6 Октомври, 2020 14:01 38 380 77

Топ 5 на употребяваните автомобили, които са регистрирани в КАТ от началото на годината в България

  • употребявани автомобили-
  • статистика-
  • мвр-
  • българия
Топ 5 на употребяваните автомобили, които са регистрирани в КАТ от началото на годината в България - 1

По данни на МВР, от началото на годината до края на миналия месец, или за периода от 01.01.2020 до 30.09.2020 година, първоначално регистрираните употребявани коли в страната са по-малко от тези за аналогичния период през 2019 година, но през последните месеци се наблюдава засилен интерес към употребяваните автомобили. Най- много са регистрирани на концерна Volkswagen. По-конкретно, подреждането е следното:

1. VW Golf - 5652 бр.


2. VW Passat - 3627 бр.


3. Skoda Octavia - 2430 бр.


4. Audi A3 - 2265 бр.


5. Чак на петата позиция се нарежда марка на друг концерн. Това е Opel, а моделът е Zafira (1777 бр.)

Топ 5 на употребяваните автомобили, които са регистрирани в КАТ от началото на годината в България


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 50 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МаКаТа

    82 178 Отговор
    мнооо ясно ВАГ си е ВАГ

    Коментиран от #2, #19

  • 2 Майстор

    201 59 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    Най-обичам ВАГ, частите им са олеле, простолюдието им се кланя, за 1 година върнах 3 заема по 10 000 лв от сервиза ми от ВАГ.

    Коментиран от #7, #12, #14, #24, #49

  • 3 БГ реалност

    152 37 Отговор
    Само кочини,нормално
  • 4 Дойчланд

    70 122 Отговор
    Само немски каски , достъпни и здрави за нашите ужасни пътища. Другото не деяни.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 с опит

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "джими":

    направиха го вече
  • 7 123

    61 19 Отговор

    До коментар #2 от "Майстор":

    То щото при другите марки е различно.
  • 8 Гост

    8 33 Отговор
    Каква е тази Мерива на снимката за Голфа?
  • 9 Учуден

    53 88 Отговор
    То това са все дараци и каруци. Тойота Корола 2002...това е колата. Нафта и напред.

    Коментиран от #23, #36

  • 10 Уши Ушев

    126 15 Отговор
    Сега да пуснат и класацията за катастрофирали автомобили.
    Номер едно ще е БМВ!
  • 11 Бакшиша

    43 11 Отговор
    Дачия на коя позиция е ?

    Коментиран от #35

  • 12 А не бе

    103 9 Отговор

    До коментар #2 от "Майстор":

    Майсторе, не ти знам името, ама като ти гледам майсторлъка .... :-) Нещо, такова се получава в Бг-то. Още с първото ''задължително'' обслужване, оригиналните немски части отиват в палета и на тяхно място се появяват китайско-турски ''тунинги'' :-) А след 3-4 месеца : ''А бе, майсторе, тука нещо, май не е ...''. И следва познатото : ''Остави я .... Ще я погледна, като имам време. Ама няма да е евтино''.

    Коментиран от #16, #22

  • 13 1245678

    83 82 Отговор
    НИКОГА ПОВЕЧЕ НЕМСКА КОЛА.....НИКОГА
  • 14 към Майстора

    65 15 Отговор

    До коментар #2 от "Майстор":

    Майсторе,
    като си такъв умник, а не си от простолюдието, защо имаш три заема по 10К лева?
    ( 10К означава 10 000 :)

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Будалата

    48 13 Отговор

    До коментар #14 от "към Майстора":

    Защото е прос и от село.
  • 16 Майстор

    69 9 Отговор

    До коментар #12 от "А не бе":

    Георги, Гецата ми казват. Иначе да прав си. И аз така в началото нищо не сменях и съветвах. Ама това не ми докарва пари. Сега съм квото каже клиента всичко сменям. С "Евала майсторе" не мога да пазарувам в магазина и да купувам учебници на детето.

    Коментиран от #70

  • 17 Майстор

    72 7 Отговор

    До коментар #14 от "към Майстора":

    Да си купя подемници, инструменти, изолация за сервиза, компресор, машини за гуми. Как да стане иначе ..
  • 18 бай Ибрям

    19 36 Отговор
    е па и я си карам пасату и ми дреме на оная работа
  • 19 Kevin

    54 16 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    Да бе на първите 4 места са "масларките" :D :D :D

    Коментиран от #64

  • 20 tt88888

    55 16 Отговор
    прост и беден народ .... само кенефи
  • 21 7676

    54 12 Отговор
    Надеждата да спестиш пари, когато си купиш кола втора употреба е същата като да намериш любовта, когато ходиш по платени жени...

