22 Юни, 2020 10:45 6 836 36

Нова сервизна услуга в България: доживотна гаранция за резервни части на автомобили

  • volvo-
  • резервни части-
  • гаранция

От тази седмица клиентите на шведския бранд Volvo ще могат да се възползват от новата услуга

Нова сервизна услуга в България: доживотна гаранция за резервни части на автомобили - 1

От тази седмица Volvo Cars и Мото-Пфое осигуряват на своите клиенти още повече сигурност и качество, въвеждайки новата сервизна услуга "Клиентска доживотна гаранция за резервна част". Чрез нея ремонтните дейности, извършвани по шведските премиум автомобили, ще бъдат покрити при възникване на производствен дефект в материала или изработката на подменената резервна част.

На изискванията на новата услуга ще отговарят всички оригинални Volvo резервни части, закупени от упълномощен сервиз на Volvo, които са извън заводската и удължена гаранции на автомобила и са били монтирани в същия оторизиран сервиз на шведския бранд.

„Тази гаранция от най-висок клас ще осигури допълнително спокойствие на нашите клиенти, тъй като тя покрива не само резервната част, но и разходите за нейното инсталиране и осигурява допълнително предимство при обслужването в упълномощен сервиз на Volvo“, сподели Андрей Серафимов, Мениджър обслужване на клиенти за Volvo Cars.

Мото-Пфое гарантира, че всички части, инсталирани в упълномощените сервизи на Volvo са с отлично качество. Гаранцията включва както частите, така и труда за подмяната им. Гаранцията не покрива аксесоари, нормално износващи се части или консумативи. Части, които трябва да бъдат сменени в следствие на повреда, възникнала от външна намеса, също не се покриват от гаранцията.

Клиентската доживотна гаранция на резервна част е валидна от датата на закупуване и монтиране на резервната част и е приложима до смяна на собствеността на автомобила, на който е монтирана. 


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    42 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: до смяна на собствеността на автомобила

    Поредната зарибявка!!! Като пише "доживотна", винаги питал - за чий живот става дума - моя, твоя, на колата или на тъщата! В случая се оказа още по тривиално - до живота на резервната част! Кой ще определи колко е нормалното износване на един клапан или бутало, за другите части даже не питам!

    Коментиран от #5

  • 2 Гост

    43 1 Отговор
    Дрън Дрън. Всичко е реклама. Накрая си плащаш всичко. Поредната измама
  • 3 111

    3 3 Отговор
    Нещо като Каско но само на отделна част тоест можеш да си застраховаш само турбото примерни

    Коментиран от #4

  • 4 Емил

    9 5 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    Грешка! Каското само намалява сумата при износване - тук ти казват - вече е нормално износено, край! Гаранция дава само Тесла - 8 години БЕЗ УГОВОРКИ!
  • 5 Гост

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Чети внимателно и вниквай в текста! Нямат предвид нормалното експлоатационно износване, а само ако има дефект в изработката на детайла или в материала!
    Публикувано във факти.бг: "..ще бъдат покрити при възникване на производствен дефект в материала или изработката на подменената резервна част."
    С други думи - трябва да се докаже, че повредата не е вследствие неправилна експлоатация или нормално износване, а е поради дефект на материала или производствен дефект. А го доказва кой?! Пълни глупости.

    Коментиран от #7

  • 6 123

    16 1 Отговор
    Доста нескопосана реклама. Доживотна гаранция, ама само на части, които не са нормално износващи се. Айде сега една загадка за меринджея - кои са тези части, които не подлежат на естествено износване. Май такива няма. И другото условие - важи до смяна на собствеността. Ха-ха. Та нали всеки дал около и над 100 000 лева за ново Волво, го кара по 3-5 години и го продава. Тоест, тази гаранция ще важи за части само по време на гаранцията на колата, когато ако нещо се сменя, ще е по гаранция. Допълнително изключение е, че тя не важи за ремонт възникнал от външна намеса. Ами то ако не е външна намесата, пак отиваме на гаранционен ремонт. Това е реклама като захарен памук - обемна, ама няма нищо зад нея. Много плоско, но може да мине при високоинтелигентните западноевропейци.

