BMW започна продажбите на новото поколение на своя бестселър 3er. Автомобилът не е радикално изменен екстериорно, но е направен на изцяло нова платформа и пълен с нови технологии. Новата "тройка" вече е на родна земя, а екипът ни направи обстоен тест драйв на версията с двулитров дизелов двигател. Ето и първоначалните ни впечатления от новия модел.
Както вече стана ясно, тестовият автомобил бе оборудван с двулитров дизелов мотор. Мощността на този агрегат е 190 конски сили, като момента се предава и на четирите колела посредством осемстепенна автоматична трансмисия ZF и фирмената xDrive система. Още с натискането на старт бутона прави впечатление изключително безшумната работа на обновения дизелов двигател.
За разлика от предшественика си, този агрегат не предава почти никакви вибрации в купето. За тихата работа на мотора обаче съществена роля играе и доста подобреното шумоизолиране на салона, което включва и т.нар. "тихи" странични стъкла. Моторът е достатъчно динамичен и предоставя на водача много прилично линейно ускорение и доускорение. Познатата ни от много подобни мотори турбо дупка тук въобще не се усеща.
Що се отнася до настройките на шасито, то баварските специалисти са надминали себе си. Возията може да се определи като малко по-твърда, но за сметка на това колата се държи брилянтно в завои с висока скорост. Баварските инженери обясняват подобрената возия с нови амортисьори, като предните са снабдени с иновационни буфери за разтягане, а задните - за свиване. С такова окачване малките неравности по пътя не се усещат, а големите такива се преодоляват сравнително лесно въпреки неголемия клиренс на колата.
Що се касае до салона и удобството и технологиите в него, то трябва да кажем, че за разлика от по-малките екстериорни изменения, промените в салона са много. В него обаче няма да намерите огромни тъчскрийн екрани и видимо изобилие от технократизъм. За сметка на това воланът е тапициран с уникална кожа, останалите материали в купето също на много високо ниво, а сглобката е направена с познатата ни немска прецизност.
Седалките не са големи, но са удобни и много по-ергономични от тези на предишната "тройка". Мястото отпред е достатъчно, а в задната част, по традиция, е по-малко отколкото при доста от преките конкуренти. Багажникът обаче е голям и функционален за седан. Интерес представлява и опционното BMW Live Cockpit Professional табло, което е изцяло дигитално. Приборите са нестандартни, но пък за сметка на това информативни. Минусът тук е, че не могат да се персонализират.
В средната конзола са налични физически бутони за регулиране на климатичната инсталация, а мултимедийният дисплей над тях е с перфектна резолюция. Системата е снабдена и с персонален асистент, с който водачът и пасажерите в купето могат да разговарят. При това въпросната система не отговаря само на строго зададени команди, а притежава т.нар. изкуствен интелект. Последният върши работа, но от него все още има какво да се желае.
Като цяло баварците са направили една съвсем различна кола, като напълно умишлено са оставили доста сходства във визията с досегашните представители на третата серия. Возията е спортно ориентирана, но в никакъв случай некомфортна, седалките са отлични, а дизеловият двулитров мотор - основно преработен. По време на теста средният разход на гориво, който отчете борд компютърът беше под шест литра (5.9) на сто километра, а динамиката е почти като на редови шестак. Що се отнася до цената, то тя си е стандартно висока, но при новата тройка - определено има защо.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ali
Коментиран от #2, #6, #26, #81, #91
10:35 04.05.2019
2 X drive
До коментар #1 от "Ali":
И къкво ти пречат японските и френските коли Ali?Коментиран от #8, #17
10:39 04.05.2019
3 Мартин
Коментиран от #12, #46
10:52 04.05.2019
4 сектант
Коментиран от #10, #31
