕСССР":

    Оъдавна е ьавладявл ЕСССР.....
  • 7 Бяга ти мозъка бре

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Алооууу, WV!!!":

    Немско отдавна е тясно за компанията....

    Коментиран от #12

  • 8 Дали москвич

    2 8 Отговор
    Ша направи такава инвестиция в Китай....
  • 9 Голям смях

    11 0 Отговор
    А Джанет Йелън ходи да се жалва на китайците, че много произвеждали и по добре, и по евтино. WV що не са солидарни?

    Коментиран от #17

  • 10 Пилот на Ферари

    14 1 Отговор
    Ако цените са като тия в Ес - няма шанс . В Китай има сто марки които продават на същото качество но на по ниски цени .

    Коментиран от #15

  • 11 Как

    3 1 Отговор
    Това е пренасочена инвестиция. Колебаеха се между русия и Турция но избраха Китай.
  • 12 Е хубу...ама...

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "Бяга ти мозъка бре":

    Да баха инвестирали в демократична България, що при врага?
    Нали Роско щеше да ни ги води? Ко стана?
    И ПП то ни обещаха 5 моста по Дунав, тунел под Шипка щеше да има...
    Че щяха да вкарват Баце в затвора въобще да не говорим..

    Коментиран от #13, #21

  • 13 Другият път

    1 7 Отговор

    До коментар #12 от "Е хубу...ама...":

    Щата питат теб, кво да правят......да си на линия....
  • 14 няма начин

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Немските приятели":

    Пазара в България е 0,0001% от Китайския !
  • 15 Стига бе

    3 8 Отговор

    До коментар #10 от "Пилот на Ферари":

    Коя китайска кола е по качествена от VW

    Коментиран от #18

  • 16 Пилот на Ферари

    9 0 Отговор
    300 милиона Китайци са с доходите на Германци . В целия Ес надали са толкова !

    Коментиран от #20

  • 17 Затова ли китайски

    3 8 Отговор

    До коментар #9 от "Голям смях":

    Коли залежават с месеци по пристанищата....

    Коментиран от #19

  • 18 Пилот на Ферари

    11 1 Отговор

    До коментар #15 от "Стига бе":

    Ами повечето . На изложението за електромобили в Германия - Китайците убиха Германците . Даже от Ауто, Мотор унд Спорт го коментираха !

    Коментиран от #23

  • 19 Пилот на Ферари

    9 0 Отговор

    До коментар #17 от "Затова ли китайски":

    Къде залежават да отидем да си купим някоя залежала .

    Коментиран от #22

  • 20 Стига бе

    0 7 Отговор

    До коментар #16 от "Пилот на Ферари":

    Най високата минимална заплата била 106$ в Китай....

    Коментиран от #24, #29, #32

  • 21 Хахахаха

    3 7 Отговор

    До коментар #12 от "Е хубу...ама...":

    То хубаво, че уж България демократична, проблема е че е пълна с копейки.
  • 22 по пристанищата на ЕС...

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Пилот на Ферари":

    Пък и не ги виждам по нашите пътища

    Коментиран от #25, #27

  • 23 Не е важно кво се коментира

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Пилот на Ферари":

    А кво се КУПУВА....

    Коментиран от #26

  • 24 Пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "Стига бе":

    А да си чел че за Китай автомобилите с с по дълга база , с повече екстри ....

    Китай отново стана абсолютен лидер в продажбите - 26,614 милиона .
    Втората позиция принадлежи на американския автомобилен пазар - 13,736 милиона нови автомобила.
    "Бронзовият медал" отива в страните от Западна Европа - 11,622 милиона
  • 25 То и аз гледам

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "по пристанищата на ЕС...":

    Ферари и Майбах няма много- много по нашите пътища, начи не ги бива щом не ги купуват..

    Коментиран от #33

  • 26 Пилот на Ферари

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "Не е важно кво се коментира":

    Ама разбира се .
    Писал съм го вече .
    В Китай се продават близо два пъти и половина повече нови автомобила отколкото в Ес.
  • 27 Пилот на Ферари

    7 0 Отговор

    До коментар #22 от "по пристанищата на ЕС...":

    От Ес не допускат да влязат . Иначе Европейското автомобилостроене - в канала .
    Виж какво стана в Америка и Детройт !

