Преди няколко седмици от Kia показаха интериора и част от екстериора на най-луксозния си модел – K8, а днес от корейската компания разкриха и малко повече технически данни за седана. Той ще замени преходния модел К7 и ще влезе в продажба от началото на месец април в родината си, а след това постепенно ще достигне и до останалите пазари.
Дългата над 5 метра лимузина разполага с 3.5-литров бензинов V6 при най-високото ниво на оборудване, а мощността му достига 296 конски сили. Максималният въртящ момент от 359 нютон метра се предава към четирите колела, а трансмисията е автоматична с 8 предавки. Интересно е че тази версия ще се предлага и със заводска газова уредба, като тогава мощността е редуцирана до 237 конски сили,а въртящият момент е свален до 314 нютона.
Друг вариант е 2.5-литров бензинов мотор със 195 конски сили и 248 нютон метра, който отново предлага само автоматична трансмисия и очаквано по-нисък разход. На по-късен етап ще видим и базов 1.6-литров бензинов двигател,а от KIA не споменават нищо за дизелови версии, което означава, че те най-вероятно ще липсват при новия модел.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфа Вълкът
14:07 23.03.2021
2 Иванчо
14:08 23.03.2021
3 гадно
Коментиран от #7
14:11 23.03.2021
4 фонзи
14:12 23.03.2021
5 Bmw
Коментиран от #6
14:12 23.03.2021
6 шегичка
До коментар #5 от "Bmw":
Е как каво може да иска човек, едно "Ферари" в цвят червен.14:16 23.03.2021
7 Заю Баю
До коментар #3 от "гадно":
Причината за газовата уредба са екологични, не само икономически. При изгарянето на газта се отделят много по-малко вредни вещества отколкото при горенето на бензина. Това, че газта е наполовина по-евтина от бензина е допълнителен бонус.Коментиран от #9, #10
14:30 23.03.2021
8 Oооооо
14:31 23.03.2021
9 гадно
До коментар #7 от "Заю Баю":
Знам и въпреки това ми е малко странно за висок клас автомобил да се слага газова уредба..Коментиран от #13
14:34 23.03.2021
10 Да но...
До коментар #7 от "Заю Баю":
Да ама газта е много по неефективна тъй като енергиино е по-мялко плътна от бензина и дизела.Коментиран от #11, #15
14:42 23.03.2021
11 Винкелберг
До коментар #10 от "Да но...":
Карам Мерцедес на газ, пълен инжекцион. По никакъв начин не може да се усети кога колата работи на газ и кога на бензин. Ако не погледнеш индикатора няма да разбереш на какво работи мотора. Мощност, ускорение и т.н. няма разлика. Може ако се качи на стенд да се установи разлика. А цената на горивото е по-ниска повече от 2 пъти.15:04 23.03.2021
12 Рашо
Коментиран от #14
15:23 23.03.2021
13 Японеца
До коментар #9 от "гадно":
Не си я купувай, вземи си немски премиум курник! И давай по 5бона годишно за ремонти!18:37 23.03.2021
14 Хонда Сивик
До коментар #12 от "Рашо":
Навремето имах Хонда 250 к.с. с турбо на газ! Такива като теб оставаха с отворена уста и не искаха да повторят гонка! А големите лимузини се отказваха на третия завой!Коментиран от #16
18:39 23.03.2021
15 Пунта Мара
До коментар #10 от "Да но...":
Пропан Бутан е отпадъчен продукт при производството на бензин. Ако няма бензин няма пропан бутан. Затова се правят коли за бензин а не за газ19:04 23.03.2021
16 Чичо Гошо
До коментар #14 от "Хонда Сивик":
Имах Ауди 80 на газ. Нямаше разлика в динамика на газ и бензин. Колата беше в технически изрядно състояние, не таралясник19:06 23.03.2021
17 гост
20:40 23.03.2021
18 Пурко
13:53 24.03.2021
19 qwerty
14:09 24.03.2021