Русенският инженер Росен Даскалов представя на автомобилното изложение в Женева своя най-нов модел SIN R1 550. SIN CARS се завръща на световната автомобилна сцена с повече мощност, иновативен интериор и много подобрения.
Новият специално разработен двигател с 550 конски сили и сух картер прави автомобила по-мощен, но не и за сметка на комфорта. Страничните дифузьори с нов дизайн пък подобряват въздухопотока в двигателния отсек.
Допълнителните карбонови елементи в екстериора и 40-милиметрова повдигаща система в предната и задната част са само някои от подобренията в новия модел. Налична е и нова, по-мощна електрическа система.
SIN R1 550 е с изцяло нови седалки, проектирани във фабриката на SIN CARS. Те са нерегулируеми, карбонови кресла, базирани на моделите, използвани в състезателните автомобили, но много по-комфортни.
Седалките са с по-добър дизайн и по-ниска позиция в купето. Още нещо любопитно е, че новият SIN R1 550 има опция за вграждане на секвенциална състезателна скоростна кутия с падъл шифт.
ще припомним, че SIN CARS направи своя дебют на Международното автомобилно изложение Женева 2016 с модела SIN R1 RS, като сега, на предстоящото изложение се очаква още по-голям успех и по-вълнуващи преживявания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БМВ
Коментиран от #4, #37
06:23 08.03.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 44магнум
07:29 08.03.2017
4 некойси
До коментар #1 от "БМВ":
Да, странно е защо колате се лансира като английска от страна на англичаните и като българска от наша страна?!08:02 08.03.2017
5 onq s konq
08:12 08.03.2017
6 Ники
https://en.wikipedia.org/wiki/SIN_Cars
"SIN Cars was founded SIN Cars Limited by the Bulgarian engineer and racing driver Rosen Daskalov in Great Britain in 2012. In 2015, the company started production of road Sin R1. The road-legal Sin R1 features a 6.2-litre V8 engine, producing 444bhp and can reach 62mph in 3.5 seconds. The company moved its headquarters to Munich, Germany and Ruse, Bulgaria."
Коментиран от #7
09:59 08.03.2017
7 БМВ
До коментар #6 от "Ники":
Регистрирал е компанията в Англия и е получил помощ от там затова е английска тази гърбава кола.10:18 08.03.2017
8 ссс
10:33 08.03.2017
9 От Русе
10:56 08.03.2017
10 Народна Милиция
Коментиран от #11, #13
11:01 08.03.2017
11 ГОСТ
До коментар #10 от "Народна Милиция":
Самия факт, че се активираха тролчетата и хейтърчетата, говори много - те се активират само ако има какво да плюят, т.е. нещо хубаво.Грозното и пошлото нямат нужда от оплюване, респективно няма "храна" за егото на тролчета и хейтърчета, и тогава си мълчат.
11:17 08.03.2017
12 Баш Майстора
11:38 08.03.2017
13 LEX
До коментар #10 от "Народна Милиция":
Тук никой не е направил нищо, това е обикновен кит-кар който може да бъде сглобен от всеки. Двигателя е масов, евтин и американски, скоростната кутия също е получена готова, същата работа е и с шасито и окачването. Няма нищо за правене. Просто много части от различни компании, сглобени в едно. Ако си взема една Лада и сложа двигател от Фиат и променя екстериора малко, това ще означава ли, че съм създал собствен автомобил?Коментиран от #17
11:54 08.03.2017
14 iol
12:03 08.03.2017
15 Spartan
Пиша това в между другото, но най срина аз лично за първи път чувам че България има запазена марка кола!
Скоро ще настигнем германците!
12:04 08.03.2017
16 Генков
Не случайно народа е казал:
Никой не е станал пророк в собственото си село...
