22 Декември, 2020 11:54 60 875 120

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“

  • волга-
  • кгб

26-годишният автомобил е с пробег 55 000 километра

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“ - 1

В Москва беше пусната в продажба рядка модификация на GAZ-3102 "Волга" от 1994 г. Модифицираният седан, който е черен на цвят, служи в отдела за президентска сигурност и се оценява на 1 900 000 рубли (€21 000).

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“

Модификацията GAZ-31013 се появява за първи път по пътищата на СССР през 1982 година. По това време в страната няма толкова мощни автомобили и точно поради тази причина "наточените" седани стават много популярни сред служителите на КГБ. Ето защо хората наричаха особено мощната „Волга“ „Догонващата“.

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“

Основната разлика от класическия GAZ-3102 се крие под капака на Волгата. Модификацията за специалните служби е оборудвана с 5.5-литров V8 с мощност от 195 конски сили, заимстван от GAZ-13 Чайка. Тристепенна автоматична трансмисия работи заедно с агрегата. Седанът се ускорява до 100 за 13 секунди. Максималната скорост на колата е 170 километра в час.

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“

В средата на 90-те години на миналия век Волгата от снимките е служила в Държавния департамент за президентска сигурност, след което колата е придобита за лична употреба от един от служителите на отдела. Няколко години по-късно седанът попада в ръцете на нов собственик, който се надява да възстанови рядката модификация, но така и не успява да завърши плана си. След това GAZ-31013 е придобит от настоящия собственик.

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“

Автомобилът за продажба е в добро състояние. По черния корпус на колата няма видими дефекти, а интериорът е направен от черно-бяла изкуствена кожа. Съдейки по снимките, на Волгата липсва вътрешната облицовка на вложките на вратата, част от окабеляването е извадена, а дъното на места е покрито с ръжда.

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“

Според продавача обаче „Догонващата“ е запазила всички оригинални възли и агрегати и е в отлично състояние. Въз основа на километража, може да се съди, че пробегът на 26-годишната Волга е само 55 000 километра. Продавачът е готов да се раздели с този рядък седан за 20 000 евро.

Продава се рядка Волга с V8 на КГБ, с прякор „Догонващата“


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 94 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кап. Некрасов

    281 103 Отговор
    Седанът се ускорява до 100 за 13 секунди. Максималната скорост на колата е 170 километра в час.... Ахахаха звер... 5.5 Ве8 недоделан в СССР

    Коментиран от #19, #33, #44, #57, #108, #116

  • 2 миролюб бенатов

    304 47 Отговор
    Да съберем пари заедно и да я купим за подарък на Баце - много ще му утива на дебилната физиономия.

    Коментиран от #20, #49, #66

  • 3 един от стадото

    76 40 Отговор
    не е зле, дори таблото сякаш ми харесва, макар да не съм им почитател.
  • 4 ОНЯ С КОНЯ

    64 24 Отговор
    И АЗ СЪМ ГОТОВ ДА СЕ РАЗДЕЛЯ С КАРУЦАТА СРЕЩУ 100000€ АКО ИМА НЯКОЙ ПРО. ЗД ДА МИ ГИ ДДАДЕ
  • 5 БАЙ Х@Й

    100 39 Отговор
    ‼ с пробег ШЕСТ километра на ден доста коли е догонила‼ ей и тези ни взеха за мезе😀

    Коментиран от #7, #42, #69, #107

  • 6 антрашпиц

    109 52 Отговор
    И кого догонва?Дори и моя которник със умрелите 102 конски дизелови сили ускорява за под 12 сек.Демек,още на старта го късам.Ко да говоря за нататък незная.....

    Коментиран от #39

  • 7 един от стадото

    97 5 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й":

    ''Нас не догонят''- Тату
  • 8 7777

    81 122 Отговор
    Мечтата на руския шпионин Радев

    Коментиран от #35, #37

  • 9 rebel

    58 103 Отговор
    Доста по бърза е , в софия бяха две ... хикс 5 съм правил смешен с такава.