    Коментиран от #72

  • 22 123

    63 7 Отговор

    До коментар #12 от "А не бе":

    Абсолютно вярно! При 240 000, на стандартното посещение в сервиза, бях посъветван да си сменя двата задни амортисьора, защото вече били 'тръгнали', тоест омаслени! Колата Б7, сервиза Порше, цена на бройка 400 лева със не знам си колко % отстъпка, марка Берг! Естествено, не ги смених! Обаче и марка Берг по дилърите не намерих, нормално, това е ОЕМ част за първично вграждане! Викам си, ОК, сменям сервиза, слагам някакви, каквото ми предложат, вече бях решил да сменям колата! Та, свалят Берга, качват другите, х 130 лева бройката с отстъпка и аз изчезвам! И, о чудо, няма никаква промяна в поведението на колата! Така както не знаех че Берга е за смяна, така не можех да разбера че имам и нови части отзад! Та така с частите и майсторите! Пунта мара е всичко баце!

    Коментиран от #40

  • 23 Пинко

    37 25 Отговор

    До коментар #9 от "Учуден":

    Тойота корола версо 2002бензин135коня само смяна масло и газ до дупка. Вечни мотори

    Коментиран от #28

  • 24 дада

    19 7 Отговор

    До коментар #2 от "Майстор":

    майсторе колко бугатита или ламборджината от ваг групата си ремонтирал.
  • 25 САМО

    7 32 Отговор
    РЕНО ЛАГУНА
  • 26 PlimP

    9 20 Отговор
    шкода оставия
  • 27 Гоуф

    30 6 Отговор
    Дядка с пасат комби - бг идилия.

    Коментиран от #38

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 123

    37 1 Отговор
    Колега, би ли споделил кода на вечния мотор? Нещо не го намирам? И като година, и като мощност? Иначе, много е изписано за Тойота,.здрави, факт, ама си имат и подводните камъни! Ако за вечен не важи доливане на масло пред месец, то мога да посоча и други 'вечни' мотори! Всъщност, това има ли значение? Статията е за друго! Пак я окъкахме със Япония срещу ФВ! Що така?

    Коментиран от #67

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Гоуфажия

    35 18 Отговор
    Гоуфа е за селяндурите само
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 AdiBas

    38 5 Отговор

    До коментар #9 от "Учуден":

    А е, братче, 2002 кога е било туй, сега сме 2020.Стига сте ги хвалили тея ковчези, цял свят си изсипва боклуците в България и такива като теб, реклама им правят..
  • 37 непознат

    18 6 Отговор
    Моето мнемие е че няма вече здрави коли,трошещи се коли ,само емблемите различно.Немско не,италианско не,френско не,немско не,ами какво да се кара?

    Коментиран от #39

  • 38 Хаха

    3 17 Отговор

    До коментар #27 от "Гоуф":

    Задължително е да е tdi :-)
  • 39 Хохохо

    8 3 Отговор

    До коментар #37 от "непознат":

    Че караш градскуто транспорт
  • 40 Епси

    19 1 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Много правилно са те посаветва ли .Когато усетиш разликата и вече си изтървал някой завой .Там се усеща най много

    Коментиран от #42

  • 41 Здрасти

    10 26 Отговор
    Никога вече японски кенеф, никога
  • 42 123

    14 0 Отговор

    До коментар #40 от "Епси":

    Аз и затова ге смених на следващия ден, не съм пишман шофьор! Вдигнаха колата на крика, убедих се че има масло по стълбовете, и хайде нови!
  • 43 Ккк

    19 5 Отговор
    1777 рома са си купили автомобил да возят родата.
  • 44 Селяни

    28 6 Отговор
    В България автомонтьорите могат да сменят само масло и крушки,иначе самочувствието им е голямо.
  • 45 Мнения всякакви

    16 2 Отговор
    и рев до небесата, като не си купувате Дачия ще ревете, железен автомобил, няма задна.
  • 46 mitko

    5 1 Отговор
    само боклуци
  • 47 Грую

    6 7 Отговор
    Е кака така? Ами Москвич? Няма ли Москвич регистриран? Какви са тези продукти на загниващия капитализъм?

    Коментиран от #53

  • 48 лично мнение

    20 12 Отговор
    най-големите убитаци се хвърлят на немските кочини

    Коментиран от #69

  • 49 MAK

    4 21 Отговор

    До коментар #2 от "Майстор":

    ти си не компетентен!!! VAG са наи коравите коли!!! имам голф 3 тди - най добрата кола на всички времена!!! гори ми 3.7 на 100 и е супер екологична!!!
  • 50 Ванко

    13 0 Отговор
    Имам една мечта балканска да карам 20 годишна кола германска
  • 51 Един

    20 1 Отговор
    И аз доскоро работех в един серзиз - та ВАГ-овете са почти толкова често там колкото и бмв-тата! Тотални баракуди, ама хората ги купуват и пълнят касите на сервиза :)
    Примерно, на тия шкоди от снимката горе, им се развалят масово модулите за централно заключване във вратите. Един такъв нов (щото 2-ра употреба няма, всичко е развалено) е към 360 лв, отделно труд. Смятай как им се подкосяват краката на клиентите, като трябва да смени 3 такива модула примерно :)))
  • 52 оксид

    13 1 Отговор
    Ръцдиви Пасати, Шкоди и ГоУфове
  • 53 Стига ва

    7 1 Отговор

    До коментар #47 от "Грую":

    Още ли е твое времето ва снехурко?!)))))
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Рико

    7 1 Отговор
    Сметката може да бъде много проста : в България се търкалят 3 милиона автомобили; на 10 години да сменяш,ти трябват 300 000 годишно. Всичкото това е внос. Всичкото това тежи на платежния баланс. България трябва да направи всичко възможно да докара тук заводи на големи марки.

