23 Декември, 2019 11:25, обновена 23 Декември, 2019 13:05 13 455 98

Aston Martin се бори за живота си

  • aston matrin-
  • dbx

Известната марка изпитва сериозни трудности и бъдещата ѝ съдба до голяма степен зависи от успеха на новия DBX модел

Aston Martin се бори за живота си - 1
Aston Martin DBX

В Сейнт Атан, Уелс се състоя откриването на нов завод на Aston Martin. Това събитие привлече вниманието на целия автомобилен свят. На първо място, защото легендарната автомобилна компания, която агентите 007 използват редовно, изпитва сериозни финансови проблеми през последните години. С откриването на новата фабрика Aston Martin се надява да обърне негативната тенденция. Ще успее ли обаче?

Aston Martin обяви изграждането на нов завод в Уелс още през 2016 година. Бившата кралска военновъздушна база, която съществува от 1938 година, е избрана за място на завода. По време на Втората световна война на нея служат около 14 000 военни, а в следвоенните години базата беше преквалифицирана като център за обучение на пилоти. Сега на мястото на бившите хангари е построен заводът Aston Martin Lagonda, първите сгради, на който се издигнаха още през 2017 година.

Aston Martin се бори за живота си
Aston Martin DBX

"Заводът в Сейнт Атан е важна стъпка в развитието на новия ни автомобил DBX. Отварянето на завода е изключително важен момент в развитието на компанията и има за цел да реализира амбициите ни като глобална луксозна марка “, заяви Анди Палмър, ръководител на Aston Martin, на церемонията по откриването на новия завод. Той добави още, че събитието е "повратна точка за Aston Martin и вот на доверие в автомобилната индустрия на Обединеното кралство".

Г-н Палмър беше подкрепен от премиера на Уелс Марк Дрейкфорд, който също отбеляза в речта си, че „поставянето на международно признатата марка в Сейнт Атан“ също е „огромен вот на доверие за работниците от Уелс“. „Това е пример за това как правителството на Уелс подкрепя и прави всичко възможно, за да стимулира икономическия растеж и да създаде работни места“, каза уелският премиер.

Очаква се пълноценното производство, както бе обявено по време на откриването на завода, да започне през второто тримесечие на 2020 година. Компанията планира там да произвежда линия кросоувъри Aston Martin DBX.

Първите модели ще имат 4-литрови V8 битурбо двигатели с мощност 542 конски сили. Автомобилите ще бъдат оборудвани с автоматична трансмисия и задвижване на четирите колела. Кросоувърът DBX е в състояние да ускори до 100 километра в час само за 4,3 секунди, така че съчетава свойствата на спортен автомобил и SUV. Фактът, че колата принадлежи към сегмента "лукс", трябва да се напомня цената на колата, която ще се колебае около 200 хиляди долара, в зависимост от конфигурацията.

Очаква се, след като предприятието достигне пълен капацитет, заводът ще произвежда около 5 000 автомобила годишно. В същото време, според Анди Палмър, компанията очаква, че инженерните технологии, които Aston Martin притежава, заедно с дизайна, да позволят на кросоувъра да заеме достойното си място в луксозния сегмент на автомобилния пазар, а продажбите да са на високо ниво. На първо място, на пазара на САЩ, на който д-р Палмър особено разчита.

Aston Martin се бори за живота си
Aston Martin DBX

Междувременно оптимистичните доклади на шефа на Aston Martin и на уелския премиер звучат странно на фона на противоречивата финансова ситуация, в която британската автомобилна марка се намира от доста време. За да я преодолее, миналата година компанията проведе публично предлагане на акции.

Привличането на финансиране от открития пазар обаче не реши основния проблем - спадът в търсенето на продуктите на компанията. Заради това Aston Martin трябваше да преразгледа прогнозата за продажбите на автомобили през 2019-а, която беше намалена с 11 процента, или до 6.3 хиляди автомобила. В резултат на това през първите девет месеца на 2019 г. компанията регистрира загуба в размер на 92,3 милиона британски лири (около 118 милиона долара).

Ситуацията с продажбите и липсата на печалба, разбира се, се отразява на цената на акциите на Aston. Например ценните книжа на компанията през последната година от публичното им предлагане на фондовата борса (IPO) паднаха със 75 процента. Коментирайки настоящата ситуация, Bloomberg заяви, че: „не е ясно кой инвеститор би искал да продаде акциите си на тази, изключително ниска цена, на която се търгуват в момента.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    22 14 Отговор
    Прекалено много прилики с "Кайен"!

