Интересна съпоставка, направена между пазарите за употребявани автомобили в България и в Русия, показва сериозни разлики в предпочитанията на нашенци и руснаци. Статистиката за продажбите на употребявани автомобили в България е по данни на КАТ и според извадка на търсенията в най-големия сайт за автомобили mobile.bg, а за тези в Русия - на Автостат и сайта auto.ru.
Прави впечатление, че българинът залага основно на германски марки, като първите пет са именно такива. Руснаците пък избират евтини азиатски и румънски возила (В Русия и автомобилите на Dacia се продават под марката Renault), като изключение в руския топ 5 прави само Ford. Още нещо любопитно е, че Lada, която доскоро беше сред лидерите по продажба при употребяваните коли в Русия, сега вече е извън топ 5.
Най-продаваните автомобили на старо в България1. Volkswagen
2. Opel
3. Mercedes-Benz
4. Audi
5. BMW
Най-продаваните автомобили на старо в Русия1. Toyota
2. Ford
3. Hyundai
4. Kia
5. Renault
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чеп
16:16 02.08.2018
2 Ак47
Коментиран от #12
16:16 02.08.2018
3 Реалист
16:36 02.08.2018
4 Алфа Ромео
16:55 02.08.2018
5 GTE
При нас по-тежко е, че релефа ни е доста планински.
В Русия горивата са кофти, а и сервизното обслужване е много съмнително. Самите руснаци са мърлячи като стопани на колите. Няма смисъл да споменавам, че разстоянията са доста голями. За ден 50 км пробег се смята все едно не си караш колата.
16:59 02.08.2018
6 бябя
17:27 02.08.2018
7 Boxer
Коментиран от #21
17:58 02.08.2018
8 тъпо сравнение
18:42 02.08.2018
9 аутоман
20:26 02.08.2018
10 селянин
20:40 02.08.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 турбофолк
До коментар #2 от "Ак47":
Мнението ти е учудващо саркастично. Статията отразява нещо обективно. Тук цсри мнението, че купи си германска кола, френското е боклук, в японските само наливаш бднзин мадло и карсш. А, не е така. Всяка клла си има плюсове и минуси, според целта ти. Руснацкте наистина предпочитат азиатските автомлбили пред европейските и дори руските. На гомяма почит са Тойота, Субару, Хонда, Мицубиши...., а вечд и Киа, Хюндай. Чудно е, защо не предпочитат Лада, а там се прави, авно не е толкоса качественна сглобкага? А, трицилиндроия мотор не е за подценяване, особенно с гурбо. За едно леко купе, до 1200 кг маса и мощност от 70 к. с. и нагоре е напълно додтатъчен. И често и по-икономкчен. Но за големият СУВ на Опел, не е за предпочитане, той има нужда от по-голям обем. Тикото имаше чудесен трицилиндров, но купето бе некачественно. Новия трицилиндров ще пасне идеално на Пежо 207, 207SW, Опел Корса, Ситроен С3, 2..., няма лоша кола, всяка си има и недостатъци. Ауди, Мерседес правят висококачественни коли, но частите им са скъпи и не са за груба работа из храститд - могат да минат, но как да одраскаш боята на ново Ауди....?Коментиран от #22
05:01 03.08.2018
13 Бакша
06:00 03.08.2018
14 Пешо
Нито едните произвеждат нито другите ,само зглабат.Частите идват отвън.Преди да пишете статия се информирайте има интернет.
Коментиран от #23
08:57 03.08.2018
15 Vuicho Vanio
09:08 03.08.2018
16 гост
09:26 03.08.2018
17 Истината
09:27 03.08.2018
18 GTE
10:35 03.08.2018
19 Теглич
16:54 03.08.2018
20 Литър минерално на 1000
17:03 03.08.2018
21 КАТ
До коментар #7 от "Boxer":
Причината е , че и европейските и азиатските имат мито, азиатските са по евтини, от там и митото по малко и се получава доста сносна цена. При близко качество естествено, че ще купуват азиатско.11:59 04.08.2018
22 Гост
До коментар #12 от "турбофолк":
Я се научи да пишеш.15:46 08.08.2018
23 Гост
До коментар #14 от "Пешо":
Я се научи да пишеш правилно.15:48 08.08.2018