В края на миналата седмица се появи интересна информация за новия седан на Alfa Romeo. Тя бе разпространена от хърватския сайт Vidiauto, според който наследникът на 159 ще бъде оборудван с агрегат от модела 4C. Въодушевени от тази информация, ние се опитахме да съберем всичките налични данни за новия модел, които са известни до момента.
Все още обаче има доста неизвестни, въпреки че се очаква премиерата да се състои съвсем скоро. До момента се знае, че въпросният агрегат от 4C с 240 конски сили ще бъде снабден с още един компресор, като по този начин мощността ще нарасне до 300 коня. Моторът ще работи съвместно с шестстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя и ще може да ускорява седана от 0 до 100 км/ч за 6 секунди.
Максималната скорост пък ще бъде ограничена на 245 км/ч. Това обаче няма да е единственият агрегат за новата Alfa. Тя ще разполага и с двулитров мотор, който ще се предлага в няколко мощностни варианта, вариращи в диапазона 180 - 330 конски сили. Топ изпълнението на новата Alfa Romeo пък ще се оборудва с 2.9-литров шестцилиндров двигател, който ще развива впечатляващите 480 конски сили.
Той ще бъде създаден на базата на трилитровия мотор, който се доставя от Ferrari и се вгражда в Maserati Quattroporte и Ghibli. Още през миналата година всички нови агрегати, които ще се интегрират в новия седан на Alfa Romeo, се изпитваха на специално пригодено "муле" с каросерия от Ghibli. Има и още една интересна информация, която не е потвърдена, но звучи напълно логично.
Новият седан ще има наточена версия, която ще се появи под индекса GTA. Тя ще разполага с мощност от 520 конски сили, генерирани от форсиран битурбо шестак. Този автомобил ще бъде снабден със самоблокиращ диференциал с повишено триене, с различно окачване и с усилени спирачки. GTA модификацията ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. Знае се още, че новият средноразмерен седан на Alfa Romeo ще бъде базиран на ново модулно шаси с името Giorgio.
Любопитното за тази платформа е, че тя е създадена само за модели със задно или с 4х4 задвижване. Така в бъдеще няма да има нито един модел с марка Alfa Romeo с предно предаване. Доскоро се предполагаше, че наследникът на 159 ще получи името Giulia. В края на миналата година обаче стана ясно, че италианците се отказват от него. Очаква се премиерата на новия седан да се състои през юни, като колата ще е глобален модел и ще се продава на американския, европейския и азиатския пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ицо
10:36 04.05.2015
2 Иво
Ама нищо, след 10 години си я взимам нов внос от Италия на 60к километра и с редовно сменяно масло ! :D
10:42 04.05.2015
3 Алфа
11:03 04.05.2015
4 аморемио
12:07 04.05.2015
5 Бай Ганьо
12:14 04.05.2015
6 Бате Боби
Коментиран от #29
12:18 04.05.2015
7 Трифонов
Коментиран от #9, #17, #31
12:50 04.05.2015
8 Shmeker
Просто защото ще е тежка около 1800 кила, предвид, че колите от тоя клас са толкова.
Коментиран от #10
12:55 04.05.2015
9 Zax
До коментар #7 от "Трифонов":
Евала за смисления пост! (не е сърказъм)12:56 04.05.2015
10 Shmeker
До коментар #8 от "Shmeker":
Остави ги тия. Нали знаеш, ФИАТ си мислят разни работи, накрая сами се прецакват...13:17 04.05.2015
11 Пакман
13:18 04.05.2015
12 некойси
На мен ми стига да им се радвам на улицата.
Един приятел имаше Alfa, имам някакви остатъчни гаражни спомени за нея.
13:45 04.05.2015
13 Красо Зелето
15:10 04.05.2015
14 Умрело
Коментиран от #15
15:18 04.05.2015
15 любител
До коментар #14 от "Умрело":
Повече бие на инфинити отзад, но дизайна е страхотен.Дано възродят марката, преди години Алфа беше стандарт, особено в дизайна.
