Американската компания предупреди купувачите на електромобилите ѝ, че съвсем скоро те ще бъдат лишени от досегашните финансови предимства, които се отпускат от правителството.
Tesla постепенно се превръща в голям автомобилен производител, а според законите в САЩ, където е най-големия пазар на Tesla, производител продаващ над 200 000 електромобила не се ползва с предоставените финансови премии от $7 500.
През октомври компанията надхвърли въпросните 200 000 бройки. Така бъдещите собственици на Model S, Model X и Model 3 ще плащат повече. Има и т.нар. гратисен период, който е до края на годината.
След това, до средата на следващата година новите собственици на електромобили Tesla ще получават бонус 3750 долара, а през втората половина на 2019-а - по $1 875. Всички купувачи на електромобили Tesla, които получат колите си през 2020 ще бъдат лишени от тези финансови предимства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Само Дъстър
Коментиран от #6, #12, #54
15:35 23.11.2018
3 тия
15:38 23.11.2018
4 ассссс
До коментар #1 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":
Спри се вечеееееее....15:40 23.11.2018
5 И със и без
Коментиран от #10
15:41 23.11.2018
6 Driving pleasure
До коментар #2 от "Само Дъстър":
Луксозни? Смях в залата! Тая кочина е скъпа, но не и луксозна...16:00 23.11.2018
7 Driving pleasure
Коментиран от #8
16:06 23.11.2018
8 Тесла е скъпа
До коментар #7 от "Driving pleasure":
Абе Чудя се на логиката ти. Тесла са скъпи, а останалите електромобили са по-евтини, но ползват същата субсидия от 7500 долара, което е още по-голяма част от цената им. По твоята логика би трябвало останалите да се скъсват да продават, а Тесла никой да не я иска. Ще обясниш ли защо е точно обратното В реалността?Коментиран от #13, #15
16:34 23.11.2018
9 Кольо Камиона
Коментиран от #14
16:43 23.11.2018
10 асддса
До коментар #5 от "И със и без":
Ми не. Както виждаш продажбите са 200 000. Другите са по 2 милиона и 200 000. А като махант и отстъпката и дойдат конкурентите до 2020 и са дотам. За какво да си купя гадната тесла с телевизор вътре и без нито едно копче, като мога да си купя кола с хубав интериор ?Коментиран от #19
16:46 23.11.2018
11 Димов
Коментиран от #28
17:15 23.11.2018
12 Димов
До коментар #2 от "Само Дъстър":
Какъв лукс има в тях?17:16 23.11.2018
13 Димов
До коментар #8 от "Тесла е скъпа":
Да бе, верно. И азсе чудя, защо Лада са продали четвърт млн бройки за година, а Ферари само 8400. Много странно. Явно Ладата е по-вървежна.Коментиран от #20
17:18 23.11.2018
14 Димов
До коментар #9 от "Кольо Камиона":
Ти беше казал, че си се записал за тест драйв. Исках да те питам, как се усещаш вътре в колата? За ускорението ми е ясно, че набира. Стабилност и т.н не ги оспорвам. Но ме итересува, самото чувство да я караш как е? Удобство, лукс, вътрешна красота? Кефи ли те да си в нея, да е твоя? Струва ли си да си дал парите, които й искат? Въобще, би ли си купил такава?17:22 23.11.2018
15 Димов
До коментар #8 от "Тесла е скъпа":
Около или над 50% от продажбите на Тесла са в САЩ. Следва Китай с едва 16%. Ето линк: https://1reddrop.com/2018/06/16/tesla-sales-by-country/ Чуя се, колко от опаричените й клиенти в САЩ са й хем клиенти, хем акционери? Дали пък тия хора не инвестират в собствените си интереси, като си купуват продукт от фирмата, в която имат акции?17:46 23.11.2018
16 Кольо Камиона
Коментиран от #17
17:56 23.11.2018
17 Димов
До коментар #16 от "Кольо Камиона":
Това с чистачките ме изненада. Модел-3 не е ли с лостчета зад волана? https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwizyYH58ereAhUFiKYKHSaKA5MQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.theverge.com%2F2017%2F7%2F29%2F16061480%2Ftesla-model-3-interior-video-display-screen-photos&psig=AOvVaw1UaLTbNJl7WzBlSE4VN_VR&ust=1543075394403087 Като няма копчета, а всичко става с тъч скриина, трябва ли за всяко нещо да отлепям поглед от пътя и да ровя в менюто? При бутоните си включваш нещата, като само ползваш периферното зрение. Аз го имам този проблем и с моята кошница. Тия модерни модулни глупости ме дразнят. Взимам съвременен автомобил, а той с някви дисплеи и менюта, чертички, свинщинки.... Трябва да отбия в банкета, че да си наглася духалките за парното, както ми е удобно. При старите коли всичко това ставаше пипнешком и с периферно зрение. Очите и вниманието си бяха на пътя.Коментиран от #18