    Коментиран от #30

  • 28 Госあ

    4 1 Отговор
    Да седнат като цивилизовани хора и да се разберат кога ще подкарат плановата икономика без някой да хитрува…
  • 29 Пилот на Ферари

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "Стига бе":

    Май не го разбираш , че Китайците вече не ядат само гарнитура .

    Коментиран от #31

  • 30 Стига бе

    0 5 Отговор

    До коментар #27 от "Пилот на Ферари":

    Нали Грейт Уол влезнаха у нас.....и си излезнаха. Не могат да покрият изискванията на ЕС.

    Коментиран от #35, #39

  • 31 Верно е

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "Пилот на Ферари":

    Ядат змии, гущери,.....прилепи....то при минимална заплата от 106$..... кво им остава.

    Коментиран от #34, #37

  • 32 Пилот на Ферари

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "Стига бе":

    Я пак прочети .
    Средната годишна работна заплата в Китай за 2022 година 110 000 Юана . Или 14 280 € .
    В България как е ? Получаваме ли годишно 30 000 Лева ?
  • 33 Сравняваш лукс

    2 3 Отговор

    До коментар #25 от "То и аз гледам":

    С масово производство...несериозно е....де китайците да правеха Майбах.

    Коментиран от #36, #40

  • 34 Пилот на Ферари

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "Верно е":

    Писах го .
    Що не четеш .
    Средната годишна работна заплата в Китай за 2022 година 110 000 Юана . Или 14 280 € .
    В България как е ? Получаваме ли годишно 30 000 Лева ?

    Коментиран от #41

  • 35 Госあ

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Стига бе":

    Грейт Уол имат един много як и популярен джип в Китай - Tank 300. Супер машина! Не че си струва изобщо нещо да ти обяснявам.
  • 36 Пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "Сравняваш лукс":

    Ха ха ха . Mercedes разширява производството в Китай .
    Всички се натискат за там .
    Maybach има големи планове за китайския пазар

    Коментиран от #38

  • 37 Госあ

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "Верно е":

    А ти от коя позиция даваш определения за китайската кухня, всъщност ? М ? От позицията на чибапчето ?
  • 38 Що бе

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Пилот на Ферари":

    Там има 2 000 000 000 китайци......огромен пазар, големи печалби....силни германски марки търсени особенно в Китай и САЩ.

    Коментиран от #42, #61

  • 39 Пилот на Ферари

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "Стига бе":

    Както вече писах - Ес няма да го позволи . А иначе познавам трима закупили автомобили от Ловеч . Два пикапа и един автомобил . Карат си ги и нямат проблеми .

    Коментиран от #43

  • 40 Бъзикам се

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "Сравняваш лукс":

    Обаче и ти сравняваш нещо пред което поставят изкуствени пречки като мита и.т.н. с нещо което се лансира също изкуствено.
    Друг е въпросът, че едно време наистина европейците правеха много качествени машини. Обаче умишлено ги развалиха за да печелят от поддръжката. Така че нивото в момента е еднакво и в Китай, и в ЕС. Не че не могат, не искат. И едните и другите. Иначе фаца имат и китайските, и европейските машини. Но дотам.

    Коментиран от #51

  • 41 Сравни я със заплатата в германия

    1 3 Отговор

    До коментар #34 от "Пилот на Ферари":

    Говорим за немски коли на китайския пазар....а не за БГ.

    Коментиран от #44

  • 42 Пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "Що бе":

    Ами аз какво казвам . 300 000 милиона китайци , с доходите на германци . За това там се продава два пъти и половина повече нови автомобила отколкото в Ес.

    Коментиран от #46

  • 43 То и москвичи се карат

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Пилот на Ферари":

    Ама нещо ги нема по нашите пътищата.

    Коментиран от #47

  • 44 Пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Сравни я със заплатата в германия":

    Колко пъти да го пиша ?
    300 000 милиона китайци , с доходите на германци .
    А работещите в Германия са около 40 милиона .
  • 45 ЕВРОРЕАЛИСТ

    3 0 Отговор
    БЕГАЙ бързо от Европата че иначе фалит.

    Коментиран от #49

  • 46 Не е важно колко са те

    0 3 Отговор

    До коментар #42 от "Пилот на Ферари":

    А кви коли ша си купят...германски, американски, корейски, китайски.

