26 Август, 2020 14:01 27 547 50

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW

  • надеждност-
  • автомобили-
  • класация

Рейтингът, касае автомобили на възраст до три години

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW - 1

Много собственици на автомобили са изправени пред различни проблеми със своите превозни средства. От малки повреди под формата на ремонт на замъглени фарове, до по-глобални, та чак до основен ремонт на двигателя.

Някои коли се повреждат по-често, други доста рядко. Въпросът на е: "Какви автомобили се повреждат най-рядко?" Екипът на Autoportal100 твърди, че е изследвал всички рейтинги, касаещи надеждност на автомобили на възраст до три години и прави рейтинг на най-надеждните тригодишни коли.

 

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mercedes GLC

 

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mercedes SLC/SLK

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Porsche 911

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mercedes B-Klasse

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mercedes A-Klasse

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mazda CX-3

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mercedes C-Klasse

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Audi Q5

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Audi Q3

Колите, които се развалят най-малко. Много Mercedes-и и нито едно BMW
Mercedes E-Klasse Coupe

 


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 50 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АБЕ

    124 62 Отговор
    В България като ги видя кой кара БМВ и ми стала лошо.ТАТЪИРАНИ ПУБЕРИ И ТАКИВА КОЙТО СЕ ИЖИВЯВЯТ КАТО ТАКИВА.

    Коментиран от #14, #40

  • 2 МКостов

    112 26 Отговор
    Всичко що е ново,разбирай последните 10-на години,е боклук.Възприеха китайският модел-много нови и лъскави продукти,но скапани и заложени ограничения в експлоатацията.Така ги устройва идеално.Елиминираха сервиза на вуйчо,дългият и надежден живот,а и до голяма степен,вторичният пазар.
    А сега,кажете вие,кое е по-добре за екологията,дето все я раздуват:
    -Една кола,здраво инженерно направена и да служи 20-на години,
    -или няколко постоянно чупещи се след 3-тата година.
    ?
    За 20-на години са бракувани 3-4 нови коли.Все ресурси за производство и рециклиране.....

    Коментиран от #4, #21

  • 3 ТОЙ

    91 14 Отговор
    Как да са здрави Бемветата , като ги карат само душмани?

    Коментиран от #7

  • 4 гост

    12 93 Отговор

    До коментар #2 от "МКостов":

    Разбира се, че нова кола през 5 години е по-добре за природата. Като рециклираме по-начесто материалите, природата се обновява по-начесто и така и помагаме. Освен това енергията за производство в глобален план вече на 93% е от ВЕИ. Последните ТЕЦ са в Германия и България, но до 2022 и те ще затворят.

    Коментиран от #9, #22

  • 5 Асен

    42 13 Отговор
    Забележете, че единствената не-премиум кола в класацията е Мазда...
  • 6 мм84

    48 12 Отговор
    Някакви анонимници направили изследване, ама като се позоват на рейтингови компании. От това по-аматьорска работа здраве му кажи. Ако някой иска реална класация с огромна извадка от автомобили и модели да гледа американските класации. Там единствения европейски производител, който фигурира в топ 10 е Порше.
  • 7 Гост

    55 22 Отговор

    До коментар #3 от "ТОЙ":

    Мерцедес е с идеи по-надеждна кола от ВАГ и БМВ, ако се кара културно и се обслужва по предписание. Винаги може да има някакви детски болести в началото, но като цяло е с по-малко конструктивни недомислици, по-добри материали и по-пригоден за ремонт.

    Коментиран от #37

  • 8 миролюб бенатов

    14 2 Отговор
    това не зависи ли от пробега ?
  • 9 МКостов

    45 7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ти разбра ли се какво написа?И как така ще е по-добре за природата,а?Тия ветрогенератори знаеш ли колко поразии правят?Изсичат се гори,завземат се полезни площи за засяване,нарушават прелета на птици...Отделно самото им производство е скъпо и мръсно!А и живота не им е много дълъг...Пускат те по пързалката ,а ти си кълвеш.Друго трябва!
  • 10 Ха ха

    9 4 Отговор
    Коронавироса ги млати яко тия
  • 11 Авто монтъор супер разбирач

    6 42 Отговор
    Ауди А-2 бензин е колата,/мотор AUA/. На 283000 км. е без смяна на ангренаж и помпа.....От три години я чакам да гръмне,но тя не се дава.Може и да не ви се вярва,но е факт!

    Коментиран от #13

  • 12 Miusuka Madoto

    38 45 Отговор
    От Хонда, и в частност Субару по-здраво, нечупливо и надеждно НЯМА!!! А пък вие си пишете и преписвайте каквото си искате! Говоря от практиката, а не наизуст - след повече от милион километра зад гърба си!

