3 Юли, 2012 14:45 3 052 14

Shelby Cobra се преражда в Италия

  • shelby cobra-
  • puritalia-
  • 427

Апенинското автомобилостроене си има предостатъчно култови образци за подражание. Неаполитанската компания Puritalia обаче кой знае защо е избрала за вдъхновение щатската Cobra.



Нейният роудстър 427 все още съществува в завършен вид само в твърдите дискове на проектантските компютри, но от Puritalia вече публикуваха техническите характеристики на бъдещия автомобил.



Неговото шаси ще се изработва от алуминий, а подрами от стомана с високо съдържание на въглерод ще се грижат за устойчивостта на усукване, удържането на теглото в рамките на 1 090 кг и разпределението й в съотношение 50:50 между двете оси.



Купувачите на Puritalia 427 ще могат да избират между два двигателя. Базовият 5.0-литров V8 ще развива мощност 445 к.с. и ще задвижва задния мост през шестстепенна механична трансмисия, алуминиев кардан и диференциал с повишено триене. Ще се предлага и форсирана до 605 к.с. версия.



От Puritalia обещават 427 буквално да се слива с пътя благодарение на независимото окачване, регулируемите амортисьори и напречните стабилизатори. Със спирането са натоварени 380-милимитрови дискове отпред и 342-милиметрови отзад. Ще ги захапват апарати Brembo съответно с шест и четири бутала.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ahaha

    2 0 Отговор
    ni6to po-krasivo ne e praveno! bravo na makaronite,kakto vinagi unikalni! mnogo mise 6te edno rub4e-spoiler4e na bagajnika v centara podobno na dagite nad kalnizite otpred, no e vapros na vkus a i originala niama rub tam.
  • 2 686

    0 3 Отговор
    Нищо по-грозно не е правено в Италия, разбира се ако не броим Фиат Мултипла.
  • 3 неутрален

    3 0 Отговор
    Лично аз с удоволствие бих се возил в тази "грозна" кола :D
    Нека ми се подиграват по улиците..
  • 4 ЕСПА

    1 0 Отговор
    ААААААААААААААААААААААААААААААААААААА, НЕВЕРОЯТНА Е!!!!! ЕЛЕГАНТНА, С ПРАВИЛНИ ПРОПОРЦИИ, РАЗЛИЧНА... ПЕРФЕКТНА!!! ИСКАМ ЕДНА ТАКАВА!
  • 5 !!!!

    2 0 Отговор
    Ма..а им, добри са тези жабчетата! Малко на алфа 4c напомня, но и двете коли са перверзно красиви !!!!
  • 6 кскасаааса

    1 0 Отговор
    Змийска физиономия!!! Харесва ми, много приятни форми
  • 7 Vanko

    1 0 Отговор
    Защо трябва да се води "преродена" Кобра!? Нека си бъде автомобил със собствена история . Преди години имах щастието да се повозя и контролирано да покарам истинска Кобра - няма толкова брутален автомобил !!!
  • 8 Ts@r

    1 0 Отговор
    Определено са се постарали доста в това да запазят чертите на Cobra-та и същевременно са го направили много новаторски. Ако можех лично бих поздравил дизайнерите, в чиеато въображение се е родил този автомобил. Страшно ми харесва и идеята за обемния V8-мак, който ми напомня много на старите американски класики (преди 80-те !!), към които изпитвам такива силни симпатии.
  • 9 686

    0 2 Отговор
    Фарове от Афа Мито и 8 ц компетиционе, муцуна от АЦ Кобра, но кое е по-красиво, оригинална или репликата. Муцуната на Кобра, Астон, Мустанг излъчва агресия, иска да те засмуче, здъвче и изплюе, а тази рибка с оцъклени очи казва: "много ви моля, върнете ме във водата, задушавам се"
    Прекалено насечени форми, насечени значи много детайл, не са изчистени, не са опростени а са изкуствено осложнени. Толкова чупки и заигравки с линиите и обемите, че е станала неква лютеница. Старата кобра е ясна точна и безапелационна, а тази казва "искам предница, ама искам и странична линия с красив профил, ама искам и агресивна заница, ма искам и устремена линия, ма искам и раздути калници, и въздухоотвори и, и, и, и, и и накрая и аз не знам кво иска, дай от всичко па квот стане"
    Ми джантите?!?!?!?! Разцепената петолъчка! Невероятно и иновативно, къммомента само Дачия не ги ползва. За задницата да почвам ли? Стопове от Нисан З 350 и 370, недомислени обеми, едното тръгва надоло, ма понеже не съвпада с другото завива настрани. Некъф потрес, некъв турлюгювеч! Спортната задница трябва да тежи мощно като туловище на алигатор, пример Порше 911 Карера. Има принцип в дизайна: "направи го просто глупако". Глеадайте истинските италианци, Пининфарина, Бертоне, Джуджаро ...
    Това тук са рендъри на студенти, начинаещи, без опит, дизайнерски и житейски, правете разлика ...
  • 10 686

    0 0 Отговор
    Ми израстъците зад седалките !??! Малийййййййй! Незабавно някой да ги ампутира, със сигурност не са от тази кола.
    Аз лично тоя проект го приемам по следния начин: Некое студентче, еле па студентка по дизайн, си разцъква у тех макса, после най-неангажиращо шефа ги качва у нетя по субеквини причина. Нашите редактори, налитат баш там и те така.
  • 11 686

    0 0 Отговор
    и за да не бъда голословен: http://www.tuningnews.net/photo_preview/071119a/01/racer_x_design_kc-427/
  • 12 ahaha

    0 0 Отговор
    do 686: zadnite stopove ne sa nikakav nisan 4ove4e, imat direktna vruzka s novia jaguar xj ! i v tova ima edna druga logika po-dulboka, 4e novite britanski designi triabva dase prokarat po vsi4ki napravlenia a coupeto na originalnata cobra e british ;) kogato pravi6 projecti kato tozi triabva da spazi6 mnogo ne6ta v mnogo otno6enia. nikoi ne e celial da pravi imitacia na starata kobra s plastmasovi broni primerno kakto bi re6il bai gan4o 4esto. a silueta na djantite spriamo kalnika e to4no ama 1 kum 1 cobra. stoiat taka kakto stoiat BBS ot 80te na bmw e30.
  • 13 САВ

    0 0 Отговор
    Красива кола!
  • 14 Перо

    0 0 Отговор
    Страхотна красота!!! Съюзът между "Фиат" и "Крайслер" ражда все по-добри неща.