    Коментиран от #24, #89

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Червеният барон

    38 21 Отговор
    Джоган...
  • 13 антрашпиц

    67 18 Отговор

    До коментар #10 от "Машка и Наташка":

    Айде да не се докачаме кой какво може да прави!Волгата си е добра,ама за 80 те години,когато имаше предимно лади жигулита и москвичи.Я ми кажи като е "догонваща" как по-точно би хванала едно изтърбушено Е 36 320. Да не говорим за по-сериозни коли...

    Коментиран от #80

  • 14 Алфа Вълкът

    82 14 Отговор
    Хубав кон, ма той умрял ма!
  • 15 2020

    57 70 Отговор
    V 8 ускорява за 13 ,максимална 170

    Хайде мерси за кошницата ! Това е някаква подигравка

    И аз имам V 8 Туин турбо с 2 интеркулъра -дърпа за 3,85 до 100 и няма електронно ограничение ,макс. е над 300 . Догонващата с един ,два града ще изостане -съвсем сериозно .

    Коментиран от #26, #40, #76, #77, #112

  • 16 КУРнинов

    111 21 Отговор
    С тия 13сек. до 100км/ч. май само ЗИЛ пълен с 4кубика чакъл може да настигне!

    Коментиран от #17

  • 17 Гого шипара

    96 8 Отговор

    До коментар #16 от "КУРнинов":

    на бас че зила ако е празен ще избяга

    Коментиран от #25

  • 18 Име

    65 39 Отговор
    Това е кола за ценители. Въобще не трябва да се сравнява със съвременните модели.
  • 19 Wee

    23 4 Отговор

    До коментар #1 от "Кап. Некрасов":

    1982 г. Капитане е било
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Буха ха

    83 41 Отговор
    Догонвала е Запорожки, ГАЗки-53 и спрели Москвичи. С този безумно тежък двигател отпред вероятно може да се движи само по права линия, а след две-три резки спирания предните спирачки ще изпушат. Вместо да се мъчат да правят автомобили, по добре да наблегнат на ушанките, матрьошките и самогона.
  • 22 Димитров

    149 61 Отговор
    Абе малоумници-не прочетохте ли че за ОНОВА ВРЕМЕ 1990 Не е имало други мощни автомобили...Визирам Лада,Москвич,Заз и др...За ОНОВА време си и била сериозен автомобил със завидни качества...Четете бе племе недодялано!!!

    Коментиран от #27, #41, #52, #87, #114

  • 23 НЕ разбирам

    28 42 Отговор
    Значи дори и моята бавна кола с 1,6 литров двигател, а по-точно VW Bora 1.6sr, според друг сайт ускорява до 100 за 11,1 сек (според тяхно измерване) или 11,7 по документ и развива максимални 188км/ч... А сравняваме 5.5-литров V8 с 195кончета от 94та с 1,6 литров с 101кончета от 98ма...
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 ХХХ

    30 13 Отговор

    До коментар #17 от "Гого шипара":

    Особено ако е с двигател BMW ,има един такъв в Русия прави си гаргари с колите по светофарите
  • 26 ВъГъЗъ

    37 16 Отговор

    До коментар #15 от "2020":

    Фукльо, Волгата е модел 1982 година!!!
  • 27 НЕ разбирам

    52 14 Отговор

    До коментар #22 от "Димитров":

    Е какво му е на онова време??? още по-отдавна с по-малък двигател и по-голяма мощност е направен мустанг!!! 1964 Ford Mustang I 4.7 V8 (271 кс)

    Коментиран от #36

  • 28 Булгарбаши

    25 18 Отговор
    Поло 1.4 tdi P .D-75 к.с. нас не догонят.Нищо лично, не съм и русофоб,но да си я карат собствениците и да и се кефят.
  • 29 rebel

    22 1 Отговор

    До коментар #24 от "БМВ х5":

    Още ли се мъчиш с тоа хикс обещавам ти както карам бърза кола да не те праа смешен по светофарите
  • 30 Вълко Червенков

    51 16 Отговор
    Тази тромава каруца е била "догонваща" в СССР.Навсякъде другаде по Света през 1982 година,щеше да е изоставаща.

