Всеки средностатистически българин си мечтае за здрава и надеждна кола, при това на приемлива цена. Новите автомобили съвсем не са по джоба на всеки от нас, така, че сега ще спрем вниманието ви на употребявани такива.
И понеже за германски коли втора употреба сме писали много, решихме да разгледаме най-надеждните японски автомобили, при това такива, на които цената им не надвишава 15 000 лв.
За целта ползвахме богатата картотека на най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, както и статистиката на Consumer Reports, определяща най-надеждните и безопасни автомобили.
Американците посочват повече от 40 модела, произведени през последните десетина години, но ние селектирахме онези от тях, които се предлагат на нашия пазар, произведени са от японски марки и цената им рядко надвишава 15 000 лв. Ето и кои са те.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 НИК
Коментиран от #3
15:33 05.02.2021
2 Муцабишито
Коментиран от #40
15:44 05.02.2021
3 От Редакцията
До коментар #1 от "НИК":
Вчера метнахме СХ-5 2015-а катастрофирал отпред и странично за 14500. Значи има. Удряш му един чук, купуваш наново фарове, радиатор, решетка и прагове и е като нов. Ще те надживееКоментиран от #4, #6
15:50 05.02.2021
4 Пост Скриптум
До коментар #3 от "От Редакцията":
Нещо отгоре не го ли е удряло - да свалим още малко цената, де15:53 05.02.2021
5 ТОДОР СТОЯНОВ
Коментиран от #26
15:54 05.02.2021
6 ТОДОР СТОЯНОВ
До коментар #3 от "От Редакцията":
А ТЕЗИ КИНТИ ЗА ФАРОВЕ, РАДИАТОР И Т.Н. ОТ НА БАБАТИ ПОРТМОНЕТО ЛИ ГИ ВЗЕМАШ???Коментиран от #12
15:58 05.02.2021
7 Санта Клаус
16:04 05.02.2021
8 Буха ха
Коментиран от #9, #10
16:06 05.02.2021
9 Гледам
До коментар #8 от "Буха ха":
сега една от 2007 на 139 000, става ли?Коментиран от #11
16:10 05.02.2021
10 Георгиев
До коментар #8 от "Буха ха":
Раф 4 3 та версия 2008г 2,2 за 2000Е директно от продавача,става ли.Втора година ползвам,без забележки.Който го може става.
16:19 05.02.2021
11 Буха ха
До коментар #9 от "Гледам":
До №9 и №10, питайте аФтора дали 2007 или 2008 може да мине за 2013 и по-нова, с километрите е по-лесно да ги докарамеКоментиран от #13
16:26 05.02.2021
12 Бай Пешо карбуратора
До коментар #6 от "ТОДОР СТОЯНОВ":
Фарове, радиатори и решетки колко щеш по моргите в Перник16:50 05.02.2021
13 Георгиев
До коментар #11 от "Буха ха":
Не твърдя ,че е 2013г.Имам лични контакти във Италия,и си вземам колите от там.Рафа го взех 10 годишен на 200000км,от физическо лице.Да уредих си превоза по няма как.17:03 05.02.2021
14 мдда
Коментиран от #16
17:13 05.02.2021
15 ъъ ъъ ъъ
17:27 05.02.2021
16 един от стадото
До коментар #14 от "мдда":
почти нова, значи втора ръка. Не се сърди на колата, а на палачора преди теб. Поне три причини щи кажа за протекла рейка без да е виновна колата, няма значение от марката. А без масло не Хърка, а ВИЕ17:56 05.02.2021
17 Pesko
18:27 05.02.2021
18 Алексей
19:20 05.02.2021
19 Само мерцедес
Коментиран от #23, #31, #39
20:41 05.02.2021
20 Гошко
Коментиран от #24
21:17 05.02.2021
21 Гост
21:47 05.02.2021
22 Алекс
И все някой друг ви е виновен,Вожда бил крадлив и шайката му придворни корумпирани,а на фона на тази картинка пътищата и магистралите разбити но пък не се спирате!!!
Признавам си,карам скромна и подържана стара на почти 17 години кола която сега да струва около 3500лв.
Завиждам ви благородно,на лъжите....!!!