    Коментиран от #19, #34

  • 13 Дръпнат

    24 21 Отговор

    До коментар #11 от "Авто монтъор супер разбирач":

    Имам Хонда на 315х.км без смяна на ремък и водна помпа,така че може и да си прав.Проблема и е че харчи доста масло,но двигателя и като цяло е железен и не е отварян.

    Коментиран от #23

  • 14 Bulgaria 🇧🇬

    14 11 Отговор

    До коментар #1 от "АБЕ":

    Вземи се скрий неграмотник такъв .!. Гроздето е кисело!!!!
  • 15 90те

    26 4 Отговор
    ГОДИНИТЕ НА МИНАЛИЯ ЕК КЛАСАЦИЙТЕ БЯХА ЗА ПРОБЛЕМИ ДО 150 000КМ. И 10ГОДИНИ ,НИВОТО ПАДНА ЦЕНИТЕ НАГОРЕ
  • 16 Bmw

    34 18 Отговор
    Hahaha мерцедесне се разваляли .По голям виц няма , ама явно са спонсори.Ако беше лексус по бих повярвал , но тоя прехвалени мерцедеси са смях.Който не е карал само той незнае.
  • 17 Карам Е клас купе

    21 21 Отговор
    И това по горе е пълен *ашак. Факт е че мерцедес влагат основно рено двигатели и от там им е проблема, но нека говорим за такива с истински мотори.... от 3 литра на горе, като изключим Е-то /с мотори под 3 литра/ всички други са с френски агрегати, т.е. не са истински мерцове.

    Коментиран от #18, #24

  • 18 Караш ми чепа

    33 5 Отговор

    До коментар #17 от "Карам Е клас купе":

    Френски са само на А и Б класа,и под 3 литра също са немски,”разбирачо”

    Коментиран от #25, #36, #45

  • 19 един от стадото

    17 9 Отговор

    До коментар #12 от "Miusuka Madoto":

    ти скива ли, една Мазда се мъдри там сред тълпата велики автомобили. Сякаш я няма. Тъй както я няма един ден като теглиш калема само тя няма да е платена два пъти. Ще се хванете за ръждата знам, ръжда кола не е оставила на пътя.
  • 20 Митло

    5 6 Отговор
    Никой ли не забеляза, заглавието е за колите, които се развалят най-много, а последното изречение извежда най-надеждните 3 годишни коли
  • 21 Сочни, сичку

    14 2 Отговор

    До коментар #2 от "МКостов":

    След 2000 е така, еко, меко и пр. Тундбергизми
  • 22 Чук

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Както винаги Гост е много прост
  • 23 Бай Соичиро

    10 5 Отговор

    До коментар #13 от "Дръпнат":

    Харчи зер, като само доливаш и не сменяш масло какво чакаш....май си я взел от "Северна Италия, района на Милано"....))))
  • 24 Ха ха

    22 11 Отговор

    До коментар #17 от "Карам Е клас купе":

    Точно рено двигателите не са им проблем, а спасение, че тия от Щутгарт вече и двигател като хората не могат да правят, не че останалите дойчовци легенопроизводители са по-различни де

    Коментиран от #31

  • 25 Чук

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Караш ми чепа":

    Тъй де , те затуй са мноу убаи ръйш ли
  • 26 1234578

    5 5 Отговор
    Учудвам се, че няма нито едно AUDI и нито един LEXSUS!!!

    Коментиран от #29, #32

  • 27 Omnia praeclara rara

    9 4 Отговор
    W124 200D 1988 356000km водна помпа, радиатор и малко окачване досега и едно боядисване за кеф

    Коментиран от #43

  • 28 Чугуна

    12 5 Отговор
    Естествено, че немските коли са най най!
  • 29 Че как да има Лексус

    6 9 Отговор

    До коментар #26 от "1234578":

    Лексусите са най-надеждните коли.
  • 30 Голем смех

    5 2 Отговор
    Автомобили до 3 години?Те ако сега се чупят са кен...и.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Гошо

    4 15 Отговор

    До коментар #26 от "1234578":

    Я погледни пак, има две аудита и Порше, което всъщност си е Ауди. VAG от 20 години са на върха по качество, дизайн, надеждност и себестойност
  • 33 За българия

    5 0 Отговор
    Направете една подобна класация специално эа българия. Колите трябва да са на 15-20 години тъй като при нас новите коли на пръсти се броят
  • 34 Субару

    11 2 Отговор

    До коментар #12 от "Miusuka Madoto":

    Познавам един със Субару, на което му излезе буталото през блока. Ей така, на магистралата. Imprezz-нах се доста.
  • 35 Сссс

    0 2 Отговор
    Щото не си карал А160 😁
  • 36 Бай Стою касапина

    10 1 Отговор

    До коментар #18 от "Караш ми чепа":

    Грешиш. И при Ц класата има двигатели Рено. Ангренажната верига е подобна на тази на колело и се намира към скоростната кутия. Тъпо решение.Затова карам Мерцедес W202 и W203 но с двигател на Мерцедес.