15:28 04.05.2015
16 Гост
15:42 04.05.2015
17 ярослав станчев
До коментар #7 от "Трифонов":
За съжаление мога да ти сложа само един +.Обаче от мен имаш 10+ за мнението.По-точно и ясно няма как да се напише.Жалко,че повечето форумни специалисти само чаткат по копчетата,вместо малко да почетат.16:03 04.05.2015
18 гост
17:24 04.05.2015
19 Бастуна
18:19 04.05.2015
20 ккк
18:47 04.05.2015
21 Пеш
19:05 04.05.2015
22 JTD
Коментиран от #26
19:41 04.05.2015
23 bad
20:49 04.05.2015
24 joro
20:55 04.05.2015
25 янко
20:57 04.05.2015
26 Shmeker
До коментар #22 от "JTD":
Еми не че нещо, ама визията на голфовете се прави от италиянци..... така, че по-полека колега21:16 04.05.2015
27 алфист
Коментиран от #28, #32
21:30 04.05.2015
28 олелебоже
До коментар #27 от "алфист":
Скучно БМВ ??? Та я виж снимките, бе! На 1-вата снимка джантите са от новите модели на бмв, а отзад си е чиста 6-ер! И кога Алфа имат нещо по-технологично от немската тройка??22:59 04.05.2015
29 трудно е да си прост
До коментар #6 от "Бате Боби":
6-ер е на баба ти г**а, тази задница е от Жулиетата много още преди да излезе тази 6-ца за която ти говориш. A пък за джантите да не говорим от кога се предлагат такива по сергиите на Горубляне за БМВ джигити, още не са ги сънували в БМВ.23:44 04.05.2015
30 Кокалчето
07:02 05.05.2015
31
До коментар #7 от "Трифонов":
Първо: БМВ не е чак толкова надеждно, второ:: не се обнадеждавай, ние сме най-големите олигофрени, като се има напредвид как яко ни ш..ат управляващите ни, а ние си мълчим, евала на Румънците и Гърците, трето: не се кахъри за Алфата, даже да не е като на снимките съм сигурен, че ще е страхотна кола, особено щом се завръща към традиционното в миналото на Алфа задно предаване.Коментиран от #33
07:53 05.05.2015
32
До коментар #27 от "алфист":
08:07 05.05.2015
33 Shmeker
До коментар #31 от " ":
1. Според статистиките все още 3-ка на БМВ е доста по-надеждна от 159.2. Не БМВ копира алфа, а алфа копира БМВ. Внедряват ЗАДНО предаване. А тия снимки са си чиста F10 с италианска предница, джантите на първата снимка са от БМВ.
08:34 05.05.2015
34 Трифонов
Коментиран от #37, #38, #45
11:15 05.05.2015
35 Трифонов
Коментиран от #48
11:26 05.05.2015
36 keanu
11:46 05.05.2015
37
До коментар #34 от "Трифонов":
По принцип си прав, че Фиат съсипват Алфа, но едва ли човек който се нарича Алфист ще си купи БМВ, щото дръжките и мокета и други детайли изглеждали по качественно и имиджа на Алфа бил помрачен, ти по скоро търсиш хладния немски перфекционизъм, Алфа никога не е била перфектна, но винаги страстна и ефектна надявам се да започне да произвежда колите си отново със задно предаване както в миналото и да не последва съдбата на Ланчия заради некъдърното управление на Фиат, това би било голяма загуба за автомобилния свят.20:18 05.05.2015
38 Величко
До коментар #34 от "Трифонов":
А бе Трифонов, ти да не си безработен? От къде намираш толкова свободно време да пишеш тези безмислици? Алфа ромео били легенда а стига бе като се върна назад освен трошляци не виждам нито един модел на марката който да блести с нещо заради което да бъде запомнен. Тъпите им боксери се трошаха като яйца да не говорим и за великите приумици наречени Туинспарк .Така и никой не разбра за какво им бяха тези 8 свещи които струват колкото половината кола. Окачването им не може да изкара и 3 месеца без да се разбие и да се наложи скъпо посещение в бокса.Италианска кола и да ми я подарят не я искам.09:20 06.05.2015