23:08 05.02.2021
23 Японеца
До коментар #19 от "Само мерцедес":
Превърта само след много ремонти!09:08 06.02.2021
24 Японеца
До коментар #20 от "Гошко":
Познавам много голфаджии минали на Сивик и Акорд!Коментиран от #25
09:10 06.02.2021
25 перничанин
До коментар #24 от "Японеца":
Познавам много хора, разочаровани от японски коли. Може би са повярвали на статии и мнения на фенове, очаквайки едва ли не извънземна здравина и качество.Истината ги удря като чук. Тънки ламарини, често ръждясващи.Твърда пластмаса, тънки тапицерии, лоша шумоизолация. Капризни автоматици (на Хонда автомата иска задължително масло Хонда). Да имат здрави мотори (някои) и са прекрасни за хора ,които са се примирили с тези им слабости. Карам Тойота и ми върши чудесна работа, но дойде ли време да я сменям, марката е на заден план . Приоритетите са ми други.Коментиран от #27
09:32 06.02.2021
26 Оетър
До коментар #5 от "ТОДОР СТОЯНОВ":
Не съм много сигурен. Особено дизел10:23 06.02.2021
27 Петър
До коментар #25 от "перничанин":
Има истина но за мен не беше проблем. Взех Нисан Кашкай след Волво V40, първото което ми направи впечатление беше тънките ламарини и пластмасата вътре. Бях свикнал на по-солидни врати и в началото доста сериозно ги зартръшвах. Помня, че при първото зареждане доста ме впечатли тънкото капаче. Пластмасата по-груби и някак по недодялана изработка, скоростния лост дост неприятен на пипане сравнен с волвото. За седмица-две свикнах, нямал съм никакви проблеми и мисля, че колата е добър семеен автомобил за непретенциозни хора. После имах Мазда 6 и сега СХ-5, нещата са по-различни тук.10:36 06.02.2021
28 Тойота фен
11:55 06.02.2021
29 Pajero
Вечни машини са стига да се подържат!
12:32 06.02.2021
30 волен сидеров
Коментиран от #38
12:33 06.02.2021
31 Мерцедеса ли прави 1 милон тия каруци мо
До коментар #19 от "Само мерцедес":
Само Мерцедес13:10 06.02.2021
32 Ам Чи
13:28 06.02.2021
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Бончо
17:17 06.02.2021
35 За 15 000
17:28 06.02.2021
36 Док Алекс
17:46 06.02.2021
37 qwerty
19:30 06.02.2021
38 перничанин
До коментар #30 от "волен сидеров":
Така, да слагаш всички японки като ръждялници е не коректно. В предния ми коментар и аз се изказах така и се уточнявам. Сред ръждясващите почти всички Дайхатсу, особено тези на рама. Почти всяка Витара до 2015 също. Мазда 2 до 2010г, Мазда 6 (странно) има ръждясали отдолу и след 2010г. Хонда Сивик до 2012,задни калници и долен ръб на вратите ръждясват и тук странното е , че Джаз почти не ръждясва, по-големите модели са добре. Тойота (и тук странно) ръждясали съм виждал само Авенсис , но по-старички. Тойота са се преборили най-добре с корозията. Нисан не ги броя за японски.20:25 06.02.2021
39 Абсолютно си прав
До коментар #19 от "Само мерцедес":
Японските коли са като циганите катунари, без да боледуват направо рязко мрът. В далечната 1993г баща ми купи чисто нова Мазда 323. До около 280 хиляди км нямаше никакви ядове. И после за 2 години до 350 хиляди не остана нещо да не се развали. Заобича маслото повече от бензина. Купи я за 11000 долара от официалния вносител по онова време Варко и след 10 години я хариза за 3000лв. На далавера излезе. Все едно се е возил с такси. После взе 124ка 250 дизел от човек в германия който го е купувал нов. Беше на 380 хиляди 12 годишен. Кара го допреди 4 години и го махна на 900 хиляди , единствено защото е на 71г и вече го беше страх да кара. Никакви сериозни ремонти не е правил. Свещи , шарнири, каре и такива дребни неща21:23 06.02.2021
40 лекар Швеция
До коментар #2 от "Муцабишито":
Аз карам Еклипс Крос 2019.Купих я чисто нова,сега е на 21000 км.Уникална кола,за 2 години ми изгоря една крушка на плафон.Автомат,стъклен покрив,отопляеми седалки.Преди съм карал само немски коли но стари.Сега е много по-добре,бих я заменил само за нов Мерцедес.00:04 07.02.2021
41 Уса
04:43 07.02.2021
42 Африкнски
Коментиран от #43
07:24 07.02.2021
43 Чичо Гошо
До коментар #42 от "Африкнски":
Как масло на 60 000 км?14:06 05.05.2021
44 Made_in_Japan
Хонда 2002 - без ръжди и разход на масло, двг - уса!
Колата е една, made in Japan!
07:32 07.05.2021
45 32332323232
14:09 12.04.2022