    Коментиран от #38

  • 31 дявола

    47 4 Отговор
    ХА А КЪДЕ СЕ СПОМЕНАВА ЧЕ ГОРИ ОТ 25 ДО 30ЛНА 100КМ

    Коментиран от #98, #100

  • 32 гостгост

    44 18 Отговор
    Еми то прякора на Русия винаги е бил "догонващия"
  • 33 рдоган

    43 20 Отговор

    До коментар #1 от "Кап. Некрасов":

    ти като се смееш на техническите параметри, дали си бил роден когато модела е излезнал на пазара ?... дали имаш идея ТОГАВА колите с какви параметри са били...

    Коментиран от #74, #115

  • 34 накъдри юкселов

    24 22 Отговор
    какво ще догони тази кочина хахахахах!?
  • 35 Хайл

    22 19 Отговор

    До коментар #8 от "7777":

    Какво общо има Радев ??? Можеш да 💩 на метеното само
  • 36 Хайл

    27 16 Отговор

    До коментар #27 от "НЕ разбирам":

    Мустанг от 80-85 г е 100 коня с 4 литров мотор...що така
  • 37 СТЕВАН РИСТИН

    18 11 Отговор

    До коментар #8 от "7777":

    ТИ ЧЕ ВИДИШ МЕЧТИТЕ ,АКО ОНЯ С ДЕМЕНЦИЯТА НАТИСНЕ БУТОНА ,ДЖОН БАИДЪН ЛИ Е , ДЖОН ПРАИДЪН ЛИ Е , ТАГАЕ ЧЕ ВИДИШ БЕЗПЛАТНИ МЕЧТИ , ЧЕ ГИ УСЕТИТЕ ЯКО.
  • 38 БАИ ВИ ТОШО ЖИВКОВ ОТ ОТВЪДНОТО

    15 12 Отговор

    До коментар #30 от "Вълко Червенков":

    ГОРКИЯ ТОЙ , ТОГАВА НИТО ВОЛГИ ИМАШЕ ПО ТВОЕ ВРЕМЕ В БЪЛГАРИЯ НИТО ПЪК ЧАЙКИ , САМО НА МОРЕТО И ГЛАРУСИ , ЗА ТАКОВА СИ СЪНУВАЛ САМО , НО С ТВОЙТА КРАДЛИВА КРАТУНА НЯМА КАК ДА ТИ СЕ ПОЛУЧИ , ЗАЩОТО СИ ГЛЕДАЛ САМО СЕБЕ СИ !!!!!!!!!!!!!.
  • 39 Кога ще го скъсаш

    26 14 Отговор

    До коментар #6 от "антрашпиц":

    През 1982 в СССР ли, когато са ги пуснали? С удоволствие бих гледал как успяваш да избягаш в Москва през 1983 та с някой Москвич, ЗАЗ или Жигула догато от КГБ те гонят само с две или три такива.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Луд с кирка

    41 10 Отговор

    До коментар #22 от "Димитров":

    Брато не се гневи толкова. 1988 г. бащата изкара една такава само че стандартна с масовия двигател, нямам спомен колко коня е бил. Добра беше в сравнение с другите за които трябваше да се чака половин живот, но откъм спиране и то при ситуация при скорост окололо 80-100 беше голямо шоу-все едно си на лед. Управлението също беше трагично - рейка ли е било или червяк не знам ама много зле.На една година я продадохме на 12000 реални. Извинявай, ама нов автомобил с такива недостатъци не бива.
  • 42 СТЕВАН РИСТИН

    12 16 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й":

