5 Април, 2021 09:37 5 196 16

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

  • hummer-
  • ev-
  • suv

Версията с пет врати GMC Hummer EV SUV беше представена шест месеца след пикапа

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет - 1

General Motors възроди емблематичния Hummer като традиционен "джип" с двуобемна каросерия. В техническо отношение GMC Hummer EV SUV до голяма степен повтаря едноименния пикап, който дебютира през октомври миналата година: и двата Hummer-а са брутални превозни средства с висока проходимост, с гигантски пътен просвет и с електрически силов тракт.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

General Motors все още не е разкрил размерите на Hummer EV SUV, но е известно, че новият продукт е малко по-компактен от пикапа. Междуосието на версията с пет врати е с 227 милиметра по-малка, като задният надвес също е намален, така че купувачите могат да очакват дължина от около 5.1-5.2 метра от броня до броня.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

Каросериите на SUV-то и пикапа са унифицирани, доколкото е възможно. Високопроходимите автомобили са напълно идентични с изключение на задната част. Независимо от типа на каросерията, покривните панели са подвижни - секциите могат да бъдат демонтирани и поставени в предния багажник. В задната част електрическият всъдеход прилича на предшествениците си, задвижвани с гориво, с характерните си вертикални светлини и пълноразмерно резервно колело, окачено на петата врата.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

По отношение на шасито, SUV-то и пикапът също са идентични: богато оборудваните Hummer-и имат въздушно окачване и напълно управляемо шаси с режим CrabWalk. Стандартният пътен просвет е 257 милиметра, но клиренсът извън пътя може да бъде увеличен до 302 милиметра, а с допълнителната екстра Extract Mode - до 404 милиметра. Така всъдеходът може да се справи с препятствия от 660 мм.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

Всъдеходът Hummer EV може да побере петима, а интериорът е същият като този на пикапа както по функционалност, така и по пространство. Интериорът е умишлено брутален на вид, таблото е цифрово с диагонал на екрана 12.3 инча, а сензорният дисплей на информационно-развлекателния комплекс е малко по-голям - 13.4 инча.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

Поради скъсената база, SUV-тата GMC Hummer EV са оборудвани с по-малка батерия, а електрическия тракт с мощност 1014 конски сили не се монтира. Пиковата мощност на двуобемния, тримоторен автомобил в максималната конфигурация Edition One струва 105 600 долара и е с мощност от 842 конски сили. Максималният въртящ момент е 15 590 Нм, а разстоянието, което всъдеходът може да измине с едно зареждане на батериите е около 480 километра.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

Електрическата система от 800 волта е стандартно оборудване. Срещу доплащане от пет хиляди долара можете да поръчате 35-цолови офроуд гуми, подсилено окачване, набор от 18 камери (включително две под дъното) и заключващи се диференциали. С такъв арсенал, предназначен за пресечена местност, автономността ще бъде намалена до 450 километра.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

Предлагат се и по-достъпни версии с два двигателя. Средната версия на EV2X струва 90 хиляди долара, електрическите двигатели развиват 634 конски сили и 10 033 Нм пиков момент. Автономният пробег е 480 километра. Базовият Hummer във версията EV2 струва 80 хиляди долара и разполага с обичайното пружинно окачване, няма напълно контролирано шаси, а електрическата система е опростена (400 волта) и автономността е намалена до 400 километра.

Емблематичният Hummer бе възроден като всъдеход с гигантски пътен просвет

General Motors ще започне продажбите на Hummer EV SUV с богатите нива на оборудване. Топ Edition One ще бъде наличен на пазара през първото тримесечие на 2023 г., а средното ниво на оборудване ще е при дилърите през пролетта на 2023-а. Базовият EV2 ще бъде забавен с една година. Иначе, масовите доставки на пикапи Hummer EV трябва да започнат тази есен.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 бравос

    13 1 Отговор
    ...малиииииии....мн животно туй бря....с кеф бих го каркал из БГ...
  • 3 НОВО ПЕТ

    9 9 Отговор
    А РУСНАЦИТЕ КОГА ШЕ НАПРАВЯТ НЕЩО ТАКОВА....

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 4 Ти си болен

    9 8 Отговор

    До коментар #3 от "НОВО ПЕТ":

    Русофоб, с IQ колкото са ти годините. А ти кога ще направиш нещо? Каквото и да било?

    Коментиран от #7

  • 5 ПАТРИОТА

    4 9 Отговор

    До коментар #3 от "НОВО ПЕТ":

    Руснаците- НИКОГА !!! Те нямат толкова мозък.Всичко е гладко при тях от смучене на водка. Още е на чертежи тяхното копие на Ролс-Ройс.
  • 6 Нико

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "НОВО ПЕТ":

    НИКОГА.
  • 7 Нико

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "Ти си болен":

    Здравият, с какво руско ще сравниш Хамъра? С Лада Нива или с УАЗ Хънтър????? Кон с кокошка ще сравнява.

    Коментиран от #8, #9, #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Нико лай

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Нико":

    Сам си слагаш плюсчето май
  • 10 Цецо Цв

    2 1 Отговор
    Таман за БОЙКОЕ!
  • 11 Ти да видиш!

    1 0 Отговор
    Това ще вземе да излезе по-добро от бензиновия Хамър?!?

    Коментиран от #12

  • 12 Ракета Пейтриът

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ти да видиш!":

    HUMMER Electric Supertruck при максимална тяга обръща посоката на въртене на Земята! Батерии GM ULTIUM с плутониева капсула - може да обикаля планетата 20 години с 300 км/ч. Нямате идея какво предстои! Векът на електромагнитната мощ!

  • 13 карача

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Нико":

    Ти си чувал от дядо си за тия две съветски возила, ама за руски и хабер си нямаш.Ако можеш да четеш поитересувай се,не се заласвай толкоз по неразбираеми за теб неща.

    Коментиран от #15

  • 14 Гоуст

    0 1 Отговор
    Като се замисля, че реалният разход на един дизелов "джип" е да речем 13л. на 100км. по път. НО, реалният разход на същият "джип" при по-тежък off road е 30л. на 100км., а да не описвам случаи когато разхода отива към 50л. на 100км.,се чудя колко ли от тези машини ще оставят пътниците си насред нищото. Все пак са направени не за магистрала а за off road приключения.

    Коментиран от #16

  • 15 патриота

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "карача":

    Аз не съм чувал от дядо си.Живял съм по време на руската окупация и диктатурата на пролетариата.По-голяма кочина от СССР и Русия няма.
  • 16 демократ

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Гоуст":

    Хората в САЩ не бичат из камънака,защото нямат пътища като в Русия,а излизат за кеф.Няма да карат по 200-300 км из пущинака,така,че характеристиките са достатъчни за една разходка,но това е непонятно за хора от русия.