По данни на МВР, от началото на годината до края на миналия месец, или за периода от 01.01.2020 до 30.09.2020 година, първоначално регистрираните употребявани коли в страната са по-малко от тези за аналогичния период през 2019 година, но през последните месеци се наблюдава засилен интерес към употребяваните автомобили. Най- много са регистрирани на концерна Volkswagen. По-конкретно, подреждането е следното:
1. VW Golf - 5652 бр.
2. VW Passat - 3627 бр.
3. Skoda Octavia - 2430 бр.
4. Audi A3 - 2265 бр.
5. Чак на петата позиция се нарежда марка на друг концерн. Това е Opel, а моделът е Zafira (1777 бр.)
Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 50 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МаКаТа
Коментиран от #2, #19
14:05 06.10.2020
2 Майстор
До коментар #1 от "МаКаТа":
Най-обичам ВАГ, частите им са олеле, простолюдието им се кланя, за 1 година върнах 3 заема по 10 000 лв от сервиза ми от ВАГ.Коментиран от #7, #12, #14, #24, #49
14:08 06.10.2020
3 БГ реалност
14:08 06.10.2020
4 Дойчланд
14:09 06.10.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 с опит
До коментар #5 от "джими":
направиха го вече14:09 06.10.2020
7 123
До коментар #2 от "Майстор":
То щото при другите марки е различно.14:10 06.10.2020
8 Гост
14:11 06.10.2020
9 Учуден
Коментиран от #23, #36
14:13 06.10.2020
10 Уши Ушев
Номер едно ще е БМВ!
14:15 06.10.2020
11 Бакшиша
Коментиран от #35
14:17 06.10.2020
12 А не бе
До коментар #2 от "Майстор":
Майсторе, не ти знам името, ама като ти гледам майсторлъка .... :-) Нещо, такова се получава в Бг-то. Още с първото ''задължително'' обслужване, оригиналните немски части отиват в палета и на тяхно място се появяват китайско-турски ''тунинги'' :-) А след 3-4 месеца : ''А бе, майсторе, тука нещо, май не е ...''. И следва познатото : ''Остави я .... Ще я погледна, като имам време. Ама няма да е евтино''.Коментиран от #16, #22
14:37 06.10.2020
13 1245678
14:43 06.10.2020
14 към Майстора
До коментар #2 от "Майстор":
Майсторе,като си такъв умник, а не си от простолюдието, защо имаш три заема по 10К лева?
( 10К означава 10 000 :)
Коментиран от #15, #17
14:46 06.10.2020
15 Будалата
До коментар #14 от "към Майстора":
Защото е прос и от село.15:26 06.10.2020
16 Майстор
До коментар #12 от "А не бе":
Георги, Гецата ми казват. Иначе да прав си. И аз така в началото нищо не сменях и съветвах. Ама това не ми докарва пари. Сега съм квото каже клиента всичко сменям. С "Евала майсторе" не мога да пазарувам в магазина и да купувам учебници на детето.Коментиран от #70
15:32 06.10.2020
17 Майстор
До коментар #14 от "към Майстора":
Да си купя подемници, инструменти, изолация за сервиза, компресор, машини за гуми. Как да стане иначе ..15:34 06.10.2020
18 бай Ибрям
15:47 06.10.2020
19 Kevin
До коментар #1 от "МаКаТа":
Да бе на първите 4 места са "масларките" :D :D :DКоментиран от #64
16:21 06.10.2020
20 tt88888
18:18 06.10.2020
21 7676
Коментиран от #72
18:58 06.10.2020
22 123
До коментар #12 от "А не бе":
Абсолютно вярно! При 240 000, на стандартното посещение в сервиза, бях посъветван да си сменя двата задни амортисьора, защото вече били 'тръгнали', тоест омаслени! Колата Б7, сервиза Порше, цена на бройка 400 лева със не знам си колко % отстъпка, марка Берг! Естествено, не ги смених! Обаче и марка Берг по дилърите не намерих, нормално, това е ОЕМ част за първично вграждане! Викам си, ОК, сменям сервиза, слагам някакви, каквото ми предложат, вече бях решил да сменям колата! Та, свалят Берга, качват другите, х 130 лева бройката с отстъпка и аз изчезвам! И, о чудо, няма никаква промяна в поведението на колата! Така както не знаех че Берга е за смяна, така не можех да разбера че имам и нови части отзад! Та така с частите и майсторите! Пунта мара е всичко баце!Коментиран от #40
19:33 06.10.2020
23 Пинко
До коментар #9 от "Учуден":
Тойота корола версо 2002бензин135коня само смяна масло и газ до дупка. Вечни моториКоментиран от #28
19:40 06.10.2020
24 дада
До коментар #2 от "Майстор":
майсторе колко бугатита или ламборджината от ваг групата си ремонтирал.19:59 06.10.2020
25 САМО
20:37 06.10.2020
26 PlimP
20:41 06.10.2020
27 Гоуф
Коментиран от #38
21:01 06.10.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 123
Коментиран от #67
