Оливър Ципсе заяви, че всички съвременни електрически автомобили на пазара изглеждат твърде еднакво, но BMW не може да си го позволи, тъй като клиентите на германската марка имат нужда от нещо различно.
Генералният директор на BMW каза това в интервю за Ройтерс, като добави, че всички електрически автомобили днес имат доста типичен дизайн и си приличат. „Ако погледнете какво се случва на пазара с тези платформи, ще видите, че всички машини изглеждат еднакво.
BMW има много специфични клиенти, които са готови да платят много пари, така че мисля, че не се нуждаят от автомобили, които са подобни на другите “, казва топ мениджърът. Трудно е обаче да се съгласим с това твърдение, както и да спорим с факта, че дизайнът на серийния електрически кросоувър BMW iX се оказа изключително противоречив.
Главният дизайнер на марката Домагой Дукец обаче наскоро отбеляза, че добрият дизайн не може да се измери в такива примитивни определения като „красив“ или „грозен“, тъй като е твърде субективен.
Относно електрическите автомобили, Ципсе вярва, че Tesla скоро ще загуби лидерството си на пазара, тъй като много много големи автомобилни производители се включват в борбата за този сегмент: Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, General Motors, Ford и други.
Що се отнася до марката BMW, то техните планове са до 2030 година да пуснат девет нови модела с електрическо задвижване. Всички те ще бъдат изградени на новата модулна платформа Neue Klasse.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гоуст
Коментиран от #14
10:32 04.04.2021
2 qwerty
10:33 04.04.2021
3 Умник
10:34 04.04.2021
4 БАЙ Х@Й‼
10:37 04.04.2021
5 Вярата му е майката, вЕрвайте ми 800 дни
Отново ни публикувате внушения казани от някой ВЯРВАЩ, но упорито отказвате да публикувате реалните цифри и факти за продажбите на Тесла през първото тримесечие, които имат над 100% увеличение спрямо същото тримесечие от миналата година. Ще доживеем ли да прочетем тази новина тук? Или ще ни засипете с още 10 новини за ВЯРВАНИЯТА на някой относно Тесла? Пак оставяте някой да мисли вместо нас.
Коментиран от #33
10:39 04.04.2021
6 ThePashov
10:43 04.04.2021
7 Бля бля бля
Коментиран от #16
10:46 04.04.2021
8 Бе еН Ве
Коментиран от #11
10:52 04.04.2021
9 Българина
10:54 04.04.2021
10 Мимен
Коментиран от #12
10:56 04.04.2021
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Е той нали това твърди
До коментар #10 от "Мимен":
Нали точно заради това, новината е че ще произвеждат електромобилите си на същата платформа, като бензиновите си автомобили, за да няма външна разлика, понеже първия им електрически модел ix бил много противоречив и не го харесвали, понеже бил различен.11:08 04.04.2021
13 jар
11:11 04.04.2021
14 Гого
До коментар #1 от "Гоуст":
Кисело е гроздето !!!11:47 04.04.2021
15 Цецо
12:44 04.04.2021
16 Plameni
До коментар #7 от "Бля бля бля":
Пропусна да споменеш,че BMW произвеждат не само електромобили.Добави още 2 000 000 автомобила годишноКоментиран от #21
12:55 04.04.2021
17 Знайко
12:58 04.04.2021
18 КонТрол
13:01 04.04.2021
19 Касаматис
13:23 04.04.2021
20 Ако не си забелязал
"Относно електрическите автомобили, Ципсе вярва, че Tesla скоро ще загуби лидерството си на пазара, тъй като много много големи автомобилни производители се включват в борбата за този сегмент"
Обаче пропуска нещо много важно. Тези много много големи автомобилни производители, не взимат от пазарния дял на Тесла с продажбите си на електромобили, а взимат от пазарният дял на собствените си бензинови и дизелови автомобили. Тесла от друга страна, може и да губи пазарен дял като проценти продажби на електромобили, но както виждаш увеличава двойно продажбите си като абсолютни бройки и също взима от пазарния дял на всички тези големи автомобилни производители, като тя става все по-голяма спрямо тях, а техните продажби намаляват. Остават само две години преди Тесла да изпревари BMW и Mercedes по продажби, продавайки по повече от 2 милиона годишно за които говориш. Имаш ли някаква идея как в такъв случай ще се сбъднат вярванията на Ципсе да изпреварят Тесла в продажбата на електромобили?
