Volkswagen разработва нова гама от електромобили на основата на прогресивна технологична концепция и с дизайн в авангарден стил. Стартът на серийното производство ще бъде даден през 2020 година, а сега от Volkswagen показаха първия прототип.
Със световната премиера на концептуалната студия в рамките на международното автомобилно изложение Auto Shanghai 2017 (19-29 април), германският автомобилостроител хвърля светлина върху своята нова фамилия от автомобили с електрическо задвижване.
Моделът I.D. CROZZ е първият електрозадвижван CUV модел (Crossover Utility Vehicle) на Volkswagen, обединяващ в едно чертите и качествата на спортните купета с четири врати с тези на SUV-моделите (Sports Utility Vehicle). Ето и 10 от ключовите характеристики на I.D. CROZZ.
1. SUV и спортно купе: I.D. CROZZ е CUV модел (Crossover Utility Vehicle), предлагащ функционалността на SUV и динамиката на спортно купе.
2. Следващият от триото: I.D. CROZZ е основен елемент на новата фамилия от модели I.D., използваща модулната конструктивна архитектура с електрозадвижване MEB (Modulare Elektrifizierungsbaukasten).
3. ДНК на електрическата мобилност: авангардната външност на модела I.D. CROZZ отразява новоразработената стилистична ДНК на електрическата мобилност.
4. Автономен пробег като на бензинов модел: I.D. CROZZ разполага с мощност от 225 кВт, развива максимална скорост от 180 км/ч и се нуждае от зарядна станция едва на всеки 500 километра пробег (според нормата NEDC).
5. Зареждане за 30 минути: акумулаторната батерия на I.D. CROZZ може да бъде заредена до 80% в рамките на едва 30 минути (с променлив заряден ток със 150 кВт).
6. Open Space: I.D. CROZZ предлага вътрешно пространство, сравнимо с това при новия Tiguan L (за пазара в Китай), познат като Tiguan Allspace в Европа.
7. Цифровизирано управление: арматурно табло с head-up дисплей с допълнена реалност AR (Augmented Reality), контролни прибори с Active Info Display, инфотейнмънт таблет и прибори за управление на функциите в облицовките на вратите.
8. Напълно автоматизиран режим на движение: в режим I.D. Pilot, студията I.D. CROZZ се движи автономно. Воланът се измества напред и потъва в арматурното табло.
9. Система CleanAir: независимо от качеството на въздуха навън, новата вентилационна система гарантира върхово качество на атмосферата в купето на концептуалния модел.
10. Светлинна щора: за първи път става възможно активирането на светлинен панел с разсеяна светлина в тавана с помощта на жестово управление.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 German cars
Коментиран от #4
08:48 24.04.2017
3 гостенче
Или аз се лъжа или Ваг-.ните са решили като първите селяндури да изкопират модерното и нашумялото за да се харесат и те.
маиле мале... Ужас!!
09:28 24.04.2017
4 гост
До коментар #2 от "German cars":
само японците правятработещи хибриди
а другите ЩЕ правят
имат 1 или 2 модела с 200 продадени бройки
колкото да им върви приказката
какво ЩЕ станело ама като пораснем
10:59 24.04.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 гост
Коментиран от #8
14:14 24.04.2017
8 гост
До коментар #7 от "гост":
МОЖЕШЕ , ако бяха почнали преди 10-15 г. като Тесла . В момента нямат нито мощности , нито доставчици на батерии и въобще ел. задвижвания за повече от 5-10000 бр. годишно , а и няма от кой да ги купят , щото просто не съществуват . А това само с пари не става , трябват време и хора , които са в час с тия неща . Така че още 4-5 годинки ще гледаме "готови прототипи"18:13 24.04.2017
9 Той
Коментиран от #10, #11
19:31 24.04.2017
10 гост
До коментар #9 от "Той":
Автомобилните производители нито измислят скоростните си кутии, нито ги правят - поръчват си ги както 90% от другите неща и само ги монтират.10:45 25.04.2017
11 ифа
До коментар #9 от "Той":
Добре че беше ИФА да им даде онази с двоен съединител12:04 26.04.2017
12 6666
21:23 26.04.2017
13 smolata
09:25 29.04.2017