    БАЙ Х@ЙЧО ТИ МАЙ ЧЕТИШ МЕЖДУ РЕДОВЕТЕ , НЕ ТАЗИ НА 6КМ. ПРОБЕК , А ТАКИВА КАТО ТАЗИ , НА ФОНА НА ЛАДИ ЖИГУЛИ МУСТАНГИ ЖОЖИ И САМАРИ , ГИ Е ДОГОНВАЛ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦА , НЕ ГИ СРАВНЯВАИ СЪС СЕГАШНИТЕ АВТОМОБИЛИ , СЕГА МОЖЕ ДА ГИ ДОГОНЯТ НИСАН JTR ИЛИ MACĹARN НАПРИМЕР , МОЖЕ И ДОСТА ПО МОЩНИ АВТОМОБИЛИ ДА ДОГОНЯТ СЪВРЕМЕННИТЕ КАРУЦИ , А НА ТОВА АКО МУ НАМААМ ЕДИН МОТОР ОТ ТУНДРА ИЛИ ЛИНКЪЛ НАВИГАТОР , И ПОСЛЕ ЧЕ ВИДИШ НА СВТОФАРО ГЯМ ГЮМ ,ГЛЕИ КАК СЕ ПРАВИ , И ПООСЛЕ ЧЕ МЕ ГЛЕДАТЕ КАТО ТЕЛЕ У ЖЕЛЕЗНИЦУ.
  • 43 Японеца

    23 12 Отговор
    В царска Русия са правили коли, дори електрически! В съветска само боклуци по чужди патенти!
  • 44 1234

    18 13 Отговор

    До коментар #1 от "Кап. Некрасов":

    Виж годината бе, смешник
  • 45 Путин

    26 27 Отговор
    Тоз камион в купе на кола да си го карат в Рашистан. Това нещо е било морално изостанало още като е родено. Догонваща била. Ще догони на дядо ми каруцата, ама ако конят е умрял. Да не говорим за цистерната след него, която трябва да кара, като свърши резервоара около Търново по пътя София - Варна :) Кочина и мизерия. Имах Голф2 направен г/д тези години - щеше да я изяде с парцалите и като нова. Да не говорим и че това чудо дето сигурно тежи 2 тона, няма спиране, няма завиване, да не говорим, че и това публикувано ускорение сигурно е на хартия само. Да не говорим за фабричните дефекти и малоумните инженерни решения. Който си го купи - халал да му е паметника в двора :)

    Коментиран от #46, #93

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Гост

    42 2 Отговор
    За тази кола има писано много и има много проблеми първия е че е прегрявала много често заради не добро охлаждане, много тежка предница и мека задница и много не стабилна,и ладите рудно гие настигала това го пишат руснаците по форумите има само някаква колекционерска стойност но не става за каране
  • 49 Българин

    15 21 Отговор

    До коментар #2 от "миролюб бенатов":

    Защо на Баце?Тя е точно за Румбата и генерал Деси
  • 50 Асен Балтов

    25 5 Отговор
    Само, че харчи 38 литра/100 км
  • 51 LW AM

    18 1 Отговор
    Някой май и е гепил радиото.
  • 52 Ами да

    9 3 Отговор

    До коментар #22 от "Димитров":

    Тъй тъй господин димитров.рекни им го на тия галоши
  • 53 Кънчо Путкодеров

    31 1 Отговор
    Пашол за 'Волга', а вернулся с Олга)))
  • 54 Jorj

    21 15 Отговор
    Абе тъпанари я кажете какви Алдита и би ем вета имаше по това време?Ако не знаете не пишете.Някакъв тъпчо пише че нетговата набирала за 3 секунди.Аман от тъпаци.
  • 55 Кой68

    12 2 Отговор
    Чувал съм за "Волга" със двигател -Мерцедес-....И то в УБО
  • 56 Това

