28 Август, 2015 11:12 15 926 29

Комби версия за най-голямото Renault

  • renault-
  • talisman-
  • estate
Renault вдигна покривалото от Talisman Estate, който ще застане редом до седан версията на модела, представена на 6 юли. Новото голямо комби предлага същите технологични характеристики, каквито има седанът, заедно с допълнителни възможности за превоз на товари.
 
Продажбите в сегмент D (седани и комбита)в Европа са над 1 милион годишно, като комбитата представляват 54%. Новият Renault Talisman Estate разполага с всички предимства на седан версията.
 
Същевременно добавя стилни линии и практичността на комби. Що се отнася до габаритите Talisman Estate е с идентични на седана размери - дължина: 4.86 м, широчина: 1.87 м, височина: 1.46 м и междуосие: 2.81 м.
 
Благодарение на електрическата врата на багажника – която се активира чрез просто движение с крак под задната броня–багажникът предлага безконтактно отваряне и затваряне, улеснявайки по този начин товаренето.
 
Talisman Estate предлага 572 дм3 (VDA) товарно пространство до нивото на покриващата щора и максимална товарна дължина от 1116 мм. Когато задните седалки са сгънати, този показател нараства до 2010 мм, което се равнява на обем от почти 1700 дм3 (VDA). 
Talisman Estate се предлага и в изпълнение InitialeParis, предлагащо още по-голям финес и комфорт, плюс ексклузивна Améthyste Black екстериорна боя, специална пълнозърнеста Nappa кожена тапицерия и подобрена шумоизолация, благодарение най-вече на ламинираните странични стъкла.
 
За пръв път в сегмента, Renault Talisman Estate, точно като седана, свързва системата 4Control с активно окачване. В града, 4Control шасито дарява Talisman Estate с изключителна маневреност.
 
Технологията Multi-Sense на Renault позволява персонализиране на шофирането с четири предварително програмирани настройки (Comfort, Sport, Neutral и Eco), плюс напълно конфигурируем режим Perso.
 
Бензинови двигатели:
Energy TCe150 и Energy TCe 200, комбинирани със 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.
Дизелови двигатели:
Energy dCi 110, свързан или с 6-степенна механична скоростна кутия, или с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.
Energy dCi 130, който също може да се комбинира или с 6-степенна механична скоростна кутия, или с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.
Битурбо Energy dCi 160, който се куплира единствено с 6-степенна EDC трансмисия с двоен съединител.
 
Първият си публичен дебют Renault Talisman Estate ще направи по време на Автомобилен салон Франкфурт 2015, в продажба в Европа ще влезе през първата половина на 2016.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    0 0 Отговор
    Ето това е уникалната семейна кола и на запад ще се продава много добре. У нас обаче е важно да имаш стар мерцедес, при това не комби, да се мъчиш и да висиш по сервизите, а не да си вземеш чисто ново рено талисман комби, да е комфортно и функционално, при това на що годе приемлива цена. Но не се счита за престижно от простолюдието.

    Коментиран от #2

  • 2 Змей Горянин

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Екстрите към автомобила определят цената, която никак не е малка. Иначе съм напълно съгласен, че новият автомобил е за предпочитане. Все пак, бих предпочел германски или шведски автомобил.

    Коментиран от #3

  • 3 Марто

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Змей Горянин":

    Шведски вече няма. Иначе реното не отстъпва на немските
  • 4 Renault

    0 0 Отговор
    Много добре изглежда. Браво на дизайнерите. Ето това е хубава семейна кола с доста екстри. Но наистина тук хората биха си купили някоя дърта германска бракма вместо едно рено талисман.
  • 5 мм84

    0 0 Отговор
    Колата изглежда модерна и фунционална. От това, което е написано, се очаква да задоволи всяка нужда на собствениците си. една наистина прекрасна семейна кола.
    Колкото до България - ясно е, че няма да се харчи особено, но такъв ни е манталитета. Хубавото е, че Рено не разчитат на нашия пазар :).

