10 Октомври, 2020 10:30 32 594 60

Продава се ЗАЗ на 34 години с нулев пробег

  • заз-
  • заз-968м-
  • запорожец-
  • обява-
  • продажба

Чисто нов ЗАЗ-968М от 1986 г. си търси нов собственик срещу 500 000 рубли (€5 505) в руския гр. Пятигорск. Високата цена се обяснява с пробега на "запорожеца", който е изминал едва 3 км.

Продавачът твърди, че след покупката автомобилът бил откаран от магазина до гаража на собственика, след което дори не е пален. Двигателят и скоростната кутия били демонтирани и консервирани. Заедно със "зазката" купувачът ще получи допълнителна каросерия и резервни части за още една кола.

Производството на ЗАЗ-968М започва през 1979 г. От предшественика 968А го отличават правоъгълните стопове и мигачи, както и по-вместителният багажник. В зависимост от модификацията моделът се оборудва с V-образен 4-цилиндров двигател с въздушно охлаждане и мощност от 42 до 50 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 65 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Егати

    113 14 Отговор
    Тоя така и не е "запалил"...

    Коментиран от #37, #46

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Гошо

    83 60 Отговор
    Осъзнал е какво си е купил и е решил, че няма смисъл да кара такова недарозумение. Руснаците спечелиха войната, но в Москва пак карат предимно VW.

    Коментиран от #43, #57

  • 5 д9с93

    112 12 Отговор
    Натова може да повярва само някой модерен пич, дето е виждал автомобилен завод само по Дискавъри.
    Всеки един сглобен автомобил на времето, слизйки от конвейра се караше задължително минимум 10-20 км.
    В автомобилните заводи имаше едни хора на заплата, които се водеха ИЗПИТАТЕЛИ. Тези хора пробваха колата и след това подписваха протокола за годност на изделието.
    Аз съм работил в ловешкия завод "Балкан". Там тестовият пробег се правеше до едно съседно село наречно Горан. Който иска може да провери.

    Коментиран от #6, #16, #27

  • 6 Петър

    39 7 Отговор

    До коментар #5 от "д9с93":

    Прав си на 100%,искам да те попитам нещо, средно по 40 автомобила на ден слизаха ли от конвеира на завод Балкан?

    Коментиран от #7

  • 7 д9с9с

    117 14 Отговор

    До коментар #6 от "Петър":

    Различно беше. По някога повече а по някога нито един, защото автомобилите идваха в железопътни контейнери (по два броя е контейнер), и по някога се случваш да закъснее доставката. Това бе много рядко, но помня един-два случая.
    В завода работеха около 6000 човека. Автомобилният сектор бе само една от дейностите, а завода си беше град в града. Имаше кафенета, магазин, детска градина, малка поликлиника, бърза помощ, пожарна, собствена ведомствена милиция.......
    Убиха го, както убиха и милата България !

    Коментиран от #13, #15, #36

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Чук и Гек

    39 4 Отговор
    Глупости, че се отличава от 968 А по стопове и мигачи! Отличава се най вече, че отзад и встрани е оребрен да влиза въздух и охлажда двигателя, а не с ,,торби" като циганка на пазар!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 д9длск0

    29 6 Отговор
    Пропуснах да кажа, че тогава се случваше често автомобилите да бъдат транспорирани до съотвеният град на собствен ход. Така, че първоначалиният пробег се увеличава на над 100км. И това в БГ където всичко е близко. Ами за СССР правете сметка.
    Дори сега, всеки автомобилен завод си има изпитателен полигон, където машините се тестват.
  • 12 Запазен?

    32 4 Отговор
    Като гледам как са пльоснали сандъците с двигателя върху капака си представям колко са го пазили този автомобил!

    Коментиран от #23

  • 13 Скот Килмър

    46 57 Отговор

    До коментар #7 от "д9с9с":

    Че кой нормален човек ще ви купува боклуците бе, Запорожец? Точно си описал как работеше комунистическата утопия. Много ясно че всичко фалира.

    Коментиран от #18, #47

  • 14 с9е9р

    75 19 Отговор

    До коментар #10 от "Никита Хрушчов":

    Да, зазката никога не е се е отличавала с красота и практичност, но не забравяй, че тя е украински автомобил. УКРАИНСКИ ознава, че е проектиран и правен от укри, дето и сега се мислят за най-умните и най-кадърните. Дето си взривиха от акъл атомната централа в Чернобил.
    От акъл избягаха от Русия и сега са на път да си лижат тестисите за сол, щото новите им братя ги ползваха като магистрални красавици и ги изоставиха да си берат гаелето.

