7 Ноември, 2017 14:10 56 102 49

3 евтини германски коли с огромен V8

  • v8-
  • германски премиум автомобили-
  • audi-
  • mercedes-benz-
  • bmw
3 евтини германски коли с огромен V8 - 1

Във времената на все по-строги екологични стандарти, в които компаниите се мъчат да изобретят възможно най-малкия и най-икономичен двигател, без да жертват мощността, голяма група от хардкор автомобилни фенове продължава да копнее по големите и не дотам ефективни мотори. Двигателите с 8 цилиндъра харчат повече гориво, но за сметка на това осигуряват значителен кеф, а както се казва: кеф цена няма. Все пак, ако искате стар, но премиум автомобил с V8 мотор, то сравнително евтини предложения у нас все още има. Сега ще спрем вниманието ви на три такива автомобила, запазени (до известна степен) екземпляри от които могат да се намерят в mobile.bg.

Audi A6 4.2 V8

3 евтини германски коли с огромен V8

Един представител на Volkswagen, който е чудесен избор за дълги пътувания. Производството на C5 поколението на A6 продължава от 1997 г. до 2004 г., което е малко обезпокояващо. Въпреки годините си обаче, тази кола излиза в момент, в който германците все още държат на качеството и дълголетието на автомобилите си. Важно е двигателят да е добре сервизиран, за което семейният ви майстор няма да е особено доволен. Общо взето, каквото и да се наложи да правите по този двигател, бронята и всичко зад нея трябва да бъде демонтирано. Нормално за автомобил с толкова голям двигател. Друг недостатък на това Audi е, че дори външно то е по-специфично от вариантите с по-малък двигател. Предният капак и калниците са по-дълги от обикновените с около 15 сантиметра, като по този начин инженерите от Инголщад са успели да поберат 4.2-литровия мотор под капака. Раздувките на калниците пък са по-широки.

Mercedes CL 500

3 евтини германски коли с огромен V8

С тази кола ще се чувствате като истински гангстер. С огромните си размери Mercedes CL вдъхва увереност и е уважаван дори от феновете, които смятат, че в последните години компанията от Щутгарт тотално е забравила историята си. Първото поколение на CL се произвежда от 1991 г. до 1998 г. и се предлага с 5.0-литров V8 двигател. За по-претенциозните германците дори вграждат 6.0-литров V12 мотор, който не е изключено да стане главен герой в друга наша класация. Като всеки друг деветдесетарски Mercedes, гигантският CL 500 e солиден и издръжлив, но и доста лаком. Имайки предвид мощността от 320 к.с. и теглото от над 2 тона, последното изобщо не би трябвало да ни учудва.

BMW 540i

3 евтини германски коли с огромен V8

Завършваме с доброто старо BMW (E39) 540, оборудвано с 4.0-литров V8 двигател, който генерира 286 к.с. и ускорява тежащото 1600 кг купе до 100 км/ч за 6.2 секунди. Според голяма част от заклетите фенове на BMW тази кола е доста по-изгодна покупка от Е39 M5. Звукът е същият, външният вид е подобен, цената е много по-ниска, а динамиката е сходна. Като стана въпрос за цени, автомобил от тази версия в перфектно състояние (поне на снимки) може да се намери у нас за точно 5500 лв. Уловката е, че е от по-старите E34-ки. Следващото поколение Е39 започва от около 6000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Майорът

    186 14 Отговор
    И трите са класика и ще си останат такива. Респект!
  • 2 Да не съм луд

    51 202 Отговор
    Е39 540? 5000 лв за този стар кокошарник. Никога!

    Коментиран от #44

  • 3 Тони

    70 149 Отговор
    Това БМВ е най-големия боклук
  • 4 Киро златния зъб

    135 50 Отговор
    Баварката е за мене. Ще ми отива на анцунга. Аишето много шса радва

    Коментиран от #10

  • 5 Христо

    60 53 Отговор
    Не че нещо ама съм имал ц5 и е39. Няма да сръвнявам динамиката, че аудито беше 2.7 битурбо с леки доработки от мен, а бмв-то 530д само с чип. Та аудито е на светлинни години пред бмв-то от към интериор! Също така аудито има много по-малко електроника от е39. Е39 е проста и надеждна кола само на пръв поглед... от фаровете до мигачите всичко минава през компютър, който си се еб*ва не рядко. Голяма болежка им е парното, уникалните електроклапани...