    Коментиран от #95

  • 2 Име

    36 1 Отговор
    На фона на брекзит не знам какви са тия прогнози.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Реално

    25 31 Отговор
    Света вече е на вълна електромобили.Доказателство за това са продажбите на Тесла които в САЩ се продават повече от цялата гама на BMW,а нито са евтини нито качествени.В Европа също електрическите модели непрекъснато увеличават продажбите си и производителите проспиващи тези тенденции са обречени на скорошни фалити.

    Коментиран от #5, #10, #19, #30, #40

  • 5 Евтини са

    16 3 Отговор

    До коментар #4 от "Реално":

    Как не са евтини? Виж цените на Тесла и БМВ в Америка, сравни ги и кажи кое е по-евтиното?

    Коментиран от #8

  • 6 Българина

    38 2 Отговор
    Един от нишовите играчи, чиято ниша се зае от немците много отдавна. Нямат шанс ако не са част от концерн. Преди 30 г имаше много производители на електроника. Сега са поне три пъти по малко. Глобализма изяжда индивидуализма, жив комунизъм
  • 7 РЗС

    30 3 Отговор
    Айде и тия приключиха, сега ще ги купят индийците или китайците за без пари. Да благодарят на борко брекзитя за фалита
  • 8 Виж цените

    25 13 Отговор

    До коментар #5 от "Евтини са":

    Ако разгледаш внимателно модел на тесла ще останеш с впечатление,че това е фейслифт на Москвич Алеко с евтин таблет в средата на таблото.По всичко личи,че при тази марка подобно на Дачия икономията е водеща цел но концепцията на задвижването е нещото което привлича клиентите.

    Коментиран от #11, #42, #96

  • 9 Пушилници

    13 18 Отговор
    Еми така е като правиш пушилници с технология отпреди 10 години. Защо не направят електрически SUV?
  • 10 Антиелектрика

    25 9 Отговор

    До коментар #4 от "Реално":

    Хайде пак глупости.
    Да си чувал, че и други марки освен Тесла също правят електрички?
    Ама като гледам какви успехи имат в продажбата англичаните с Jaguar I-pace, направо ти повярвах, че всички са на вълна електрички.

    Коментиран от #12, #16

  • 11 😂😂😂😂

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Виж цените":

    Шегобиец! За това ли започнаха да ги копират?
  • 12 гост

    17 22 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Вcъщнocт нaиcтинa вaжнaтa нoвинa e , чe c днeшнa дaтa Тecлa минa цeнa oт 405 дoлaрa зa aкция , кoeтo прaви кaпитaлизaция oт нaд 73 милaрдa дoлaрa !!! Кoeтo я извeждa ДAЛEЧ нaпрeд прeд Мeрцeдec и БМВ , дa нe гoвoрим зa другитe !! Вcъщнocт cтaвa трeтия пo кaпитaлизaция прoизвoдитeл cлeд caмo Тoйтa и ВAГ !!! Нo рaзликaтa c ВAГ вeчe e пoд 20% , a Тecлa прoдължaвa дa рacтe бързo , зa рaзликa oт умирaщитe швaби !

    Коментиран от #13, #41

  • 13 Антиелектрика

    10 6 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    И това мнение под статия за Астон, защо трябва е адресирано към мен?

    Коментиран от #15, #18, #24

  • 14 Гост

    37 13 Отговор
    Не, няма да я спасят! Съвременните клиенти на автомобилните фирми на харесват хубави коли. Сега се харесват електрически боклуци с евтина пластмаса, с дизайн от някоя детска градина, събрани набързо от мексикански специалисти, в някоя царевична нива. Колкото по-смотано, толкова по-добре. Днешните жендьовци не харесват и хубави жени. Избират си целулитени мастодонти с джуки пълни с ботокс. И това е по-редкият случай. Най-често съвременните момченца си избират момченца, като тях. Защото се ужасяват от мисълта да ги докосне жена. Затова карат Тесли.
  • 15 Гост

    17 10 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Защото електрожендърите живеят само, ако имат обект за злобеене. Иначе не се чувстват щастливи.

    Коментиран от #29

  • 16 гост

    11 12 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Та мисълта ми беше да ни светнеш кои са тия "други" производители , дето имат барем една стотна от успеха на Тесла с електричките и не почвай с глупостите кой колко милиона пушилника произвеждал , щото тия милиони само след 10 години ще са се изпарили , а както доказаха дори Тойота и ВАГ последните 8 , не могат да стигнат дори 100 000 електрички , да не говорим за милиони !

