1 Юни, 2019 12:00 25 261 21

Тествахме новия Range Rover Evoque

  • range rover-
  • evoque-
  • тест
Тествахме новия Range Rover Evoque - 1

Новата генерация на Range Rover Evoque се прави на модернизиран вариант на платформата D8, която се използва и за Jaguar E-Pace. Интересен факт е още, че по-малко от месец след официалната световна премиера на модела в Лондон, в края на миналата година България стана първия европейски пазар, на който предпремиерно Range Rover Evoque беше представен на живо. Сега компактното луксозно SUV постъпва в дилърските центрове на марката у нас, а екипът ни направи обстоен тест. Ето и впечатленията ни.

Екстериор

Тествахме новия Range Rover Evoque

Едва ли са много хората, на които дизайнът на първото поколение Evoque да не им харесва. Именно поради тази причина специалистите от Range Rover не са променили кардинално дизайна на новото поколение. Ако не са един до друг, то човек може и да се обърка.

Тествахме новия Range Rover Evoque

При по-внимателно вглеждане обаче в новото поколение се откриват много от стилистичните черти на по-големия Velar. Корекциите не са много, но са изключително стилни и точно на място, а най-хубавото е, че Evoque е запазил характерния си купеобразен профил. Визуално новото поколение ни хареса много повече, нищо, че разликите са малко.

Интериор

Тествахме новия Range Rover Evoque

Салонът е изключително стилен, като всички уреди представляват електронни дисплеи. "Плаваща" конзола в средата, изцяло покрита с дисплей е акцентът на арматурното табло, а иначе използваните материали и самата сглобка са на познатото ни за марката много добро ниво. Седалките не са големи, не са и меки, но са ергономични и не изморяват дори и при по-дълги пътувания.

Тествахме новия Range Rover Evoque

Предните са с добре изразена странична поддръжка, но отзад тя е значително по-малка. Въпреки скосения таван в задната част, дори и ръстови пасажери не чувстват дискомфорт. Багажното отделение е един от малкото недостатъци на модела, защото на фона на преките конкуренти е малко и недотам функционално.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме новия Range Rover Evoque

Въпреки външните сходства, шасито на новия Evoque е в друго измерение. Возията не е мека, но дискомфорт не се усеща дори и на черен път с по-висока скорост. Кренът в завоите е минимален, колата се усеща добре, както на асфалт, така и в леки пресечени местности. Като цяло е подобрено поведението на асфалт, без това да влияе на приличните качества в леки терени извън пътя. Въпреки че предназначението на този автомобил не е за офроуд, той напълно оправдава името на марката. Дъното е абсолютно плоско, клиренсът оптимален, а 4х4 режимите се избират в съответствие с настилката.

Тествахме новия Range Rover Evoque

Що се касае до техническите иновации в новия Evoque и по-конкретно до усъвършенстването на 4х4 системата, то трябва да се отбележи технологията Terrain Response 2, която се въвежда за първи път в пълноразмерен Range Rover. Тя има способността автоматично да разпознава повърхността, върху която се движи автомобилът и да регулира настройката спрямо нея, като Evoque вече може да гази във вода с дълбочина до 600 мм.

Тествахме новия Range Rover Evoque

21-цоловите гуми пасват много добре на адаптивното шаси. В заключение можем да кажем, че новият Evoque разполага с доста прилична проходимост за класа, в който е позициониран. Единственият недостатък, който усетихме, е свързан с настройките на деветстепенната автоматична скоростна кутия, при която се усеща леко "замисляне" при превключване на някои от предавките.

Тествахме новия Range Rover Evoque

Иначе тестовият автомобил беше с мощност 240 дизелови конски сили, които на маса от почти два тона не са напълно достатъчни, но пък и не се изпитва липса на тяга в нито един от оборотните режими. Именно това, според нас е оптималният мотор за Evoque, но ако предпочитанията са други, то може да се избира измежду общо шест 4-цилиндрови двигателя Ingenium, с три бензинови и три дизелови варианта. Що се отнася до цените те започват от 72 000 лв, а обобщението е, че външно иновацията прилича на фейслифт, но на практика всичко под ламарините е ново.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мони НСА

    48 52 Отговор
    Изгубили сте си времето да пишете за този боклук пародия на джип
  • 2 Марто

    53 22 Отговор
    Това не е кола за бедняци като теб, така, че моля да не коментираш. Евог е лукс при компактните всъдеходи, има си и минуси, които са добре описани в статията.