12:58 08.03.2017
17 От Русе
До коментар #13 от "LEX":
За двигателя и кутията си прав. Тръбното шаси се прави в Русе както и всички отливки от карбон. Мислиш ли че другите марки автомобили всичко си правят сами ?Коментиран от #20
14:10 08.03.2017
18 Симо
Коментиран от #21
16:52 08.03.2017
19 Тит
17:02 08.03.2017
20 Чичу Ади
До коментар #17 от "От Русе":
Тръбната конструкция да не я правят в "Национална Академия за Космически Техники" в Русе? Аз до сега си мислих, че шасито го правят Лотус за своя модел Ексидж, а Роско Русенски го купува от тях, сменя Лотуския 1.8 с Корветския 6.2 литра двигател, съответно и скоростната кутия. Взима окачване и спирачки от трети производител, отлива малко фибро-стъкло за да промени екстериора, купува седалки от Спарко и им маха логото, ................ Българска от всякъде. Само дето за да е българска се започва от това някой да я нарисува, после екип от техници и инженери да направят рисунката готов продукт и да поръчат на производител нов продукт по зададени параметри, а не да тръгнеш с торба пари и да купуваш туй и онуй, после да нагаждаш. Той и Орацио Пагани ползва двигател от Мерцедес, но всичко останало му се прави по поръчка или на място във фабриката.17:03 08.03.2017
21 Росен
До коментар #18 от "Симо":
Симо,ти пък ако си пораснал можеш да минеш пред мен и да се наведеш.19:03 08.03.2017
22 гост
Пропагандата често създава хиперболизиран култ, около който се гради нереална представа и фалшиво самочувствие. Пясъчната кула е много крехка и чувствителна спрямо истината. Тоест много по-добре би било държавата да създаде условия на хората така, че да може да се направи една кола от А до Я в България и да може да се каже "български хиперкар". Грешно е самото представяне. ДА, трябва да се отдаде нужното уважение и внимание за старанието и желанието на автора, но не и по начин създаващ изкривена представа.
Има доста добри офроуд маниаци, които тотално преобразяват машините си, правят ги уникални и к'во? "българският джип" ли правят?
Дизайна на автомобила би предизвикал фурор 90-те години. За съжаление вече сме 2017.
Все пак, както започнах:
ЕВАЛА на човека! :) Respect!
20:16 08.03.2017
23 Някой
20:45 08.03.2017
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Дечко
21:27 08.03.2017
26 9999
Коментиран от #27
21:44 08.03.2017
27 босе
До коментар #26 от "9999":
Заври се в твоята малка безименна дупка,малък.....получовек.Завистта е нормална за души като теб. Наслаждавай се на скоропостижния си безмислен живот.00:09 09.03.2017
28 Мене
Ние сме най-тъпото племе в цялата галактика. И естествено, че който се отскубне от тази държава ще успее.
00:54 09.03.2017
29 Vasik Atanasova
01:16 09.03.2017
30 Ужас
02:05 09.03.2017
31 Ужас
02:07 09.03.2017
32 Бай Ганьо
06:15 09.03.2017
33 Петър
12:45 09.03.2017
34 джими
Коментиран от #35
17:22 09.03.2017
35 Маруся
До коментар #34 от "джими":
Понеже много разбирачи има. Какво ще кажете за руският автомобил Маруся? Така че тук поне нещо се прави и то в България.Успех
Коментиран от #36
19:07 09.03.2017
36 Драйвър
До коментар #35 от "Маруся":
Маруся,Кое и е българското на тази кола?Американския двигател ли?Това че са направили три заварки в Русе не я прави Българска!Това е най евтината кола от сериите ГТ4 и най грозната при това!Някакъв измислен "инженер" от Русе я поръчва в Англия и се опитва да я нарежда на хората за "Български Хипер кар" защо да съм хейтър защото не му помагам в измамата ли ?01:37 27.03.2017
37 Vinutu.ruse.bg.
До коментар #1 от "БМВ":
Не е нито английска нито българска - русенска е , приятелю.14:32 08.03.2018
38 Димитър
17:51 26.08.2018
39 Ричарт
18:01 26.08.2018
40 до Драйвър
18:18 26.08.2018
41 Учен
11:58 26.11.2020