    16 3 Отговор
    чудо сигурно набира стотака за 13с. С този голям обем на мотора и автоматик е подходяща за последващо каране с горе долу постоянна скорост. Купето голямо и тежко сигурно вози добре. Предполагам че като пилотка на някой кортеж за онова време би свършила работа. За какво му е по висока скорост, че то нямаше пътища за повече.
  • 57 Алфа Чакал

    23 11 Отговор

    До коментар #1 от "Кап. Некрасов":

    Господин Капитан,по това време американците какво произвеждат.И за ваше сведение брониран Хамър тежащ 6 тона с 6 литров двигател има мощност 150-160 коня и в един момент динамиката на УАЗ -469 почва да ти се вижда доста прилична.
  • 58 Гошо

    14 17 Отговор
    През далечната 2000 г. имах голф 2 който бе заводски 160 кс. (може и да бъркам) След тунинг за не повече от 250 лв. бе 200+ кс. За какви коне си говори и за какви спирачки ??? Голфа бе на предни дискове и задни дискове и ABS. Кога има задни дискове и ABS в СССР ???

    Коментиран от #61, #62

  • 59 ЭЭЭЭ

    20 6 Отговор
    Пълен умреляк ."Като усетиш,че яздиш умрял кон,слез от него".
    ( Индианска поговорка )

    Коментиран от #99

  • 60 фен

    18 9 Отговор
    За преди толкова години автомобилът е бил на ниво!!!
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Кънчо Путкодеров

    15 6 Отговор

    До коментар #58 от "Гошо":

    Голфа с пернишка регистрация ли беше?

    Коментиран от #64

  • 63 Гошо

    12 5 Отговор

    До коментар #61 от "германец":

    Голфа бе произведен 1989г аз го купих 2000г. за 4000лв.Цитата 1980-те („осемдесетте години на 20 век“, съкратено „осемдесетте“) е десетилетието от 1 януари 1980 до 31 декември 1989 г.
  • 64 PK Генади

    10 2 Отговор

    До коментар #62 от "Кънчо Путкодеров":

    Естествено че не, иначе щеше да е поне Petstotin Konq
  • 65 Гошо

    13 6 Отговор
    Относно голфа щото явно има интерес аз бях трети собственик, първи бе "Манекена" който иска да провери. Как точно щяха да го ДОГОНЯТ.Както и първите BMW които купиха на МИЛИЦИЯТА през 80 те години наследник на ETZ трябваше да догонят японските мотоциклети на народните ВРГОВЕ.
  • 66 Това е

    8 2 Отговор

    До коментар #2 от "миролюб бенатов":

    модифициран Цецо-мобил
  • 67 Драгой

    12 9 Отговор
    Колата ми е с 50 коня по-малко, 3,5 литра по-малко и 4 секунди по-бързо ускорение до 100. Може да догонват някой Москвич или Жигула с този труп. И каква иновация само, 3 скоростен автоматик през 1994 година.
  • 68 Бай Шиле

    12 5 Отговор
    Само не разбрах какво общо има президента Радев с темата?

    Коментиран от #70

  • 69 Хаджи Хаджи Българин

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й":

    Тези коли не са били таксита в Русия! А именно, съпътващи- проследяващи автомобили, прикрепени към западните посолства! Дори не желая и да те критикувам!
  • 70 Хаджи Хаджи Българин

    12 2 Отговор

    До коментар #68 от "Бай Шиле":

    Бай Шиле, ти чувал ли си , за фабрики за тролове? Задаваш им един нормален въпрос, а те , същата песен си знаят! Не се ядосвай!
  • 71 Реалист

    8 6 Отговор
    Дъстъра на сектанта по бърз бе:)
  • 72 Кап. Некрасов

    16 4 Отговор
    Мерцедес ЕС клас от 1980та с 5.0л двигател, ускорява до 100 за 7 секунди и.... Само в да завива ахаххахаха, а за интериора няма какво да говорим. За това и важните другари се возиха на меркове, а милиционерите на волги и лади
  • 73 нико

    7 5 Отговор
    правилното и име е "догонялка"
  • 74 тъпанар

    8 5 Отговор

    До коментар #33 от "рдоган":

    Първо колата е модифицирана, и няма нищо общо със серийния модел. Има един голям избор с Американски суперкари от тези години ( и от началото на 70' те) с доста по-добри показатели Затова смятам коментара Ви за леко неуместен. Точно този модел купе е от края на 80' те, със доста скромни за около 2000 куб.с. показатели.

