Новото Renault Austral дебютира с освежена визия и още технологии

9 Април, 2025 11:59 1 750 11

  • renault-
  • austral-
  • espace-
  • rafale-
  • symbioz

Гамата от двигатели е непроменена

Новото Renault Austral дебютира с освежена визия и още технологии - 1

Renault дава на Austral значителна промяна за 2025 г., следвайки примера на Espace с напълно променена предна част, която отразява развиващия се дизайнерски език на марката, напомнящ за Symbioz и Rafale. Обновеният Austral, който ще се появи в дилърските центрове през лятото, ще се предлага в нива на оборудване Evolution, Techno и Esprit Alpine, произвеждан в завода на Renault в Паленсия, Испания.

Най-забележимата промяна е преработената предна част на Austral, която включва нов капак, броня и радиаторна решетка. Характерната за марката 3D ромбоидна шарка е изведена на видно място около централното лого, докато задната част получава фини подобрения в горната и средната част на капака на багажника. Към съществуващата палитра се присъединяват две нови опции за външна боя - South Sea Blue и Pearl White Satin.

Новото Renault Austral дебютира с освежена визия и още технологии

От ниво на оборудване Techno нагоре се предлага двуцветна цветова схема с черен покрив. Нови черни странични защитни елементи с гланц и лайстни на арките на колелата повишават визуалната привлекателност на Austral. Преработените дневни светлини, оформени като полудиаманти, както и обновените предни и задни светлини с технология за адаптивни LED настройки допринасят за отличителния светлинен подпис. Вътрешният дизайн на задните светлини, вдъхновен от китайски пъзел танграм, добавя нотка артистичност.

Новото Renault Austral дебютира с освежена визия и още технологии

В интериора на Austral дебютира система за разпознаване на водача, използваща камера в А-колоната за сканиране на лицето. Тази функция автоматично регулира персонализираните настройки, включително предпочитанията на радиото, позицията на седалката и настройките на приложенията на Google. Новите предни седалки предлагат подобрена опора, а в тапицерията Techno се въвежда 98% рециклирана материя „Egée“ за калъфите на седалките. Подобрената звукоизолация, включваща ламинирано стъкло на предните врати и променени уплътнения на вратите, повишава комфорта в купето.

Новото Renault Austral дебютира с освежена визия и още технологии

Динамиката на шофиране е подобрена с новите амортисьори и наличието на 18-цолови джанти при Evolution. Системата за разширено сцепление вече е съвместима с 18- и 20-цолови джанти, а всесезонните гуми се предлагат и в двата размера.

Гамата от задвижващи агрегати на Austral е фокусирана върху хибридните опции. Mild Hybrid 160 разполага с 1,3-литров бензинов двигател с турбокомпресор и 12V mild-hybrid система, осигуряваща 160 к.с., и CVT трансмисия. E-Tech Full Hybrid 200 комбинира 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с два електромотора, които произвеждат общо 200 конски сили. Тази пълна хибридна система, отговаряща на предстоящия стандарт за емисии Euro 6e-bis, обещава подобрена горивна ефективност и намалени емисии. Дизеловите опции липсват.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 14 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ъхъ

    16 7 Отговор
    Всеки втори кенеф по пътищата, е със същата "освежена" визия!

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Директора

    10 11 Отговор

    До коментар #1 от "Ъхъ":

    Твойта Вектра си е класика, нали? 😂😋
    Старо, ама златно. 🚗

    Коментиран от #6

  • 3 Кисело ли е

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Ъхъ":

    Гроздето opk????

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Сеирджия

    13 3 Отговор

    До коментар #3 от "Кисело ли е":

    Остави го, той нищо не разбира! Аз откога чакам за тази освежена предна решетка! Не знам как досега съм живял със старата неосвежена решетка! Още днес хвърлям старата кола, че вече е морално остаряла (стара колекция един вид) и отивам да купувам новата с освежената решетка. Мо то гугъл приложения, ма то апове, ма то сензори, ма то инфотейнмънт, ма то рециклирани материи... УАУ, УАУ, УАУ!!!

    Коментиран от #7

  • 6 чичо Пешо

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "Директора":

    "Директор"-че, разбира се, че Vectra-та е по-свястна не само от това неорасляче тук, ами и от всички съвременни 1) нискокачествени, 2) ненадеждни, 3) непрактични, 4) грозни и 5) скъпи "автомобили", предназначени за съвременни жжжжендърля с уклон към "модерното", "високотехнологично", show производство на "велики" марки със заводи в Китай... "Ъхъ" ще си векува с радост с Vectra-та, а ти - нали си шефче - си се фукай по mall-овете и fancy курортите със "заслуженото с много началнически труд" миксерче с 22-ки (задължително черни) и цвят на тъъъънките ламарини PVC-тръба и с милиони телевизорчета вътре...
  • 7 ЗПЗПз

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "Сеирджия":

    И накрая черешката на тортата - двигател с цели 1300 кубика обем, колкото беше на "яките" модели Жигула едно време.
  • 8 Промо

    3 5 Отговор
    Много изостанали технологично - няма 4х4, двигатели по 3цилиндъра 1.2, нямат плъгин хибрид .. какво е новото -таблетите вътре и фаровете за 60+ хилядарки

    Коментиран от #9

  • 9 Вальо

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Промо":

    Този джип по-далече от мола няма да ходи. За какво ти е 4х4?? Да мъкнеш още 100-200 кила отгоре и още една система която може да счупи?? Ако не си забелязал в момента е модерно всичко да е по 3-4 цилиндъра макс, тук не е по-различно. И имат хибридни задвижвания, прочети пак статията. Всички модерни коли са пълни с таблети и екрани. Туй то.

    Коментиран от #10

  • 10 Ххддфъ

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Вальо":

    Е, то затова и продажбите на това нещо са колкото на Вел Сатис или дори на Авантайм.

    Коментиран от #11

  • 11 Вальоо

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ххддфъ":

    Бе да не кажа че се продава доста добре.. Ако го сравниш с тем подобни VW, както и Стелантис групата, тва Рено ги издухва по всеки критерии. Външен вид, интериор и качеството му (да, не е нищо особено, ама конкурентите му са леш..) и задвижванията му.. Далеч по-добри са от конкурентите освен 2.0 TFSI на VW, ама пък тоз кашон харчи много и далеч не е икономичен кат Реното. Тъй де, в фирмата имаме едно, мога да ти кажа че е доста добра кола. По абсолютно нищо не отстъпва на Шкодите и VW, освен по цената :) И то в добрия смисъл.