    Коментиран от #9

  • 7 Емил

    12 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Следващият след теб ти е отговорил - ти мисли, след като прочетеш! Преди години се хванах на 5-годишната ПЪЛНА гаранция на Хюндай, а след това на Нисан! Мога да напиша роман на тема гаранционни уловки

    Коментиран от #11

  • 8 S70R AWD

    13 0 Отговор
    Бяхте големи, сега сте поредния псевдопремиум от масовката, как ви купуват хората изобщо с тия цени...
  • 9 6782

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    А, браво!
  • 10 овцата Доли

    1 0 Отговор
    И за мен има части от 2 ГМО-андроида.
  • 11 на кукичката

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "Емил":

    Разкажи, интересно е !
  • 12 сектант

    1 6 Отговор
    и ето ме мене с дъстъра купен нов вече с изтекла гаранция за който за цялата година дадох 850 лева разходи

    Коментиран от #13

  • 13 Българин

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "сектант":

    850лв викаш си дал.Скъпо ми се вижда/за целия дръгляч/не за потдръжка.1000см =Вартбург същата мощност за проходимост не зная Ханс може и да те победи.За возия определено губиш.
  • 14 гуньо простия

    5 2 Отговор
    Пояснение за мнителните юнаци по-долу:
    Тази гаранция си е много хубаво нещо, т.к. обикновената гаранция на резервна част е около 2 години.Примери:
    1. Купуваш си биалетка от МотоПфое и ти я монтират. Ако се разтропа ти я сменят докато си собственик. Ако възникне ПТП и се огъне е външна намеса и не се покрива.
    2. Купуваш си водна помпа и ти я сменят. Ако протече е в гаранция , докато си собственик.Ако гаражен майстор при смяна на ремък ти забие отвертка в уплътнението й - е външна намеса.
    Естествено износващи са накладки, дискове, пера на чистачки. За тях тази гаранция не важи.
    Единствената уловка тук е каква е цената на тази биалетка(от примера). Ако струва 150лв. и монтажа й още 30-50лв. ти си си я платил и 50 пъти да тия сменят, без загуба.
    Ако нещо още не е ясно съм насреща.

    Коментиран от #26

  • 15 погребално бюро

    1 1 Отговор
    Заповядайте при нас! Махагонов ковчег с позлатени орнаменти. ДОЖИВОТНА ГАРАНЦИЯ!
  • 16 Изповед на собственник на Волво

    6 1 Отговор
    Че то след 2010г.не ги ли купиха китайците вече?Няма нищо шведско в тази марка особенно от тогава мога да кажа.Чудят се как да привлекат клиенти да им купуват боклуците.Едно ново Волво струва колкото БМВ познайте какво бихме предпочели да си купим?Като член на волво форума забелязвам че още от 2003г.съфорумците се оплакват с толкова много проблеми на грешки в електрониката борд компютрите абе почти всичко.Мойта е преди 2000г. найстина нямам никакви проблеми с нея но като я продам един ден дано да я продам че Волво се продава много трудно между другото няма никакво търсене ще забравя за тази марка.Та с една дума известната шведска марка Волво със здравината,качеството и издръжливостта бешу до 2003г.от там нататък не е вече същата.

    Коментиран от #17

  • 17 майстора

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Изповед на собственник на Волво":

    Знаеш ли да ти кажа понеже съм малко по- възрастен ..през 2003 говореха че здравината , качеството и издръжливостта приключва до 1990-та ....няма нищо то такъв род приказки циркулират периодично във времето нормално е

    Коментиран от #18

  • 18 Бивш Волво Фен

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "майстора":

    Значи не си толкова върастен щом ги блещиш такива глупости.Не се прави поне на такъв.

    Коментиран от #19

  • 19 майстора

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Бивш Волво Фен":

    Изобщо не са глупости ...тогавашните фенове на марката говореха точно че заради това периода 1990-1999 е крайно упадъчен води до финансови проблеми т.н. и в крайна сметка стават жертва на FoMoCo(Форд Мотор Къмпани ) сега ако си на 15 няма как да знаеш ако си на 65 значи просто не искаш да си спомниш ...

    Коментиран от #20

  • 20 Бивш Волво Фен

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "майстора":

    Истината е че сега са кенефи отвсякъде на 55г.съм между другото не на 65

    Коментиран от #21

  • 21 майстора

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Бивш Волво Фен":

    Знаеш че не съм целял да те обидя или засегна ...просто ако сме живи и здрави ще видиш през 2030-та как ще циркулира "приказката ...последните яки волва бяха до 2013-та " примерно ....аиде със здраве
  • 22 Бивш Волво Фен

    0 0 Отговор
    Благодаря Живи и Здрави да сме Майсторе тъй ти казвам защото не ти знам името аз съм Ивайло приятно ми е !Ще видим дотогава може сами да ги направят да вървят вече ама само едно ще ти кажа щом китайците са сложили ръка нищо добро няма да се получи.