    Коментиран от #6

  • 6 Опа

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "мм84":

    Въобще, има ли производител, който разчита на нашия пазар???!!!
  • 7 ххх

    1 0 Отговор
    С риск да бъда оплют: Само аз ли изпитвам съмнения в качеството на Рено?

    Коментиран от #8

  • 8 Skier

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "ххх":

    явно, само ти!
  • 9 Пуканката

    0 0 Отговор
    от 2003-та до 2008-ма и по-рано дори най-здравите коли, за що-годе приемливи пари са рено меган и рено лагуна, в днешно време по екстри талисмана би отстъпил само на бмв 7-ма серия, С класа, А8-ца или някоя накичена а6, съответно Е класа и бмв 5-та серия, но като стане въпрос за пари повечето хора биха предпочели талисмана, защото не би минал 55-60 хилки, най-много 70 ако сложат някоя екстра повече, а бмв 5-та серия има базова цена 90 хилки... Същото е и с дачиа, за едно сандеро плащаш 15 бона, а получаваш почти същите екстри като в тойота ярис или форд фиеста, а цената е доста по-ниска, качеството по-високо, все пак използват старите мотори на рено, които са много здрави. От друга страна VW също отстъпва на повечето коли в неговия клас, а специално форд мондео, определено форда си заслужава повече, единствения му недостатък е, че багажника е по-малък, но ако искаш да караш бетон ще си купиш пикап, а не комби ;) Честно казано реното е много ухбаво, а не мога да си изкривя душата и да кажа, че дизайна му е лош.

    Коментиран от #11

  • 10 Никой

    0 0 Отговор
    Много са ми смешни такива нови коли с по 120-160 коня,а с два ауспуха
  • 11 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Пуканката":

    И с по-малко екстри да е, като се качиш в 5ца и видиш интериора ще разбереш каква е разликата и къде са икономисвали Рено. Същото е и при Дачия и Фиеста. За окачване и технологии в двигателя да не говорим. Тука 120-160 коня дизел, а една 520ка е 184.

    Коментиран от #19

  • 12 Nikoi

    0 0 Отговор
    Прав си наистина не им подхождат тези 2 гигантски ауспуха
    Дори на този Dodge не са толкова големи

    - http://fakti.bg/avto/152960-nai-moshtniat-sedan-v-sveta-stana-oshte-po-moshten

    Коментиран от #13

  • 13 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Nikoi":

    Мина времето, когато коли от сорта на 750iL V12 с 300 коня бяха само с една двуцевка
  • 14 REnaul Mastyrs

    0 0 Отговор
    Абе , Пуканка, явно си много суров суровввв...
    Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
  • 16 Мистрес Анджелина

    0 0 Отговор
    Абе , Пуканка, явно си много суров суровввв...
    Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!

    Еи мастърс, Виж че е е писал и преди тва рената!
  • 17 рено ватор

    0 1 Отговор
    Това че рено са трошки всеки що годе с понятие от автомобили го знае но това което виждам на снимките ми хареса,поне на дизаин са го докарали дано се стегнат и да направят поне един добър автомобил,ако не за друго то поне от хорска срама.

    Коментиран от #24

  • 18 японците са супер

    0 0 Отговор
    Колата е като жената трябва да ти върши работа , да не те остави на пътя ;) и да не те е срам да се покажеш с нея пред хора :)
  • 19 Краси

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Точно пък усещането и вида на материалите да хвалиш на БМВ е доста странно.

    При съпоставяне на модели от едни и същи години, БМВ и Ауди (и останалите от ФАГ групата) например отвтре са като соц возила в сравнение с Рено, Пежо, Волво, че дори и Форд.

    За прословутата им здравина няма да говорим, но откъм ергономия и "завършек" на пластмасите са доста "дървени". Може би в Германия пък това им харесва, знам ли ги...