11:04 04.05.2019
5 Хахо
11:06 04.05.2019
6 Хайл
До коментар #1 от "Ali":
Прав си-за това в сервиза на бмв в Русе никой не кара бмв,хората са умниКоментиран от #9, #57, #80
11:08 04.05.2019
7 Бравос
11:09 04.05.2019
8 Хайл
До коментар #2 от "X drive":
Пречат му,всички го изпреварват 😉👍11:12 04.05.2019
9 Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)
До коментар #6 от "Хайл":
Не си прав. Щото им дават малки заплати, апък на хората не им се кара е46 или е90 щото са модели на 20 години пък сържат цена повече пт дачията на един болен мозък от тука коментиращитеКоментиран от #11, #33
11:12 04.05.2019
10 Хайл
До коментар #4 от "сектант":
Дачия 1310 ще ми я тунинговат ли там11:17 04.05.2019
11 Хайл
До коментар #9 от "Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)":
Абе де да знам,ама един познат беше с 2 литра дизел и ги питах как може да му помогнат ми казаха-на нашия паркинг да виждаш бмв? Нещо като чуят за този мотор и се мръщят не само русенлии...Коментиран от #19
11:20 04.05.2019
12 Емил
До коментар #3 от "Мартин":
Щом си на 12 и вечи си започнал да мислиш е много хубаво! Дано на есен те приемат първи клас!Коментиран от #14
11:21 04.05.2019
13 бачо мачо
11:30 04.05.2019
14 Хайл
До коментар #12 от "Емил":
Вече за 5 път опитва,тази година му обещали твърдо11:41 04.05.2019
15 Хаха
Коментиран от #25, #29
11:43 04.05.2019
16 Муя
Коментиран от #18
11:44 04.05.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 jap
До коментар #16 от "Муя":
Ако са чули потракване е било от веригата,тя си е консуматив при BMW.11:50 04.05.2019
19 Ф10 530д е500 в213
До коментар #11 от "Хайл":
Братко ти говориш за 4 цилиндрово бмв така не се говори. Говорим за истинско бмв 6 цил. Сега скоро дано с малко усилия копувам м2 за всекидневна кола 🙏🙏🙏🙏Обаче не живея в България там е разликата във възможностите
Коментиран от #20, #21
12:09 04.05.2019
20 Хайл
До коментар #19 от "Ф10 530д е500 в213":
Нали тук става въпрос за 4 цилиндрово,за 6/8 не говорим12:44 04.05.2019
21 Хайл
До коментар #19 от "Ф10 530д е500 в213":
Дано по-бързо се оборудваш щом ти харесва 👍12:45 04.05.2019
22 1234
Коментиран от #23, #59
13:59 04.05.2019
23 Госта
До коментар #22 от "1234":
Гроздето...знаеш нататъкКоментиран от #37
14:01 04.05.2019
24 jdm
14:32 04.05.2019
25 асддса
До коментар #15 от "Хаха":
Ти понеже не си виждал нито едно на живо и няма как да знаеш - 3Д стопа на БМВ на живо е десет пъти по хубав от тоя на лексус.Това е все едно да кажеш на бяла 3ка че са взели цвета от лексус.
15:46 04.05.2019
26 Ян Собиески
До коментар #1 от "Ali":
Човек с името Али да говори за недоразумения....16:05 04.05.2019
27 Пешо
16:12 04.05.2019
28 Пешо
16:14 04.05.2019
29 Някой
До коментар #15 от "Хаха":
Опушения стоп е още от Лагуна 1 1994 година , но като го сложат БМВ и ставо голяма работа, в следващите генерации чакам да е като на Лагуна 1 фейслифт....
Хаха
Коментиран от #62
17:08 04.05.2019
30 Мунчо
17:51 04.05.2019
31 Тошо
До коментар #4 от "сектант":
Аз съм бай Тошко киловата от Енерго 3! 😊17:56 04.05.2019
32 Tsvetan
Коментиран от #34
18:57 04.05.2019
33 Легенди
До коментар #9 от "Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)":
Изглежда, тези дето хвалят 20 годишните коли за безпроблемни, че си вярват.Точно такива са в сервизите.
Нямаше да има сервизи, ако са безпроблемни
И вижте разни с опит какви съвети дават при покупката на 20 годишно БМВ, да се проверят 100 неща, дето редовно издъхват и ако го няма в някоя морга да си го вземат полуиздъхнало, ново все е по бая стотачки и хилядарки.
19:00 04.05.2019
34 2 тона желязо
До коментар #32 от "Tsvetan":
80 000 е достатъчна причина да се оплюва. 1-во защото е надценена поне два пъти.2-ро това в кола за хора, дето не се занимават да пишат по форуми, а въртят далавери, за да имат парите за нея.
19:08 04.05.2019
35 Мемфис
Всички останали се сравняват с тях.
