Това решение може да удари тежко дилърите, но то е факт и гласи, че Mitsubishi ще спре да доставя ключови модели за Европа. Информацията е на анонимен високопоставен източник от компанията, който е споделил новината с Automotive News Europe. Миналия месец бе разкрито, че Mitsubishi замразява стартирането на нови модели в Европа за неопределено време като част от намаляване на разходите. Сега се оказа, че това ще се случи в началото на есента.
"Заедно с Outlander компанията ще спре да доставя кросоувърите ASX и Eclipse Cross до Европа през следващия месец", заявява анонимният източник от компанията. Заедно тези модели представляват 64 процента от общите продажби на Mitsubishi (53 242 автомобила) през първите шест месеца на 2020 г. В същото време доставките на моделите Space Star/Mirage (най-продаваният модел в Европа) и пикапът L200 се очаква да продължат до края на 2021 година.
„Невъзможно е да се прави бизнес без кросоувъри. Дилърите няма да могат да оцелеят при продажбите на малки коли и L200 “, добавя източникът. Явно обаче плановете на компанията се променят, защото наскоро Mitsubishi разкри планове за нови автомобили на американския пазар. Компанията обеща, че до второто тримесечие на 2021 г. те ще представят няколко актуализирани модела и следващото поколение Outlander.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 vukadin
Коментиран от #4
12:58 10.08.2020
2 jap
13:02 10.08.2020
3 EU targovec
Другата ни оферта: електрическа китайска кола, цена 35000 EUR. Лятото тръгвате на море 4 членно семейство, с багаж за морето, пуснати фарове (щото задължително), пуснат климатик (щото жега)- някъде след Ихтиман батерията е на 0 и вие се чудите къде да я заредите за 16 часа.
Коментиран от #5, #7
13:08 10.08.2020
4 Госあ
До коментар #1 от "vukadin":
За съжаление, точно това ще стане. И на всичкото отгоре ще си унищожат собственото автомобилостроене. А еднодневките са екологична катастрофа. Това май не е ясно само на алчните калинки от ЕП.13:09 10.08.2020
5 Слънце
До коментар #3 от "EU targovec":
Абсолютно вярно. Постепенно обръщане на резбата съчетавано с ограничаване на свободата на придвижване.14:15 10.08.2020
6 Айде айде
15:19 10.08.2020
7 Ти пък
До коментар #3 от "EU targovec":
изкаралите 25000 ще са ''милионници'' а в масовия случай маслото се сменя в комплект с двигателя.15:25 10.08.2020
8 муци буши
Коментиран от #9
15:51 10.08.2020
9 Прав си
До коментар #8 от "муци буши":
да караш Мицубиши означава,че качеството и надеждността са нещата на които държиш но за ''играчи'' като теб са вехтите Е60-тки с доказан имидж в панелните комплекси.Коментиран от #10, #14
16:02 10.08.2020
10 Е201
До коментар #9 от "Прав си":
Ръждата направо се лющи от великия автомобил.16:43 10.08.2020
11 един от стадото
18:56 10.08.2020
12 Ввв
19:59 10.08.2020
13 hphphp
22:19 10.08.2020
14 qwerty
До коментар #9 от "Прав си":
за 6 години с паджеро 3 само консумативи, включително дискове и накладки + гмасла и гориво. накъдето и да тръгнеш - знаеш, че ще стигнеш. ръжда не съм забелязал. проблема е с тези евро-категории, на джапанките не им се занимава, защото е по-лесно да пренасочиш доставките за л. америра, африка, азия и австралия
Коментиран от #16
07:48 11.08.2020
15 Албрехт Дюрер
07:59 11.08.2020
16 Основните
До коментар #14 от "qwerty":
пазари за японските автомобили са далече от Европа а продажбите им на "стария континент" са по 3-4% от общия им дял така,че вместо да разработват модели за слаб пазар им е по лесно и изгодно просто да го напуснат.Европа е обсебена предимно от VAG сектата и въпреки,че качеството на "продуктите" им е катастрофално намират начини да ги пробутват на заблудените си клиенти.Коментиран от #17, #20
08:30 11.08.2020
17 123
До коментар #16 от "Основните":
Значи няколко милиона потребители годишно са заблудени клиенти? Или пък един от световните лидери произвежда продукция която е боклук, че на всичкото отгоре и я продава на печалба? Пазара сам говори за себе си! А секта по принцип се използва за групи със сериозно различие от останалите. Та, в нашия случай секта са по скоро потребителите на Митсубиши, сравнение със тези на ФВ! И кой си ти, че да определяш качествоно на един продукт, сравнен със подобен избран от друг потребител? Мойто е дъ бест, другото е шит? Да бе....Коментиран от #18
09:28 11.08.2020
18 qwerty
До коментар #17 от "123":
лично аз няма да нарека любителите на дадени марки автомобили сектанти, освн Сектанта от форума 😂. Все пак наостина в Европа с тези регулации лека- полека започнаха да отблъскват по-малките и средни призводители на автомобили. в случая с Мицу можи би роля имат и акционерите? същото се е случило и с пежо в средата на 90-те. в щатите: дотогава са се внасяли различни модели пежо в щатите, но след корпоративни сливания те се отказват от този пазар и го оставят на нисан/инфинити, но все още там може да се срещнат 405-ци.14:15 11.08.2020
19 Съдията Дред
17:17 11.08.2020
20 Бай Ламби
До коментар #16 от "Основните":
Карам Пасат 8 закупен нов през 2015г. и Мицубиши Л200 2013г.И с двете коли нямам никакви проблеми.Пасата досега само масла и филтри съм сменял при дилъра на VW от който съм го закупил.Та да те питам, ти от къде разбра че VAG са с катастрофално качество, каква кола на VAG си карал та знаеш за качеството им?Коментиран от #22
09:49 12.08.2020
21 Да си ходят
12:50 12.08.2020
22 ччяя
До коментар #20 от "Бай Ламби":
Покарай ги още 8-10 год. и ще разбереш каква е разликата между немското и японското качество!За 5-6год. екплоатация всички коли с малки изключения не създават проблеми на собсвениците си.Коментиран от #23
07:18 13.08.2020
23 Бай Ламби
До коментар #22 от "ччяя":
Не мисля да ги крам още 8-10 години, че да видя коя е по качествена, а ди си купя нови.Не виждам нещо нормално да караш кола ежедневно която е на 20 години.Има един термин "стареене на материала", така че колкото и да е качествена една кола, като стане на 20г. си е рискова.08:34 13.08.2020
24 Пламен
19:02 13.08.2020