16 Май, 2018 11:23 6 209 9

Евтин германски отговор на Tesla Model X

  • borgward-
  • bxi7-
  • електромобили-
  • кросоувъри
Евтин германски отговор на Tesla Model X - 1

Германската компания с китайско финансиране Borgward представи два нови кросоувъра. Единият от тях е изцяло електрически и предизвиква огромен интерес от страна на специалисти, както заради характеристиките си, така и заради изключително атрактивната си цена.

Електрическият кросоувър на Borgward е обозначен с индекса BXi7 и разполага с два електромотора. Системната мощност на електромобила е 238 конски сили, а максималния въртящ момент - 380 Нм.

Евтин германски отговор на Tesla Model X

BXi7 ускорява от 0 до 100 километра в час за 6.5 секунди, а максималната му скорост е 200 км/ч. Капацитетът на батериите е достатъчен за изминаване на разстояние от 500 километра.

Най-интересна обаче е цената на електрическия кросоувър Borgward BXi7. Той ще се предлага за $56 600, което не изглежда малка сума, но предвид цените на преките му конкуренти Tesla Model X и Jaguar I-Pace е повече от атрактивна.

Евтин германски отговор на Tesla Model X


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    8 9 Отговор
    Отпред Волво, отзад Порше/Ауди

    Коментиран от #2

  • 2 Баба Вуна

    19 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    И к'во лошо? Ти искаш като у вас - баща ти отпред надупен, отзад майка ти с гигантско дилдо
  • 3 Зорлем

    7 2 Отговор
    Като чета такива новини и все се сещам за онези китайско-израелци, нарачени Qoros. И те така изкарваха някакви концепции, модели и аха-аха да почнат да продават в Европа пък накрая - греда!
  • 4 Суйо

    2 1 Отговор
    Едва 11 часа, а вече си захитряла. Вече си на бира, а?! Към 2 след обяд могат да вкарват първите строители... Готина сряда ще ти завъртят.
  • 5 Антиелектрика

    5 3 Отговор
    Много евтино, няма що.
    150 000 лева за 238 к. с. - направо ще се изтрепят да го купуват :)))

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Как го сметна това? 92х.лв излиза. Не е евтино при положение, че един СУВ струва на половината на това, но спрямо електрическите си конкуренти е добре. Трябва да се каже, че само марката е немска, а другото е китайско, затова и цената е подобна. Реално на лизинг може да ти излезе към 800лв месечно, което реално не е много при минимални цени за енергия на месец. Например разликата за енергия/гориво е 20лв на 100км., а при месечен пробег от 1500км излиза, че е едно и също дали ще даваш 500лв за лизинг и 300лв за енергия/гориво или направо 800лв. Аз не мога да си позволя това, но много от хората основно в столицата със заплати от 2,5-3х.лв могат.

    Коментиран от #7

  • 7 Антиелектрика

    9 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ти да не живееш в САЩ?
    В Европа цените не са такива и не са в долари.
    Пък който има 120 000 лева, хич няма да му пука колко пари ще е бензина и да се занимава с електричка с 230 к. с.
    И какви 800 лева на месец сънуваш пак, първоначалната вноска кой ще ти я плати?
  • 8 незнайко

    0 0 Отговор
    ЕТО И "ШВАБИТЕ" СЕ КООПЕРИРАХА С КИТАЙЦИТЕ, КАТО НЕ МОТАТ САМИ ДА КОНСТРУИРАТ ЕЛЕКТРИЧКИ !!!
  • 9 СТО БОНА .ТИЯ МЕ ПЕ СЕТА

    1 0 Отговор
    СА НЕДОСТИЖИМИ ЗА 95,/, ОТ БЪЛГАРИТЕ ПОНЕ ОЩЕ ЕДНО СТОЛЕТИЕ ЧЕ И ПОВЕЧЕ....