    Коментиран от #57

  • 57 Рико

    0 8 Отговор

    До коментар #56 от "Рико":

    Ще продължа със сметката : в България електромерите са колкото колите. Един електромер - 30 лв на месец; една кола - 30 000 лв. Дори да внасяме електроенергия 100% какво ще бъде месечното натоварване, сравнено с кола която ....натоварва за 80 години напред(като валута). Електричество имаме в излишък,обаче за аецове ще хвърляме милиарди,кола нито една не правим,а за това и не се говори! Къде е държавническият интерес тук!?
  • 58 Лекия

    10 2 Отговор
    Ей хораааа неразбрахте ли кой е най добрия автомобил.Както ти се отнасяш с него и той така в теб.Нястъпвай го перчи се не спасвай правилата и всеки втори сервиз е твой.Ай чай че май кравата мъжка
  • 59 Оня

    10 3 Отговор
    Карам си колелото и съм им е*ал ма*ката на сервизите. Па тя тая класация е същата като по време на избори - всички много реват, че тия или ония не ставали, а па кат купуват/гласуват пак се нанизват на тия, се едни и същи, смеееех...
  • 60 Факт

    4 16 Отговор
    Най-скапаните марки са трите Ф: Фиат, Форд и фсичко френско.
  • 61 Експерт

    11 1 Отговор
    В коментарите пълно с експерти.
  • 62 въпрос

    3 6 Отговор
    Аз мисля да си купя Нисан Кашкай автоматик, 2010-2011 г. Някой нещо да каже?

    Коментиран от #63, #66

  • 63 Експерт

    8 3 Отговор

    До коментар #62 от "въпрос":

    ами ти си мислеш че си купуваш Нисан пък реално си купуваш Рено или пък Дачия - отдавна Нисан е собственост на Рено.
  • 64 Реалист

    4 6 Отговор

    До коментар #19 от "Kevin":

    Кви масларки бе?! Зависи от мотора, някои не бутат и грам, като 2.0 бензин или пък 2.0 ТДИ...ти да не си мислиш, че японските дръгели не горят масло?!
  • 65 уеуеуеуе

    9 0 Отговор
    Най-хубавата кола е новата кола или служебната. Ама тука с нашия стандарт само трошки на 15-20 години. Внасят ни европейските отпадъци. Никакви стандарти и изисквания няма. Пушеци, газово, смрад - страшна работа. Екология! Познайте защо обаче е разрешен вноса на толкова стари коли в България?
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Дира

    5 0 Отговор

    До коментар #32 от "123":

    Масло вече доливаш и на чисто нови излезли от завода.
  • 68 мнение

    9 1 Отговор
    коли за гащници...
  • 69 Ввв

    7 0 Отговор

    До коментар #48 от "лично мнение":

    Байчев 90% от колите в България са немски затова сервизите са пълни с ваг
  • 70 Ввв

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Майстор":

    Байчев 90% от колите в България са немски затова сервизите са пълни с ваг а ти си глупак погледни кой коли са най скъпи и кой са най карани
  • 71 Кърлеж

    4 6 Отговор
    След като смених 15 употребявани автомобила, секви японски, френски италиански, корейски само едно мога да кажа: Deutche uber alles!
  • 72 Пепи

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "7676":

    Сори ама не съм съгласен. Един десет годишен гледан автомобил на цена 1/3 от цена нов колко пари ще набиеш в ремонти че да догониш новото. Няма начин. Никога не съм харчил повече от 2500 лева за ремонти в рамките на 100 хил.км. пробег на употребяван автомобил. И най-интересното - най-много пари съм давал за най-новия. Едва две годишен от официалния дилър - заминаха активни амортисьори за 900 кинта бройката. И това е единствения автомобил с повече от 2000 лева за ремонти. Всичките други десетгодишни струваха не повече от 1500 лева за 100 хил.км. пробег
  • 73 Алфа Ромео

    3 0 Отговор
    Наскоро си купих VW Бора 1.6, не е лоша колата но е изключително скучна, трябваше ми евтина кола с евтина поддръжка, чудя се дали не сбърках...
  • 74 Тъпчо Балкански

    5 0 Отговор
    Платена статия или fake news VW марките от отдавна заминаха на кино , освен ако не става на въпрос за нещо много старо от 16 години и нагоре
  • 75 Павката

    0 0 Отговор
    Новите Роботи не горят масло
  • 76 немецо

    2 0 Отговор
    в света има две марки автомобили МЕРЦЕДЕС и всички останали.
  • 77 QUADRIFOGLIO

    3 0 Отговор
    Прост и беден народ, бате. Кара ВАГ и гласува за ГЕРБ, а после реве . . .