13:31 04.04.2021
21 Предишното мнение
До коментар #16 от "Plameni":
Беше до тебе13:32 04.04.2021
22 Гошо
Се едно да ми каже, че Шкода и Сеат са премиум
отделни марки без намесата на VW.
Хора прочете, образовайте се не е толкова трудно иначе всеки знае много.. После пише неща неверни.
13:48 04.04.2021
23 ГОЛАТА ГОЛА ИСТИНА
Коментиран от #24
14:48 04.04.2021
24 Plameni
До коментар #23 от "ГОЛАТА ГОЛА ИСТИНА":
Сега излиза EQS на Mercedes който превъзхожда Tesla SКоментиран от #30
15:37 04.04.2021
25 Край
Първо да пробват да направят климатик. После телевизор. После смартфон и след 15-20 г. ще направят и смислена масова ел. кола.
Коментиран от #34
16:22 04.04.2021
26 Steks
17:18 04.04.2021
27 Фен
17:24 04.04.2021
28 batkata
19:36 04.04.2021
29 гост
20:44 04.04.2021
30 Дрън-дрън
До коментар #24 от "Plameni":
С какво EQS превъзхожда Модел S, освен с равномерни фуги и размера на екрана? Някоя техническа характеристика ще споменеш ли?Коментиран от #32
20:56 04.04.2021
31 gost
07:51 05.04.2021
32 Plameni
До коментар #30 от "Дрън-дрън":
Пробег ,автономност ,лукс,комфорт ,в.съпротивление ,мултимедия ,звук.....08:55 05.04.2021
33 Хайл
До коментар #5 от "Вярата му е майката, вЕрвайте ми 800 дни":
Ей навлек,ти пак ли спамиш09:11 05.04.2021
34 pokoloko
До коментар #25 от "Край":
кой правеше AEG, ако не си виждал пералня която работи 40 години без да се повреди ела да ти покажа, тъщата я има. Пуска се всеки ден от 1982 и досега не е имала нито един проблем. При това пералнята е в банята където има и влага. Произведена в Германия. Затова и AEG вече е с нов собственик, за да не се правят вечни неща, сега Полша и лащкай, до 7 години и ново. Има и 2 телевизора Telefunken също работещи но ги свалих в мазето, минава се на плоски екрани, какво да се прави. Това естествено не е в БГ...Коментиран от #35
09:44 05.04.2021
35 Вервам ти
До коментар #34 от "pokoloko":
Моите родители имаха пералня Силтал /много по ниска класа от АЕГ /. Четвърт век изкара без нито един проблем при яка експлоатация. Така си замина работеща, може още да работи нейде... :) *:) :)14:22 05.04.2021
36 Сравнение с цифри, а не по емоции
Пробег EQS 770 км с едно зарежданe по цикъла WLTP.
Пробег на Тесла 840 километра по цикъла ЕРА, който е много по-реалистичен.
За автономност въобще не отваряй и дума. Покажи ми някой Мерцедес, който се справя по-добре сам в градското шофиране от който и да е модел на Тесла? Тесла няма модел на който да не можеш да включиш автопилота, който не е съвършен, но засега е най-добрият в света.
Лукс и комфорт не са технически характеристики за които те питах.
Въздушно съпротивление на Тесла модел S 0.208Cd, на Mercedes е същото.
Мултимедията на Мерцедес външно е по-добра, признавам. Обаче като софтуер все още не се знае.
За звук на електрически автомобили не мислиш ли, че малко абсурдно да си говорим?
Ако говорим за аудио, предишната озвучителна система беше от най-високия клас, а сегашната се очаква да бъде още по-добра - с 22 високоговорителя с активно шумопотискане.
Mercedes имат много предимства пред Тесла, но те не са технически или технологични. За всеки влак си има пътници и не може да се каже кой е по-добрият автомобил като цяло.
08:24 06.04.2021