4 Октомври, 2015 07:15 6 514 12

Пристига новият Volkswagen Touran

  • vw touran-
  • volkswagen-
  • sofia motor show
Автосалонът Sofia Motor Show ще бъде място и за премиерата на новото поколение Touran - кросоувъра на Volkswagen. Touran е поредният модел на компанията, който се възползва от ултрамодерната платформа MQB, което значи, че е по-лек и по-евтин. Всъщност и по-голям, като дължината е с цели 13 см нагоре, 11 от които се дължат на по-дългото междуосие. Това, освен че подобрява комфорта на возене и пътното поведение увеличава и мястото за пътниците на втория и третия ред, но също и багажното пространство, което вече се измерва с четирицифрено число и според производителя е най-голямото в класа си.
Панорамен покрив, нови LED фарове, тризонов климатроник Pure Air Climatronic, електрическо отваряне на багажника и мултимедийна система с 6.5 инчов дисплей позволяваща много и различни функции, като Volkswagen Media Control. Това са само част от важните неща, които притежава лидера в класа. Шофьорската седалка притежава общо 14 вида настройки. Всички актуални системи за сигурност се грижат за безопасността, а Touran притежава и Trailer Assist, който ще ви помага при тегленето на товар и маневрите с него.
Двигателната гама се отличава с типичното за Volkswagen разточителство. Три бензинови варианта включват 1.2 литров TSI със 110 коня, 1.4 литров TSI със 150 коня и 1,8-литров TSI със завидните 180 конски сили. Дизеловата гама BlueMotion е по-скромна - с два двигателя, които обаче също предлагат три варианта на мощността. 1,6-литровият TDI вече има 110 коня, а двулитровият TDI се предлага във версии със 150 и 190 конски сили. Базовият дизел харчи 4.1 литра на 100 км, благодарение на автоматичната 7-степенна кутия с два съединителя. Предлага се и шестстепенна ръчна скоростна кутия, която за този модел не е особено препоръчителна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 12345

    1 1 Отговор
    Прилича повече на ван от колкото на кросоувър.
  • 2 54321

    3 0 Отговор
    Ами то си е ван, не е кросоувър. Тигуан е кросоувъра, ама колко са журналистите, дето съвестно си гледат работата. Всички могат да пишат както за устройството на международната космическа станция, така и за хемороидите на кралица Елизабет.
    Пенкилери ...
  • 3 pff

    3 0 Отговор
    Мани, мани. Те са Уикипедияджий и Гугъл-транслейтъри, тия журналета.
  • 4 Кобрата

    1 0 Отговор
    Колата не е лоша, но по принцип VW поддържат доста високи цени.
    За такъв ван цените започват от 45-50 000 нагоре и + допълнителни екстри цената става около 60-65 000 лв което си е много за такъв автомобил...
  • 5 uSA

    1 0 Отговор
    Тва, къ са му газовете?
  • 6

    1 0 Отговор
    Къде го видяхте този кросоувър???
  • 7 АЗЗ

    2 0 Отговор
    И новите модели на тази марка ще се оборудват с "ЧИСТИТЕ TDI" ДВИГАТЕЛИ или ще бъдат само с манипулиран софтуер???
    Дано прогледне народа, че фамилията произвежда само боклуци.
    ...НО в едно са добри...... и то е да си плащат на разни списания да ги рекламират.

    Коментиран от #8

  • 8 Десислав Попов

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "АЗЗ":

    Абсолютно!
    То бива тенденциозна и платена журналистика,ама това вече е върха.
    "Това са само част от важните неща, които притежава лидера в класа"
    Е,айде ще ви помоля да не е лидера в класа си.
    Ама нищо-пишете си глупостите,за да си лапате трохите,които ВАГ ви подхвърлят,за да ги рекламирате ЯВНО
  • 9 ами лидер е в класа

    0 1 Отговор
    колкото и на някои разбирачи да не им харесва. това е най купувания такъв тип автомобил в западна европа. е в България не е разбирасе то тук са само разбирачи. но кисело е гроздето безспорно

    Коментиран от #10

  • 10 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "ами лидер е в класа":

    Добре,покажи статистика,ако можеш.Ама не такава на auto motor und sport"че тия са придворните лизачи на г.зове на ВАГ-групата.
    Ааа и лидер в класа си означава в Европа,а не само в шовинистична Германия,където купуват коли на принципа-"л..но да е,ама да има "VW на емблемата.
  • 11 копеле

    0 0 Отговор
    Е това е ван и няма кой да го бие толкова години, но непознат за нас. Едни руснаци скивах с такъв и е уникален като дизайн. http://www.netcarshow.com/wald/2009-toyota_vellfire/
  • 12 Волкс

    0 1 Отговор
    Таз тойота е с размер на автобус и има толкова хром, че чак е кичозна. НЕ може да се мери с немеца....