13 Февруари, 2021 10:30 39 054 75

Искате нова, но евтина кола? Вижте кои са най-достъпните у нас

  • нови автомобили-
  • българия-
  • евтини коли

Показваме ви най-евтините модели от класовете хечбек, седан и кросоувър на българския пазар

Искате нова, но евтина кола? Вижте кои са най-достъпните у нас - 1

Съвсем скоро ви показахме статистика, според която автомобилите на възраст над 20 години са вече почти 50 процента от общия броя на колите в България. Естествено за това си има обяснение, което всички много добре знаем и то е свързано с доходите на средностатистическия българин.

Въпреки всичко обаче много от нас продължават да мечтаят за чисто нов автомобил. Поради тази причина ще ви покажем най-евтините коли в трите основни класа - хечбек, седан и кросоувър, които се предлагат през 2021 година в България.

Хечбек

Искате нова, но евтина кола? Вижте кои са най-достъпните у нас


Това е изцяло новото поколение на Dacia Sandero, което въпреки поскъпването с около три хиляди лева спрямо предшественика си, отново остава най-евтиният нов автомобил в България. Базовата му цена е 19 200 лв. с ДДС.

Седан

Искате нова, но евтина кола? Вижте кои са най-достъпните у нас


Отново Dacia, отново изцяло нов модел и отново цена под 20 000 лв. Става дума за съплатформеника на Sandero, който носи името Logan. Този автомобил е по-голям и респективно малко по-скъп. Базовата му цена е 19 690 лв. с ДДС.

Кросоувър

Искате нова, но евтина кола? Вижте кои са най-достъпните у нас


Най-евтиният кросоувър на нашия пазар е индийски. Името му е Mahindra KUV 100 и представлява субкомпактен кросоувър с трицилиндров 1.2-литров мотор с мощност 87 коня и с механична скоростна кутия. Цената му е 20 500 лв. с ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 44 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пръч

    75 11 Отговор
    Тоя Логан не изглежда много зле. Ама за толкова пари, това е.
  • 2 смях

    87 36 Отговор
    "трицилиндров 1.2-литров мотор с мощност 87 коня и с механична скоростна кутия. Цената му е 20 500 лв. с ДДС."

    За тия пари вместо тая табуретка, ще взема W212.

    Коментиран от #11

  • 3 Мда

    123 6 Отговор
    Заглавието трябва да е Трите най-евтини нови коли, които харесва автора. Защото до 20 000 лв има и други коли които не са отразени тук

    Коментиран от #27

  • 4 Шофьор

    96 9 Отговор
    Абе КОИ български бедняк дето кара кола от хиляда лева и задължително с газ има 20000 лева ТА да си купи нещо подобно ех лелее защо умря професорът ВУЧКОВ той щеше да разказва как преди време колите бяха лукс а хората имах пари но не можеха да си купят МИР НА ПРАХА МУ

    Коментиран от #10

  • 5 що така

    114 15 Отговор
    Седанът на Дачия има много приемлив дизайн. Проблемът е ,че нашенецът е сноб и ще предпочете за 20 бона да си купи ЕС класа на 15 години и на безброй километри (за която ,нито ще има пари за гориво ,нито ще има пари за подръжка).

    Коментиран от #8

  • 6 Разбирачо

    100 10 Отговор
    Ей едно време какви коли имаше... нямаха грам електроника само истинските майстори си ги караме. Това новото боклюк

    Коментиран от #70

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Милена

    13 17 Отговор

    До коментар #5 от "що така":

    Аз също както теб избирам колите само по външния вид. Искам следващата ми кола да е розова

    Коментиран от #14

  • 9 зачуден

    94 4 Отговор
    Дачията - ОК, ама туй индийското - нито е "кросоувър" ,нито е кола ,нито е мотопед ,нито е велосипед ,ами е нЕкакъв майтап. ТрЕбва да си пълен хахо ,та да дадеш 20500 лв. за такова ... нещо.
  • 10 Аз бих взел

    23 14 Отговор

    До коментар #4 от "Шофьор":

    Аз карам на газ. Миналата година си взех Хюндай само на газ. Няма бензинова система. Платих го 65 000 лв
  • 11 159

    65 37 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Само скъсан и недоучил бг-капут може да похарчи 10 к евра за 10-12 годишен, 300-400 километров хилядник! Мат'ряла си обича дрънкалки. По наследство!

