Volkswagen представи амбициозни планове за инвестиции в размер на 2,5 милиарда евро в Китай, което е сигнал за значително разширяване на производствения и иновационния център в град Хефей, разположен в провинция Анхуей.
Като част от това развитие в момента тече подготовка за производството на два модела на марката Volkswagen, които се разработват съвместно с китайския партньор Xpeng. Производството на тези модели е планирано да започне през 2026 г., което представлява стратегически крайъгълен камък за присъствието на Volkswagen на китайския пазар.
Ралф Брандщайтер, член на управителния съвет на Volkswagen Group в Китай, подчерта, че заводът в Хефей ще играе ключова роля за ускоряване на въвеждането на най-съвременни технологии на пазара. С ангажимента за увеличаване на производството на електромобили Volkswagen цели да ускори внедряването на тези постижения с до 30% в завода в Хефей.
Тази значителна инвестиция идва в момент, когато Volkswagen е изправен пред силна конкуренция в бързо развиващия се автомобилен пейзаж в Китай. След като в края на 2022 г. отстъпи позицията си на най-продаваната автомобилна марка в Китай на местния производител на електромобили BYD, Volkswagen засилва усилията си да електрифицира продуктовото си портфолио и да си възвърне пазарния дял.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Немските приятели
Коментиран от #4, #14
18:13 12.04.2024
2 випваген
18:14 12.04.2024
3 ЕСССР
Коментиран от #6
18:15 12.04.2024
4 Така трябва
До коментар #1 от "Немските приятели":
Китай са 400 пъти повече от нас като население.....огромен пазар....пък и китайския червен капитализъм върви уверено по стъпките на Запада.18:16 12.04.2024
5 Алооууу, WV!!!
И на врага помагате!
Коментиран от #7
18:16 12.04.2024
6 Фолксваген
До коментар #3 от "ЕСССР":
Оъдавна е ьавладявл ЕСССР.....18:17 12.04.2024
7 Бяга ти мозъка бре
До коментар #5 от "Алооууу, WV!!!":
Немско отдавна е тясно за компанията....Коментиран от #12
18:18 12.04.2024
8 Дали москвич
18:19 12.04.2024
9 Голям смях
Коментиран от #17
18:20 12.04.2024
10 Пилот на Ферари
Коментиран от #15
18:23 12.04.2024
11 Как
18:23 12.04.2024
12 Е хубу...ама...
До коментар #7 от "Бяга ти мозъка бре":
Да баха инвестирали в демократична България, що при врага?Нали Роско щеше да ни ги води? Ко стана?
И ПП то ни обещаха 5 моста по Дунав, тунел под Шипка щеше да има...
Че щяха да вкарват Баце в затвора въобще да не говорим..
Коментиран от #13, #21
18:23 12.04.2024
13 Другият път
До коментар #12 от "Е хубу...ама...":
Щата питат теб, кво да правят......да си на линия....18:25 12.04.2024
14 няма начин
До коментар #1 от "Немските приятели":
Пазара в България е 0,0001% от Китайския !18:26 12.04.2024
15 Стига бе
До коментар #10 от "Пилот на Ферари":
Коя китайска кола е по качествена от VWКоментиран от #18
18:26 12.04.2024
16 Пилот на Ферари
Коментиран от #20
18:27 12.04.2024
17 Затова ли китайски
До коментар #9 от "Голям смях":
Коли залежават с месеци по пристанищата....Коментиран от #19
18:28 12.04.2024
18 Пилот на Ферари
До коментар #15 от "Стига бе":
Ами повечето . На изложението за електромобили в Германия - Китайците убиха Германците . Даже от Ауто, Мотор унд Спорт го коментираха !Коментиран от #23
18:29 12.04.2024
19 Пилот на Ферари
До коментар #17 от "Затова ли китайски":
Къде залежават да отидем да си купим някоя залежала .Коментиран от #22
18:29 12.04.2024
20 Стига бе
До коментар #16 от "Пилот на Ферари":
Най високата минимална заплата била 106$ в Китай....Коментиран от #24, #29, #32
18:30 12.04.2024
21 Хахахаха
До коментар #12 от "Е хубу...ама...":
То хубаво, че уж България демократична, проблема е че е пълна с копейки.18:31 12.04.2024
22 по пристанищата на ЕС...
До коментар #19 от "Пилот на Ферари":
Пък и не ги виждам по нашите пътищаКоментиран от #25, #27
18:37 12.04.2024
23 Не е важно кво се коментира
До коментар #18 от "Пилот на Ферари":
А кво се КУПУВА....Коментиран от #26
18:38 12.04.2024
24 Пилот на Ферари
До коментар #20 от "Стига бе":
А да си чел че за Китай автомобилите с с по дълга база , с повече екстри ....Китай отново стана абсолютен лидер в продажбите - 26,614 милиона .