    Та ако трябва да избирам пак между тея коли ще се зачудя за мерца от интерес, ако е ауди ще е пак 2.7Т което разстрелва 4.2! Отделно пишете за колко неща трябва да се сваля мотора, не ми пишете за елементарното обслужване след махане на бронята, това е нещо незначително.
    Също не сте споменали, че от въпросните три коли аудито е задължително куатро, което е уникално...

    Коментиран от #25

  • 6 Николай

    49 16 Отговор
    Христо: Споделям мнението ти въпреки, че моето беше 2.8 quattro това е уникален автомобил ! Стига да попаднеш на запазен...
  • 7 Алфа Ромео

    37 17 Отговор
    Аудито с тоя голям тежък мотор пред предния мост не ми се струва много добре, по-добре такова куатро с по-малък мотор, иначе куатрото е голяма работа евала.
  • 8 Пабло

    35 7 Отговор
    Мерцедесът е 500 SEC W140, новите са CL

    Коментиран от #28

  • 9 Петър Станев

    60 3 Отговор
    Само една поправка, 540I е с 4.4 двигател, а не с 4.0. Няма голямо значение, но факта си е факт.

    Коментиран от #16

  • 10 ТОДОР СТОЯНОВ

    38 3 Отговор

    До коментар #4 от "Киро златния зъб":

    ЕХЕЕЕ...РАЗСМЯ МЕ ОТ СЪРЦЕ!ИМАМ ЕДНА ОСТАНАЛА ОТ МИНАЛОТО ВРАТОВРЪЗКА "АДИДАС" ;-)))
    ПОДАРЪК ОТ МЕН!
  • 11 666

    15 126 Отговор
    Стари коли!!! Който ги кара демонстрира че няма пари

    Коментиран от #19, #23, #32, #41

  • 12 petur4eto

    28 7 Отговор
    Да се включа и аз :)
    Карам А6 С5 4.2 2000 г. седан и наистина е много интересен автомобил. Не твърдя, че е перфектната кола, но наистина V8 е страхотно нещо. Бих искал да добавя, че предните фарове са различни от нормалната А6, заради големия двигател предното окачване също е различно и е като при А8 D2, дори предните стелки са по-различни от обикновена А6, прозорците са двоен стъклопакет като при А8 и шумоизолацията е ... уникална. Ускорението не се усеща много защото колата с шофьор и половин резервоар става над 2т. но 6.9 сек до 100 са си добре за такава кола. Скоростната кутия много убива динамиката на колата. А6 4.2 се предлага само Автоматик ( при S6 C5 има вариант за ръчни скорости и времето до 100 спада с 1 сек... 5.9 до 100). Друго интересно - заводско колата идва с гуми 255/40/17.
  • 13 REMAP BG

    21 18 Отговор
    Само не ми стана ясно,как може да сравняват 286 коня с 400 коня на М5
    Една 535д Е60 направо ще го сцеееепи това 540i

    Коментиран от #14, #46

  • 14 540i6

    34 11 Отговор

    До коментар #13 от "REMAP BG":

    Ще го сцепи с пушилката от ремапа ли? Мери си мапнатата печка с някои supercharged м62 мотор като си толкова смел ;)
  • 15 BMW

    48 11 Отговор
    страшен фен съм на БМВ но да не се подценяват и другите немски бегачки имал съм Е39 и наистина колата е динамична,красива,елегантна и стращно агресивна... в днешно време една такава Е39 говоря М пакет съм виждал над 10.000лв. а да не говорим за М5 Е39 20.000лв. и нагоре затова ..... моля ви не пишете глупости от сорта колата е кокошарска и тн...защото именно този модел ще остане в историята на БМВ класикта Е39-петицата...
  • 16 W210 430

    20 8 Отговор

    До коментар #9 от "Петър Станев":

    Има го и 4 литра.... И аз се очудих но комшията има 2 такива едно 4 и едно 4.4 и двете са 286коня но въртящия момент е друг на 4 литра ..... Добри машинки..
  • 17 smeh

    49 8 Отговор
    Еднакъв клас коли, а същевременно толкова различни. И всяка от 3-те има с какво да допълни останалите 2. Само човек, който не разбира би се изплюл срещу хубав екземпляр от тях.
    Въпреки, че карам доста по-нова кола оценявам достойнствата на предишните модели и труда на инженерите, защото развитието се гради стъпка по стъпка, поколение след поколение.
    И точно поради тази причина гледам с насмешка, когато нови марки се пънат срещу марки с традиции, вместо да се поучат от тях. Защото всеки елемент, всяко болтче има точно отредена роля и е точно там където трябва да бъде. Замислете се защо има коли на които "всичко им е на обратно", и се чудиш с кое по напред да се захванеш и да "модифицираш" от инженерни грешки.
    А сега погледнете 3-те снимки отгоре и се замислете, колко малко "бъгове" са допуснати.
  • 18 Бмв