    Коментиран от #20, #27

  • 20 Мечо

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Краси":

    Абе брат кво говориш форд,рено,пежо ебати ефтинията е отвътре.''Никой'' е прав бмв 5-ца,7-ца и ауди a6-ца,a8-ца като интериор просто нямат равни.Рено 2015 г. има по мизерен салон от 5-ца или a6-ца 2010.И като двигатели да не говорим че рено правят некви 160 коня,а бмв на 5-ца 550и 449 коня.
  • 21 Мечо

    0 0 Отговор
    Тия два ауспуха като ги погледнах си помислих че има 300+ коне.Да ама не вади колкото 316д братче и е битурбо.
  • 22 Ценко Трубото

    0 0 Отговор
    Мечо тука не си прав моята киа опирус е63 амг 4 матик от брабус пипната ще смачка тая 550и 793 коня на колелата ми е колата
  • 23 Мечо

    0 0 Отговор
    Кия оприус е63 амг??Е63 амг е мерцедес не кия да те светна най мощното което може да вземеш е 200 коня 3.2 V6 проучих нещата в грешка си брат ми.
  • 24 милен георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "рено ватор":

    Имам пари да си купя каквато си искам кола. Сега карам нисан джип. Преди нея обаче имах три поколения рено лагуна дизел и съм ги купувал защото съм бил доволен от модела. Нямам полза да лъжа. Ползвам съм само най скъпото масло и в сервиз съм влизал само за смяна на консумативи - масла, филтри, ремъщи, накладки и пр. Никога нищо не се е повреждало. Средно по 6 години са били мои. Смених ги защото поисках джип.

    Коментиран от #26

  • 25 Das Auto

    0 0 Отговор
    За дизайна - браво! В другото, имайки предвид френската марка, сериозно се съмнявам.... По принцип френските коли са "хронично болни" - като някоя красива, но кекава глезла... Карал съм и карам САМО немски коли и никога не са ме предавали - и източни и западни!
  • 26 рено ватор

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "милен георгиев":

    Направили проучване сред потребителите за удоблетвореност,резултатите били изненадващи.Оказало се че най доволни от автомобилите си били собствениците на лада а най недоволни собствениците на мерцедес.Явно чувството за удоблетвореност е субективно и зависи от базата за сравнение.Тази история е истинска можеш да провериш.Ако наистина е така както казваш и имаш пари да си купиш каквато кола искаш (което си е доста смело заявление) си вземи това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412767225524476&slink=afzvwx Рено има 4 колела (5 ако броим и резервната) но Рено завършва на НО имено заради това НО накрая я наричам трошка а не за това че се чупят по път и над път.Колите са като жените можеш да си вземеш жена която да ти готви,чисти роди и одгледа децата,но има и жени от които ти спира дъхът и неможеш да откъснеш поглед от тях.Рено не са лоши автомобили НО............
  • 27 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Краси":

    Ами добре. Качи се в някоя стара е34 и после в някое рено, пежо и т.н от същата година, да те питам аз коя кола по-ще ти дрънка. Дизайна е субективно нещо, но материалите не са. Не пиши глупости ако не си имал възможността да пробваш лично.

    Коментиран от #28

  • 28 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Никой":

    Ганьо Ганьоооо, 100 поста написа със оди за БМВ. Ти си сектант, а те наричам Ганьо, защото Ганьо едно си знае, едно си бае. е34 ако ти е еталона за кола, Ганьо, ти не виждаш по-далеч от носа си, айде чао.

    Коментиран от #29

  • 29 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "някой":

    Не съм казал, че е еталон, просто сравнявам 2 стари коли как се усещат след 20 години използване. Едната ще е почти като нова вътре, а другата ще ти дрънкат всякви пластмаси. Това е едно от многото неща поради които, коли като Ауди и БМВ са по-скъпи от Рендета и Пижота. С годините си проличава.
  • 30 аз

    0 0 Отговор
    БМВ на 20 години ако не е седяло постоянно в гараж без да се пипа то вече не може да се движи, а АУДИ не искам да ги коментирам защото те не създават автомобили те само зглобяват такива.