За мнозина, Citroen Xsara е срам от миналото, който не заслужава да носи същата емблема, като DS, SM или C6. Това донякъде е вярно, защото самият модел не е толкова успешен и се характеризира с доста недостатъци, но има една модификация, която определено заслужава внимание. Става дума за Citroen Xsara VTS.
Тази кола остана в сянката на много по-известния си близнак - Peugeot 306 GTI. Xsara VTS не е толкова популярна, но е с идентична механика и това я превръща в много добра сделка. Освен това, рали миналото на Xsara е неоспоримо, точно както и титлите на Себастиан Льоб. За разлика от 306 GTI-6, рядко бива подложена на тунинг изпълнения, но пък е предпочитан донор на части за тях.
Ето защо, сега е моментът да се купи такава кола и да бъде върната до първоначалния ѝ блясък. Ако разбира се намерите читав екземпляр. Иначе, моделът разполага с двулитров двигател с мощност от 167 конски сили, което за времето си (Xsara VTS е представена през 1997 г.) е впечатляващ показател. Също така си струва да се има предвид, че тази кола тежи само 1 190 кг.
Истински вълк в овча кожи, който е практичен, добре изглежда и за спортен young timer е много, много евтин. Истинският "герой" обаче трябва да е преди фейслифта, тоест да е екземпляр, произведен преди 2001 година. Според повечето експерти по-старите VTS-и просто изглеждат по-добре.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #44
12:01 30.01.2021
2 мдда
Коментиран от #9
12:02 30.01.2021
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 авто
12:12 30.01.2021
5 Имах
12:13 30.01.2021
6 Ханс
До коментар #3 от "Жоро":
И идва една Astra GSi 16v с 2.0 16в и ги препарира и двете защото тежи 150 кг по-малкоКоментиран от #11, #22, #30
12:13 30.01.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Тъп
12:31 30.01.2021
9 Препатил
До коментар #2 от "мдда":
Недей,за да не съжаляваш! От опитни казвам,не питай старило,питай патили! От всички френски трошки точно тази е най-безразсъдна....ситроен...12:37 30.01.2021
10 и кое
12:39 30.01.2021
11 Рено ентусиаст
До коментар #6 от "Ханс":
И идва един Сафран битурбо и тая фастра дори ис ръжда стоповете немой му види.Коментиран от #17, #35
12:42 30.01.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Търпин
12:59 30.01.2021
15 Вальоо
Коментиран от #21
13:49 30.01.2021
16 ПернишкиО
14:27 30.01.2021
17 Говорит Масква
До коментар #11 от "Рено ентусиаст":
Говорим за коли, не за външни тоалетни.Коментиран от #18
14:43 30.01.2021
18 Рено ентусиаст
До коментар #17 от "Говорит Масква":
Да де говорим за френски коли не за тоалетната астра поправям колегата просто че се е объркАл.Коментиран от #19
15:54 30.01.2021
19 Ханс
До коментар #18 от "Рено ентусиаст":
Тоалетната астра я карах до 370 000 км когато купето окончателно изгни, а мотора ще го вграждам в Корса. Твоя измислен шаран битурбо мурбо не съм го виждал по пътищата. Сигурно защото като другите рена е по сервизите. Я кажи къде са Рено във формулата в момента ? Не се бутай в неща от които хал хабер си нямаш както и твоите любимци.Коментиран от #20
16:14 30.01.2021
20 Рено ентусиаст
До коментар #19 от "Ханс":
Бе то самото вместване в едно изречение на кнефа асъра и автомобил е просто несъвместимо.Асъра е в класа на каруцитеКоментиран от #23
16:20 30.01.2021
21 Гост
До коментар #15 от "Вальоо":
Ксантии все още виждам сравнително често, но ми се струва, че скоро рязко ще започнат да изчезват16:22 30.01.2021
22 Xsaro gazaro
До коментар #6 от "Ханс":
Напиши в тубата ксара втс vs астра гси и виж как я препарирам, правена астра, а аз съм стокКоментиран от #29
16:28 30.01.2021
23 Ханс
До коментар #20 от "Рено ентусиаст":