    Коментиран от #47

  • 37 Гошо

    7 5 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Не смятам така ,5,7серия 6 цил на БМВ ама изобщо не отстъпват на МБ,.Ваг ,маг и т.н.Шестака си е шестак и в училище е така.
  • 38 Кирил кирилов

    8 0 Отговор
    Къде са японските в тази класация .карал съм всякакви вече японското не го сменям

    Коментиран от #48

  • 39 AUDI S5 Sportback

    4 3 Отговор
    Единствените дето поцинковат цялостно кола са Ауди,ако не го блъскаш можеш и 30 години без грам ръжда по него да видиш. Просто трябва всяка седмица ,миене и веднъж годишно полиране. Важно е също и да е в гараж. Моторите 2 ТФСИ всички ядът масло ,по-точно турбинката. 3.0 дизел са добри
  • 40 Гого

    6 7 Отговор

    До коментар #1 от "АБЕ":

    Братчед БМВ е много добра марка може би от трите с Мерцедес и Ауди то е по здраво .Много хора ще почнат да пишат че не е така ама едно нещо ,човек не си ли подържа колата как няма да е счупена и повечето почти не си поддържат колите и викат марката не става Еми не е така грешката е в теб мой човек
  • 41 Един

    9 2 Отговор
    Черен мерцедес - вътре мутра и/или черен циганин, черно BMV - вътре мутра и/или черен циганин! ПЛОДОВЕТЕ НА ДЕМОКРАЦИЯТА!
  • 42 Ivan

    18 0 Отговор
    Имам 22 годишен Мерцедес и реших че му е време за пенсия. Взех 6 годишно БМВ иииии ужасът настъпи. Отказах се от пенсиониране на Мерцедеса, продължава да се кара.
    А БМВ-то се продаде.
  • 43 Badjoto

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "Omnia praeclara rara":

    Здрав е обаче карането му е трагедия. За това купе най-малко му трябва 250ТД.
  • 44 ahahaah

    2 9 Отговор
    ок ок .. караите си грозните японски астматици и като видите немска мощ, спорт и комфорт зад вас и особено с хубав мерник на капака в дясно, че да не прашасате, ако се стрелна покрай вас от дясно ахахаха
  • 45 Можеш да се повозиш

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Караш ми чепа":

    Вземи се ограмоти малко преди да плямпаш глупости. Малките мотори са Рено. Ама ти кога си пипал нов мерцедес че да знаеш, пък какво остава и да си му вдигал капака... 😆 смешко

    Коментиран от #46

  • 46 Караш ми чепа

    2 4 Отговор

    До коментар #45 от "Можеш да се повозиш":

    Аз кво съм пипал ти не си и сънувал,карай си кочините и стой в дясна лента,поне да не пречиш на истинските коли!
  • 47 Хаха

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "Бай Стою касапина":

    Да затова караш 20 годишна кола ,не е щото нямаш пари. Българинът е най-умния както винаги ,също кара на газ щото мисли за природата ,а не щото е по-евтино. Ако знаеше защо веригата е отзад щеше да си впечатлен ,а не да ти се реве ,че трябва да дадеш някой лев да в смениш.

    Коментиран от #49

  • 48 Боже

    1 9 Отговор

    До коментар #38 от "Кирил кирилов":

    Японски дървета никой нормален не кара ,да отидеш от точка а до точка б стават.
  • 49 Badjoto

    2 2 Отговор

    До коментар #47 от "Хаха":

    Не съм съгласен напълно колега. Съвременните автомобили са много трудни и скъпи за поддръжка. Сигурно има причини но от финансова гледна точка е неоправдано да се купуват втора употреба. При 200 хил км освежаването им струва колкото цената им. Тоест по- изгодно е да купиш нова кола, стига да можеш да си го позволиш.
  • 50 ГоЩо

    1 1 Отговор
    Мерцедес е такъв трошляк от 15 години,че тази класация да си я боднат на шапката! От любима марка се превърна в такава която избягвам!