    Коментиран от #15

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Само питам

    66 16 Отговор
    Ако за 6000-8000 лева мога да взема кола която ще изкара 100к до 150к километра защо да купувам кола за 25 000 лева чиито двигател ще се скапе на 200к километра? Тайната на дълголетния автомобил е колкото може по-голям мотор с по малко коне и голям въртящ момент.

    Коментиран от #17

  • 14 розов цвят

    75 10 Отговор

    До коментар #8 от "Милена":

    Миленче ,Дачията е кола за работяги ,не е за кифли ( а па ако си млада и хубава ,все ще се намери някой добър чичко ,който да ти купи розова количка/стига бързо да сваляш своята поличка).
  • 15 Що бе миме

    40 12 Отговор

    До коментар #11 от "159":

    Защо да не си купя? Мен километрите и годините не ме притесняват. Купувам каквото ми харесва

    Коментиран от #19

  • 16 Акъл

    20 11 Отговор
    Акъл не щем, пари ми дай

    Коментиран от #25, #33, #64

  • 17 Име

    28 7 Отговор

    До коментар #13 от "Само питам":

    Аз дълголетие в колите не търся. Купувам каквото ми харесва. Ако има нещо за ремонти - ремонтирам и си правя си кефа.
  • 18 Волвар

    37 7 Отговор
    Махиндрата прилича на кръвен съсирек. Ужас!
    Такива коли не ща.
  • 19 фактичесткой

    29 38 Отговор

    До коментар #15 от "Що бе миме":

    Само забраната на стари таралясници да влизат в центъра на София ще ви оправи вас.

    Коментиран от #23, #26, #36

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Само мерцедес

    7 53 Отговор
    Време е доста производители просто да затворят заводите завинаги.САМО Мерц прави коли.

    Коментиран от #22, #73

  • 22 Рено Фен

    53 3 Отговор

    До коментар #21 от "Само мерцедес":

    Кои са тия Мерц европейското поделение на китайците Гиили ли?
  • 23 милиционер

    25 7 Отговор

    До коментар #19 от "фактичесткой":

    на забраната данчето ще реагира със стикери за влизане, за да си пълни джоба и пак барутниците ще са в центъра !

    Коментиран от #24

  • 24 Ми тогава

    31 7 Отговор

    До коментар #23 от "милиционер":

    Махнете Данчето
  • 25 фактичесткой

    14 3 Отговор

    До коментар #16 от "Акъл":

    С пари всеки може докажи че можеш без.
  • 26 Що бе миме

    43 9 Отговор

    До коментар #19 от "фактичесткой":

    Каква София ще ме оправи?? Живея в Берлин. Тук няма такива изкукуригали мечтатели за свят от нови коли.

    Гладна кокошка просо сънува
  • 27 viki

    26 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мда":

    Кои са другите чисто нови с 4 - 5 врати 5 местни коли с цена под 20 000 лева с ддс в цената освен Логан 3 цл. и Махиндра???

    Коментиран от #28

  • 28 Коъ

    5 15 Отговор

    До коментар #27 от "viki":

    Интернет ли нямаш?
  • 29 Мда,

    23 32 Отговор
    20 бона за кенеф сглобяван от малигари и сигани не бих дал.

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Хо хо хо

    25 5 Отговор

    До коментар #29 от "Мда,":

    Тогава пеш
  • 31 Прав си

    9 20 Отговор

    До коментар #29 от "Мда,":

    А тука някой се прехласват по тях. И даже се радват че са нови. Смятай колко разбират от коли

    Коментиран от #32

  • 32 Гоуст

    13 7 Отговор

    До коментар #31 от "Прав си":

    А ти си т.п
    Като ти шбнат "мамалигарите" едно ембарго на псевдобългарските бклуци и ще заппееш друга песен.
  • 33 За толкова ли ти

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Акъл":

    стига акъла,да искаш пари от другите.
  • 34 Случаен

    15 17 Отговор
    И що нова дачия вместо например 5-6 годишен Талисман, или нещо немско(голф)?

