Чисто нов ЗАЗ-968М от 1986 г. си търси нов собственик срещу 500 000 рубли (€5 505) в руския гр. Пятигорск. Високата цена се обяснява с пробега на "запорожеца", който е изминал едва 3 км.
Продавачът твърди, че след покупката автомобилът бил откаран от магазина до гаража на собственика, след което дори не е пален. Двигателят и скоростната кутия били демонтирани и консервирани. Заедно със "зазката" купувачът ще получи допълнителна каросерия и резервни части за още една кола.
Производството на ЗАЗ-968М започва през 1979 г. От предшественика 968А го отличават правоъгълните стопове и мигачи, както и по-вместителният багажник. В зависимост от модификацията моделът се оборудва с V-образен 4-цилиндров двигател с въздушно охлаждане и мощност от 42 до 50 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Егати
Коментиран от #37, #46
10:33 10.10.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Гошо
Коментиран от #43, #57
10:43 10.10.2020
5 д9с93
Всеки един сглобен автомобил на времето, слизйки от конвейра се караше задължително минимум 10-20 км.
В автомобилните заводи имаше едни хора на заплата, които се водеха ИЗПИТАТЕЛИ. Тези хора пробваха колата и след това подписваха протокола за годност на изделието.
Аз съм работил в ловешкия завод "Балкан". Там тестовият пробег се правеше до едно съседно село наречно Горан. Който иска може да провери.
Коментиран от #6, #16, #27
10:44 10.10.2020
6 Петър
До коментар #5 от "д9с93":
Прав си на 100%,искам да те попитам нещо, средно по 40 автомобила на ден слизаха ли от конвеира на завод Балкан?Коментиран от #7
10:51 10.10.2020
7 д9с9с
До коментар #6 от "Петър":
Различно беше. По някога повече а по някога нито един, защото автомобилите идваха в железопътни контейнери (по два броя е контейнер), и по някога се случваш да закъснее доставката. Това бе много рядко, но помня един-два случая.В завода работеха около 6000 човека. Автомобилният сектор бе само една от дейностите, а завода си беше град в града. Имаше кафенета, магазин, детска градина, малка поликлиника, бърза помощ, пожарна, собствена ведомствена милиция.......
Убиха го, както убиха и милата България !
Коментиран от #13, #15, #36
10:59 10.10.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Чук и Гек
11:00 10.10.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 д9длск0
Дори сега, всеки автомобилен завод си има изпитателен полигон, където машините се тестват.
11:03 10.10.2020
12 Запазен?
Коментиран от #23
11:04 10.10.2020
13 Скот Килмър
До коментар #7 от "д9с9с":
Че кой нормален човек ще ви купува боклуците бе, Запорожец? Точно си описал как работеше комунистическата утопия. Много ясно че всичко фалира.Коментиран от #18, #47
11:05 10.10.2020
14 с9е9р
До коментар #10 от "Никита Хрушчов":
Да, зазката никога не е се е отличавала с красота и практичност, но не забравяй, че тя е украински автомобил. УКРАИНСКИ ознава, че е проектиран и правен от укри, дето и сега се мислят за най-умните и най-кадърните. Дето си взривиха от акъл атомната централа в Чернобил.От акъл избягаха от Русия и сега са на път да си лижат тестисите за сол, щото новите им братя ги ползваха като магистрални красавици и ги изоставиха да си берат гаелето.
Коментиран от #38
11:07 10.10.2020
15 Петър
До коментар #7 от "д9с9с":
Баща ми купи един 2140Д без ред през 1983г. от мототехника в София,беше на 230км.,помня че от завода до магазините по градовете ги караха на ход,имам един познат дето е ходил да ги разкарва москветата из страната,беше много приятна гледка когато по пътищата попаднехме на керван от 20 чисто нови москвета.Коментиран от #19
11:10 10.10.2020
16 малко пояснение
До коментар #5 от "д9с93":
и сега не е по-различно работил съм със завода на нисан в барселона там още има тестови шофьори които карат колите във завода също съм работил и със ваг групата те също имат такиваКоментиран от #20
11:17 10.10.2020
17 Ценикел
11:39 10.10.2020
18 3кс9й
До коментар #13 от "Скот Килмър":
Пич, не бъркай моля те, домати с патладжани.Тук коментираме какъв е реда в един автомобилен завод, а не кое е боклук, кое е дъ бест.
Зазка си беше лош автомобил, да. Но я ми кажи ти, демократе, какво караш сега ? Некое бйейенвенци (BMW), дето на години ти се пада чичо и минало през незнайно колко ръце?!
Тогава може да произвеждахме скапани москвичи, но ПРОИЗВЕЖДАХМЕ. А ти какво произвеждаш? Изключвам онова, което оставяш след себе си сутрин в 00-та.
Коментиран от #31
11:58 10.10.2020
19 д9с9д
До коментар #15 от "Петър":
Когато някоя мототехника нямаше хора за транспорт, ходехме ние от завода. Формира се колоната от да кажем 15 автомобила, дават ти купони за бензин. Един повежда колоната, зареждаме и потегляме. Издваме автомобилите и обратно с влака. Първо до Левски и от там за Ловеч . Даваха 15 лв. командировъчни на ръка. За ония години си бе много добре. На връщане във влака беше весело . А бяхме и млади. Разни момиченца, девойки..... Абе, нещо което сега трудно може да изпита човек дори да е млад. Имаше романтика и приключение в тия пътешествия .12:02 10.10.2020
20 ф9со9е
До коментар #16 от "малко пояснение":
Нормално е да е така. Това са автомобилни заводи и те живеят по едни и същи изисквания. Независимо дали произвеждат Мерцедес или ЗАЗ.Просто много от младите интернет-едукирани пичове си мислят, че именно сега и именно заради тях са създадени супер-дупер нови неща. Истината е, че машиностроителен завод живее по опредлен закон. Там нищо не се променя. Може линиите да се модернизират и роботизират. Може някакви нови форми на управление да се създават, но машиние си имат закони и това не се мени. Все едно някой да каже, че понеже сме модерни, докторите правят операции кихайи у кашляйки в карантията на пациента.