39 Трифонов
10:12 06.05.2015
40 Трифонов
Коментиран от #41
10:25 06.05.2015
41 Величко
До коментар #40 от "Трифонов":
Много думи пишеш Трифонов а всъщност не казваш нищо съществено.Всички знаят за "качествата" на италианските автомобили. А и то си им личи по търсенето и начина по който им пада цената от момента в който излязат от магазина.Та в този аспект едва ли е нужно да нареждам като теб по 200 реда за да ме разберат хората.А и да си бачкаш за себе си не е лошо , но дори и тогава ако не друго поне мозъка ти трябва да е зает с правенето на пари на гърба на другите иначе просто няма как освен ако баща ти не е цар Киро!11:34 06.05.2015
42
07:20 07.05.2015
43 alfist
16:48 07.05.2015
44 алфист
http://www.alfaromeo.bg/gallery/giulietta12.jpg
Къде я видяхте тази прилика с БМВ, да ви се чуди човек. От един дизайн не отбирате, тръгнали да обясняват и кое колко е здраво!
http://www.bmw.bg/_common/shared/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/gallery/BMW_3series_preview_07.jpg
16:55 07.05.2015
45 megamind
До коментар #34 от "Трифонов":
Байо,карал си бил 156..,абе вземи и покарай 166 известно време и пак ми говори за качество на детайлите,комфортна возия и най-удоволствие от шофиране на автомобил,произведен през миналият век ;)17:34 07.05.2015
46
19:10 07.05.2015
47 botev
Коментиран от #49, #51
23:19 07.05.2015
48 Shmeker
До коментар #35 от "Трифонов":
Много си прав за Алфа. Последната истинска за мен си остава Алфа 75. Но и там си има достатъчно фиато-жигулски истории, които да ти правят проблеми.00:05 08.05.2015
49 Гост
До коментар #47 от "botev":
Не че нещо, ама знаеш ли каква е поддръжката на Алфа? Извинявай, но за тези пари по-добре да поддържам Фаетон!!!09:01 08.05.2015
50 гост
15:31 08.05.2015
51 кАЛФА
До коментар #47 от "botev":
Да се качиш и возиш в поддържана алфа е много , много различно от това да поддържаш алфа - прави разлика!!! Да поддържаш алфа е резултат да внасяш редовни вноски в автосервиз.17:56 08.05.2015
52 Алфата
09:41 09.05.2015
53 трапона
Коментиран от #54
19:52 09.05.2015
54 Алфата
До коментар #53 от "трапона":
А ти как я установи тази лъженовина? Най-вероятно защото някой или някои са ти го казали - типичен БГ фолклор. Напълно съм наясно, че и да ти докажа, че тази кола в сервиз не е влизала за 100 хил. км при мен няма да повярваш! Разбира се с изкл. на текущи обслужвания и ремонт на предница по "новаторски" БГ технологии, след които стана бетон и 60 хил. км е "Чук и Гек".Коментиран от #55
22:42 09.05.2015
55 трапона
До коментар #54 от "Алфата":
С тези твои думи"...ремонт на предница по "новаторски" БГ технологии, след които стана бетон и 60 хил. км е "Чук и Гек". ..." напълно потвърждаваш , за слабата ходова част на алфа. Защо трябва да се доотремонтират и побългаряват - значи нещо не е наред! И между другото - притежавал съм алфа и то доста години и не говоря от хорски приказки. Доволен бях едиствено от двигателните характеристики като задвижващ агрегат. Но като цяло - Общо впечатление за колите - ЛОШО10:18 11.05.2015