21:35 06.10.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Гоуфажия
21:44 06.10.2020
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 AdiBas
До коментар #9 от "Учуден":
А е, братче, 2002 кога е било туй, сега сме 2020.Стига сте ги хвалили тея ковчези, цял свят си изсипва боклуците в България и такива като теб, реклама им правят..22:38 06.10.2020
37 непознат
Коментиран от #39
23:09 06.10.2020
38 Хаха
До коментар #27 от "Гоуф":
Задължително е да е tdi :-)23:19 06.10.2020
39 Хохохо
До коментар #37 от "непознат":
Че караш градскуто транспорт23:37 06.10.2020
40 Епси
До коментар #22 от "123":
Много правилно са те посаветва ли .Когато усетиш разликата и вече си изтървал някой завой .Там се усеща най многоКоментиран от #42
23:47 06.10.2020
41 Здрасти
01:58 07.10.2020
42 123
До коментар #40 от "Епси":
Аз и затова ге смених на следващия ден, не съм пишман шофьор! Вдигнаха колата на крика, убедих се че има масло по стълбовете, и хайде нови!07:20 07.10.2020
43 Ккк
08:42 07.10.2020
44 Селяни
09:02 07.10.2020
45 Мнения всякакви
09:06 07.10.2020
46 mitko
09:34 07.10.2020
47 Грую
Коментиран от #53
09:37 07.10.2020
48 лично мнение
Коментиран от #69
09:43 07.10.2020
49 MAK
До коментар #2 от "Майстор":
ти си не компетентен!!! VAG са наи коравите коли!!! имам голф 3 тди - най добрата кола на всички времена!!! гори ми 3.7 на 100 и е супер екологична!!!09:53 07.10.2020
50 Ванко
09:56 07.10.2020
51 Един
Примерно, на тия шкоди от снимката горе, им се развалят масово модулите за централно заключване във вратите. Един такъв нов (щото 2-ра употреба няма, всичко е развалено) е към 360 лв, отделно труд. Смятай как им се подкосяват краката на клиентите, като трябва да смени 3 такива модула примерно :)))
09:56 07.10.2020
52 оксид
10:16 07.10.2020
53 Стига ва
До коментар #47 от "Грую":
Още ли е твое времето ва снехурко?!)))))10:18 07.10.2020
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Рико
Коментиран от #57
10:49 07.10.2020
57 Рико
До коментар #56 от "Рико":
Ще продължа със сметката : в България електромерите са колкото колите. Един електромер - 30 лв на месец; една кола - 30 000 лв. Дори да внасяме електроенергия 100% какво ще бъде месечното натоварване, сравнено с кола която ....натоварва за 80 години напред(като валута). Електричество имаме в излишък,обаче за аецове ще хвърляме милиарди,кола нито една не правим,а за това и не се говори! Къде е държавническият интерес тук!?10:57 07.10.2020
58 Лекия
11:08 07.10.2020
59 Оня
11:21 07.10.2020
60 Факт
11:27 07.10.2020
61 Експерт
11:41 07.10.2020
62 въпрос
Коментиран от #63, #66
12:50 07.10.2020
63 Експерт
До коментар #62 от "въпрос":
ами ти си мислеш че си купуваш Нисан пък реално си купуваш Рено или пък Дачия - отдавна Нисан е собственост на Рено.13:16 07.10.2020
64 Реалист
До коментар #19 от "Kevin":
Кви масларки бе?! Зависи от мотора, някои не бутат и грам, като 2.0 бензин или пък 2.0 ТДИ...ти да не си мислиш, че японските дръгели не горят масло?!13:48 07.10.2020
65 уеуеуеуе
13:59 07.10.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Дира
До коментар #32 от "123":
Масло вече доливаш и на чисто нови излезли от завода.16:15 07.10.2020
68 мнение
16:17 07.10.2020
69 Ввв
До коментар #48 от "лично мнение":
Байчев 90% от колите в България са немски затова сервизите са пълни с ваг18:59 07.10.2020
70 Ввв
До коментар #16 от "Майстор":
Байчев 90% от колите в България са немски затова сервизите са пълни с ваг а ти си глупак погледни кой коли са най скъпи и кой са най карани19:06 07.10.2020
71 Кърлеж
02:12 08.10.2020
72 Пепи
До коментар #21 от "7676":
Сори ама не съм съгласен. Един десет годишен гледан автомобил на цена 1/3 от цена нов колко пари ще набиеш в ремонти че да догониш новото. Няма начин. Никога не съм харчил повече от 2500 лева за ремонти в рамките на 100 хил.км. пробег на употребяван автомобил. И най-интересното - най-много пари съм давал за най-новия. Едва две годишен от официалния дилър - заминаха активни амортисьори за 900 кинта бройката. И това е единствения автомобил с повече от 2000 лева за ремонти. Всичките други десетгодишни струваха не повече от 1500 лева за 100 хил.км. пробег11:26 08.10.2020
73 Алфа Ромео
12:11 08.10.2020
74 Тъпчо Балкански
12:48 08.10.2020
75 Павката
14:35 08.10.2020
76 немецо
13:51 09.10.2020
77 QUADRIFOGLIO
11:44 10.10.2020