    Коментиран от #37

  • 35 Йозеф

    12 28 Отговор
    Дачията е пълен кенеф, по-надолу е само Лада, това не са коли, а наказание.

    Коментиран от #72

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 VIKILEXUS

    26 1 Отговор

    До коментар #34 от "Случаен":

    Защото няма Талисман на пет години за 20 хиляди лева с ляв волан и да не е блъскан зверски! Читавите Талисман са по 28-29 000 лв.
  • 38 вики

    15 3 Отговор
    и тук се пише за какъв чисто нов - гаранционен автомобил да купим на максимално ниска цена 20-22 000 лв....за огромно съжаление 2021 г. чисто нов автомобил с 5 години гаранция само Логан от 4-5 вратите 5 местни автомобили може да се купи. Сузуки Суифт за 25 000 лв. е следващият 5 врат и със 7 години гаранция чисто нов евтин автомобил.
  • 39 Дългият

    7 4 Отговор
    Ясно...ще си купуваме по скъпа кола..
  • 40 таралясници

    7 19 Отговор
    Ние дето караме Мерцедеси не се интересуваме от тея бараки.

    Коментиран от #50

  • 41 Sandero Laureat

    31 14 Отговор
    Имам Дачия, купих я чисто нова! Даже ми дадоха подарък стелки. Чаках я 14 седмици, защото в завода не могат да насмогнат на поръчките, но си заслужаваше чакането. Вътре още мирише на ново. Голям кеф е на светофара да гледам от високо ниските бенвета. Като я изплатя след 41 месеца пак ще си взема Дачия от новия модел, ама Степуей!!!

    Коментиран от #44

  • 42 АнтиЕС

    9 2 Отговор

    До коментар #7 от "Бързака":

    Още по- зле,да пие и да вози семейството си!!! Без книжка завинаги!!!
  • 43 факт

    20 8 Отговор
    Дачия Сандеро с климатик започва от 23100 лв, прибавям още 2000 лв и купувам например Пежо 208, което е за предпочитане пред дачията, то и рено клио е 25400 лв, а бе всяка друга кола, но не и дачия

    Коментиран от #47

  • 44 дърт шофьор

    11 3 Отговор

    До коментар #41 от "Sandero Laureat":

    И какво ще я правиш, след като я изплатиш?

    Коментиран от #45

  • 45 Дфен

    19 1 Отговор

    До коментар #44 от "дърт шофьор":

    Ще я върне и пак нова

    Коментиран от #46

  • 46 Пежо

    21 0 Отговор

    До коментар #45 от "Дфен":

    И лизинговите компании трябва да ядат хляб.А като я върне,ще му я оценят на 60-70 % от реалната цена.Казиното ВИНАГИ печели...
  • 47 Дфен

    20 3 Отговор

    До коментар #43 от "факт":

    Пежо пак 3 цилиндъра и са много кекави по -Добре дачия

    Коментиран от #59

  • 48 бах маа му

    8 11 Отговор
    тия ,, нови ,, коли живеят точно 5 години

    и край , умря

    Коментиран от #49

  • 49 комплексите

    19 6 Отговор

    До коментар #48 от "бах маа му":

    Много комплекси, много нещо. Имах Дачия Логан от 2007 година, карах я 11 години до малко над 180 000 и нямах никакви проблеми. Смених логана с друга нова кола, защото за мен максимумът на една кола (каквато и да е) е около 10 години. Митовете ви за "вечна" кола много ме забавляват. Затова пълно с трошки по наште пътища - всички знаем какво е. Но пък бизнеса на авто-къщите със старите "вечни" трошки си върви успешно, благодарение на комплексарите у нас.

    Коментиран от #61

  • 50 мисленето

    9 3 Отговор

    До коментар #40 от "таралясници":

    Ми карай си мерцедеса, модел 1905 година, това не ми е в критериите за кола. Но с тези миризливи таралясници на пътя на какво се радвате, не знам..
  • 51 Сектанта

    19 4 Отговор
    На всички фенове на Дачия им пожелавам успешна 2021г и цял живот само Дачия да карат!!!