18:08 23.11.2018
18 Кольо Камиона
До коментар #17 от "Димов":
Не съм 100% сигурен за чистачките, зад волана има две лостчета, дясното е като “скоростен” лост, предна, задна и паркинг, лявото e мигачи с някакъв бутон, може и да може да се програмира но не го ползвах изобщо. Като цяло не мисля че ще мога да свикна с централно разположения екран.18:21 23.11.2018
19 Тесла е скъпа
До коментар #10 от "асддса":
Не знам с Димов на тъпи ли се правите или наистина не се сещате, че говорим САМО за електромобили, щом говорим за субсидии от 7500 долара? Кой продава повече електромобили от Тесла, въпреки че Тесла е по-скъпа?Коментиран от #23
18:31 23.11.2018
20 Тесла е скъпа
До коментар #13 от "Димов":
Продължаваш да се правиш на тъп ли? Какво точно доказва примерът ти с Лада и Ферари? Теслата е по-скъпа от останалите електромобили, но въпреки това се продава повече. Нима твърдиш че ако Лада беше по-скъпа от Ferrari Пак щеше да продава по четвърт милиард бройки, а Ferrari пак щяха да продават по-малко от тях? Ще обясниш ли логиката на примерът ти, че нещо не го схванах явно и аз съм тъп.Коментиран от #21, #22
18:35 23.11.2018
21 Димов
До коментар #20 от "Тесла е скъпа":
Няма нито толкова думи, нито толкова време на света, че да може да ти се обясни на тебе, лично. Ти си кон с капаци, сравняващ само което и както на теб ти е угодно. Всичко друго заклеймяваш като неточно, неясно, неправомерно и прочие, само защото на двете ти мозъчни клетки не им стига трета упора и се катурват по гръб във всеки спор. Не вдяваш елементарен пример, който всички други разбраха, само ти не можа. Та кво викаш, заоблено кьоше, такова?18:41 23.11.2018
22 Димов
До коментар #20 от "Тесла е скъпа":
Публикувано във факти.бг: "Ще обясниш ли логиката на примерът ти, че нещо не го схванах явно и аз съм тъп." ....при това доста. Викам миличко, че при две различни марки коли, които забележи СА С ЕДНАКВО ЗАДВИЖВАНЕ, дори едната да е супер по-смотана от другата, пак може да продаде близо 30 пъти повече от другата, което означава, че продадената бройка въобще, изобщо, ама хич не е критерий за това, колко е хубав продукта й. И не са четвърт млрд, а са четвърт млн. Пак си се объркал с много. Взе да ти става визитка.Коментиран от #25
18:48 23.11.2018
23 Димов
До коментар #19 от "Тесла е скъпа":
Чете ли коментар #15, или още го сричаш?Коментиран от #27
18:49 23.11.2018
24 Чук
Коментиран от #26, #34
19:48 23.11.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Антиелектрика
До коментар #24 от "Чук":
По максимална скорост е далеч, но зад другите - хахахахахаха Коя кола с 260 к.с. вдига максимум 209 км/ч? Защото прехваления модел 3 толкова вдига.Коментиран от #32
20:19 23.11.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 оня с дроня
21:20 23.11.2018
30 Кольо Камиона
До коментар #28 от "Кривата на продажбите":
С лектрониката, ел. мотора и инвертора, Тесла са много много напред, никой не може да ги достигне за момента. Батериите ги правят заедно с Панасоник. Що се отнася до каросерия и интериор има тепърва на какво да се учат и ако се кооперират с опитен производител на механичните компоненти бързо ще вдигнат качеството а цената рязко ще падне. Те обаче са решили тепърва да откриват топлата вода при тези компоненти, което е само в полза на останалите. Като казвам опитен производител имам предвид нещо като Магна Щаер, а не някой от рода на Тойота или Фолксваген.Коментиран от #31
22:29 23.11.2018
31 Кольо Камиона
До коментар #30 от "Кольо Камиона":
*електрониката22:50 23.11.2018
32 Бачо Киро
До коментар #26 от "Антиелектрика":
Голф 4, 1.9тди 130 кс дига точно 209 реални кмч, демек с половината коне (хлапето имаше такъв точно).Да постигаш същото с двойно повече мощност кск му викаха? 😁
01:59 24.11.2018
33 Как му викаха
Електронно ограничения на скоростта му викаха.