    21 36 Отговор
    Стига сте тропали глупости бе,господа селяци...то е дори очевадно че БМВ-то е най-добрия автомобил тук...
  • 19 Ddd

    29 3 Отговор

    До коментар #11 от "666":

    Имам 140ка 600SEL в перфектно състояние, и в същото време имам финансовата възможност да си купя W222, така че тихо там, където и да си.
  • 20 Нема Бира

    14 8 Отговор
    Каква сходна динамика на 540 спрямо М5? Къде сравнявате М62 с легендата S62, който има 400Нм въртящ момент още при 1750об./мин? При 3600об/мин са вече 500Нм. Коя дизелова кола може да се похвали с такава динамика. М62 вади 420Нм но при 4700-5000об/мин.
    Е39 М5 ще вземе акъла на доста коли дори днес!!!! BMW E39 540i е ненужен, както и Audi-то и Мерджана!

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Нема Бира":

    Що не поровиш в нета

    https://thegarage.jalopnik.com/four-reasons-why-you-need-to-buy-a-bmw-e39-540i-right-n-1659284463
  • 22 Шибеци

    30 0 Отговор
    Тука само голфаджии пишат,всеки критикува коли в които не са се и качвали даже!
    Другите си хвалят колата като задължително споменават че са имали преди и от другите две и видиш правят сравнение от първа ръка... тия са най големите калтаци дето от рейса не слизат!И трите модела са си класика,за годините си са перфектно откъм вървеж и комфорт....трябва да си пълен абдал да търсиш перфектност в 15+ годишни коли!
  • 23 BMW

    20 3 Отговор

    До коментар #11 от "666":

    Ценим класиката и нени валнуват новите екологични сандьци

    Коментиран от #43

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Да да

    18 5 Отговор

    До коментар #5 от "Христо":

    Ристьо,поолял си се гледам,сравняваш доработена кола със стоков модел и се удряш в гърдите колко вървяла!Е39 сипва да яде доволно на аудито и между другото от трите модела аудито е най трошливо,виж тестовете на аутобилд!

    Коментиран от #35

  • 26 СКЕПТИК

    14 18 Отговор
    ХАХАХХХАХА,ПОЗНАВАМ НЯКОЛКО КОМПЛЕКСАРА И НЕЩАСТНИКА ПРИТЕЖАТЕЛИ НА ТАКИВА КЕНЕФИ,НЯМАТ ПАРИ НИТО ДА ГИ КАРАТ,НИТО ДА ГИ ПОДДЪРЖАТ,ДЪРЖАТ ГИ ПРЕД БЛОКА И САМО ГИ ЛЪСКАТ,ВЕДНЪЖ В ГОДИНАТА ОТИВАТ ДО МОРЕТО И ПОСЛЕ СИ СКУБЯТ КОСИТЕ КАК ПЪТЯ ИМ ИЗЛЕЗНАЛ КОЛКОТО ЦЯЛОТО СПАНЕ.....

    Коментиран от #30

  • 27 КАРАМ АС МАКЛО НА 5 БАРА БУУСТ

    7 8 Отговор
    Я па имам 6 цилиндъра с 2 турбини на 5 бара бууууст ! Който иска да заповяда да се пробваме - осигурявам бинокъл или телескоп по избор !!!

    Коментиран от #29, #47

  • 28 Почти вярно

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Пабло":

    От 91 до 94 са SEC след това вече са CL ,говорим за купето на W140

    Коментиран от #38

  • 29 Asd

    8 1 Отговор

    До коментар #27 от "КАРАМ АС МАКЛО НА 5 БАРА БУУСТ":

    По-скоро осигури кошнички, да събираме изпадалите от аспуха чаркалъци, да ти ги върнем на финала.
  • 30 540i6

    8 1 Отговор

    До коментар #26 от "СКЕПТИК":

    Странни са познатите ти - не искам да си вадя извод от тях какъв човек си.
    Карам такава кола вече седма година, около 150 к км минах с нея - поддържам си я редовно и не съм имал кой знае какви проблеми. Естествено сменил съм верига, водна помпа, окачване, ламдби и другите консумативи които някои хора така и не искат да разберат че са консумативи и искат или не трябва да се подменят.
  • 31 Де е Киро на кирия