    Коментиран от #53

  • 52 Аззззззз

    16 8 Отговор
    Много тъпи комплексари пишат тук.
    Не ви харесва Дачия, защо я коментирате изобщо?
    Нова Дачия за мен е 100 пъти по-кола от която и да е марка и модел на 10 и повече години!
    А това дето пишат масово за малките мотори и ресурсът им е идиотско!
    Прочетете малко малумници! Образовайте се!
    Интернет не е само порно cars, mobile i Facebook.
    При сегментирането на пазара всеки производител прави доста проучвания преди да пусне на него даден модел!
    Та така и Дачия. 100кс 3 цилиндъра=
    Данък - 35-50лв
    Разход - 8-10 на 100 газ по 1 лв.
    Евро - 6
    А при представянето на новто Сандеро бг. журналисти питаха хората от Рено/Дачия за ресурса на трицилиндровите мотори и отговорът беше:
    -"При проучването на българският пазар, установих е, че средностатистическият българин изминава между 10-12000 км. на година, а след 10 години употреба на един автомобил, ресурсът на двигателя ще е най-малкият ви проблем."
    Та купувайте си стари пушещи премиума таралясници!
  • 53 Дърт

    8 3 Отговор

    До коментар #51 от "Сектанта":

    Е ти им хвърли лоша клетва братле!
  • 54 хди

    5 2 Отговор
    Пежо и Ситроен не пушат!
  • 55 Слон

    7 5 Отговор
    А бе вие малоумни ли сте ?! Да дам 20 бона за нов соц. автомобил , като за половината от тези пари мога да взема една перфектна корейска или японска кола , макар и втора употреба !
  • 56 Бай Онзи

    5 3 Отговор
    Най-евтините нови коли са сапунерки по-добре стара отколкото на същата стойност от колкото нова еднодневка.
  • 57 Боксер 6

    7 7 Отговор
    Брей, всеки, който е постигнал бленуваната цел, да си закупи нов автомобил на лизинг, пък било то и нискобюджетен, е убеден, че всеки, който няма такива "мечти" е тъп селянин и комплексар, който кара пушещ, премиум таралясник.
    Ами да видим-преди 14 години си купих нов автомобил, хем без да съм си мечтал предварително за това. Омръзна ми към четвърата година, на 5-тата беше история вече. След това за 10 години съм сменил 7-8 коли втора ръка. В момента карам флагманският модел на непремиум японска марка, който закупих на 5 години, 52 000 км реални километра, проверено техническо състояние в официалния сервиз и т.н. Колата продължава да се обслужва в официален сервиз. За него съм платил в брой повече, отколкото ми струва новата кола на лизинг. Данъка ми е 360 лева- не ми дреме, Разход- 12/100 бензин смесено- не ми дреме. Евро5- при ГТП изрично държа да ми кажат, дали емисиите са в норма. Ресурса на двигателя не го знам колко е, ама ако откажат 3 цилиндъра, ще си карам на останалите 3, хем и обема ще е пак близо 2 литра.
    И съм средностатистически българин, минавам по 10-12 000 км на година. И колите ми рядко изкарват по 3 години при мен, понякога и 6 месеца не изкарват.
    Та се пита в задачата- за чий ми е нов, нискобюджетен автомобил? Я, по-добре да съм си комплексиран селянин с пушещ таралясник, вместо да се наказвам със сенокосачка,
    А, и двата автомобила в семейството ни, имат по 5 звезди на краш-тестовете. Дачия с такива постижения не съм видял да има.
  • 58 Да попитам

    5 3 Отговор
    Уж статия за коли,ама аз кола не намерих.
  • 59 факт

    5 6 Отговор

    До коментар #47 от "Дфен":

    Карай си дачията, аз си карам пежото 208 атмосферка 82 к.с. и 6/100 градско, всеки има право на избор 24600 лв, климатроник, джанти 16, металик, ел стъкла, кожен волан, тъч дисплей, 6 колони и др.