Коментиран от #39, #40, #67
19:13 04.05.2019
36 4х4
Коментиран от #38, #85
19:42 04.05.2019
37 на госта кум
До коментар #23 от "Госта":
госте я обясни на всички сега защо тъпееш и се праиш на интересен с това грозде..май само ти не си разбрал че бмв и хонда са си на една и съща цена с малки изключения и ако имаш пари да си купиш някой мощен сивик тайп-р значи имаш пари и за бмв, то и подръжката им е еднаква....та какво грозде не разбрах те гони....ако беше намесил ферари или ламбо тогава може и да работи тъпия и банален лаф с гроздетоКоментиран от #78, #86
19:43 04.05.2019
38 на госта другия кум
До коментар #36 от "4х4":
карай си наденичката и си трай...Коментиран от #44
19:44 04.05.2019
39 Хайл
До коментар #35 от "Мемфис":
Минало бешело в забравеното време...19:46 04.05.2019
40 карам колело
До коментар #35 от "Мемфис":
мерцедес никога нищо не е поставял а това че ганьо балкански е решил че това е най- най колата си е само за сметка на ганя...моя шеф скоро се върна от дубай и ми вика ами там всякакви коли ама много малко мерцедеси само гледам ролсове бентлита големите лендкрузери на тойота, лексуси ферарита ламбота а мерцове много малко....19:48 04.05.2019
41 tarikat
19:57 04.05.2019
42 Такси
19:59 04.05.2019
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 4х4
До коментар #38 от "на госта другия кум":
Яж куме, пии ! Наденичката , която карам в момента е мечта за много от пичовете тук, любители на високи скорости....Ево 10 с повече от 400 к.с.,тунинг в чужбина. Не мисля да го продавам, но ако предложиш 6-цифрена сума е твое. Вече търся нещо 550- 800 коня фабрични.Коментиран от #45
20:09 04.05.2019
45 бай онзи
До коментар #44 от "4х4":
аз пък му сипах на "тестващия" много бързия син тракалник с една почти стокова VR-4ка ;)20:12 04.05.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 едно и също
Бих избрал това:
https://www.youtube.com/watch?v=K-URUutJQ-Y
21:10 04.05.2019
48 Бацета
21:17 04.05.2019
49 262
Коментиран от #58
21:17 04.05.2019
50 Абе батки
21:21 04.05.2019
51 дявола
21:22 04.05.2019
52 500-600 коня Сток
21:25 04.05.2019
53 БМВ
21:27 04.05.2019
54 Нормално ли е
21:29 04.05.2019
55 Viki
20 години опит с всевъзможни коли ама такива боклуци като трибувените отпадъци и нови и стари няма никъде!
Коментиран от #76
22:20 04.05.2019
56 Хайл
До коментар #46 от "Данчо":
Ти вземи ги снимай как играят на чичо доктор и го покажи на мама да видиш какъв голям шоколад ще ти даде 😉👍Коментиран от #77
23:40 04.05.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Хайл
До коментар #49 от "262":
Още като помислиш за бмв и си в преразход-нова е НЕОПРАВДАНО СКЪПА,стара-ужасяващо трошлива и СКЪПА...Така че не ми говори за кисело грозде.тук има много хора с пари които мога да си я купят но са преценили,че да висиш в сервиз е по скъпо23:46 04.05.2019
59 свиреп
До коментар #22 от "1234":
Ти си караш хондата и си свиркаш, аз си карам баварката и на мен ми свиркат.00:20 05.05.2019
60 Опит
00:21 05.05.2019
61 Караш БМВ
00:23 05.05.2019
62 божее
До коментар #29 от "Някой":
Каква лагуна, вие нормални ли сте бе ? Нищо чудно че държавата е такава, те половината в нея са неориентирани, заблудени тролове.Какво развитие от такива ?
00:24 05.05.2019
63 Баси
00:26 05.05.2019
64 Все още имам
00:37 05.05.2019
65 ново 3
Коментиран от #84
00:42 05.05.2019
66 Subaru
01:26 05.05.2019
67 Subaru
До коментар #35 от "Мемфис":
Мерцедес отдавна умреха, брато!Мерцедесите бехс до лето 1998!!! След това всичко е КЕНЕФ!!! Напиши си го,и си го повтаряй!!! Лека и безаварийна от мен. :))))01:32 05.05.2019
68 666
01:54 05.05.2019
69 Дани
Коментиран от #95
01:58 05.05.2019
70 vasik atanasova
02:41 05.05.2019
71 Батката
03:31 05.05.2019
72 777999
Много зле! Много селско и повърхностно мислене - като цяло схващането за живота...ужас.