    Коментиран от #18

  • 3 Караиванов

    44 21 Отговор
    Уникален дизайн. Класа!
  • 4 сектант

    16 27 Отговор
    според вас колко такива съм теглил вече? - познайте цифра
  • 5 BMW E36

    12 27 Отговор
    72000 лева си ти е едно е60 и другите за дизел да пилиш гуми
  • 6 Random

    38 17 Отговор
    Британско-индийски боклук
  • 7 Шо е оваа

    34 6 Отговор
    Мой близък си купи 2018 от магазина такъв ”БараШон”/от барака и кашон/
    Та 3 месеца го караше като кораб,задницата виснала а предницата сочи небето,казаха му че компптъра обменя гршни данни със възд.възглавници на задния мост и нищо че е гаранционен ”Ще отнеме време да го нагласим-
    3месеца,та сифтуери ли не преинст, та нов комп ли не слагаха и след това Моя вика марш Барашон и го разкара,та тъй с туй :-)
  • 8 Педераска работа)

    35 7 Отговор
    Преди марката беше класа, сега е посредствена. Колега си купи 2017 нов от Мото пфое и досега за няма и 50 000 км се видя в чудо. Седмица до кара и после месец в сервиза в София, вече ни е срам да го майтап им. Пълен боклук за доста пари, ЧЕСТИТО!
  • 9 Не фен

    9 3 Отговор
    Чи то кат гледам,тоз път мий пузнат.Минах наскоро с Бравичката си отттам.(Фиатчето де) ;-)
  • 10 Луууд

    8 3 Отговор
    "бе гледам не ги караа фного" ха ха
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ivan

    13 18 Отговор
    Не ги карат защото нямат пари затова,коментарите са излишни автомобила е един от най -престижните това е само скъсаняци може да коментират кой счупен кой тва кой онова -виждали те някога такава кола :):):)

    Коментиран от #16

  • 14 гнида

    10 10 Отговор
    На който не му харесва рейнджа , точно отдолу има статия за пелгеот орлите ...... За всеки му своето , колата си е чудесна и ми харесва много ...
  • 15 Ай сиктир

    15 3 Отговор
    Колата на снимката не е най-високото изпълнение. Оборудват я с друг волан и по-финната кожа. Забравили сте да снимате самия салон. Разбира се това е автомобил който се кара САМО в гаранция, Ingenium в дизелов вариант на 40 000 масово губи компресия, изтропва на коляновия вал, чупи бутала. Едно прегряване и пластмасовите елементи в главата се стопяват.Също така предните А-носачи са от алуминиевия вариант само вече.
    От цялата серия на Ланд ровър Ягуар най-ме е впечатлил I-Pace, въпреки че не съм привърженик на електичките. Има причина да е кола на годината!
  • 16 Луууд

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ivan":

    Ако искаш убав английски джип си купи реиндж стария или Дискавъри еденичка брей
  • 17 The King

    5 9 Отговор
    Най-доброто малко вдъеходче. Казах!
  • 18 Шофьор

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Това е кола пълна пародия на джип. 4х4 на стария е пълна измишльотина. Кола за хора които имат средства и не разбират от коли.
  • 19 Toko

    10 0 Отговор
    Що ми триеш постовете бе Славчев ? Попитах кога го тествахте този ЕВОГ ! И къде стои крика примерно . Но ще те попитам друго, на коя дата го тествахте? И от кой филиал ви го дадоха ? Айде да бъдем обективни и да не се лъжем. Отговори ми защо лъжете ? Защо триете не удобните постове ? Не съм написал нищо нецензурно и обидно ! Просто питам : Пич кога тествахте Ренджа , на коя дата ? И защо лъжеш ?
  • 20 Красива е...

    4 3 Отговор
    Страхотен дизайн - и от вътре, и от вън! За мен лично това е най-добрия дизайн, който можеш да купиш с пари към момента, но то си е и въпрос на вкус... прилича ми на автомобил от бъдещето.
    За офроуд знам че ровъра, ако не е най-добрият, то поне един от най-добрите.
    Ако имах 120 000 лв веднага бих си я взел - без да се замисля!
  • 21 Красива е...

    0 2 Отговор
    Страхотен дизайн - и от вътре, и от вън! За мен лично това е най-добрия дизайн, който можеш да купиш с пари към момента, но то си е и въпрос на вкус... прилича ми на автомобил от бъдещето.
    За офроуд знам че ровъра, ако не е най-добрият, то поне един от най-добрите.
    Ако имах 120 000 лв веднага бих си я взел - без да се замисля!