Световната публична премиера на новото най-луксозно и най-високотехнологично BMW започна с инцидент във Франкфурт. Неразположение на новия изпълнителен директор на BMW Харалд Крюгер, който припадна, прекрати пресконференцията на марката във Франкфурт. Това обаче не попречи на новата седма серия да се превърне в една от най-големите звезди на изложението. Благодарение на технологичните иновации от BMW i, шестото поколение на луксозната лимузина е с каросерия с т. нар. карбоново ядро (Carbon Core), което води до сериозна оптимизация на теглото.
Лимузината с фабричен индекс G11/G12 пакетира най-модерните технологии в относително консервативна опаковка в най-добрите традиции на марката. Новата "седмѝца" е първият сериен автомобил с лазерни фарове, система за напълно автоматично паркиране без намесата на водача и безброй други екстри. Габаритите на 7er G11/G12 са 5 098, 1 902 и 1 478 мм - съответно дължина, широчина и височина. Междуосието остава същото като досега - 3 070 за късата и 3 210 мм за дългата база, която е по-дълга със 139 мм и достига 5 238 мм. Още нещо любопитно е, че новата баварска лимузина има с 15% по-нисък коефициент на въздушно съпротивление.
Новият баварски флагман е построен на модулна платформа и ще може да се поръча както със задно, така и с двойно предаване. Инженерите на BMW са проектирали нов електромеханичен усилител на волана и шаси с четири управляеми колела. Системата позволява на задните гуми да завиват с три градуса в противоположна посока на предните при маневриране в града и с два градуса в същата посока при движение с висока скорост. Интерес представлява и иновационното задвижване BMW eDrive при BMW 740e. Това е т.нар. Plug-in хибриден модел със системна мощност от 326 к.с. и среден разход на гориво от 2.1 л/ 100 км.
Другата интересна премиера на баварците във Франкфурт е на новото BMW X1. Това е второ поколение малкото SUV, което вече разполага с пропорции, интериор и оборудване в стила на големите X модели на марката. Двигателите, трансмисиите и системата за двойно задвижване xDrive са напълно обновени, като колата впечатлява с още по-спортен дух и ефективност; оптимизирани предлагане на място, гъвкавост и премиум характеристики. Предвид традициите на марката обаче най-интересното е, че новото X1 може да се поръча и само с предно предаване. Във Франкфурт концернът показа още обновената трета серия, ново Mini Clubman с шест врати, както и уникален Rolls-Royce Dawn convertible с V12 мотор.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Драгомир
12:18 17.09.2015
2 Цецо
12:52 17.09.2015
3 Електрик
13:02 17.09.2015
4 гост 2
13:14 17.09.2015
5 Feanor
13:24 17.09.2015
6 Борис
13:29 17.09.2015
7 Stoich
Коментиран от #10
13:41 17.09.2015
8 Дилян
Колата е прекрасна, но не разбирам, защо се изтъкват неща които са внедрени преди години, като иновация и нещо невиждано до този момент ;)
13:53 17.09.2015
9 Бате Цецо
13:53 17.09.2015
10 Митака
До коментар #7 от "Stoich":
Къци ти ли си ?Коментиран от #15
13:58 17.09.2015
11 незнайко
Коментиран от #12, #29
14:20 17.09.2015
12 байерише
До коментар #11 от "незнайко":
Боже, помогни ми! Кой те кара да я вкарваш в града? Паркирай я пред табелата и си викни такси... Те Рейндж и Кю7 изобщо не са големи, нали?15:20 17.09.2015
14 Morgan
Коментиран от #17, #23
16:55 17.09.2015
15 Stoich
До коментар #10 от "Митака":
Не брат, просто съм един разочарован фен на по-старите коли, немско производство. За жалост Глобализацията прецака производството на истински автомобили за средната класа.17:19 17.09.2015
16 onq s konq
Коментиран от #19
18:22 17.09.2015
17 опсмопсус
До коментар #14 от "Morgan":
A чувал ли си за Прелюд, 4SW, задните гуми завиват още 1989г.Това не са го измислили нито Хонда, нито Бмв!
Но на много малко производители им стиска да го приложат, оти требе ПРЕЦИЗНОСТ!
18:53 17.09.2015
18 Japoneze
Като знам в България как ги съдят автоджамбазите,следващите са Алудита и Вагените по брой откраднати - сякаш не могат да ги обезопасят - не им пука ,като ти откраднат трябва да купиш пак,нали!
Коментиран от #31
20:46 17.09.2015
19 Опс яжми щеката
До коментар #16 от "onq s konq":
Стига дрънканици, негро! Аз съм фен на марката и карам у секви условия - у локви, у снег, у суво. Едни здрави зимни гуми стигат, че и за ресто остава...Коментиран от #21, #24
21:32 17.09.2015
20 До овчарските геги по-долу
Коментиран от #22
21:35 17.09.2015
21 onq s konq
До коментар #19 от "Опс яжми щеката":
Бе то хубо че караш,ма го няма кефа!Аз ако правя така с мойта ше си прецакам фината ходова част и после чао на 240:)21:51 17.09.2015
22 Japoneze
До коментар #20 от "До овчарските геги по-долу":
Да обиждаш хора които не познаваш - не е много цивилизовано ,диво желание да се изперчиш- лошо- България се напълни със самодоволни като теб и сте като напаст навсякъде из Нета по всички форуми!Коментиран от #25
21:54 17.09.2015
23
До коментар #14 от "Morgan":
Хонда Акорд преди 89г. са имали задни завиващи колела при някои варианти на модела. БМВ не за първи път представят за иновация нещо вече правено от други производители, но не е намерило масово приложение и е позабравено.22:06 17.09.2015
24 хихихи
До коментар #19 от "Опс яжми щеката":
бмв зимата на задно е като щъркел по коледа-може да си говориш за него но няма да го видиш.23:32 17.09.2015
25 До овчарските геги по-долу
До коментар #22 от "Japoneze":
А ти от "овчарска гега" ли се обиждаш? :-) С това майтап си правя, направо поздравявам останалите!Имах напредвид, че тази иновация със завиващите колела е нещо, което струва пари! Ако беше евтино да се направи, всички щяха да го включват. Скъпо е! 4 постоянно включени колела, повишен разход на гориво, на гуми... Отиде коня в ряката и оня остана без коня...
Коментиран от #27
23:35 17.09.2015
26 BMW oldschool
01:00 18.09.2015
27 опсмопсус
До коментар #25 от "До овчарските геги по-долу":
Колега между 4 завиващи и 4 задвижвани колела има голяма разлика,прочети малко!01:05 18.09.2015
28 БМВ
01:24 18.09.2015
29 BMW
До коментар #11 от "незнайко":
Точно за тов апът задните завиващи ти помагат в града :D При малка скорост като завиват противоположно на предните за по-добра маневреност. А старите поколения, както и S-class имат същата дължина.01:28 18.09.2015
30 Гост
11:25 18.09.2015
31 don barto
До коментар #18 от "Japoneze":
a bre nali ima zastrahovka kolata zashto te prıtesnıava.i horato po zemiata neznaiat 6to e da se krade kola.
12:16 18.09.2015
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 М52
19:43 22.09.2015