2 Май, 2020 12:56 6 779 18

Нито една продадена кола в Индия през април

  • индия-
  • автоиндустрия-
  • автопазар-
  • mahindra and mahindra-
  • maruti suzuki

Ако смятате, че ситуация е лоша за автоконцерните в САЩ или Европа, погледнете положението на автомобилните производители в Индия. Страната въведе карантина заради коронавируса на 25 март, което изцяло прекрати производството и продажбата на превозни средства. Резултатът е, че през април в Индия не бе продадена нито една кола. Това предаде Car and driver.

Според Обществото на индийските автомобилни производители (SIAM), автоиндустрията в страната губи 306 милиона долара на ден. Водещите браншови концерни в страната са именно Mahindra & Mahindra, Maruti Suzuki, Hyundai, MG Motor и Toyota Kirloskar.

За сравнение, през април миналата година, в Индия са били продадени 247 541 пътнически превозни средства, 68 680 търговски превозни средства и 1 684 650 двуколесни и триколесни ППС.

Quartz India съобщава, че автоиндустрията в страната вече е била в низходящ тренд. През март продажбите на Maruti Suzuki и Mahindra & Mahindra са се свили с респективно 47,9% и 90%, в сравнение със същия месец година по-рано. Въпреки това, през април двата автоконцерна са продали 1 365 трактора, които са съществена част от селскостопанската дейност и в крайна сметка са били освободени от последиците на карантината.

Блокдата в Индия е удължена до 17 май, което ще окаже допълнителен натиск върху тежката ситуация за местните автомобилни производители. От индустрията са написали писмо до вътрешния секретар на Министерството на вътрешните работи с молба да бъде разрешено отварянето на автомобилния сектор.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ббб

    15 6 Отговор
    Ами остава да наложат да живеем заключени до края на живота си, за да не се краде.
  • 2 ПШНЛХПДРС

    35 7 Отговор
    махайте КПП-тата да може да си наберем ягоди като пожарникаря
  • 3 Алфа Чакал

    7 1 Отговор
    Е кой да иде да ди купи кола като ония с стоящите само това чакат

    Коментиран от #4

  • 4 Алфа Чакал

    11 0 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Чакал":

    Ония с тоягите*
  • 5 опа

    13 11 Отговор
    тея махиндри са толкова калпави, че ако не съществуваше Дачия Дъстер щяха да са ва самото дъно по качество

    Коментиран от #6, #7, #12

  • 6 сектанта

    16 22 Отговор

    До коментар #5 от "опа":

    Дъстър е най-добрия СУВ на света! По-здрав от немско, по-красив от италянско, по-надежден от японско, по-конфортен от френско!!! Вива ла Франс, вива ла Румънеско, вива ла Дачия!!!!!

    Коментиран от #14

  • 7 Хехе

    19 4 Отговор

    До коментар #5 от "опа":

    Да кажеш че Дъстъра е калпав трябва да си сериозно увреден от каране на Порше Кайен с падащи фарове.

    Коментиран от #8

  • 8 Емил

    12 9 Отговор

    До коментар #7 от "Хехе":

    Карането на Дъстър приближава човек до Бог! Пез цялото време се молиш да не се разпадне, палиш свещ преди тръгване и още три при пристигне! Ако е 4х4 и тръгнеш при снеговалеж, задължително даваш курбан! БПЦ харесва Дъстър, но предупреждава, че е необходимо минимум 25% от антифриз и маслото в този автомобил да се заместват със светена вода и елей, иначе не поема отговорност! ;)

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Хехе

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Емил":

    Това е дълбоко невярно твърдение.аз закъсал Дъстър не съм видял.
  • 10 devil

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Емил":

    Razsmya me bravo, edin plus ot men imash

    Коментиран от #11

  • 11 Хи хи

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "devil":

    Е смей се докато е време.Немцоте ще фалират преди Дачия.
  • 12 Монтьор

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "опа":

    Бъркаш- по-калпави от Алфите няма. Следват ги трошливите,но луксозни боклуци на БМВ и Мерцедес,които са бъкани с толкова електроника, че нещо малко прецака ли се ,нямаш потегляне. Возия супер ,ама качество срамно ниско за парите. Дачията е по-надеждна,повярвай ми,щото в нея електрониката е почти нула.
  • 13 Монтьор

    2 0 Отговор
    Преди да се изредят "специалистите" с мненията- говоря за колите след 2010 г.,не за старите надеждни коли.
  • 14 Коmapak🆘️

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "сектанта":

    Колко ти плащат??????
  • 15 Българин

    2 0 Отговор
    Карах Дачия Дъстер 1.5 DCI, -дизел. Съвсем нормален автомобил който си има всичко за едно нормално , приятно и сигурно пътуване.Колата е модел 2019г.Автомобилът си имаше достатъчно мощност, разбира се не е за състезание, но става за дълго пътуване и спокойно пристигаш в крайната точка. Разбира се има доста по- луксозни и скъпи автомобили, но смятам , че за цената си този е много добър избор.Смятам , че самата марка Дачия не би следвало да притеснява клиентите на нови автомобили.Добри коли са .
  • 16 Селянин

    4 0 Отговор
    За разлика от Индия в България пред автосалоните имаше опашки от клиенти желаещи да си закупят нови автомобили. За съжаление тъкмо дойде моят ред и те свършиха.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.