Новата модификация на хиперкара Venom GT, която е дело на американската компания Hennessey, ще може да развива умопомрачаваща скорост. Версията ще получи приставката F5 към моделното си име и ще бъде представена пред публика през 2015 година.
Скоростта, която ще може да развива Venom F5, ще е 466 км/ч. За целта суперколата на Hennessey ще се оборудва със седемлитров V-образен осемцилиндров агрегат с два турбокомпресора. Моторът е същият, който се монтира на предшественика GT, но е форсиран от 1 244 до 1 400 конски сили.
Ще припомним, че през февруари тази година Venom GT постави нов рекорд за скорост като достигна 435.3 км/ч. Сега с F5 американците се подготвят да подобрят собствения си рекорд. Двигателят на F5 ще работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия от т.нар. секвенциален тип.
От компанията разказаха, че първоначалната идея била новия хиперкар да се оборудва с автоматична скоростна кутия с два съединителя, но заради максимално снижаване на общото тегло на автомобила, конструкторите са се отказали от автомата.
Въпреки усилията на инженерите от Hennessey обаче наследникът на GT ще е по-тежък от него. По предварителни данни теглото на F5 ще се увеличи с 56 килограма спрямо това на версията GT и в крайна сметка ще достигне до 1 300 килограма.
От предшественика си F5 ще се отличава и с леко видоизменена форма на карбоновото купе. По-конкретно различна ще е формата на страничните въздухозаборници, както и тези на предния капак. Освен това колата ще получи нова стабилизираща система, която ще работи с помощта на GPS данни.
Всички тези изменения, които ще доведат до значително по-висока скорост, ще доведат и до повишаване на цената на автомобила. Предварителните данни са, че Venom F5 ще е по-скъп с около $100 000. Така базовата цена на Venom F5 ще стартира от $1.2 млн. Продажбите ще започнат през 2016 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коко Добрев
Коментиран от #4, #5
10:36 05.08.2014
2 Shmeker
10:49 05.08.2014
3 Shmeker
10:49 05.08.2014
4 Мартин Алексиев
До коментар #1 от "Коко Добрев":
И ние сме така..просто правим по няколко курса10:56 05.08.2014
5 Стоян Стоянов
До коментар #1 от "Коко Добрев":
е теглич нямате ли си? То това си е задължителна екстра за подобна кола , след това и АГУ-то. Но не ГИ - обикновено газово е достатъчно, да не я разглезваме ;)А майтапа настрана: колата е уникална - изглежда супер. Бих бил супер щастлив дори само да мога да я видя на живо. Това (и още няколко модела) са си произведения , а не автомобили. Идеални за изложения - не за ежедневно шофиране.
Коментиран от #6
11:00 05.08.2014
6 Кобрата
До коментар #5 от "Стоян Стоянов":
Те по-новите работят само с газов инжекцион.На моно инжекциите им мина времето
12:06 05.08.2014
7 Борис Георгиев
12:14 05.08.2014
8 Владислав Димитров
Даже Бугатти Вейрон, Корвет-ЗР1 и Авентадор не са способни на това, да не говорим за разни Поршета и ГТР-и.
Коментиран от #11
18:31 05.08.2014
9 Пламен Пепелов
21:03 05.08.2014
10 Симеон Тасев
21:16 05.08.2014
11 PIRANHA
До коментар #8 от "Владислав Димитров":
Разни Поршета и ГТ-Ри дето струват 1/6-та от цената на това са доказали много пред погледа на най-големите в бранша! Заслужили са уважението на всеки един хейтър дори така да го кажем! С кола за 1.200 000 всеки може, въпроса е с кола за под 200 000 да се мериш с големите, за мен това е генийКоментиран от #13
22:56 05.08.2014
12 Dian Marinov
с 466 има спирачен път 600 метра :)
от НДК сметнете до къде:)
00:40 06.08.2014
13 Владислав Димитров
До коментар #11 от "PIRANHA":
Говоря за скорост, а не за цени !17:59 06.08.2014
14 PIRANHA
22:29 07.08.2014
15 PIRANHA
22:30 07.08.2014