Също както и при предишното поколение на модела, новата Insignia ще се предлага и с насочен към любителите на приключенията модел с двойно предаване и офроуд чар. Неговото име е Opel Insignia Country Tourer.
Моделът ще бъде на разположение за поръчки от месец юни, официалната световна премиера ще се състои в рамките на Международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през месец септември (14-24 септември), а появата му при търговците на марката ще последва малко след това.
Двигателите ще са заимствани от стандартната Insignia, а в допълнение към това, дебютантът ще се предлага и с новата осемстепенна автоматична предавателна кутия и революционната технология за двойно предаване.
Двайсетте милиметра клиренс на каросерията наред с новаторското двойно предаване с функция torque vectoring и новото петзвенно задно окачване са още от достойнствата на модела.
За да противодейства на тенденцията към недозавиване при движение с висока скорост в остри завои, системата, отчитайки командите от педала на газта и движенията на волана, изпраща по-висок въртящ момент към външното за завоя задно колело.
Това се случва за части от секундата и траекторията на движение на автомобила се стабилизира без каквато и да било допълнителна намеса от страна на водача. Освен това Insignia влиза в завоите с по-висока прецизност и реагира по-спонтанно на командите от страна на водача.
Всичко това води до неутрален характер в поведението на автомобила, който го прави по-стабилен и улеснява управлението му, независимо от пътната ситуация. Допълнително усъвършенстваната ходова част FlexRide осигурява основата за оптимално поведение на пътя с оглед на конкретната ситуация.
Тя адаптира работата на амортисьорите, кормилната уредба, реакциите на газта и момента за смяна на предавките (при автоматичната трансмисия) независимо или на основата на избрания от водача режим – „Standard”, „Sport” или „Tour”.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 даммм 7777
12:05 10.04.2017
2 Е кво
12:18 10.04.2017
3 onq s konq
13:17 10.04.2017
4 SPECA
13:33 10.04.2017
5 Ицо
13:49 10.04.2017
6 жсд
Това си е сериозен клиренс откъдето и да го погледнеш :-)
Централната конзола не ми допада. Прилича на Рено, те имаха някакви такива странни идеи.
14:41 10.04.2017
7 Кобрата
23:19 10.04.2017
8 Бай ви Курти
00:22 11.04.2017
9 Ламбо
01:16 11.04.2017
10 Ламбо
01:17 11.04.2017
11 азиатец
09:24 11.04.2017
12 Ник
Прави ми впечатление обаче, че продължават да неглижират хидравликата. Използват някакви тъпи лагерни помпи които не изкарват особено дълго, а това лично мен ме дразни. Производителя на помпата е ZF които уж са някаква марка... - А ма помпите им са тъпи!
Демпферите изкарват 100-на хил. км. а те са цифра! - Но те са цифра за всички марки автомобили!
Други забележки като цяло нямам...
13:14 11.04.2017
13 борислав
19:35 11.04.2017
14 Bati vi Petar
02:26 12.04.2017
15 Bati vi Petar
02:29 12.04.2017
16 СТРОИТЕЛ
09:11 30.08.2017