Четвъртото поколение на суперкомбито RS4 дебютира официално във Франкфурт като най-бързото в историята на модела. Новият семеен болид на Audi ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди, с 0.6 по-бързо от предшественика.
Задвижването е поверено на 2.9-литров V6 с два турбокомпресора от Porsche. Агрегатът развива 450 к.с. и 600 Нм, които се предават към четирите колела през специално калибрирана осемстепенна автоматична трансмисия.
Максималната скорост на 1 790-килограмовото комби (с 80 кг по-малко от досегашния модел) е принудително ограничена на 250 км/ч. Срещу допълнително заплащане обаче електрониката може да бъде пренастроена за "таван" от 280 км/ч.
RS4 се отличава лесно от стандартното A4 по разширените с 30 мм калници, занижения със 7 мм клиренс, аеродинамичния пакет и 19-цоловите колела.
В серийното оборудване влизат система за изменение на работните режими на управляващата електроника drive select, спортни седалки, скосен волан, цифров приборен панел и прожекционен дисплей.
Менюто с опциите предлага спортно окачване, въглеродно-керамични спирачки и 20-цолови джанти.
Audi вече приема поръчки за новото RS4 в Европа, но първите готови суперкомбита ще бъдат доставени не по-рано от началото на 2018 г. Цените започват от €79 800.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vasik Atanasova
повече не ти трябва нищо
супер комби
Коментиран от #9
14:56 12.09.2017
2 Язе
15:02 12.09.2017
3 Христо
15:37 12.09.2017
4 Еколог
15:59 12.09.2017
5 Go Sho
Коментиран от #8
16:22 12.09.2017
6 Бай Тошо
16:26 12.09.2017
7 123
Уникални пропорций, муцуна, задница, стойка, абе каквото и да кажеш, все ще е малко. А цвета, няма втори. И с механика на Порше! Какво му трябва повече на човек:)
Коментиран от #16
16:42 12.09.2017
8 Гост
До коментар #5 от "Go Sho":
Със сигурност вредните емисии са по добри от колите който се движат по БГ пътищата17:14 12.09.2017
9 Spec b
До коментар #1 от "Vasik Atanasova":
Rs6;)17:32 12.09.2017
10 ккк
Има няколко "вида" мощност, които са в употреба при разработването на всеки прототип-модел. Нека кажа за "функционална" и "системна" мощност на автомобила.
"Функционалната мощност" е онази величина, която е изчислена за задвижване на собствената маса на МПС+полезният товар при оптимална скала на скоростта 60/100/120 км/ч.+ редукции на еластичност и т.н. и т.н. Почти всички "нормални" автомобили са правилно изчислени за "оптимални" подемни възможности и развиване на определени скорости.
"Системната мощност" при някои подобни на този автомобили е механичен сбор на желани/изчислени и придадени -подемни и скоростови възможности-много над-оптималната необходимост за самия автомобил. Т.е. "напомпан", разбира се това има и странични усложнения: голям разход, температурни аномалии, екология, шум и др. Но са преодолими и за което - Респект! Но струва ли си всичко това?
19:11 12.09.2017
11 ккк
19:21 12.09.2017
12 Не разбирам
само аз ли грам не харесвам комбита
Коментиран от #17
19:42 12.09.2017
13 Тоти
21:02 12.09.2017
14 ВАГ
До комент 5 : абсолютно никоя кола в света с двг Не отговаря на стандартите особенно американските (макар,че скандала беше насочен срещу ВАГ)
По темата: единственото по-добро комби от това е RS6.
21:11 12.09.2017
15 Shmeker
Честито!
22:47 12.09.2017
16 му трябва на човека
До коментар #7 от "123":
...едно Ферари с цвят червен ;)23:03 12.09.2017
17 Кожо
До коментар #12 от "Не разбирам":
Седанът със сигурност е по-красив, но е кола за хора без деца. Дори малка триколка трудно се побира в седан. Ако имаш семейство и не искаш да поддържаш повече от една кола са теб и една за жена ти, това е най-практичното решение. Като се има пред вид цената на тази кола (като нова естествено), хората, които биха могли да си я позволят, са по-скоро на възраст, в която е нормално да имат деца07:01 13.09.2017
18 гост
10:06 13.09.2017
19 Jimmy
11:33 13.09.2017
20 Audi
10:03 14.09.2017
21 Jyusix HasiK
11:12 14.09.2017