Втората позиция принадлежи на американския автомобилен пазар - 13,736 милиона нови автомобила.
"Бронзовият медал" отива в страните от Западна Европа - 11,622 милиона
18:40 12.04.2024
25 То и аз гледам
До коментар #22 от "по пристанищата на ЕС...":
Ферари и Майбах няма много- много по нашите пътища, начи не ги бива щом не ги купуват..Коментиран от #33
18:41 12.04.2024
26 Пилот на Ферари
До коментар #23 от "Не е важно кво се коментира":
Ама разбира се .Писал съм го вече .
В Китай се продават близо два пъти и половина повече нови автомобила отколкото в Ес.
18:41 12.04.2024
27 Пилот на Ферари
До коментар #22 от "по пристанищата на ЕС...":
От Ес не допускат да влязат . Иначе Европейското автомобилостроене - в канала .Виж какво стана в Америка и Детройт !
Коментиран от #30
18:42 12.04.2024
28 Госあ
18:43 12.04.2024
29 Пилот на Ферари
До коментар #20 от "Стига бе":
Май не го разбираш , че Китайците вече не ядат само гарнитура .Коментиран от #31
18:44 12.04.2024
30 Стига бе
До коментар #27 от "Пилот на Ферари":
Нали Грейт Уол влезнаха у нас.....и си излезнаха. Не могат да покрият изискванията на ЕС.Коментиран от #35, #39
18:44 12.04.2024
31 Верно е
До коментар #29 от "Пилот на Ферари":
Ядат змии, гущери,.....прилепи....то при минимална заплата от 106$..... кво им остава.Коментиран от #34, #37
18:46 12.04.2024
32 Пилот на Ферари
До коментар #20 от "Стига бе":
Я пак прочети .Средната годишна работна заплата в Китай за 2022 година 110 000 Юана . Или 14 280 € .
В България как е ? Получаваме ли годишно 30 000 Лева ?
18:47 12.04.2024
33 Сравняваш лукс
До коментар #25 от "То и аз гледам":
С масово производство...несериозно е....де китайците да правеха Майбах.Коментиран от #36, #40
18:48 12.04.2024
34 Пилот на Ферари
До коментар #31 от "Верно е":
Писах го .Що не четеш .
Средната годишна работна заплата в Китай за 2022 година 110 000 Юана . Или 14 280 € .
В България как е ? Получаваме ли годишно 30 000 Лева ?
Коментиран от #41
18:48 12.04.2024
35 Госあ
До коментар #30 от "Стига бе":
Грейт Уол имат един много як и популярен джип в Китай - Tank 300. Супер машина! Не че си струва изобщо нещо да ти обяснявам.18:50 12.04.2024
36 Пилот на Ферари
До коментар #33 от "Сравняваш лукс":
Ха ха ха . Mercedes разширява производството в Китай .Всички се натискат за там .
Maybach има големи планове за китайския пазар
Коментиран от #38
18:50 12.04.2024
37 Госあ
До коментар #31 от "Верно е":
А ти от коя позиция даваш определения за китайската кухня, всъщност ? М ? От позицията на чибапчето ?18:54 12.04.2024
38 Що бе
До коментар #36 от "Пилот на Ферари":
Там има 2 000 000 000 китайци......огромен пазар, големи печалби....силни германски марки търсени особенно в Китай и САЩ.Коментиран от #42, #61
18:54 12.04.2024
39 Пилот на Ферари
До коментар #30 от "Стига бе":
Както вече писах - Ес няма да го позволи . А иначе познавам трима закупили автомобили от Ловеч . Два пикапа и един автомобил . Карат си ги и нямат проблеми .Коментиран от #43
18:56 12.04.2024
40 Бъзикам се
До коментар #33 от "Сравняваш лукс":
Обаче и ти сравняваш нещо пред което поставят изкуствени пречки като мита и.т.н. с нещо което се лансира също изкуствено.Друг е въпросът, че едно време наистина европейците правеха много качествени машини. Обаче умишлено ги развалиха за да печелят от поддръжката. Така че нивото в момента е еднакво и в Китай, и в ЕС. Не че не могат, не искат. И едните и другите. Иначе фаца имат и китайските, и европейските машини. Но дотам.