    Коментиран от #23

  • 23 майстора

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Бивш Волво Фен":

    Що? Това с което пишеш от къде е дошло ? Има качество и качество ..
  • 24 Борко Отворко

    2 2 Отговор
    Днешните модели на Волво и качество са две различни несъвместими понятия.Аз имах V50 да допълня 2.0 HDI така че айде моля ви се да не говорим при положение че ги знам какви боклуци са щастлив съм че го продадох толкоз много проблеми с него пък се оказа че мотора бил френски на Пежо и Ситроен а пък Волво това не го знаех преди покупката.Щастлив съм че го мяхнах сега карам Голф 5 2.0ТДИ и съм безкрайно доволен.

    Коментиран от #25, #29

  • 25 Бивш Волво Фен

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Борко Отворко":

    Въххх ти пък щом си имал таз щайга абсолютен боклук е това не може да се каже че си имал Волво това е модел несъвместим с марката както и С30то.
  • 26 123

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "гуньо простия":

    Да, бе Ганьо, ама в примера ти с биалетката няма да ти признаят нищо, защото това е една естествено износваща се част. Като покараш 20 000 км по нашите прекрасни пътища и тя се раздрънква - износва се гумено/пластмасовия тампон. Същото се отнася и за водната помпа. Този лагер е износваща се част.

    Коментиран от #27, #33

  • 27 Борко отворко

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    Нищо няма да признаят и за мен е ракламен трис туй за да привличат повече клиенти ама те хората знаят повечето за туй никой не купува Волво.Хубаво че има тук таме некой от тез феновете на марката та да се харчи по някой друг модел човека където ми я купи беше такъв иначе доста време ми седя обявата никакъв ама никакъв интерес.
  • 28 Разбирача

    1 1 Отговор
    Прави сте колеги и за мен Волво не е марка.Причислявам го към нискобюджитните марки сами се замислете се още нямат модел който да е в класа на Ауди А8 или Мерцедес Sкласата БМВ 7 и т.н.

    Коментиран от #35

  • 29 майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Борко Отворко":

    Четири цилиндровите hdi са 50:50 Пежо и Форд по-големите са 100% Форд
  • 30 Бивш Волво Фен

    1 1 Отговор
    Е това Волво ли е според теб майсторе мотор на Форд и Пежо? Какво Волво може да е таз сбирщайн?
  • 31 Коста

    2 0 Отговор
    Бягайте далеч от мото пфое трагедия са може би само булвария са на тяхното ниво
  • 32 Борко Отворко

    2 0 Отговор
    Знаем че е трагедия не веднъж съм бил при тез главорези.
  • 33 гуньо простия

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    Не е вярно.Признават се!
  • 34 Бай Никой

    0 0 Отговор
    Като измрат балъците ще изчезнат мошениците.
  • 35 Джуган

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Разбирача":

    Има хора които просто не искат да карат немски премиум. Аз известно време карах БМВ Х5, но не бях особено доволен и минах на Лексус. Да предпочете човек Волво пред Лексус е истинско безумие.
  • 36 Клиент на Мотопфое

    0 0 Отговор
    Преди години имах Мондео, започна да тресе при натискане на спирачката. В сервиза в Люлин ми казаха дискове, казвам им бе хора дисковете са на 10-15к максимум, нямат дори никакви видими белези на износване. Казаха криви са. Смениха ги взех колата и проблема пак си съществуваше. Обаждам се на приемника и му казвам проблема пак си стои, а той покарай малко и ще си паснат дисковете и феродото. Казах му че по голяма глупост не съм чувал. Изнесе ми лекция как съм минал през локва и дисковете се изкриви ли. Поисках рекламация беше ми отказана. После един гаражен майстор ми оправи проблема. Срещу 5 лв за части и 20 лв за труд. И това за 20 Мин. А колата ми стоя в сервиза в Люлин 1 месец. Чакаше доставка на части. Динамо и дискове. Беше и изтекла тъкмо гаранцията.