Коментиран от #73
04:28 05.05.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Фантомас
08:30 05.05.2019
75 Евстати
Коментиран от #96
08:30 05.05.2019
76 бмве39
До коментар #55 от "Viki":
добре си го написал за човек който надали и се е возил в бмв ама бил човека сменил гарнитура глава 2 пъти айде бреКоментиран от #88
09:02 05.05.2019
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Нищо не разбиращ
До коментар #37 от "на госта кум":
Ми то май Тайп Р ,трябва да е конкурент на М версиите на БМВ . А НЕ НА ОБИКНОВЕННИТЕ БМВ. А иначе си прав цената му е горе-долу еднаква , но с НОРМАЛНИТЕ БМВ.09:44 05.05.2019
79 Хайл
До коментар #77 от "Данчо":
😂😂👍👍крий се под леглото и като вземат да се изморяват-снимаш,от умората няма да те забележат 😂😂😂11:30 05.05.2019
80 Ачко
До коментар #6 от "Хайл":
Не просто нямат пари за истинска кола, демек за БМВ!12:06 05.05.2019
81 Bojidar
До коментар #1 от "Ali":
Не,че нещо ама само не обиждайте японските автомобили,щото Nissan GT-R ще мине БМВ като пътен знак!!!!12:20 05.05.2019
82 Шашлик
12:56 05.05.2019
83 БМВ М8
13:10 05.05.2019
84 оня с дроня
До коментар #65 от "ново 3":
Тройки ще има и занапред, феновете на БМВ купуват 3,5 и седма серия, както феновете на АУДИ-4, 6 и осма. Четните серии на БМВ не са масови, няма такова търсене.13:20 05.05.2019
85 Баджанак
До коментар #36 от "4х4":
Нема се плашиш, тая твойта единичка сите сме я карали..Коментиран от #90
13:43 05.05.2019
86 Госта
До коментар #37 от "на госта кум":
Карай си японската бангия и се кефи13:49 05.05.2019
87 smeh
14:11 05.05.2019
88 Viki
До коментар #76 от "бмве39":
Слушай ме мъничко чалгарче! Шофьор съм от 1997 г. - когато си бил в на баща си кайсиите! Взел съм шофьорският си изпит на Газ 53А! И в казармата шофирах Зил една година - 8 години и половина и около 150 000 км. - бях собственик на трибуквени отпадъци. Животеца ми съсипаха! И Мондео дизел имах - беше рай сравнение с трибуквените отпадъци! ДА - два пъти сменях гарнитури на лайняния баварски - TUB19! При положение че докато аз и бях собственик никога не е виждала над 3 000 об. и то само извънградско. Без да е тормозена - всяка година и се събираха по около месец и половина на сервиз - последната година два месеца само ремонти!Коментиран от #89
14:45 05.05.2019
89 smeh
До коментар #88 от "Viki":
Не се ядосвай, просто си взел грешния мотор. Ако беше 3.0 атмосферния бензин или 3.0д, нямаше да береш такива ядове. Затова навсякъде съветват - БМВ започва от 6 цилиндъра нагоре. 4-цилиндровите им, с малки изключения, са нескопосани бюджетни разработки за да може цената да започва "ОТ", и за собственици които са се стиснали да вземат истинско БМВ/под капака/. Затова и много от БМВ-истите ще се съгласят, че ако бюджета не стига за такова и ще 4-цилиндрово, по-добре да се насочат към ВАГ продукцията/Ауди например/. Там с изключение на някои от ТФСИ изпълненията, другите 4-цилиндрови са направо китка спрямо аналогичните от БМВ. Затова когато се прави голяма покупка, се пробва, тества, сравнява...а не се основаваме на гол сектанизъм, защото всяка марка си има издънки. Без изключения.Коментиран от #94
15:38 05.05.2019
90 4х4
До коментар #85 от "Баджанак":
Аха, значи она затова вика ти си ми втория. Първо сите и е сега ти. Оф, успокоих са.16:40 05.05.2019
91 сектант
До коментар #1 от "Ali":
айде да не се караме, защото в гаража имам наточенDacia Duster No Limit точно за такива ситуации
22:41 05.05.2019
92 e36
09:34 06.05.2019
93 Зелено
10:05 06.05.2019
94 Ввв
До коментар #89 от "smeh":
Айде да не се изхвърляш неподготвен,а?Базовото е 316 не 320 и да моторът има някой проблемни неща,но не повече от нормално,изкара го Дачия с 1.0 двигател13:26 06.05.2019
95 АLFA Q 4
До коментар #69 от "Дани":
НЕЕЕТРИ ВИДА
СКЪПИ ТРОШЛЯЦИ
00:37 07.05.2019
96 АLFA Q 4
До коментар #75 от "Евстати":
ЕВСТАТКО, ТИ ОЩЕ НЕ СИ БИЛ ЗАПЛАНУВАН, КОГАТО МЕРЦОВЕТЕ ПРИКЛЮЧИХ С КАЧЕСТВОТОСЕГА Е САМО ФРЪЦКАНЕ И СКЪПОТИА
00:46 07.05.2019
97 истината
04:47 16.05.2019