    Коментиран от #106

  • 75 Спрете с подигравките

    9 3 Отговор
    Всички виждам не обсъждат темата а се присмива но и те мисля не знаят защо писнало мие вече от малоумници
  • 76 Ха ха

    6 4 Отговор

    До коментар #15 от "2020":

    2020 имаш само бруъмбари в главата

    Коментиран от #110

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 БПФ

    19 4 Отговор
    На Волга съм се учил да карам, макар не на точно този модел. Яка кола си беше за онова време. На чер път, по който ако тръгнеш с Ладата, бъбреците щяха да ти излязат през носа, това чудо се движеше като лодка по езеро. Ама не била много бърза - че то по пътищата тогава трябваше да си психопат, та да вдигнеш повече от 120.

    Коментиран от #79

  • 79 Бире

    9 4 Отговор

    До коментар #78 от "БПФ":

    Това не е ли автомобила на Решетников,иска да ни го пробута както ни пробута Кауна.

    Коментиран от #96

  • 80 Ацо

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "антрашпиц":

    Какви ти сериозни коли ,едно голфче 1 гти ще я направи смешна тая шхуна ха,ха! От 0 до 100 голфа който и е набор 8.8.сек. как ще го хване в града ?!?
  • 81 Това е

    10 4 Отговор
    Автомобил с колекционерска стойност, повечето коментари са неуместни, да и моята Дачия с 75 конски сили е по бърза, но е създадена в нови времена и с нови технологии, така че автомобила е бил истинска "догонялка", в една от минала епоха, когато бяха истински с аналогови километражи, сега дигитализацията превзе всичко, и един ден може би нашите деца и внуци ще управляват автомобили на магнитна левитация.
  • 82 Анализаторр

    6 3 Отговор
    Имаше ватенка и шише водка на задната седалка.

    Коментиран от #95

  • 83 Някой си

    3 7 Отговор
    Много смешници много...та мойта с 2 турбо ,на другия тъпак дядо му с каруцата. Егати кухите лейки. Повечето от коментиращите не са били родени...не са били планирани...а са били на майки у.....у нещото си.....на майките им
  • 84 Тъп Ватник

    10 6 Отговор
    V 8 с крайна генерация на 45-50 мм, глупости на търкалета. Лъжи в стил анимационни филмчета и безаналогови ракети самолети и подводни трактори и т.н., поредната бъзикня на русоробските малоумници.

    Коментиран от #101

  • 85 генчо

    16 4 Отговор
    Не се хвалете с чужди коли,ами с български.Щото хората отдавна си правят техни.И ние правехме,и не лоши.Сега има торбички,вафли,точене на ддс ,шивачки.Това е.

    Коментиран от #86

  • 86 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #85 от "генчо":

    Кой каквото може,това прави ние правим вафли,но какви вафли само са,чудо,и коментари правим и те са чудни.
  • 87 ех другарю

    8 6 Отговор

    До коментар #22 от "Димитров":

    Колега, без обиди моля, май ти не си чел, пише 1994 г!!!!!!!
    Знаеш ли, какви коли са правили хората на Запад тогава?
    124-ката е в разцвета на силите си, Ускорение 0 - 100 км/ч 11.5 сек, 136 к.с., базов модел, ами АМГ, там има ли смисъл да говорим?
    Мерцедес 124 320 Е, 1992 г Ускорение 0-100 км 8.2 сек!
    Говорим за стокови мотори другарю Димитров!