12:06 10.10.2020
21 Ех спомени
12:43 10.10.2020
22 Чук и Гек
Коментиран от #33, #49
12:46 10.10.2020
23 Запазен?
До коментар #12 от "Запазен?":
Това на първата снимка върху капака не са ли сандъците с части, за които пише че се продават заедно със заплата?13:02 10.10.2020
24 Кочо
13:37 10.10.2020
25 Умник
14:18 10.10.2020
26 Чичо Гошо
Коментиран от #29
14:35 10.10.2020
27 Гошо
До коментар #5 от "д9с93":
И на собствен ход пътуваха до мототехника, просто нямаше автовози.14:48 10.10.2020
28 Йозеф
14:48 10.10.2020
29 Чук и Гек
До коментар #26 от "Чичо Гошо":
Ползата е, че усвояваш устройството на ДВГ и ставаш монтьор! Има манивела, нагласяш го на 1 цилиндър, регулираш клапаните, въртиш половин оборот, и така по реда за работа на цилиндрите! Просто, трудоемко и оцапан до лактите - начин на живот!16:07 10.10.2020
30 Бисер
16:11 10.10.2020
31 Скот Килмър
До коментар #18 от "3кс9й":
Тойота Ярис хибрид автоматик с десен волан модел 2018. Купен нов от Тойота Единбург.16:11 10.10.2020
32 Бебо
16:43 10.10.2020
33 Георги
До коментар #22 от "Чук и Гек":
Не помня номерацията им,но първите бяхя фият 500. А следващите, нсу принц.16:45 10.10.2020
34 Аладин
Коментиран от #35
17:35 10.10.2020
35 Ся сигур си по способен
До коментар #34 от "Аладин":
от родителите си и караш Лексус......Неблагодарник ......18:05 10.10.2020
36 Въпросче
До коментар #7 от "д9с9с":
А как убиха самолетната фабрика, за да го има това недоносче балкан?18:23 10.10.2020
37 селтак
До коментар #2 от "Егати":
Във Пятигорск сигурно върлува некакъв мозъчен вирус и тоя го е прихванал! 5 505 евро за тоа кочиняк!!!19:06 10.10.2020
38 стоян
До коментар #14 от "с9е9р":
До 14 ком -По спокойно бе другарю -Този дизайн на Заз не е украински а съветски -И е 100% копие на германския автомобил НСУ =то руски автомобил няма измислен- всички са копие на западни19:09 10.10.2020
39 Хухуху
Коментиран от #44
21:20 10.10.2020
40 ОпПала
21:33 10.10.2020
41 НикиНики
21:49 10.10.2020
42 Големиа
АЗЛК- Ах Защо Ли те Купих
21:56 10.10.2020
43 Га си ходил там беееееее сульоои
До коментар #4 от "Гошо":
80 процента от автопарка е корейски и японски.Тва не той тука21:57 10.10.2020
44 Ама Не знаеш че
До коментар #39 от "Хухуху":
Новите мотриси оборудване и автоматика на соф. метро е 100 процента на водкаджиите а .Хубуу возят и май не са развалят.....Коментиран от #60
22:00 10.10.2020
45 Сандо
Коментиран от #52
22:02 10.10.2020
46 Зомбираните путинисти,побързайте!
До коментар #2 от "Егати":
Включвайте се бързо в търга и започвайте да наддавате за скапания съветски таралясник докато някой не ви е изпреварил.23:07 10.10.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 ЗАЗ
00:45 11.10.2020
49 Старото
До коментар #22 от "Чук и Гек":
ЗАЗ-та си е кола за млад веселяк. Ходихме по запаси, товарихме я невъобразимо, малко се задъхваше, но нали беше на въздушно охлаждане, така че пролет есен и зима си беше супер -с побългареното "парно" А и беше наистина със сериозни ламарини - някакъв тип на Попа беше сгънал на две едно Волво, и само капака му беше изхвърчал.Паднахме от смях!02:24 11.10.2020
50 соларис
06:14 11.10.2020
51 Иво
08:11 11.10.2020
52 Киро
До коментар #45 от "Сандо":
А случайно да си джипси.08:54 11.10.2020
53 Гост
Коментиран от #56
09:04 11.10.2020
54 Турбо
09:15 11.10.2020
55 висок
17:43 11.10.2020
56 нафто
До коментар #53 от "Гост":
Пропускаш и Фиат 124,първообраза на Жигули.Братушките купиха лиценза и производството на Фиат 124 в Ловеч беше спряно.20:37 11.10.2020
57 Хахаха
До коментар #4 от "Гошо":
Предимно японски карат в москва и навсякъде по света21:43 11.10.2020
58 Бай Киро
23:57 11.10.2020
59 Фен на Заз
01:38 12.10.2020
60 Пич
До коментар #44 от "Ама Не знаеш че":
Ама ти не знаеш,че на водкаджиите са вагоните,двигателите са японски на Хитачи.01:41 12.10.2020