    Коментиран от #38

  • 15 Петър

    57 7 Отговор

    До коментар #7 от "д9с9с":

    Баща ми купи един 2140Д без ред през 1983г. от мототехника в София,беше на 230км.,помня че от завода до магазините по градовете ги караха на ход,имам един познат дето е ходил да ги разкарва москветата из страната,беше много приятна гледка когато по пътищата попаднехме на керван от 20 чисто нови москвета.

    Коментиран от #19

  • 16 малко пояснение

    36 5 Отговор

    До коментар #5 от "д9с93":

    и сега не е по-различно работил съм със завода на нисан в барселона там още има тестови шофьори които карат колите във завода също съм работил и със ваг групата те също имат такива

    Коментиран от #20

  • 17 Ценикел

    24 17 Отговор
    СКРАП 😂
  • 18 3кс9й

    66 17 Отговор

    До коментар #13 от "Скот Килмър":

    Пич, не бъркай моля те, домати с патладжани.
    Тук коментираме какъв е реда в един автомобилен завод, а не кое е боклук, кое е дъ бест.
    Зазка си беше лош автомобил, да. Но я ми кажи ти, демократе, какво караш сега ? Некое бйейенвенци (BMW), дето на години ти се пада чичо и минало през незнайно колко ръце?!
    Тогава може да произвеждахме скапани москвичи, но ПРОИЗВЕЖДАХМЕ. А ти какво произвеждаш? Изключвам онова, което оставяш след себе си сутрин в 00-та.

    Коментиран от #31

  • 19 д9с9д

    82 4 Отговор

    До коментар #15 от "Петър":

    Когато някоя мототехника нямаше хора за транспорт, ходехме ние от завода. Формира се колоната от да кажем 15 автомобила, дават ти купони за бензин. Един повежда колоната, зареждаме и потегляме. Издваме автомобилите и обратно с влака. Първо до Левски и от там за Ловеч . Даваха 15 лв. командировъчни на ръка. За ония години си бе много добре. На връщане във влака беше весело . А бяхме и млади. Разни момиченца, девойки..... Абе, нещо което сега трудно може да изпита човек дори да е млад. Имаше романтика и приключение в тия пътешествия .
  • 20 ф9со9е

    36 4 Отговор

    До коментар #16 от "малко пояснение":

    Нормално е да е така. Това са автомобилни заводи и те живеят по едни и същи изисквания. Независимо дали произвеждат Мерцедес или ЗАЗ.
    Просто много от младите интернет-едукирани пичове си мислят, че именно сега и именно заради тях са създадени супер-дупер нови неща. Истината е, че машиностроителен завод живее по опредлен закон. Там нищо не се променя. Може линиите да се модернизират и роботизират. Може някакви нови форми на управление да се създават, но машиние си имат закони и това не се мени. Все едно някой да каже, че понеже сме модерни, докторите правят операции кихайи у кашляйки в карантията на пациента.
  • 21 Ех спомени

    56 4 Отговор
    Имахме такъв на времето. Беше светло син и като тръгвахме за морето го товарихме както сега товарят миниваните. Единственото което му беше проблем е, че загряваше на големите баири при дълъг път и натоварен до горе. Това въздушно охлаждане не беше добре измислено, но много си го обичахме. Избута чак до 1996г. когато го продадохме на един ентусиаст. Сега бих го купил да му правя по едно кръгче през лятото само заради спомените, но не и да ми е основен автомобил.
  • 22 Чук и Гек

    26 15 Отговор
    Първият ЗАЗ 966 е някакво копие на Фолксваген от 1423 г. тип костенурка и стари юнаци казваха, че е по сполучлив от модел 968! Най малкото по здрав, защото е правен от пленени германски каски! Предвиден е за колхозните бригадири да ходят по полето. Зимата заза се представяше добре, поради въздушното охлаждане и, че двигателят е отзад и гребе добре, докато лади и москвичи буксуват, поднасят и се налага да сложиш 2 бордюра в багажника за баланс.

    Коментиран от #33, #49

  • 23 Запазен?