И къде го изкара тоя шафран с В6 мотор и няма и 1000 произведени бройки с тунинг от немската компания хартге и немската компания ирмшер ? Добре че са немците да ви пипнат боклуците, че малко да заприличат на автомобили..Коментиран от #24
16:32 30.01.2021
24 Рено ентусиаст
До коментар #23 от "Ханс":
Нормално германия е Френски васал.Французите просто се възползват от услугите им.германия изгуби войната кое не е ясно?!Коментиран от #25
16:58 30.01.2021
25 Ханс
До коментар #24 от "Рено ентусиаст":
Коя война ? Добре че са англичаните и американците, че да им помогнат на кроасаните. Че германците влезнаха на екскурзия във Франция и я окупираха за норматив почти без бой.. Айде молА ти са..Коментиран от #26
17:46 30.01.2021
26 Рено ентусиаст
До коментар #25 от "Ханс":
Да де добре че са америианците че да спонсорират Хитлермче немция дорини армия нямаше 33-та18:05 30.01.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Ханс
До коментар #22 от "Xsaro gazaro":
Видях клипа, този с Астрата два пъти не можа да вкара трета и един път втора.. Имал си късмет.Коментиран от #37
18:44 30.01.2021
30 И ако дойде
До коментар #6 от "Ханс":
Едно 309 и ти прави точка защото тежи 930Коментиран от #48
19:18 30.01.2021
31 Петко
20:30 30.01.2021
32 незнайко
Коментиран от #36, #38
20:42 30.01.2021
33 0000
Коментиран от #41
20:59 30.01.2021
34 АЙ СТИГА БЕ
21:22 30.01.2021
35 Колега
До коментар #11 от "Рено ентусиаст":
Ти се водя Сафран би турбо в Бг. Сигурно и Накара е бил. Един път видях малко надуто 21 турбо и отлепи във Варна като самолет. Тези модели са по гаражите. Все едно да ти падне 11 турбо с дигиталното табло. Тук става въпрос за нормални автомобили. Виж, една Лагуна Конкорд 24 винтила пак ще ги надбяга след 120-13021:38 30.01.2021
36 Не знайко
До коментар #32 от "незнайко":
309-158 к.с от 0-100 Само 7,8 сек.далечната за теб 1989 г. Пак повтарям 1989 година.Коментиран от #43
23:12 30.01.2021
37 Xsaro gazaro
До коментар #29 от "Ханс":
Този който изтърва 3та бях аз, всички други предавки и аз и той си ги оцелихме :)23:33 30.01.2021
38 Xsaro gazaro
До коментар #32 от "незнайко":
6.9 0-100 напълно сток втс, не знам какви ги пишат по сайтовете23:35 30.01.2021
39 кирката
07:29 31.01.2021
40 Ves
А за спора френски - немски, май прехвалените Голф 3 изчезнаха вече, а ксарите (и то най вече комбита) още се карат.
07:40 31.01.2021
41 Stoich
До коментар #33 от "0000":
Нужник са тея с четирите нули, както си се кръстил. Ако не ставаха, френските коли нямаше да представляват 90% от служебния автопарк по Европа.08:44 31.01.2021
42 abc
12:19 31.01.2021
43 незнайко
До коментар #36 от "Не знайко":
Тази кола от статията не е от тази година която цитирате !!! Не измествайте разсъжденията !!!12:41 31.01.2021
44 Плам
До коментар #1 от "Гост":
Прав си,българинът знае едно.БМВ,АУДИ,МЕРЦЕДЕС,същата работа е и със ФИАТ,корава машинка Multijet,не се чупи поече от всичките прехвалени марки.Но това сме ние,робуваме на марки.21:00 31.01.2021
45 Дедовия
Коментиран от #47
06:28 01.02.2021
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Иван
До коментар #45 от "Дедовия":
Моите уважения към "Дизела" и "боксовия мотор", но не това е Ситроен. Карал съм Ситроен с боксов двигател GSA, карам и сега само дизелови ситроени.Ситроен е преди всичко с първия автомобил с предно предаване (1936 г, Tractioan Avant)), първия артомобил с хидравлично окачване DS 19/21 от 1955 г.
Обединението на Ситроен с Пежо - бих го нарекъл крах за технологиите на Ситроен.
Моделът Xara, не е Ситроен. Това е едно недоносче на Пежо вкарано в Ситроен.
21:54 01.02.2021
48 турбо жигули
До коментар #30 от "И ако дойде":
лотуса тежи 650 кила със 250 кончета...кви астри кви голфуве ва гонят01:58 02.02.2021
49 Язе
00:02 03.02.2021