Коментиран от #40
02:26 24.11.2018
34 Димов
До коментар #24 от "Чук":
Анджък! Един да прогледне. Браво!07:59 24.11.2018
35 Димов
До коментар #25 от "Тесла е скъпа":
Не! Както казах, и както ти се правиш, че не си прочел, поне половината клиенти на Тесла са й акционери. Това е взело превес при изборът им на електромобил. Тесла няма качество, с което да се похвали. Няма лукс. Няма нищо от това, което ти се опитваш да й насадиш. Тесла разчита само и единствено на манящината, породена чрез непрестанното облъчване на а*ално податливите й фенченца. Манящината е много силно оръжие. Заради нея, човек е способен да профука много средства, без да се замисля за последствията. А те са очевидни, от многобройните дефекти, които неспира да бълват тази марка. Единствено парадоксът, че нашенските медии грижливо отбягват отразяването им, е причина да се аргоментираш по този начин.Коментиран от #44
08:05 24.11.2018
36 Димов
До коментар #28 от "Кривата на продажбите":
Публикувано във факти.бг: "Запиши си го още сега, кривата на продажбите на Tesla ще върви успоредно на кривата на производствения капацитет." Съвсем съгласен съм. Но след 2020 няма да е така стръмна, а ще е доста по-полегата. Това пък си го запиши ти. ДВГ става все по-ограничено. С времето, т.нар. стогодишни производители ще започнат да влагат повече производствен ресурс в електромобили. Е тогава Тесла ще види, как се правят коли. Ще види как се печелят клиенти, и кой и защо стои на върха по продажби. Щото ония хора ги правят вече 100г и много добре знаят какво се иска, за да си в занаята. Единствено трябва да сменят типа на задвижване. А при електромобилът то не е няква космическа наука. Докато Тесла вчера почна да прави, ама и то едни ги прави..... За сега фирмите още доизцеждат това, което може да се доизцеди от ДВГ. Ито не е никак малко. Дори на доизцеждане, пак печелят от ДВГ много пъти повече пари, отколкото печели Тесла. И въпреки схващанията ти, че е отживелица, имено ДВГ моделите им ги държат на челните места по продажби в света, докато Тесла дори не влиза в първите 50. Викаш, щото не може да произведе повече ли? А като е толкова велика, с толкова модерни фабрики, защо не може? Нали има повече работници от на ЯЛР? Защо тази стогодишна, отживяла марка прави 3 пъти повече коли, от много модерната ти и супер, мега, гига, хипер развита Тесла? Защото само устата й са големи. Само се хвали. Издевателства над работницие си, да ги скъса от бач (и не миКоментиран от #43
08:30 24.11.2018
37 Димов
До коментар #28 от "Кривата на продажбите":
...... (и не ми спори за това, че ще те зарина с линкове, как условията на труд в Тесла са непоносими), а с целият си ресурс от 45000 души, и с всичките си модерни автоматизации, не може да произведе колкото един нищо и никакъв ЯЛР. СРАМ! ПОЗОР! ПОДИГРАВКА! Неоправдан разход на човешки труд, енергия и купища пари. С нейните работници и технологии, стогодишните марки направиха империи, от нищото. А Теслата не можа сама. Трябваха й хора с пари, като Мъск. Трябваше правителствата да вземат парите от данъци на ДВГ собственици, и безвъзмездно да ги тикат в ръцете на електрофеновете, белким ги прикотка да си купят Тесляк. Голямо постижение за Тесла. Браво! Само опозориха името на великият учен и изобретател.08:31 24.11.2018
38 Димов
До коментар #28 от "Кривата на продажбите":
