Президентът на САЩ Доналд Тръмп събра в Белия дом ръководителите на автомобилните концерни Ford, General Motors и Fiat Chrysler Automotive Марк Фийлдс, Мери Бара и Серджо Маркионе. Основна тема на разговора са били мерките, които биха позволили на американските производители да не изнасят фабрики в чужбина и да откриват нови заводи в Щатите, съобщава Automotive News.
Тръмп е обещал да облекчи максимално процедурите по внедряване на нови модели и да ускори получаването на разрешения за строителството на промишлени мощности за компании, които се съгласят на местно производство. Autorambler натъртва на факта, че Тръмп е поканил само шефовете на Голямата детройтска тройка, а Toyota, Honda, Nissan и Hyundai, които имат заводи в САЩ и Мексико, не са били потърсени.
Новоизбраният американски президент за пореден път е заплашил с 35-процентови мита, с които ще се облагат вносните автомобили в САЩ, включително и сглобените в Мексико. GM и FCA са обещали да инвестират по $1 млрд. в щатски заводи, а Chrylser най-вероятно ще върне производството на пикапа Ram от Мексико в Мичиган.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Carfen
22:22 24.01.2017
2 гощо
08:02 25.01.2017
3 БАТЕ ЖОРО
09:23 25.01.2017
4 ДоджРам
Коментиран от #6
09:30 25.01.2017
5 Фиат Крайслер
А пък върстовете се върнаха да произвеждат наденички, нали само това умеят.
10:13 25.01.2017
6 Крайслер
До коментар #4 от "ДоджРам":
"Додж" е бранд на Фиат-Крайслер.10:21 25.01.2017
7 Живко
БМВ произвежда повече от 300000 джипа годишно в тамошния им завод, ама да сглобиш един X6 не е като да залепиш една тойота корола!!
Р'збърш ли??
Коментиран от #8
11:06 25.01.2017
8 корса
До коментар #7 от "Живко":
бенве не може да стигне GM, Chrysler-Fiat и Ford!Слабички са им продажбите!
А за Тойота да не говорим!
Само аз ли виждам, че автора е сгрешил името "Fiat Chrylser"!
Новата марка, ха, ха, ха!
13:37 25.01.2017
9 Живко
Двете марки се обединиха, или едната купи другата, не е много важно.
Както можеш да видиш голям седан(наследника на С300) с емблема на ФИАТ, така и на Крайслер.
Относно "бенве", те нямат за цел нито да гонят ширупотребата на Тойота, нито да правят пикапи на кило та да се мешат при американските производители. Те имат ниша от клиенти в северна Америка най-вече и 1/3 от продукцията на завода остава за местния пазар .. можеш да чукнеш в гугъл та да добиеш представа за какъв завод става въпрос и какво означава той за региона, близо 10000 работни места!!
13:52 25.01.2017
10 Трифонов
Коментиран от #11
16:43 25.01.2017
11 Кирил
До коментар #10 от "Трифонов":
Имаш познания на второкласник!01:21 26.01.2017
12 .....
20:34 09.06.2017