    18 0 Отговор

    До коментар #12 от "Запазен?":

    Това на първата снимка върху капака не са ли сандъците с части, за които пише че се продават заедно със заплата?
  • 24 Кочо

    22 1 Отговор
    Преди около 40 години на ЗАЗ 968 А едни пичове бяха поставили нормален двигател, ако не греша - от Вартбург! Имаше процедури с КАТ, бащата бе механик в АПК и го направиха!
  • 25 Умник

    25 9 Отговор
    Това бе отмъщението на Хрушчов към нацията. Пълен боклук. Трабанта беше в пъти по- добър. И да ти го подаряват бягай от него.
  • 26 Чичо Гошо

    29 10 Отговор
    Боклук. Имах същият купен 1990 г. Нов от Мототехника. На 10 000 км смених съединител. Добър шофьор съм. Бях таксиджия. Просто колата е калпава. Често работеше на 3 цилиндъра. София градско 16л на 100. 1990г

    Коментиран от #29

  • 27 Гошо

    22 1 Отговор

    До коментар #5 от "д9с93":

    И на собствен ход пътуваха до мототехника, просто нямаше автовози.
  • 28 Йозеф

    37 29 Отговор
    През тези години хората са прпизвеждали BMW-та, мерцедеси, VW, кадилаци, олдсмобили, фордове и т.н комфортни, здрави и модерни автомобили, ватниците - зазки, москвичи и жигули, скрап след скрап, показател за технически напредък и жизнен стандарт.
  • 29 Чук и Гек

    32 5 Отговор

    До коментар #26 от "Чичо Гошо":

    Ползата е, че усвояваш устройството на ДВГ и ставаш монтьор! Има манивела, нагласяш го на 1 цилиндър, регулираш клапаните, въртиш половин оборот, и така по реда за работа на цилиндрите! Просто, трудоемко и оцапан до лактите - начин на живот!
  • 30 Бисер

    29 3 Отговор
    След още 33 г пак ще бъде с нулев пробег.
  • 31 Скот Килмър

    16 8 Отговор

    До коментар #18 от "3кс9й":

    Тойота Ярис хибрид автоматик с десен волан модел 2018. Купен нов от Тойота Единбург.
  • 32 Бебо

    26 6 Отговор
    Навремето изградиха околовръстното на София, за да може идващия от Пловдив ЗАЗ да убива скоростта си.Ако това не помогнеше ,се отваряше вратата"отпред назад"за създаване на допълнително съпротивление на въздуха и нещата се получаваха.
  • 33 Георги

    17 4 Отговор

    До коментар #22 от "Чук и Гек":

    Не помня номерацията им,но първите бяхя фият 500. А следващите, нсу принц.
  • 34 Аладин

    26 9 Отговор
    И ние имахме ЗАЗ беше ме срам като дете и винаги бях готов да се скрия зад седалките защото бащите на съучениците ми имаха Москвичи Жигули и дори полски Фиат. Ловчалия съм и помня колоните с нови москвета отоващи към мототехниките. Също съм чувал, че ЗАЗ е правен от цехове те за ширпотреба на танковите заводи.

    Коментиран от #35

  • 35 Ся сигур си по способен

    13 10 Отговор

    До коментар #34 от "Аладин":

    от родителите си и караш Лексус......Неблагодарник ......
  • 36 Въпросче

    17 2 Отговор

    До коментар #7 от "д9с9с":

    А как убиха самолетната фабрика, за да го има това недоносче балкан?
  • 37 селтак

    21 5 Отговор

    До коментар #2 от "Егати":

    Във Пятигорск сигурно върлува некакъв мозъчен вирус и тоя го е прихванал! 5 505 евро за тоа кочиняк!!!
  • 38 стоян

    28 8 Отговор

    До коментар #14 от "с9е9р":

    До 14 ком -По спокойно бе другарю -Този дизайн на Заз не е украински а съветски -И е 100% копие на германския автомобил НСУ =то руски автомобил няма измислен- всички са копие на западни
  • 39 Хухуху

    11 7 Отговор
    Продава се поредния руско украински кенеф

    Коментиран от #44

  • 40 ОпПала

    9 0 Отговор
    И в моя гараж дреме мотоциклет балкан 75 от 71 г на 3 хил. км колко да му искам като нов е всичко оригинално
  • 41 НикиНики

    12 19 Отговор
    Форд е казал, че най хубавият автомобил е новият.Не е уточнявал марка и модел .Зимно време и офролт залагам наЗАЗ ,а не на немски марки.
  • 42 Големиа

    14 3 Отговор
    ЗАЗ- Заплаха за Автомобилите на Запада
    АЗЛК- Ах Защо Ли те Купих
  • 43 Га си ходил там беееееее сульоои

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "Гошо":

    80 процента от автопарка е корейски и японски.Тва не той тука
  • 44 Ама Не знаеш че

    9 3 Отговор

    До коментар #39 от "Хухуху":

    Новите мотриси оборудване и автоматика на соф. метро е 100 процента на водкаджиите а .Хубуу возят и май не са развалят.....