Публикувано във факти.бг: "ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, ПОВТАРЯМ ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, се избират по техническите им характеристики, а не по интериора." Стока, повтарям, ВСЯКА СТОКА, се избира по индивидуални критерии на купувача. Няма такъв филм, като си търся кола с ДВГ ще я избирам по коженият салон, а като си търся електрокар, ще си сменя идеологията и личните възгледи, и ще я избирам по тех параметри. Хора, които си избират колите по ниво на лукс, ще продължат да си избират и електрокарите по същият параметър. Хора, които държат на тех параметри, и не ги бърка дали са в гол варел, само и само да набира с 1 сек по-бързо, ще държат на същото, без зачение какъв тип мотор е под капака. Такива ги има и при изборът на бензинова кола. И при дизеловите ги има. И при коли на алтернативни горива. И електрокарите няма да направят изключение.Коментиран от #42
08:38 24.11.2018
39 Димов
До коментар #25 от "Тесла е скъпа":
Публикувано във факти.бг: "при избора на ЕЛЕКТРОМОБИЛ, клиентите предпочитат да си купят аналога на Ферарито," ТЕСЛА - АНАЛОГ НА ФЕРАРИ?!?!?! Ти добре ли си бе, човек? Ти чуваш ли се какви глупости дрънкаш? Абе на много яка прашка сте се качили, май, че ви е метнала бая нависоко в облаците. В една от тукашните статии пише, че за последната година в Русия са били ОФИЦИАЛНО пререгистрирани 307000 преработени /тунинговани/ автомобила. Говорим за сериозен туниг, при който се сменя мотор, кутия, трансмисия, спирачки, управление, карантия и пр. Кварталните тунерчета от Сибир, с един гол г*з са преработили с 50% повече коли, отколко Тесла са призвели с цялото си автоматизирано производство, рекламиране, напъни, бутания и прочие. Ферари ли? Смяяях, смях, смях, смях.....Коментиран от #41
09:00 24.11.2018
40 Антиелектрика
До коментар #33 от "Как му викаха":
Електронно ограничение на скоростта на 209 км/ч??? Май нещо друго е ограничено, но на втория ти етаж!10:13 24.11.2018
41 Кой кой е
До коментар #39 от "Димов":
Хайде сега да говорим без имена защото се объркваш. Първо. Имаме два автомобила, първият много скъп, вторият по-евтин. По пазарни принципи и твоята логика кой от двата трябва да се продава повече? Второ. При Тесла и останалите електромобили това правило важи ли? Не знам защо изброяваш други критерии след като говорим за скъпи и евтини автомобили и техните продажби.Коментиран от #45
10:44 24.11.2018
42 Кривата на продажбите
До коментар #38 от "Димов":
Прав си. Съгласен съм с тебе че всеки си избира автомобила по свои критерии. При избора на електромобил обаче е малко по-различно, защото на този етап карането на електромобил е свързано с много ограничения. Едно от тези ограничения е правото на избор. Няма много марки и модели измежду които да избираш. Следващото ограничение е зарядната инфраструктура. Ако този автомобил ти трябва да си вършиш работа, ще избереш автомобил с по-голям пробег, който да може да се зарежда бързо, аз ще направиш компромис с кожените седалки. На този етап а и през следващите 5 години, няма кой да бие Тесла по пробег с едно зареждане нито пък по бързина на зареждане с изключение на 15 минутно то зареждане на Porsche. Тесла е най-практичният избор за ЕЛЕКТРОМОБИЛ В МОМЕНТА, ако желаеш или ти е наложено да караш електромобил.Коментиран от #46, #47
10:53 24.11.2018
43 Кривата на продажбите
До коментар #36 от "Димов":
"Съвсем съгласен съм. Но след 2020 няма да е така стръмна, а ще е доста по-полегата." Няма математика по която това да стане. Всяка година през следващите четири пет години, ще излизат нови и нови модели, заедно със своите производствени линии, а всяка година ще се добавят и нови производствени линии на старите модели. През 2020 година, се очаква да отвори завода в Китай. Как точно очакваш кривата на продажбите да да стане полегата, дори само заради този факт? Само засега сме чули, за малък кросоувър модел y, пикап и електрически камион, заговори се и за микробус на базата на Sprinter. Как мислиш кривата полегата ли ще стои? По всички математически правила, кривата ще става все по вертикална.Коментиран от #48