    7 21 Отговор
    Немски боклуци с разход над 25/100!
    Това е, много бръмчи и малко върви и някоя японска талига те вземе на мезе на светофара!
  • 32 МЛС

    20 5 Отговор

    До коментар #11 от "666":

    "" Стари коли!!! Който ги кара демонстрира че няма пари""

    каква е разликата между бедния и богатия? Богатия си влага парите в активи - неща които носят още пари - имот, фирма, бизнес.
    А бедняка купува пасиви - неща които му дърпат още от парите, дори след като ги е купил:)
    Затова той винаги ще е оръфан бедняк.
    Със спестените пари + заем ще си купи кола от магазина, която после ще му обере и последните стотинки за подръжка и застраховка.

    Ти, познай от коя категория си?
  • 33 Бай Ламбо

    11 4 Отговор
    Момчета , не разбирам много от автомобили но не разбирам защо ги плюете тия беемвета имал съм няколко и сега имам последното ми беше гран туризмо 535 продадох го и ми остана една 850csi 1994 година купих го преди 3 години стегнах го и сега е като ново и никога не съм имал проблеми с ни едно от всичките които съм имал само на осмицата всичко и е много скъпо но кеф цена няма
  • 34 15 санта

    4 0 Отговор
    15 сантиметра е по дълъг капака и калниците на А6 с 4.2 V8 от моделите с 6 и 4 цилиндъра.Някой може ли да си представи как би изглеждало този кола
  • 35 до Да Да

    8 1 Отговор

    До коментар #25 от "Да да":

    какво му сипва доволно викаш ?

    http://www.zeperfs.com/en/duel501-53.htm

    Особено на софиския полиран като стъкло асфалт баварката със задното ще се чуди още да тръгва ли да не тръгва ли докато аудито вече ще е на 60км/ч ... Това са нещата от живота брадчед - другото са твоите фантазии и приказки от аверите пред блока ...
  • 36 гост345

    9 8 Отговор
    Къде слагат класиката на мерцедес ЦЛ 600 с тия бмв-та и аудита ,не знам просто няма база за сравнение . М120 мотора върви на бургия няма такава мощ ..

    Коментиран от #37, #40

  • 37 до гост345

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "гост345":

    Ти можеш ли да четеш бе паляк ? Хората ти говорят за CL500 а не 600...

    Коментиран от #49

  • 38 Пабло

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Почти вярно":

    За да сме по-точни от 94 г се нарича S500 coupe, а от 96 г -CL. Имах предвид,че в посочените в статията години CL не е съществувал.Все едно всички audi 100 c4 да ги наричаш А6.
  • 39 666

    18 4 Отговор
    Абе нали и старите телефони били много хубави, батерията държи по една седмица, падат и не се чупят и т.н. Що всички дето карате бангии от 90 те. не си вземете една Нокия 5110 да ви отговаря на нивото. Ще ви кажа защо?, защото всеки може да намери 1000,1500лв. и да си купи нов телефон но неможе да си позволи една нова S класа например. Има маняци и колекционери които имат такива коли а карат НОВИ, това е друго. Няма как да имаш пари и да караш Мерцедес на 25 години това е все едно да е.еш 70 годишна баба и да викаш че навремето била уникална мацка.

    Коментиран от #48

  • 40 Benz Mafia

    6 5 Отговор

    До коментар #36 от "гост345":

    Абсолютно те подлрепям братле. Не им обръщай внимание на тия хейтари на марката. Хората казват Мерцедес и всички останали! Кралят на пътя!
  • 41 име

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "666":

    И с която и да е от трите, пак ще бъда по гъзар от теб, ако си с чисто нов Ford, Dacia, Citroen или др. подобни.

    Коментиран от #42

  • 42 Мойто момче

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "име":

    Ако обичаш не засягай Citroen че там нещата вече са сериозно не вярвах но се убедих C5 Carlson :)
  • 43 BMW m5 e60

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "BMW":

    От тея кошници само BMW-то става за нещо.
  • 44 BMW m5 e60

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Да не съм луд":

    Какъв кокошарник бе мой ? Недей да храниш кората просто признай ,че не можеш да си я позволиш !
  • 45 Разбирача

    0 2 Отговор
    Стари бараки с една дума.
  • 46 Така, така

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "REMAP BG":

    Наистина ще го сцепи, така както аз бих сцепил наМайкати калъфчето
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Незадоволена

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "до гост345":

    Изкаш ли да си лапаме и пием масълцето?