    Коментиран от #48

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Пилот на Ферари

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Не е важно колко са те":

    Дрън , дрън - нищо не ти се разбира .

    Коментиран от #50

  • 49 Явно

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "ЕВРОРЕАЛИСТ":

    За теб се отнася.....
  • 50 300 000 000 китайци

    1 2 Отговор

    До коментар #48 от "Пилот на Ферари":

    С такава заплата, ама дали ще си купят немска кола, или друга....

    Коментиран от #52

  • 51 Госあ

    5 0 Отговор

    До коментар #40 от "Бъзикам се":

    Това е най същественото ! Да се спре тази надпревара за трупане на капитал и свръхпотребление, което тръгна от сащ. Един астрофизик - нобелов лауреат по физика беше казал, че най важното което трябва да знаем за екзопланетите е, че всъщност няма да можем да ги стигнем дори и в по-далечно бъдеще и трябва да мислим за устойчивото ползване на ресурсите на нашата планета, които са ограничени всъщност.

    Коментиран от #58

  • 52 Пилот на Ферари

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "300 000 000 китайци":

    Като има пари , могат да си купят каквото си искат !
    Важното е че ти не можеш да си купиш нов автомобил .
    Ако ще и от Пакистан да е !

    Коментиран от #54

  • 53 Пилот на Ферари

    4 0 Отговор
    Откак ЕС взе страната на Украйна в тая война - всички автомобили в Ес скочиха с 10-20 хил € . Даже и "народната Дачия" .
    Писах го още преди две години . Няма вече евтини ресурси и работна ръка .
    Почти всички нови автомобили в Европа от среден клас и нагоре , гонят 100 хил € .

    Коментиран от #55

  • 54 Мен не ме мисли

    2 2 Отговор

    До коментар #52 от "Пилот на Ферари":

    Не карам...китайска кола....

    Коментиран от #56, #59

  • 55 И кво от това

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Пилот на Ферари":

    Пак в ЕС се купуват европейски марки, повече от китайските
  • 56 По начало

    1 2 Отговор

    До коментар #54 от "Мен не ме мисли":

    Стоя далеч от китайското.....
  • 57 Фолксваген

    1 1 Отговор
    Си разширява бизнеса....явно да печеливши....

    Коментиран от #62

  • 58 Факт

    6 0 Отговор

    До коментар #51 от "Госあ":

    Потребителската култура умишлено доведе до там, че всичко което използваме да е с трайност на носна кърпа за да се купува постоянно, или да се поправя непрекъснато. Това просто не е устойчив модел във времето.
  • 59 Пилот на Ферари

    3 2 Отговор

    До коментар #54 от "Мен не ме мисли":

    Изобщо не те мисля . Май не караш и никаква . ха ха ха

    Коментиран от #63

  • 60 Китайските щайги

    1 2 Отговор
    Не могат да покрият изискванията на ЕС.....знаем ги ..Грейт Уол.
  • 61 Иван Георгиев

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Що бе":

    Наборе, много си особеНЕН, усвои правописа и тогава изпъквай вдлъбнато по всички асимптоти!
  • 62 да бе

    3 1 Отговор

    До коментар #57 от "Фолксваген":

    И какво да прави , след като в Европа не се купува ? Няколко завода биха кепенците .

    Коментиран от #64, #65, #66

  • 63 Нема май, нема юни

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "Пилот на Ферари":

    Карам си колата и не ми дреме...но не е китайска щайга, за моя радост.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 От къде

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "да бе":

    Извади тия пари тогава фирмата....
  • 66 Стига бе

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "да бе":

    На първо място са по продажби в ЕС....
  • 67 Кво стана с Грейт уол

    0 0 Отговор
    Китайци, набързо се изнесоха от ЕС.....

    Коментиран от #69

  • 68 Защо ли

    2 0 Отговор
    WV вече не правят здрави коли ,смъкнаха се на посредственото ниво на китайските марки ,така че това е добър ход.
  • 69 анатома

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "Кво стана с Грейт уол":

    Продават яко в България само че правени в Китай нашите са некачествени
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Мдааа

    0 0 Отговор
    Да си карат китайците фолксвагените. Хем скъпи, хем китайски! Да живее Тойота!
  • 73 Българин

    0 0 Отговор
    Тия приятели инвестират в комунистическа държава.Браво ?Защо не инвестират в страна от ЕС ?
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.