    Коментиран от #60

  • 45 Сандо

    9 10 Отговор
    От 20 години карам Мерцедес 190, който в момента е на пробег 1 398 000 км, без ремонт на двигател и автоматична скоростна кутия. Карам го, доливам общо по 7 - 8 л. масло на 10 хил/км, но не мога да се разделя с него, честно ви казвам. Преди него карах ЗАЗ 968, който учудващо вдигаше много бързо до 160 км/час. Често се кефих да го издухвам на макс, което разсмиваше колегите с БМВ и Мерцедес по пътищата и будеше наистина учудване как това е възможно. Бракувах го на 120 хил. пробег, в движение, без никакви ремонти по него, освен смяна на ауспухови тръби и гърнета, заради липсата на парно и високият разход на гориво 10-11л/100км.

    Коментиран от #52

  • 46 Зомбираните путинисти,побързайте!

    7 8 Отговор

    До коментар #2 от "Егати":

    Включвайте се бързо в търга и започвайте да наддавате за скапания съветски таралясник докато някой не ви е изпреварил.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 ЗАЗ

    9 1 Отговор
    А бяхме млади. Качвахме се по 14 младежи. Сложих му вентилатор от парно на ;РЕЙС;. На вън беше 40 градуса, вътре...... , но таратайката вървеше. Не бих си взел пак ЗАЗ.
  • 49 Старото

    12 2 Отговор

    До коментар #22 от "Чук и Гек":

    ЗАЗ-та си е кола за млад веселяк. Ходихме по запаси, товарихме я невъобразимо, малко се задъхваше, но нали беше на въздушно охлаждане, така че пролет есен и зима си беше супер -с побългареното "парно" А и беше наистина със сериозни ламарини - някакъв тип на Попа беше сгънал на две едно Волво, и само капака му беше изхвърчал.Паднахме от смях!
  • 50 соларис

    11 2 Отговор
    до д9ц93.така си беше.баща ми беше офицер от армията.в отпуската си заработваше допълнително.а аз ходех със него до ловеч.от там на собствен ход доставяхме автомобилите до мототехника сливен
  • 51 Иво

    5 3 Отговор
    Ако ми даде 5хил.евро веднага я взимам.
  • 52 Киро

    7 0 Отговор

    До коментар #45 от "Сандо":

    А случайно да си джипси.
  • 53 Гост

    4 1 Отговор
    Конвейра за автомобили в Ловеч е италиянски произвеждали се Фиат 128 и 128 спорт ,но комунизъм не може руско трябва да е

    Коментиран от #56

  • 54 Турбо

    5 3 Отговор
    Айде русуфета що се мотате?
  • 55 висок

    5 0 Отговор
    10 г карах 968-А и 20 г 968-М от1978 до 2008 г карах само тези две ЗАЗ-ки! Сега вече карам кола.
  • 56 нафто

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Пропускаш и Фиат 124,първообраза на Жигули.Братушките купиха лиценза и производството на Фиат 124 в Ловеч беше спряно.
  • 57 Хахаха

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гошо":

    Предимно японски карат в москва и навсякъде по света
  • 58 Бай Киро

    0 3 Отговор
    А бе ако "продавача" ми даде 6 бона в Евро,бих се пробвал да го прекарам от гаража ,до най близкия търговец на скрап.Това си е саможертва.Помня комшията лежеше под него всеки ден след работа,за да си отиде до село в почивните дни.И доста често се налагаше да го теглят обратно.А го взе чисто нов.Изобщо не бих сравнил ЗАЗ с друг соц или западен автомобил.Този барутник си бе буклук дори за съветските стандарти.Явно се е мъчил собственника да го запали и като е видял,че няма да стане,го е засилил в гаража.това обяснява нулевия километраж.но не се лъжете,и нов ЗАЗ си е изпитание на издържливоста и железните нерви на собственника.
  • 59 Фен на Заз

    2 1 Отговор
    Прекрасен автомобил. ненадминат в този клас-спортно двуврато купе с мотор отзад и кожен салон с отделна печка. Малко коли,ако не никоя предлагаха тези екстри и компановка на купето за тези пари. Страхотният модел ZAZ Yalta 1000 с мотор Рено се е продавал на западните пазари.
  • 60 Пич

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Ама Не знаеш че":

    Ама ти не знаеш,че на водкаджиите са вагоните,двигателите са японски на Хитачи.