    Коментиран от #94

  • 88 ех другарю

    9 6 Отговор
    BMW Серия 5 (E28) 528i (184 кс), година 1981! Ускорение 0 - 100 км/ч 8.4 сек
    Що са си играли да произведат този морално остарял боклук, вместо да купят няколко БМВ-та!?
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 хахаха

    8 10 Отговор
    Поредният съветски боклук, руснаците коли не могат да правят, както и всякакви електроуреди за домакинствата, единствено ги бива в оръжията и то благодарение на крадените патенти от фашистите, иначе са кръгла нула.

    Коментиран от #103

  • 92 Шабан

    4 6 Отговор
    Поредният руски чукан!
  • 93 Лукашенковец

    5 2 Отговор

    До коментар #45 от "Путин":

    ТИ ТОЛКОЗ СИ ПУТИН КОЛКОТО И АЗ СЪМ ФИДЕЛ КАСТРО , ТРОЛЕНЕТО НЕ Е БАШ ТВОЙТА СИЛА , НАМЕРИ СИ НЕЩО ДРУГО ЗАНИМАНИЕ , ПО ДУМИТЕ ТИ ЛИЧИ ЧЕ СИ РОДЕН СЛЕД 90 ГОДИНА , ОЩЕ ИМАШ МЛЯКО ПО УСТАТА БЯГАИ ПОМПАИ ДЪРВЕНИТЕ КОЛЕЛА НА КАРУЦАТА НА ДЯДОТИ В МАХЛАТА.
  • 94 W124,W201-190

    5 0 Отговор

    До коментар #87 от "ех другарю":

    ТИ СПЕЦЯЛНО ВЗЕМИ ПРОЧЕТИ ПРЕЗ КОЯ ГОДИНА Е НАПРАВЕНО АМГ-ТО И ТОГАВА ПЛЯСКАЙ ГЛУПОСТИТЕ , ПРЕЗ 81 ЛИ Е СЪЗДАДЕНО ЧОЧОНЕТО И ОТ КОГО Е ДОРАБОТВАНО , ДА ПРАВИЛИ СА ТЕЗИ И ОНЕЗИ , А ТУКА МИ КАЖИ КАКВИ ЩАЙГИ ЗА ДОМАТИ ПРАВИМ СЕГА .
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Дърта Мутра

    0 6 Отговор
    Кво знаете бре,в гаража на Хладилника имаше 7-ца 754 v8 това ще рече 5400к.см.280к.с.1982г.аз я карах през 1984-90г.и стигах до Пловдив за 50мин.ама бях и млад и луд и от тогава до сега карам само баварци ама по леко.
  • 98 Самоков

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "дявола":

    Повече :)
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 висок

    2 4 Отговор

    До коментар #31 от "дявола":

    Разхода е над 40 л / 100 км!!!
  • 101 висок

    1 4 Отговор

    До коментар #84 от "Тъп Ватник":

    ++++ Ти си първия наблюдателен човек тук. Браво.
  • 102 Димов

    5 1 Отговор
    Догонялка викаха на предишният модел 24-24 с В8 мотор ЗМЗ513, от Чайка. А имаше и едни с хибриден размер, с чайкови бутала, но с ГАЗков вал, който е по-късоходов и не е кован, като чайковия. И тия догонялки съм чувал от руснаците, че имали излята оловна плоча в багажника, щото иначе ставали на пумпал по завоите. Управлението е червяк и е ужасно. Ставаш културист след една година стаж на такава. Но са си класика и със страхотен просвета вътре. Можеш да караш назад без огледала и без да се обръщаш. Само си врътваш главата и задния прозорец се вижда доволно. А какво сбъркано вентилаторче на парното имаха....
  • 103 Borislav Popov

    3 1 Отговор

    До коментар #91 от "хахаха":

