Renault дава на Austral значителна промяна за 2025 г., следвайки примера на Espace с напълно променена предна част, която отразява развиващия се дизайнерски език на марката, напомнящ за Symbioz и Rafale. Обновеният Austral, който ще се появи в дилърските центрове през лятото, ще се предлага в нива на оборудване Evolution, Techno и Esprit Alpine, произвеждан в завода на Renault в Паленсия, Испания.
Най-забележимата промяна е преработената предна част на Austral, която включва нов капак, броня и радиаторна решетка. Характерната за марката 3D ромбоидна шарка е изведена на видно място около централното лого, докато задната част получава фини подобрения в горната и средната част на капака на багажника. Към съществуващата палитра се присъединяват две нови опции за външна боя - South Sea Blue и Pearl White Satin.

От ниво на оборудване Techno нагоре се предлага двуцветна цветова схема с черен покрив. Нови черни странични защитни елементи с гланц и лайстни на арките на колелата повишават визуалната привлекателност на Austral. Преработените дневни светлини, оформени като полудиаманти, както и обновените предни и задни светлини с технология за адаптивни LED настройки допринасят за отличителния светлинен подпис. Вътрешният дизайн на задните светлини, вдъхновен от китайски пъзел танграм, добавя нотка артистичност.

В интериора на Austral дебютира система за разпознаване на водача, използваща камера в А-колоната за сканиране на лицето. Тази функция автоматично регулира персонализираните настройки, включително предпочитанията на радиото, позицията на седалката и настройките на приложенията на Google. Новите предни седалки предлагат подобрена опора, а в тапицерията Techno се въвежда 98% рециклирана материя „Egée“ за калъфите на седалките. Подобрената звукоизолация, включваща ламинирано стъкло на предните врати и променени уплътнения на вратите, повишава комфорта в купето.

Динамиката на шофиране е подобрена с новите амортисьори и наличието на 18-цолови джанти при Evolution. Системата за разширено сцепление вече е съвместима с 18- и 20-цолови джанти, а всесезонните гуми се предлагат и в двата размера.
Гамата от задвижващи агрегати на Austral е фокусирана върху хибридните опции. Mild Hybrid 160 разполага с 1,3-литров бензинов двигател с турбокомпресор и 12V mild-hybrid система, осигуряваща 160 к.с., и CVT трансмисия. E-Tech Full Hybrid 200 комбинира 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с два електромотора, които произвеждат общо 200 конски сили. Тази пълна хибридна система, отговаряща на предстоящия стандарт за емисии Euro 6e-bis, обещава подобрена горивна ефективност и намалени емисии. Дизеловите опции липсват.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ъхъ
Коментиран от #2, #3
12:12 09.04.2025
2 Директора
До коментар #1 от "Ъхъ":
Твойта Вектра си е класика, нали? 😂😋Старо, ама златно. 🚗
Коментиран от #6
12:22 09.04.2025
3 Кисело ли е
До коментар #1 от "Ъхъ":
Гроздето opk????Коментиран от #5
12:22 09.04.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Сеирджия
До коментар #3 от "Кисело ли е":
Остави го, той нищо не разбира! Аз откога чакам за тази освежена предна решетка! Не знам как досега съм живял със старата неосвежена решетка! Още днес хвърлям старата кола, че вече е морално остаряла (стара колекция един вид) и отивам да купувам новата с освежената решетка. Мо то гугъл приложения, ма то апове, ма то сензори, ма то инфотейнмънт, ма то рециклирани материи... УАУ, УАУ, УАУ!!!Коментиран от #7
13:43 09.04.2025
6 чичо Пешо
До коментар #2 от "Директора":
"Директор"-че, разбира се, че Vectra-та е по-свястна не само от това неорасляче тук, ами и от всички съвременни 1) нискокачествени, 2) ненадеждни, 3) непрактични, 4) грозни и 5) скъпи "автомобили", предназначени за съвременни жжжжендърля с уклон към "модерното", "високотехнологично", show производство на "велики" марки със заводи в Китай... "Ъхъ" ще си векува с радост с Vectra-та, а ти - нали си шефче - си се фукай по mall-овете и fancy курортите със "заслуженото с много началнически труд" миксерче с 22-ки (задължително черни) и цвят на тъъъънките ламарини PVC-тръба и с милиони телевизорчета вътре...14:14 09.04.2025
7 ЗПЗПз
До коментар #5 от "Сеирджия":
И накрая черешката на тортата - двигател с цели 1300 кубика обем, колкото беше на "яките" модели Жигула едно време.14:20 09.04.2025
8 Промо
Коментиран от #9
16:25 09.04.2025
9 Вальо
До коментар #8 от "Промо":
Този джип по-далече от мола няма да ходи. За какво ти е 4х4?? Да мъкнеш още 100-200 кила отгоре и още една система която може да счупи?? Ако не си забелязал в момента е модерно всичко да е по 3-4 цилиндъра макс, тук не е по-различно. И имат хибридни задвижвания, прочети пак статията. Всички модерни коли са пълни с таблети и екрани. Туй то.Коментиран от #10
17:55 09.04.2025
10 Ххддфъ
До коментар #9 от "Вальо":
Е, то затова и продажбите на това нещо са колкото на Вел Сатис или дори на Авантайм.Коментиран от #11
20:47 09.04.2025
11 Вальоо
До коментар #10 от "Ххддфъ":
Бе да не кажа че се продава доста добре.. Ако го сравниш с тем подобни VW, както и Стелантис групата, тва Рено ги издухва по всеки критерии. Външен вид, интериор и качеството му (да, не е нищо особено, ама конкурентите му са леш..) и задвижванията му.. Далеч по-добри са от конкурентите освен 2.0 TFSI на VW, ама пък тоз кашон харчи много и далеч не е икономичен кат Реното. Тъй де, в фирмата имаме едно, мога да ти кажа че е доста добра кола. По абсолютно нищо не отстъпва на Шкодите и VW, освен по цената :) И то в добрия смисъл.00:02 10.04.2025