    Коментиран от #60

  • 60 Дфен

    5 3 Отговор

    До коментар #59 от "факт":

    Карам си я 220 000 още е с оригинални шарнири ти карай пежото дето е какаво като солети .

    Коментиран от #62

  • 61 гост

    7 0 Отговор

    До коментар #49 от "комплексите":

    Бизнеса на автокъщите върви само защото доходите на хората са ниски. Между другото и при високи доходи,пак ще върви. Само че ще продават по-нови автомобили. В Германия ,любимата държава на всички, е пълно с автокъщи. Продават всякакви ,от тригодишни до петнадесет годишни,че и повече. За заветния зелен стикер не се гледа на колко години е, а дали е в изправност .
  • 62 факт

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "Дфен":

    Явно се опитваш да се убедиш сам, колко правилен избор си направил!

    Коментиран от #63

  • 63 Дфен

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "факт":

    Аз отдавна съм се убедил 5 нова дачия карам до 200 000 и пак нова. Сега пак ще попиташ как 220 000 км.с оригинален шарнир пък на 200 000 съм я продал.Веднага ти казвам продадох я на познат и ме черпи всеки път като се видим.

    Коментиран от #66

  • 64 доктор

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Акъл":

    акъл- Ако имаш акъл ще имаш и пари!
  • 65 viki

    3 0 Отговор
    Всяко чисто ново мпс произведено 2021 година до 29 000 лева е 3 цл. - ужасът е голям при всички марки....и пежо 208 новия модел и новата корса за ужасяващите 35 хиляди лева е 3 цл. 100 коня! и сандеро степуей пък с цена 26 000 лева за 3 цл. е прекалено висока....Логан също е 22 000 лв. стартово вече!

    Коментиран от #67, #68

  • 66 факт

    3 3 Отговор

    До коментар #63 от "Дфен":

    Аз пък преди доста време ми внесоха пежо от Германия с валиден тюв, на 300 х. км му смених шарнирите, а 2016 г като реших да си купувам нова кола, първо се качих в дачия, слязох и повече в това недоразумения никога няма да се кача, ако ще и подарък да е!!!
  • 67 Милен

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "viki":

    Публикувано във факти.бг: Четирицилиндров мотор в следващото C63 AMG! това е бъдещето начертано от евросъюза, м/у другото 3 цил мотор не е зле, от личен опит!
  • 68 Бойко

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "viki":

    Абе забравихте Балканчетата май много ви порасна работата, че се сърдите на 3 цил., я марш на село с каруцата!
  • 69 Дфен

    0 0 Отговор
    Голяма будала си аз ако ми подарят едно 208 няма да го върна иди се прегледай ама спешно
  • 70 Евала

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Разбирачо":

    Тва някои случаи е и по-добро и харчи малко
  • 71 батко

    2 2 Отговор
    до авторчето логъна от снимката е от 35ооолв хром по решетка,огледала ,жанти,затъмнени стъкла ,броня с цвят кола.....
    Я покажи базта,парктроници гледам
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Търпин

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Само мерцедес":

    Като прави коли да прави и двигатели що почна да слага на някои модели френски мотори?
  • 74 Българин

    5 0 Отговор
    Купихме си декември 2019г. Рено Клио Грандтур 1.5dci.Причината поради която си я взехме беше , че не искамеповече кола 2-ра употреба..Имахме си нашите доводи и сега честно казано не съжаляваме за избора си.Когато я използваме се чувстваме бели хора и въобще не ни пука, че това е относително малък автомобил с не много екстри и глезотии.Когато го паля не мисля за това , че може и да не запали и въобще си стестявам много мисли от които боли главата.Оставям на всеки да си вземе своето решение в това отношение, но за мен спокойствието е над всичко.
    Бъдете здрави и успешни !
  • 75 Георги Атанасов

    0 0 Отговор
    Някой, някъде има ли статистика, кой е най лекия (от към килограми) нов автомобил, който се продава сега в България? Интересува ме съотношението цена/килограм, а качеството е до късмет.