    Нещо се опитваш да сравняваш твоето таралясниче Ескорт от 1981 с волгата ли или не те разбрах,всъщност давам един стотак само да видя краварски таралясник от 1982 в движение.......поне един
  • 104 В е л и к и я

    3 2 Отговор
    Дори руснака къде е продава /а и тия преди него/ се е ошашавил от това колко харчи недоделаната ... !
  • 105 Специалисти

    6 0 Отговор
    Всичко разбирачи тук! Закривай стадото!
  • 106 niki

    2 2 Отговор

    До коментар #74 от "тъпанар":

    Хаха, в източния блок през 70-те беше пълно с американски коли, в голфчета GTI мк1 и други подобни.
  • 107 СССР

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й":

    Бай к..... Никой не ти кара да я купуваш карай си своя баракудник. И за мезе никой няма да те вземе.
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Волга

    5 1 Отговор

    До коментар #108 от "яко ни лъжат":

    Точно това е истината . Който е имал такава кола знае че удряше километража ... ;)
  • 110 2020

    3 1 Отговор

    До коментар #76 от "Ха ха":

    Кмете , бруъмбари ли имам в главата ?

    Карай си 20 годишния Пасат на газчица където са му останали живи 50 коня и не мери с твоя аршин
    Два пъти качвах видео тук
  • 111 Човека с опелите

    2 3 Отговор
    13сек. до 100км/ч и 170макс ??!??!! Имам opel commodore от същата 82-ра година със същата автоматична кутия на gm дето е сложена на тази газка ....с чугунен редови шестак със сто и тридесет коня ...тая догоняшка нищо няма да ми догони ... 0-100 км/ч ≈ 10сек залостен на първа на макс стрелката удря 200км/ч
  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Ха ха ха

    1 2 Отговор
    Лада 2107 стандартно ускорява до 100 за 14 секунди с 1,5 двигател. С малко работа по двигателя и окачването слизаш под 10 сек. И максимална скорост 200. Тази Волга никога не може да те стигне дори тогава.
    Да не говорим ако е трябвало да гони кола подготвена от ЦРУ например.
  • 114 РЗС

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "Димитров":

    абе мен ти сериозен ли си? 1992г излиза макларън ф1, който прави близо 400 км макс скорост. Ти имаш ли си няква представа в 90те какви автомобили е имало, една камара ферарита, ламбота, бмвта и мерцове дето са правили по 300км без проблеми. Тия 170км са руска каруца може да развие. 170км и 13 сек до 100 са били нещо преди около 115 години. Руснаците са най-изостаналата нация в автомобилостроенето на цялата планета. Сигурен съм, че някое забравено африканско племе ще направят кола с крачно задвижване тип фред флинстоуд, дето ще я бие тая смешна волга. Пф то със ски са правили 250км, а с колело 295 км в час ахахахахахахахахаха
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Пропагандатор

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Кап. Некрасов":

    Нищо не разбираш.
    Този двигател е най-модерния и страшен “съвецки мотор в мире”.
    Освен на тая кола, слагали са го още на Т34, катюшите, Восток 1 а и на “Курск”... ама на торпедата.
    Немци и японци има да мигат на парцали ако се докопат до чертежите му.
    Нищо чудно и него Калашников да го е измислил.... по заповед на Путин.
  • 117 Фак ти

    1 2 Отговор
    През 1994 година е могла да догони всички лади, масквичи, трабанти и варбурзи.

    Коментиран от #118

  • 118 Гошо

    1 2 Отговор

    До коментар #117 от "Фак ти":

    Най на края един умен човек.Возилото се казва Догонващата а не catching, което значи е само за соц. возила. НЕ СЕ догонват никакви BMW VAG MERCEDES и други подобни НЕУЛОВИМИ долни капиталистически автомобили.
    П.П. возило не е автомобил!!!
  • 119 Альоша

    3 2 Отговор
    Кръстена е догонваща защото ще догони зил.
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.