Коментиран от #51
18:56 12.04.2024
41 Сравни я със заплатата в германия
До коментар #34 от "Пилот на Ферари":
Говорим за немски коли на китайския пазар....а не за БГ.Коментиран от #44
18:57 12.04.2024
42 Пилот на Ферари
До коментар #38 от "Що бе":
Ами аз какво казвам . 300 000 милиона китайци , с доходите на германци . За това там се продава два пъти и половина повече нови автомобила отколкото в Ес.Коментиран от #46
18:58 12.04.2024
43 То и москвичи се карат
До коментар #39 от "Пилот на Ферари":
Ама нещо ги нема по нашите пътищата.Коментиран от #47
18:58 12.04.2024
44 Пилот на Ферари
До коментар #41 от "Сравни я със заплатата в германия":
Колко пъти да го пиша ?300 000 милиона китайци , с доходите на германци .
А работещите в Германия са около 40 милиона .
19:00 12.04.2024
45 ЕВРОРЕАЛИСТ
Коментиран от #49
19:00 12.04.2024
46 Не е важно колко са те
До коментар #42 от "Пилот на Ферари":
А кви коли ша си купят...германски, американски, корейски, китайски.Коментиран от #48
19:01 12.04.2024
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Пилот на Ферари
До коментар #46 от "Не е важно колко са те":
Дрън , дрън - нищо не ти се разбира .Коментиран от #50
19:02 12.04.2024
49 Явно
До коментар #45 от "ЕВРОРЕАЛИСТ":
За теб се отнася.....19:02 12.04.2024
50 300 000 000 китайци
До коментар #48 от "Пилот на Ферари":
С такава заплата, ама дали ще си купят немска кола, или друга....Коментиран от #52
19:04 12.04.2024
51 Госあ
До коментар #40 от "Бъзикам се":
Това е най същественото ! Да се спре тази надпревара за трупане на капитал и свръхпотребление, което тръгна от сащ. Един астрофизик - нобелов лауреат по физика беше казал, че най важното което трябва да знаем за екзопланетите е, че всъщност няма да можем да ги стигнем дори и в по-далечно бъдеще и трябва да мислим за устойчивото ползване на ресурсите на нашата планета, които са ограничени всъщност.Коментиран от #58
19:04 12.04.2024
52 Пилот на Ферари
До коментар #50 от "300 000 000 китайци":
Като има пари , могат да си купят каквото си искат !Важното е че ти не можеш да си купиш нов автомобил .
Ако ще и от Пакистан да е !
Коментиран от #54
19:05 12.04.2024
53 Пилот на Ферари
Писах го още преди две години . Няма вече евтини ресурси и работна ръка .
Почти всички нови автомобили в Европа от среден клас и нагоре , гонят 100 хил € .
Коментиран от #55
19:10 12.04.2024
54 Мен не ме мисли
До коментар #52 от "Пилот на Ферари":
Не карам...китайска кола....Коментиран от #56, #59
19:10 12.04.2024
55 И кво от това
До коментар #53 от "Пилот на Ферари":
Пак в ЕС се купуват европейски марки, повече от китайските19:11 12.04.2024
56 По начало
До коментар #54 от "Мен не ме мисли":
Стоя далеч от китайското.....19:12 12.04.2024
57 Фолксваген
Коментиран от #62
19:13 12.04.2024
58 Факт
До коментар #51 от "Госあ":
Потребителската култура умишлено доведе до там, че всичко което използваме да е с трайност на носна кърпа за да се купува постоянно, или да се поправя непрекъснато. Това просто не е устойчив модел във времето.19:14 12.04.2024
59 Пилот на Ферари
До коментар #54 от "Мен не ме мисли":
Изобщо не те мисля . Май не караш и никаква . ха ха хаКоментиран от #63
19:14 12.04.2024
60 Китайските щайги
19:15 12.04.2024
61 Иван Георгиев
До коментар #38 от "Що бе":
Наборе, много си особеНЕН, усвои правописа и тогава изпъквай вдлъбнато по всички асимптоти!19:15 12.04.2024
62 да бе
До коментар #57 от "Фолксваген":
И какво да прави , след като в Европа не се купува ? Няколко завода биха кепенците .Коментиран от #64, #65, #66
19:15 12.04.2024
63 Нема май, нема юни
До коментар #59 от "Пилот на Ферари":
Карам си колата и не ми дреме...но не е китайска щайга, за моя радост.19:16 12.04.2024
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 От къде
До коментар #62 от "да бе":
Извади тия пари тогава фирмата....19:18 12.04.2024
66 Стига бе
До коментар #62 от "да бе":
На първо място са по продажби в ЕС....19:21 12.04.2024
67 Кво стана с Грейт уол
Коментиран от #69
19:22 12.04.2024
68 Защо ли
09:44 13.04.2024
69 анатома
До коментар #67 от "Кво стана с Грейт уол":
Продават яко в България само че правени в Китай нашите са некачествени13:26 13.04.2024
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Мдааа
14:19 15.04.2024
73 Българин
14:21 15.04.2024
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.