    Коментиран от #20, #22, #61

  • 17 CL500

    19 0 Отговор
    Просто цените им са 'убийствени' за самите тях. Ясно е, че влагат само най-доброто, съчетано с английския топ лукс, но явно това не оправдава цените им в очите на купувачите. И този СУВ по традиция, като другите им модели, ще бъде с АМГ двигател и 9-степенна кутия ZF, дават му ускорение до 100 за 4.5 сек. Дано имат успех!
  • 18 гост

    2 7 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    В коментар 16 е отговорът защо !
  • 19 Гост

    18 6 Отговор

    До коментар #4 от "Реално":

    Птоизводителите, проспиващи тези тенденции не бяха субсидирани от държавите, когато устроиха пазара за коли, навремето. Почнаха от нулата и сами се издигнаха. А Тесла и останалите електромобили седнаха на готово и дори и нищожният процент пазар, който имат, го взеха с насилствено налагани санкции, с помоща на продажни правителства. Защо ли? Защото не могат с честен труд и пазарна икономика. С тях, електромобилите стояха в девета глуха цели 100 години. Сега пробиват с подлост и лицемерие.

    Коментиран от #21

  • 20 Гост

    14 8 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    От три години от тебе чуваме само "ще, ще, ще, ще, ще"....... а още нищо не е станало, освен, че Тесла е носена към продажбите си от правителството на САЩ, защото с честен пазар не можа да се наложи.

    Коментиран от #23

  • 21 Субсидиране

    11 3 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Дизелите също бяха субсидирани!
  • 22 Антиелектрика

    17 5 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Статията е за Астон Мартин, не за Тесла.
    Та в този ред на мисли, не знам какво има да ти обяснявам? Електрическия кросоувър на Ягуар е провал и се продава по-зле от конвенционалния и за това отговорих на предишния коментар, че миксер няма да направи марката по-продаваема. Пък ти къде пак се намеси с тъпите си Тесли?

    Коментиран от #27

  • 23 гост

    9 14 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    За твое съжаление още тази година над 50% от продажбите са ИЗВЪН САЩ , а следващата ще са над 70% с пускането на китайския завод ! Факт ! А ще ли , не ще ли , но фактите са факти , продажби и акции хвърчат , а всички експерти предричат още повече в бъдеще ! А къде са ще , ще , ще на ВАГ и сие , дето от 10 години ги слушаме , как от утре "ще убият" Тесла ?? Хахахаххахха !!!

    Коментиран от #31

  • 24 гост

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Всъщност за да видиш , че си признавам грешките , разликата е 20% с Фолксваген , не с целия ВАГ , но пък за сметка на това е над ДВА ПЪТИ повече от Ауди и Порше !! И явно ще се увеличава , хахахха !!!

    Коментиран от #25

  • 25 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Сбъркал си рейса пич.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Също така за Астън Мартин да напомня за големия рев за "загубите" на Тесла , въпросния Астън Мартин е на загуба от НАД 20 ГОДИНИ , като през това време е минал и през три фалита и не знам колко пъти смяна на собственика , обаче това явно не притеснява дружинката "анти" за разлика от Тесла ! А иначе бъдещето е ясно , това ще е следващия "британски благородник" който съвсем скоро ще обяви отказ от двг по примера на Ягуар и Ланд Ровер и ще мине само на електричество и то преди 2030 , а може и едновременно с тях още през 2025 !
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 ддд

    9 6 Отговор

    До коментар #4 от "Реално":

    На цената на един ДБХ може да си купиш два модел Х с 600км пробег със заряд и фалкон врати и 7 места, безплатно зареждане на суперчарджър и най-важното - без емисии. По кой показтел освен звук Астън може да се конкурира с това на обявените цени за ДБХ? И Порше тръбяха, че Тайкан щял да бъде по-евтин от модел Ес, но вместо з 80х.долара пускана версия от 150х.долара нагоре, която минава 310км. Тази з 80х.долара щяла да излезе някога с по-малук пробег, да ама по-малк от 300км за какво ти е и то за толкова пари за колкото си купуваш модел ес с пробег от над 500км. Някак си конкуренцията за мен е криворазбрано понятие. Предлагат нещо различно, но не и конкурентно.
  • 31 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Факт е 3% дял от пазара за коли. Това е факт. Въпреки всичките им гига, мига, никой не го брига. Големите проценти, които си постнал, само изглеждат големи, спрямо тяхното нищо. А спрямо световните продажби си остават 3% дял за Тесла. Ей това гледай, фактьо.

    Коментиран от #35

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Гост

    10 7 Отговор

    До коментар #29 от "Borislav Popov":

    Фалита на Тесла дойде, но правителството я държи на системи и изкуствено дишане. Поне си го признай!