11:00 24.11.2018
44 Тесла е скъпа
До коментар #35 от "Димов":
Значи според тебе акционерите, само за последното тримесечие са направили няколко милиарда повече оборот, отколкото е инвестицията в цялата гигафабрика? Ти да видиш? Вероятно не си го поглеждал от тази гледна точка иначе никога нямаше да споделиш с нас такава глупост! За твое съжаление, Тесла е на четвърто място по продажби като брой автомобили в Щатите за последното тримесечие, но на ПЪРВО МЯСТО ПО ОБОРОТ. Това никой инвеститор не може да си го позволи. Приеми факта че за Щатите Това е най практичния автомобил, защото вече има изградена зарядна инфраструктура и пътуването на далечни разстояния не представлява проблем. Следващия по продажби на електромобили - Nissan Leaf, освен, че се зарежда много по-бавно второто или третото зареждане на дълъг път, включва термичната защита и трябва да чакаш поне четири часа за да си заредиш батерията. Хайде честито на пътуващите на далечно разстояние. С тесла модел 3 се изминават 4600 км за 52 часа. Ако ти си избираш електромобил, кой би избрал?Коментиран от #49, #50
11:18 24.11.2018
45 Димов
До коментар #41 от "Кой кой е":
Дали, ако, и ще.... ще си покаже след време, когато всички ще произвеждат само електрокари, а ДВГ ще му е невъзможно да съществуа от наложените санкции на правителствата, които го обвиняват за нещо, за което е виновна само и единствено лакомията на управниците. Ще ми се този разговор да изчака 10-15-20г, когато ще лъснат и проблемите със замърсяването от производството на батерии, и добивът на суровините им. Да видим тогава как ще е вървяла кривата на екологията, след въвеждането на елекромобила. Апропо: Онзиден гледа ли, как в България са изсякли и изкоренили сума и декари защитена, вековна, букова гора, заради ФВ парк. Това показва колко зелена е "зелената енергия".12:39 24.11.2018
46 Димов
До коментар #42 от "Кривата на продажбите":
Публикувано във факти.бг: "На този етап а и през следващите 5 години, няма кой да бие Тесла по пробег с едно зареждане." Е ти не гледа ли сравнението между Модел-3 и Ампера-е? Еднакви батерии, пък Опела му дават повече пробег. А онзи тест, дето ти постнах клипа, как Ампера-е с 60квтч батерия прави 740км? И него ли не си видял? Пич, при колите, икономията е определящ фактор за простолюдието. Вярно, че то съставлява по-голямата част от купувачите, но най-богатите марки, най-луксозните, тези, които вадят по най-много лев от единица бройка, въобще не им е предимство икономията. Техните коли изминават по най-малко км с едно зареждане, пък са най-харесваните.12:45 24.11.2018
47 Димов
До коментар #42 от "Кривата на продажбите":
Публикувано във факти.бг: "Тесла е най-практичният избор за ЕЛЕКТРОМОБИЛ В МОМЕНТА, ако желаеш или ти е наложено да караш електромобил." Съжалявам, но няма как да се съглася с това твърдение. Практичността за мен не се изчерпва само с пробега. Ампера-е и Хюндай Кона са ми далеч по-практични и по-привлекателни електромобили пред Модел-3.12:49 24.11.2018
48 Димов
До коментар #43 от "Кривата на продажбите":
Когато тези, дето знаят как се правят коли, видят че вече няма какво да изкярят от ДВГ, и решат да стъпят по-здраво на електро пазара, а не само да се заиграват с един-два модела, ще ти стане ясно как. Поживём — увидим.12:54 24.11.2018
