7 Февруари, 2021 10:30 6 058 18

Audi RS3 LMS е машина за пистата с брутален външен вид

  • audi-
  • rs-
  • lms-
  • rs3-
  • audi sport

Състезателната кола е с елементи от последното Audi A3

Audi RS3 LMS е машина за пистата с брутален външен вид - 1

Второто поколение на серийното състезателно Audi RS3 дебютира на пазара, точно 4 години след представянето на първата генерация. Дизайнерски, новото RS3 LMS копира елементи от последното поколение на хечбека A3 от където са взети фаровете и стоповете. Заедно с формата на предните стъкла, може би това са и единствените елементи, делящи един и същ дизайн с обикновеното A3.

Audi RS3 LMS е машина за пистата с брутален външен вид

Външните промени включват предна броня с огромна предна решетка и отвори за въздух, нов преден капак, раздувки на калниците и свързващите ги прагове, нова задна броня с функционален дифузьор и централно монтиран ауспух, както и огромно крило над задния капак. Основният цвят е графит, а червени и бели текстури с надписи LMS и Audi Sport завършват външния дизайн.

Audi RS3 LMS е машина за пистата с брутален външен вид

Под капака на състезателното RS3 може да се намери 2.0-литров бензинов мотор с 340 конски сили и максимален въртящ момент от 420 нютон метра, предавани към предният мост, оборудван с диференциал с ограничено приплъзване, благодарение на 6-степенна секвенциална скоростна кутия. Промени има и по окачването, в сравнение с предишното поколение, като например новия дизайн на предния макферсон, позволяващ още по-бърза настройка преди състезание.

Audi RS3 LMS е машина за пистата с брутален външен вид

От Audi се хвалят и с безопасността на обновения си състезателен автомобил, като изтъкват че „никоя друга LMS туринг кола не предлага толкова опционални елементи за безопасност“ колкото RS3 LMS. За защита на шофьора се предлага клетка, направена от стоманени тръби, спортни седалки тип „корито“ с 6-точкови колани, система за гасене на пожар, както и мрежи от лявата и дясната страна на предните стъкла.

Audi RS3 LMS е машина за пистата с брутален външен вид

В момента се провеждат и последните тестове на обновения модел, преди официалния старт на продажбите в края на тази година, което означава че най-вероятно ще видим автомобила в състезанията през сезон 2022 година.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено ентусиаст

    17 41 Отговор
    И на сфетофара една Тесла те издухва на старта

    Коментиран от #2

  • 2 На светофара може

    29 5 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    Но от София до Бургас ще има да почака, докато зарежда на Пловдив, или на Стара Загора, въпреки, че не съм 100% сигурен дали пуснаха станцията там. Чети по специализираните сайтове за автомобилизъм да разбереш какви дефекти дава теслата, и то чисто нови. Доста работа още имат по Теслите
  • 3 РАДИО ЕЛТО

    15 3 Отговор
    няма лоши леки коли а
    лоши водачи
  • 4 Пешо

    13 5 Отговор
    Кара с червен антифриз като моя голф. Даже казанчето е 1:1.

    Коментиран от #5

  • 5 Ама виж

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "Пешо":

    и мотора,че мяза на 2.0 115к.с от 90-те.

    Коментиран от #14

  • 6 Алф

    3 8 Отговор
    Волвото ми от 1987 е 2.3турбо към 350к.с
  • 7 пилот на Ферари

    7 0 Отговор
    Тъкмо да ходя до магазина с нея. Направо ще ме вземат за луд.
  • 8 Само да попитам

    5 1 Отговор
    Вчера нямаше ли някакво гласуване за два дърти курника ?
    Ауди А6 и БМВ 5

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Имаше

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Само да попитам":

    но в нормалните страни тези коли са отдавна претопени така,че това гласуване е нещо като окачествяване на отпадъци.

    Коментиран от #11

  • 10 ха ха хаааа

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "Само да попитам":

    Дърти са на дедо ти воловете ...😁😁
  • 11 хахахахаха

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Имаше":

    ти и оня над тебе сте от формата кухина между ушите ... това че неразбираш от коли не ти дава право да обсъждаш такива освен цвета разбира се
  • 12 qwerty

    2 0 Отговор
    Това на снимката преди спирачния диск, скоростната кутия ли е? Нещо много финна ми се вижда за 420Нм?
  • 13 Тъпана

    2 3 Отговор
    Никой от вас няма да кара такава кола но само бензин никакви печки дизела е за кораби и подводници
  • 14 Алфа Чакал

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ама виж":

    Нали и този 2.0
  • 15 Японеца

    0 0 Отговор
    Красота! Дано е здрава!
  • 16 Alex

    2 0 Отговор
    В Белги и Нидерландия е такъв трафик по магистралите, че повечето време се шофира със 60 -70 и само на места се засилвам с не повече от 90 - 110 км/ч а това го можеше спокойно и трицилидровото клио с 65 кончета, което си взех за рент а кар

    Коментиран от #17

  • 17 Интересна история

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Alex":

    Чудя се защо всеки един селянин, пречупва идеята на даден производител за най-бърз автомобил, през собствените си нужди да ходи на лозето и казва, че този производител на мислил за него?

    Като няма къде да караш такъв автомобил или не можеш да си го позволиш, въобще недей чете такива статии. Но още по-важно е, ако случайно си изгубиш времето да ги прочетеш, поне недей пиши коментари под тях, за да губиш нашето време да ги четем с идеята, че ще научим нещо полезно от коментара.

    Бъди здрав!

    Коментиран от #18

  • 18 Alex

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Интересна история":

    Автомобила е страхотен. Пиша, за селяните, които в Бг имат кинти и ще си купят такава, за да свалят силиконови kypви.
    В Европа за тази кола имат пари мафиотите, както навсякъде по света, но те няма да си я купят, защото кинтите им не могат да излязат на светло.
    Ще я купят съзтезателни отбори и хора от моторния спорт, които няма да я карат по селски пътища, които са нацепени като след бомардировка, каквито с дори и новите магистрали в Бг. Ще я карат там, за където е произведена по пистите. А след това повечето от отборите ще подкарат Фиестите, Корсите, 208, Клио, Микри дори и Сандеро и т.н. към домовете си, без грам отвръщение, защото това е Европейската, за разлика от балкано-ориенталската байганйовска култура.