    Коментиран от #36, #37, #38

  • 34 Американеца

    10 5 Отговор
    Единственият фалит идва за немцоте които уж имат големи продажби но всъщност продукцията им прашасва по пустините и доковете.
  • 35 Borislav Popov

    8 5 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Хе,хе, вие тук заради някакви мижави 3 %, вдигате срещу Тесла, вой до небето, представям си как ще равнете, когато процентите подскочат до 10-15 !?
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Ама разбира се , щото фалита "дойде" , та затова акциите скочиха за три месеца почти със 100% , хахаххаххаха !!! Де такъв фалит за любимите ти пушилници , ама само през крив макарон !!! Тия акули от Уолстрийт големи балами били бе , да се избиват да плащат за фалирала компания , хахаххахах !!!
  • 38 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Само да ти напомня , че в Тесла няма НИТО един акционер , свързан с която и да е държава и никога не е имало !!! Което изобщо не важи за Фолксваген примерно , където ОСНОВНИЯ акционер е правителството , а втория са синдикатите !!!! Също така ако не си наясно в момента субсидията в Германия е почти двойна на американската , която вече е пренебрежима при цените на Тесла !!
  • 39 Komapak

    16 2 Отговор
    Преброих 3 коментара за Астън Мартин. Учуден съм, че няма коментари за Русия и оръжие😂 Астън Мартин заслужават уважение защото са малка компания, която се бори с мастодонти. Според мен само Кристиан фон Кьонигсег знае правилната рецепта в пазарната ниша на суперколите. Донякъде и Пагани... Всички останали са подкрепяни от големи концерни и даже не знаят с точност колко са им загубите, справка Бугати.
  • 40 Ха ха

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "Реално":

    Светът вече е на вълна тотален много над 80% дебилизъм....
  • 41 Ха ха

    5 4 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Той ихапъл с голяма капитализация рийш ли...а разликата между крадците най Стиви и бай Илън е само в броя на балъците по света

    Коментиран от #45

  • 42 Японеца

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Виж цените":

    Не си виждал Тесла на живо смешно! Алеко е на баща ти колата!

    Коментиран от #43

  • 43 Много знаеш

    4 4 Отговор

    До коментар #42 от "Японеца":

    Дори съм се возил в модел S още през 2017-та.Собственика на колата сам ми показа доста детайли монтирани немарливо и се оплака,че след автомивка прокапва от няколко места в купето.

    Коментиран от #44, #46

  • 44 Да да

    7 5 Отговор

    До коментар #43 от "Много знаеш":

    Е па може. Ама незнам, защо няколко таксиметрови компании са поръчали Тесла Модел 3 за таксита, като само една от тях е поръчала 50 броя в Дюселдорф! А уж германците не купували американски, а?

    Коментиран от #93

  • 45 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #41 от "Ха ха":

    Аррlе имa ceĸpeтeн eĸип, paбoтeщ пo caтeлитнa тexнoлoгия, ĸoятo тexнoлoгичният гигaнт щe мoжe дa изпoлзвa зa пpeдaвaнe нa интepнeт ycлyги диpeĸтнo нa ycтpoйcтвaтa бeз пoмoщтa нa бeзжични мpeжи, пишe Вlооmbеrg. Eĸипът e cъcтaвeн oт oĸoлo дyзинa инжeнepи, ĸoитo ca paбoтили в oблacттa нa aepoĸocмoнaвтиĸaтa, caтeлитнoтo и aнтeннo пpoeĸтиpaнe, ĸaтo цeлтa e peзyлтaтитe oт нeгo дa бъдaт внeдpeни в paмĸитe нa 5 гoдини . Kъм мoмeнтa cмapтфoнитe имaт няĸoлĸo възмoжнocти зa cвъpзвaнe - чpeз мoбилни oпepaтopи, Wі-Fі мpeжи, GРЅ и пoдoбни cиcтeми зa глoбaлнo пoзициoниpaнe. C нoвия cи пpoeĸт, Аррlе плaниpa дa cъздaдe чeтвъpти тип вpъзĸa, ĸoятo ĸoмпaниятa дa ĸoнтpoлиpa. Πpeдпoлaгa ce, чe c тexнитe caтeлили, іРhоnе ycтpoйcтвaтa щe мoгaт дa ce cвъpзвaт пoмeждy cи и cъc cъpвъpитe нa ĸoмпaниятa, зaoбиĸaляйĸи oбичaйнитe ĸaнaли зa ĸoмyниĸaция.
    Та кво викаше , кой бил балъка , хахахха !!!
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Лелеее

    5 4 Отговор
    Вижте колко са стигнали акциите на Тесла днес! Леле 421 долара! Анти, ти купи ли акции на Тесла, когато ти написах да купуваш?