49 Димов
До коментар #44 от "Тесла е скъпа":
Офф, откъде да почна: Първо, в щатите разстояния от 4600км не се изминават за 52ч с електромобил, а се изминават за 3ч със самолет. Второ, Нисан Лииф е абсолютно недоразумение. Няма какво да ми го сравняваш с Модел-3. Трето, щатите не са целият свят. В Европа нравите и стандартите са различни. А Китай отдавна си правят електромобили, и хич не чакат на Тесла да им отваря очите. Половината електромобили в света се правят и карат в Китай. Ония имат доста по-практични за тях модели. Казвам "за тях". Там се цени малката пуканка, която паркира на място, колкото за бебешка количка. Ще ги видим колко ще продадат. Миналата година Тесла са продали 10к бройки там. А тази година са на 13 позиция по продажби в Китай. Преди нея са 12 местни производители на ЕВ, като номер едно държи няква фирма с шаолинско име и 61к продадени коли. И за твое сведение, решиха да правят фабрика в Китай по две причини: Едната са митата, които биват налагани над стоки, внесени от САЩ. 40% са си сериозно мито, а на цената на тия Тесли си е направо погреб за продажбите им. Заради това, Тесла вече е вдигнала цените на Модел-С и Модел-Х с $30к отгоре. Клиентите в Китай почнаха да се дърпат. За това, Тесла взеха, че си построиха там завод. Те не очакват да завземат целият пазар в Китай. Но това е толкова голяма страна, че и малък дял от него да имат, пак си е много за тях. Втората причина е, че се очаква до 2040 Китай да продължи да е най-големият пазар за ЕВ. Та кой не би се целил в него? Всеки13:32 24.11.2018
50 Димов
До коментар #44 от "Тесла е скъпа":
Всеки, който прави ЕВ ще иска пазарен дял там. ГМ, Тойота, и ФВ също искат да строят такива фабрики за ЕВ в Китай. Докато Тесловото ГФ-3 тръгне, технологичната разлика в моделите на производителите ще е доста по-стопена. Конкуренцията пред Тесла ще е жестока, както пишат и западните сайтове. За това Тесла почнаха да се целят в големите градове като Пекин, Шанхай и Гуангжу, където има по-сериозни рестрикции за ДВГ, и където са най-богатите клиенти. Но такиа са намеренията и на конкурентните фирми, изброени по-горе. Ония не спят. Те просто гледат как един ще върви напред в шубрака, ще рискува сам, а те ще минат по отъпкана пътека след него и ще се настанят удобно и ще завземат голяма и широка част от пазара. Те си знаят как. Не са вчерашни и не правят нито коли, нито бизнес от вчера. Не ги мисли тях.13:32 24.11.2018
51 4х4
Коментирате ги тия тесли, все едно сте счупили по 4-5 броя от тях. Искам да кажа,че много обърквате останалите ,затова моля единия от вас да пише с главни букви, иначе коментарите ви се препокриват и не се разбира много кой какво казва(пише).Ако продължавате така, по-добре си ги обсъждайте тези неща по между си, по телефона, въпреки че аудиторията тук ще загуби много. Знаете кои сте,хайде със здраве!
P.S. Не се чудете защо нямате оценки, не моем да сварим да прочетем написаното...
15:46 24.11.2018
52 Като ти чета коментарите
Коментиран от #53
16:37 24.11.2018
53 Като ти чета коментарите
До коментар #52 от "Като ти чета коментарите":
Този пост е написан към Димов и беше отговор на един от неговите постове, но нещо не излезе като отговор.16:38 24.11.2018
54 леопард на егрек
До коментар #2 от "Само Дъстър":
глеи само да не си прекьлцаш прьстите оти ще ядеш немиен17:28 24.11.2018
55 никси
17:35 24.11.2018
56 никси
Коментиран от #57
17:39 24.11.2018
57 оня с дроня
До коментар #56 от "никси":
За Хамър не си ли чувал?21:42 24.11.2018