Апенинското автомобилостроене си има предостатъчно култови образци за подражание. Неаполитанската компания Puritalia обаче кой знае защо е избрала за вдъхновение щатската Cobra.
Нейният роудстър 427 все още съществува в завършен вид само в твърдите дискове на проектантските компютри, но от Puritalia вече публикуваха техническите характеристики на бъдещия автомобил.
Неговото шаси ще се изработва от алуминий, а подрами от стомана с високо съдържание на въглерод ще се грижат за устойчивостта на усукване, удържането на теглото в рамките на 1 090 кг и разпределението й в съотношение 50:50 между двете оси.
Купувачите на Puritalia 427 ще могат да избират между два двигателя. Базовият 5.0-литров V8 ще развива мощност 445 к.с. и ще задвижва задния мост през шестстепенна механична трансмисия, алуминиев кардан и диференциал с повишено триене. Ще се предлага и форсирана до 605 к.с. версия.
От Puritalia обещават 427 буквално да се слива с пътя благодарение на независимото окачване, регулируемите амортисьори и напречните стабилизатори. Със спирането са натоварени 380-милимитрови дискове отпред и 342-милиметрови отзад. Ще ги захапват апарати Brembo съответно с шест и четири бутала.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ahaha
15:28 03.07.2012
2 686
17:05 03.07.2012
3 неутрален
Нека ми се подиграват по улиците..
17:41 03.07.2012
4 ЕСПА
18:00 03.07.2012
5 !!!!
18:01 03.07.2012
6 кскасаааса
18:29 03.07.2012
7 Vanko
22:16 03.07.2012
8 Ts@r
22:20 03.07.2012
9 686
Прекалено насечени форми, насечени значи много детайл, не са изчистени, не са опростени а са изкуствено осложнени. Толкова чупки и заигравки с линиите и обемите, че е станала неква лютеница. Старата кобра е ясна точна и безапелационна, а тази казва "искам предница, ама искам и странична линия с красив профил, ама искам и агресивна заница, ма искам и устремена линия, ма искам и раздути калници, и въздухоотвори и, и, и, и, и и накрая и аз не знам кво иска, дай от всичко па квот стане"
Ми джантите?!?!?!?! Разцепената петолъчка! Невероятно и иновативно, къммомента само Дачия не ги ползва. За задницата да почвам ли? Стопове от Нисан З 350 и 370, недомислени обеми, едното тръгва надоло, ма понеже не съвпада с другото завива настрани. Некъф потрес, некъв турлюгювеч! Спортната задница трябва да тежи мощно като туловище на алигатор, пример Порше 911 Карера. Има принцип в дизайна: "направи го просто глупако". Глеадайте истинските италианци, Пининфарина, Бертоне, Джуджаро ...
Това тук са рендъри на студенти, начинаещи, без опит, дизайнерски и житейски, правете разлика ...
22:50 03.07.2012
10 686
Аз лично тоя проект го приемам по следния начин: Некое студентче, еле па студентка по дизайн, си разцъква у тех макса, после най-неангажиращо шефа ги качва у нетя по субеквини причина. Нашите редактори, налитат баш там и те така.
23:02 03.07.2012
11 686
23:16 03.07.2012
12 ahaha
00:07 04.07.2012
13 САВ
10:40 04.07.2012
14 Перо
11:32 05.07.2012