    Коментиран от #51

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Джейми Карагър

    10 2 Отговор

    До коментар #48 от "Джуган":

    Ексцентричен да, но да не може да различи Астон Мартин от Ягуар, това няма как да стане! Трябва да е абсолютно незапознат с автомобилните марки, за да се случи. Най-малкото визита им е различна, радиаторните решетки, агресивната предница и на всичко отгоре, автомобилите са доста популярни с участието си в известни предавания и филми. За трошливостта не мога да говоря, само съм се качвал в DB11 и интериорът определено ме грабна. Качествени луксозни материали, красива кожа, лъскави панели... Все пак, трябва да призная, че за да не се продава добре, явно купувачите имат някаква причина. Съмнявам се обаче, че имаш право да се обаждаш за качествата на тази кола, по-вероятно е даже, за разлика от мен, дори да не си помирисвал Астон Мартин... Моралното право да се обясняват имат собствениците на Астон Мартин, които да споделят защо биха или не биха купили подобен автомобил отново...

    Коментиран от #50

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Лелеее":

    Това ще да е било в някой от поредните ти халюцинации.
    Нито някога съм предричал фалит на Тесла, нито някога са ме вълнували акциите на Тесла.
    И фактът, че го пишеш под статия за Астон Мартин, напълно завършва образът ти на нелеп електрофил!
  • 52 Да да

    5 3 Отговор

    До коментар #50 от "Джуган":

    И аз съм на същата логика! Не съм кой знае, какво за Тесла, но зомбираните Антиелектрици ме дразнят, с глупавите си опорки та се налага да ги ашладисвам, каскетите!

    Коментиран от #53

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Komapak

    2 3 Отговор

    До коментар #48 от "Джуган":

    Ако не можеш да различиш ягуар от АМ значи си много зле. Няма нито една година в която ягуар да са се доближавали дори малко до Астън Мартин. Като дизайн, мощност, лукс и респективно цена.

    Коментиран от #62

  • 61 Ами

    0 2 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Просто е нещата от САЩ ай фон тесла ай пад и всеки си купува самсунг рено и Китай таблет иначе в фб всеки има най доброто. Затова и акции са им най добрите иначе % от световната търговия са нищо. Само хаувей освен света конкурира и в САЩ колко милиарда са продали но ай фон има по скъпи акции а де.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Коmapak

    1 2 Отговор

    До коментар #62 от "Джуган":

    Културата и възпитанието ми пречи да ти отговоря. Aston Martin Valkyrie ще се прекръстя заради бъркащите двата щата Jaguar и Aston Martin Lagonda. Колкото до глупак, 1991г. спечелих националната титла по бридж.

    Коментиран от #69

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Да да":

    Интересно ми е къде видя германци в Дюселдорф?! 😁😁😁😁😁Возих се в Копенхаген на тесла такси. Не мога да кажа че вози меко. Отделно седалките ми идват твърдички... Абе на светлинни години от лукса на Астън Мартин.

    Коментиран от #94

  • 94 Borislav Popov

    1 2 Отговор

    До коментар #93 от "Komapak":

    Вчера имаше новина, че голям таксиметров парк в Дюселдорф ще закупи за собствени нужди 50 броя "Тесли" - Модел 3 ! В Амстердам, вече няколко години, успешно се трудят 100 таксита Тесла -Модел S, а отскоро и Модел Х.
  • 95 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Прав сте. Различията са в интериора на купето. Ако намалят цените на своите произведения ще успеят да се справят. Ако ги продават като за "последно" са загубени ! Не трябва да се учудваме, всички английски коли лежат на стара слава !!!
  • 96 #разбирач

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Виж цените":

    Явно че нито си влизал още по малко карал тесла така че по добре си спести глупостите и първо се качете и карайте тесла после я коментирайте
  • 97 Ники Д

    1 0 Отговор
    Крахът на британското автомобилостроене е тотален. митът за великото качество на британските коли отдавна е развенчан и на практика не им остана нито една собствена независима марка с изключение на Астън Мартин, която си е една бутикова гаражна фирма за екзотични автомобили.

    Коментиран от #98

  • 98 Komapak

    1 0 Отговор

    До коментар #97 от "Ники Д":

    Нито една, но не си запознат колега. Къде остават Morgan и Tvr според теб?